SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zegt de commentator dat Giroud bij Toulouse gespeeld heeft voordat hij naar Arsenal ging? Dat was toch Montpellier?![]()
ongetwijfeld want joel gaat ddan spelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef Kiid het volgende:
Tegen Chili krijgt hij ongetwijfeld nog wel een herkansing. 3x scheepsrecht![]()
![]()
Ibraquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties voor de positie naast Benzema? Gewoon maar TOTS Costa doen?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Thereauquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties voor de positie naast Benzema? Gewoon maar TOTS Costa doen?
#hipster![]()
Doet pijn, maar heelt wel weer. Die schade aan het oog lijkt me vervelender.quote:
MOTM Giroudquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties voor de positie naast Benzema? Gewoon maar TOTS Costa doen?![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
TOTS Toni
Dat is de enige speler die ik echt mis in WC![]()
![]()
![]()
![]()
Ben geen VVV supporter dus nee bedanktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Iemand die mij 500K wilt geven in ruil voor een VVV bon van 15 euro?![]()
Dit Frankrijk is het beste team op dit WK. Op iedere linie lopen er wereldspelers en voorin echt dodelijk. Zowat iedere kans is raak.![]()
Ik liet net die grappige foto's zien aan mijn vriendin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Valbuena ziet er echt hilarisch klein uit als je hem zo ziet rennen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van mij tikte zelfs bijna de 2.5:1 in 70 wedstrijden aanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb hem nog. Loopt na 30 wedstrijden nog steeds 2 op 1.
En dan TOTS Cuadrado op rechts. Nu ik dit zo zeg heb ik weer zin om gewone UT te spelen.![]()
en dit is niet eens een illusiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik liet net die grappige foto's zien aan mijn vriendin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh. Neymarretje dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 985K. En nog iets van 200K dat verkocht moet worden om en nabijOf Suárez.
als je hem zo ziet lopen lijkt ie net zo groot als op dat plaatje hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel.Het is alleen geen bewerking.
lekker in de nek van Giroud klimmen
![]()
![]()
awwwwwwww koesjiekoesjiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Rijst het volgende:
ik ben ook 1,67 maar ik ben echt niet zo klein als die valbueno oogt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iphquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Rijst het volgende:
ik ben ook 1,67 maar ik ben echt niet zo klein als die valbueno oogt.![]()
![]()
Nice IPHquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Rijst het volgende:
ik ben ook 1,67 maar ik ben echt niet zo klein als die valbueno oogt.even groot als mijn vriendin
Heb je ook een plat hoofd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Handig om je bier op te zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice IPHeven groot als mijn vriendin
Heb je ook een plat hoofd?![]()
![]()
30cm verschil tussen onsquote:precies 1 snikkel
hopen dat ie dan ook maar een lbotp'tje heeft
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Motm Benzema op de TP gegooid. Gekocht voor 320K, zie dat hij nu al voor 360 gaat. IF dan terugkopen wellicht en Ibra dan toch maar er naast![]()
Plork met een lbotpquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
hopen dat ie dan ook maar een lbotp'tje heeft
Beetje tegenstrijdig :\Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Plork met een lbotp
Beetje tegenstrijdig :\
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:08 schreef Freire het volgende:
Gelukkig heeft Benzema nog niet gescoord
#jinx![]()
als ze en pik nodig hebben zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Meisjes die je alleen whatsappen als ze iets nodig hebben.![]()
bah.
#FreeTrapz![]()
willen ze een speciale levering warme Lindgrensaus?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
bah.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
willen ze een speciale levering warme Lindgrensaus?
Of als ze jé nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
bah.
![]()
![]()
dan maar wat op 1x honduras'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De volgende keer als ik cash-in doe bij een bet laat ik het weten, dan moeten jullie daarop inzetten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:41 schreef Revontulet het volgende:
Betten zit me niet mee dit WK. Hoerenkots![]()
![]()
![]()
DS2 zo doe je dat, gehosseld worden door Russische chicks
mond op mond reclame door Petronella
godverdomme wat nice je mag die petronella wel een bloemetje sturenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 zo doe je dat, gehosseld worden door Russische chicks
mond op mond reclame door Petronella![]()
![]()
Alsof hij zulke moeilijke woorden gebruiktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:49 schreef Toefjes het volgende:
Zou Ibra het beste renderen als ST in een reguliere 4-3-3, of als CF in 4-3-3 (5) ?![]()
Nog 1 goal en Benzema heeft er al evenveel als de topscorers van 4 jaar geleden.
edit. of telt die niet?![]()
![]()
Dat kan ik op internet ook wel vinden. En lijkt me ook echt betrouwbaar zo'n e-mail.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh zelfs boobpics erbij
[ afbeelding ]![]()
:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik op internet ook wel vinden. En lijkt me ook echt betrouwbaar zo'n e-mail.
Benzema maakt mooie goal, maar afgekeurd want Kuipers had al afgefloten blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
watskeburt bij Frankrijk ik was al weggezapt![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Zhano het volgende:
De tyfesIk had Frankrijk om de 2e helft te winnen...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
?quote:Nee, deze chick is echt een parel. Zou haar zondagenlang aaien, maar ze wil alleen mijn creatieve uitspattingen. Net als vorig jaar rond deze tijd en het jaar ervoor. Als ik daarna dan overga op een 'normaal' gesprek, word ik ineens genegeerd. Biatsj.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
willen ze een speciale levering warme Lindgrensaus?
Nu stuur ik dus niets terug.Ze komt nog maar een keer lekker met hangende pootjes (en/of tietjes) terug.
Laat maar eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
?
[..]
Nee, deze chick is echt een parel. Zou haar zondagenlang aaien, maar ze wil alleen mijn creatieve uitspattingen. Net als vorig jaar rond deze tijd en het jaar ervoor. Als ik daarna dan overga op een 'normaal' gesprek, word ik ineens genegeerd. Biatsj.
Nu stuur ik dus niets terug.Ze komt nog maar een keer lekker met hangende pootjes (en/of tietjes) terug.
Belangrijker: Motm Benzema verkocht, Ibra gekochtNu een team aan het formeren met Robben erbij.
![]()
Betjes voor zometeen, bois?Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat maar eigenlijk.
Belangrijker: Motm Benzema verkocht, Ibra gekochtNu een team aan het formeren met Robben erbij.
Ibra.
hee ben je er weerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:08 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie dat er een SMOTM komt van Benzema ? ik denk van niet
ik denk het niet na die afgekeurde goalwe gaan het zien he
![]()
Het is altijd komen en gaan met hem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee ben je er weer
Ik hoop op Valbuena,quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee ben je er weer
Benzema is wel officieel motm geworden maar ik denk niet dat er nu al een 88 benzema komt![]()
je weet het maar nooit.....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop op Valbuena,
Benzema is wel officieel motm geworden maar ik denk niet dat er nu al een 88 benzema komt![]()
Ik hoop het eigenlijk gewoon niet dat er een 88 versie komt. Dan word mijn 87 versie goedkoper en heb ik niet meer de beste versie. /ego modequote:![]()
EEEEEECUADOOOORquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Betjes voor zometeen, bois?
[..]
Ga je geen spijt van krijgen.Ibra.
#FreeTrapz![]()
Ja, maar iets wél leuks?quote:Ik ga niet billenknijpen voor 60 cent.
Caicedo to scorequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar iets wél leuks?Ik ga niet billenknijpen voor 60 cent.
![]()
Of ze boosten de 87 automatisch naar 88.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk gewoon niet dat er een 88 versie komt. Dan word mijn 87 versie goedkoper en heb ik niet meer de beste versie. /ego mode![]()
Rode kaart @ 3.00quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
heb de 0-1 handicap vond ze wel leuk spelen tegen zwitserland.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
en dat honduras was maar een matig schopploegje, al kan dat ook aan de klasse van frankrijk hebben gelegen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Frankrijk speelde niet goed hoor tegen Honduras met 10 manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb de 0-1 handicap vond ze wel leuk spelen tegen zwitserland.
en dat honduras was maar een matig schopploegje, al kan dat ook aan de klasse van frankrijk hebben gelegen.![]()
![]()
Je kunt je ook afvragen hoe goed Ecuador was als je Zwitserland net zagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dat honduras was maar een matig schopploegje, al kan dat ook aan de klasse van frankrijk hebben gelegen.![]()
![]()
Indrukwekkend, indrukwekkend, indrukwekkend en shocking.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel een beetje makkelijk dit RobinJa ze hebben niks dus ze spelen buiten en ze lachen dus ze zijn wel gelukkig
![]()
![]()
Fijne ja.quote:Al mocht 'ie van mij nog wel ietsjes hoger. Twijfel.
1-0 bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dat honduras was maar een matig schopploegje, al kan dat ook aan de klasse van frankrijk hebben gelegen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
E. Valencia to score is misschien ook interessant, 5 uit 5 loopt iequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fijne ja.Al mocht 'ie van mij nog wel ietsjes hoger. Twijfel.
[..]
1-0 bedoel je?![]()
Dat wordt 'm ja, leuke.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
E. Valencia to score is misschien ook interessant, 5 uit 5 loopt ieThanks.
Dit is een troll, toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat wordt 'm ja, leuke.Thanks.
[ afbeelding ]![]()
die E. staat er voor en toch de A. pakken
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga voor dit
hilarische troll lindjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb je nog mazzel dat die ook prima kan voetballenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver. Ik ga zo hard lachen als Antonio scoort.![]()
![]()
![]()
Gaat hij ook doen broeder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver. Ik ga zo hard lachen als Antonio scoort.![]()
quote:quote:
Had 'm bij juiste score staan, maar zag op het laatste moment dat dat dus de verkeerde was en toen heb ik 'm veranderd.In het verkeerde balkje.
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Had 'm bij juiste score staan, maar zag op het laatste moment dat dat dus de verkeerde was en toen heb ik 'm veranderd.In het verkeerde balkje.
![]()
![]()
![]()
Antonio die de pingel scoort na een overtreding en rode kaart voor <insert Honduras speler>!!quote:*boks*
![]()
Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Antonio die de pingel scoort na een overtreding en rode kaart voor <insert Honduras speler>!!*boks*
Nah, zeer nuttige gele kaart. Je kan hier toch niet echt rood voor geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
oké dat had een donkerder kaartje kunnen zijn.
Ik heb Wincast Caicedo @3 en corners over 9,5 @ 2,3![]()
@2.7quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat voor odd/stake?
Tevens:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Biertje in de kroeg met mijn holmaat Toefmeister
#hatersgonnahatewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Buh?!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat voor odd/stake?
Tevens:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net opgezocht ja ... moet het nog maar zienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Interesse van Porto voor Indi (volgens wandelgangen![]()
)
Mooi! nog 1 goal en dan nog A. Valencia scoren. en dan ga ik stappen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is een zeer costly goal voor Ecuador #iemandmoethetzeggenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
E. Valencia to score is misschien ook interessant, 5 uit 5 loopt ie
In WC FUT ook.. maar elke commentator heeft het erover dat hij niet zo goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:36 schreef StijnDa het volgende:
Die Paredes is wel retesnel trouwens heeDe rechtsback.
![]()
90+ pace ook in FIFAquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:36 schreef StijnDa het volgende:
Die Paredes is wel retesnel trouwens heeDe rechtsback.
![]()
![]()
Tering, wat een slachtactie die laatsteEven een balletje + speler de tribunes in.
Hahaha ik heb alleen maar geld verloren en nu mijn verlies verdubbelen. Ik pllas jullie allemaal in de kont hhahaahaahawat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoi hoi, ben jij er ook weer?quote:quote:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:43 schreef Revontulet het volgende:
Hahaha ik heb alleen maar geld verloren en nu mijn verlies verdubbelen. Ik pllas jullie allemaal in de kont hhahaahaahahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
there goes your kinder withhitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:44 schreef Kiid het volgende:
Kan je costly komen te staan als je zo tegen de paal oploopt![]()
Wel een beetje vreemd dat er zo weinig herhalingen zijn ineens.
Ik heb geüpdatet naar Android 4.1.2 dus kan terug kijken op de NOS appquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel een beetje vreemd dat er zo weinig herhalingen zijn ineens.![]()
Gewoon via Kies gelukt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb geüpdatet naar Android 4.1.2 dus kan terug kijken op de NOS app
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb geüpdatet naar Android 4.1.2 dus kan terug kijken op de NOS app![]()
![]()
Kies en al die andere kut applicaties om dingen op je telefoon te zetten...quote:Wat is me dat een gekut...
Daarom Windows Phone boven alles![]()
![]()
Ik dacht ff dat je Belg PotS wasquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb geüpdatet naar Android 4.1.2 dus kan terug kijken op de NOS app![]()
![]()
Cross abusequote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:56 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik dit gemist zeg. Wat heb ik Toni gemist.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kies en al die andere kut applicaties om dingen op je telefoon te zetten...Wat is me dat een gekut...
Daarom Windows Phone boven alles![]()
![]()
Bij die nieuwe Samsungs en Iphones hoeft dat allang niet meerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kies en al die andere kut applicaties om dingen op je telefoon te zetten...Wat is me dat een gekut...
Daarom Windows Phone boven allesgewoon OTA updates
Gelukkig, want dat werkte bijna nooit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij die nieuwe Samsungs en Iphones hoeft dat allang niet meergewoon OTA updates
Maar eens stiekem weer een androidje kopen in de nabije toekomst.![]()
Vanwaar dat?quote:Ja ik snap ook niet waarom het zo moest. Update via het instellingen menu had ook gekund lijkt mij, maar daar waren geen nieuwe updates zei die.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij die nieuwe Samsungs en Iphones hoeft dat allang niet meergewoon OTA updates
![]()
Volgens mij is OTA updates vanaf android 3.nogwat pas beschikbaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vanwaar dat?
[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo moest. Update via het instellingen menu had ook gekund lijkt mij, maar daar waren geen nieuwe updates zei die.
Allez zeg, ik kan terug kijken...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vanwaar dat?
[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo moest. Update via het instellingen menu had ook gekund lijkt mij, maar daar waren geen nieuwe updates zei die.![]()
![]()
Ik zal 'm eens binnen halen. Een nieuwe wereld gaat voor me open.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij is OTA updates vanaf android 3.nogwat pas beschikbaar
edit; nvm, dit gaat te ver![]()
![]()
WC of normaal ?quote:
heb eindelijk een redelijke spits in WC, Gomez
#FreeTrapz![]()
100kquote:
en hooooi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Normale want ik vind World Cup pure aids.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
WC of normaal ?
heb eindelijk een redelijke spits in WC, Gomez
ach zie het als 5K packs openen en de WC pack krijg je gratisquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Normale want ik vind World Cup pure aids.
#FreeTrapz![]()
In het begin vond ik het leuk, maar nu wel zatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Normale want ik vind World Cup pure aids.![]()
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zit er veel verschil tussen ps3/ps4 xbox360/xbox1 en de pc fifa 14? Behalve de graphicsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ik ook want ik wil gewoon mijn eigen spelers kunnen uitkiezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
In het begin vond ik het leuk, maar nu wel zat
Op graphics na vind ik het niet zo veel verschillen qua gameplay..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zit er veel verschil tussen ps3/ps4 xbox360/xbox1 en de pc fifa 14? Behalve de graphics
Prijzen van fut daarin tegen wel weer..
Sommige dingen op PS zijn het dubbele op PC/xbox en visa versa..![]()
Ik speel op de PS4 en ik vind de gameplay heel anders (rustiger, steekballen zijn beter, spelers voelen meer realistischer enz enz).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat precies dan? en welke speel jijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weer de slechte Valencia
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt genieten die brute 2* skillmoves jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best goede stats in H2H.. die link met Riascos volgend jaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eigenlijk wel jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel wat minder ja. Ik vind Vydra wel een goede silver spits maar die 2* is jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt genieten die brute 2* skillmoves ja![]()
Borombaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:26 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Pique na allemaal spelers die ik zelf fijn vind spelen
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op graphics na vind ik het niet zo veel verschillen qua gameplay..
Prijzen van fut daarin tegen wel weer..
Sommige dingen op PS zijn het dubbele op PC/xbox en visa versa..Beetje tegenovergestelde meningen, maar okequote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik speel op de PS4 en ik vind de gameplay heel anders (rustiger, steekballen zijn beter, spelers voelen meer realistischer enz enz).![]()
![]()
riepostquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shirley bevalt hier wel goed so far
[ afbeelding ]![]()
Eaa trollt mij ook zo hard daarmee. Heb bijna alle spelers 1178 items van 1185, maar van Robben en RVP ontbreekt nog ieder spoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik ook want ik wil gewoon mijn eigen spelers kunnen uitkiezen.
En nu ik weer heb geproefd van de normale UT merk ik toch ook wel dat dat gewoon fijner speelt.![]()
Downstarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenovergestelde meningen, maar okeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rukse dan maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik laat jullie achter met dit: http://www.dumpert.nl/mediabase/6604862/31c568bb/kutregen.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan wacht ik wel evenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:30 schreef Freire het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die Fransen zo tering duur zijn nu ze het goed doen op het WK
Wat had die Costly in zijn bek dat eerste half uur trouwens? Raar blauw plastic ding ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Qat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Wat had die Costly in zijn bek dat eerste half uur trouwens? Raar blauw plastic ding ofzo?![]()
![]()
Next level trolling dit..eerst pakt hij zijn vrouw af en nu dit. Op het veld hadden ze laatst ook al ruzie
oh puush heeft issues
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:102greatgoals twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 16:42:57Just Plain Wrong! Mauro Icardi has Maxi Lopez’s 3 kids’ names and faces tattooed to his arm http://t.co/aikRy6HvQu http://t.co/O9LVDuOCqj reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou ik ken de PS4 niet..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenovergestelde meningen, maar oke
ik heb FUT gespeeld op PS3, Xbox 360 en PC..
Daarin voelde in vrij weinig verschil.. Misschien is de nextgen wel heel anders..![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:43 schreef Tim86 het volgende:
twitter:102greatgoals twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 16:42:57Just Plain Wrong! Mauro Icardi has Maxi Lopez’s 3 kids’ names and faces tattooed to his arm http://t.co/aikRy6HvQu http://t.co/O9LVDuOCqj reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:43 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Ik vond mijn Jeroen38 account al vrij veel moeite, maar dit gaat echt te verquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond mijn Jeroen38 account al vrij veel moeite, maar dit gaat echt te ver![]()
![]()
Een NOS commentator die doorhad dat er al was gefloten, wtf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uitslag goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond mijn Jeroen38 account al vrij veel moeite, maar dit gaat echt te ver![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |