SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zegt de commentator dat Giroud bij Toulouse gespeeld heeft voordat hij naar Arsenal ging? Dat was toch Montpellier?![]()
ongetwijfeld want joel gaat ddan spelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef Kiid het volgende:
Tegen Chili krijgt hij ongetwijfeld nog wel een herkansing. 3x scheepsrecht![]()
![]()
Ibraquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties voor de positie naast Benzema? Gewoon maar TOTS Costa doen?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Thereauquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties voor de positie naast Benzema? Gewoon maar TOTS Costa doen?
#hipster![]()
Doet pijn, maar heelt wel weer. Die schade aan het oog lijkt me vervelender.quote:
MOTM Giroudquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties voor de positie naast Benzema? Gewoon maar TOTS Costa doen?![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
TOTS Toni
Dat is de enige speler die ik echt mis in WC![]()
![]()
![]()
![]()
Ben geen VVV supporter dus nee bedanktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Iemand die mij 500K wilt geven in ruil voor een VVV bon van 15 euro?![]()
Dit Frankrijk is het beste team op dit WK. Op iedere linie lopen er wereldspelers en voorin echt dodelijk. Zowat iedere kans is raak.![]()
Ik liet net die grappige foto's zien aan mijn vriendin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Valbuena ziet er echt hilarisch klein uit als je hem zo ziet rennen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van mij tikte zelfs bijna de 2.5:1 in 70 wedstrijden aanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb hem nog. Loopt na 30 wedstrijden nog steeds 2 op 1.
En dan TOTS Cuadrado op rechts. Nu ik dit zo zeg heb ik weer zin om gewone UT te spelen.![]()
en dit is niet eens een illusiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik liet net die grappige foto's zien aan mijn vriendin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh. Neymarretje dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 985K. En nog iets van 200K dat verkocht moet worden om en nabijOf Suárez.
als je hem zo ziet lopen lijkt ie net zo groot als op dat plaatje hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel.Het is alleen geen bewerking.
lekker in de nek van Giroud klimmen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |