SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)7-bijna-fataal.dhtmlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat 1 of andere sick fuck hun op sloot in een kelder
zo'n iemand bijvoorbeeld.![]()
wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)7-bijna-fataal.dhtml
zo'n iemand bijvoorbeeld.![]()
![]()
sorry jongens ik zat niet op te letten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat doe je toch sowieso alquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen elke dag kipnuggets eten jummy
*insert plaatje van dikke aziaat*![]()
Lief dagboek,
Mijn uni heeft de herkansing van mijn laatste tentamen ná de aangegeven week gepland waarin hij zou vallen volgens het calendarium. Op de dag dat ik op vakantie ga naar Valencia met het vliegtuig.__!
Ik ga bidden dat ik het in een keer haal.
Groetjes,![]()
anders fucked of gewoon volgend jaar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lief dagboek,
Mijn uni heeft de herkansing van mijn laatste tentamen ná de aangegeven week gepland waarin hij zou vallen volgens het calendarium. Op de dag dat ik op vakantie ga naar Valencia met het vliegtuig.__!
Groetjes,GRAAG VERWIJDEREN![]()
Laatste tentamen van mijn bachelor, dus anders een extra vlucht boeken de dag erna denk ik voor veel te veel geldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
anders fucked of gewoon volgend jaar?
Ook de moeilijkste toets van mijn gehele bachelor overigens. Over alles van het bewegingsapparaat, skelet, spieren, gewrichten, etc etc![]()
uni's kunnen je zo hard naaien hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lief dagboek,
Groetjes,![]()
![]()
Shit, hoe zijn jullie erachter gekomen?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je vrouw vertelde het.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Shit, hoe zijn jullie erachter gekomen?![]()
![]()
Eerste wedstrijd van iMOTM Fellaini meteen een hattrick..bizar
2 schoten rand 16 en een kopbal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohhh dan heeft ze er dus 1 als cadeau besteldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen ik de ps4 afleverde. Verder niets gebeurt.
Boven en beneden dus een PS4
Shittt ze heeft het je nog niet verteld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh dan heeft ze er dus 1 als cadeau besteld
Boven en beneden dus een PS4![]()
Ik vind het geniaal, maar veel mensen hier niet.quote:![]()
mehquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo even een miljoen pack opening houdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heb je betaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wedstrijd van iMOTM Fellaini meteen een hattrick..bizar
2 schoten rand 16 en een kopbal![]()
Netjes, ja ik ga er ook vanuit dat ze winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Italie @ 1,6 heb ikMoet toch te doen zijn, maar heb de wedstrijd niet aan staan.
heb 'm in die combo
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zit je al te zweten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes, ja ik ga er ook vanuit dat ze winnen.
[ afbeelding ] heb 'm in die comboRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat heb je bij swi - fra?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die comboGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zwitserland Frankrijk gelijkspel en <2,5 goal heb ik ook voor vanavondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die comboNiet zo veel vertrouwen in Frankrijk als jij hebt.
![]()
winst frankrijkquote:ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraakquote:Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zwitserland Frankrijk gelijkspel en <2,5 goal heb ik ook voor vanavondNiet zo veel vertrouwen in Frankrijk als jij hebt.
kipburger 8 min in de magnetron
rip kipburgery u lie achterkant
moet lukken iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die combo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
o, ik heb nog niet ingezet op Fra (dat was van Fra - Hon). Ik denk juist over 2,5 goals bij swi - fra (nog niet ingezet)GRAAG VERWIJDEREN![]()
O ..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
winst frankrijk
[..]
ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraak
[..]
Ik ben benieuwd.![]()
Dan maakt de bookmaker in ieder geval winst vanavond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef The_Yakuza het volgende:
o, ik heb nog niet ingezet op Fra (dat was van Fra - Hon). Ik denk juist over 2,5 goals bij swi - fra (nog niet ingezet)![]()
Straks als je 2/3 al goed hebt is het wel kut hoor die laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraak![]()
![]()
Ik bet ook met euro's meestalquote:![]()
Gaat meer om de spanning en het interessant maken van de wedstrijden dan geld verdienen. Heb ook niet zo veel vertrouwen in mijzelf![]()
![]()
dit jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik bet ook met euro's meestal![]()
Gaat meer om de spanning en het interessant maken van de wedstrijden dan geld verdienen. Heb ook niet zo veel vertrouwen in mijzelf
5 euro op een combi: Uruguay wint van Engeland, Fra - Hon -1 en Italie wint van Costa Ricaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vraag me dan ook oprecht af hoe je deze hebt gebet?
47,76 ofzo als alles goed is
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |