https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op Frankrijk wedden lijkt ineens boeiender te worden. Op 20 bc inzet krijg je 33.4 terug.
Ziequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh het is al te laat om nog mee te doen
Zit beetje te twijfelen. Misschien gaat het nog wel naar 85 ofzo...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zie het ja.. inkoopmoment <100 en wachten op rebouncen?
Mja.. ben geneigd om 90 in te stappen, mistte die instap vanmiddag. Nu ben ik er wel klaar voorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit beetje te twijfelen. Misschien gaat het nog wel naar 85 ofzo...
Mja, hij zal vast weer opkrabbelen tenzij er weer wat loos isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. ben geneigd om 90 in te stappen, mistte die instap vanmiddag. Nu ben ik er wel klaar voor
Mja.. ik neem de gok, aboard op 90 hopelijk straksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, hij zal vast weer opkrabbelen tenzij er weer wat loos is
Ik heb de gok al genomen op 95. In 1 seconde erdoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. ik neem de gok, aboard op 90 hopelijk straks
Te laat gereageerd, weer kans gemistquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb de gok al genomen op 95. In 1 seconde erdoor.
Nu wordt het wachten.
Mwa het is nog niet echt stabiel... niet echt veel buysupport.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Te laat gereageerd, weer kans gemist
Daar heb ik al mee gefaaldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:39 schreef DaMart het volgende:
@TT: https://www.bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-FBC
Weet ik echt niet... deed er toen niks mee, ook niet echt op gelet. Maar hij gaat wel elke keer weer terug naar 200, en het lonkt wel een beetje om nu te kopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vorige fork had toch ook naweeën de drie dagen na de fork?
Check Mintpal op volledige chart > 26 tot 29 mei was de eerste fork periode op de fork van 26 mei dacht ik en daarna zakte ie nog even door. Maar ben het met je eens.. hij bounct zo weer naar 200 voor RC4quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet ik echt niet... deed er toen niks mee, ook niet echt op gelet. Maar hij gaat wel elke keer weer terug naar 200, en het lonkt wel een beetje om nu te kopen.
Ditquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
Nou FRAC is weer er van tussen, wat nou geen buy-support
Nog steeds niet echt hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
Nou FRAC is weer er van tussen, wat nou geen buy-support
De verschillen tussen buy en sell zijn gewoon veel te groot nuquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef Joosie200 het volgende:
Een ritje FRAC naar 150 vanaf 90 en dan ben ik back on track. Kom maar door met een spike naar 90
Dat en als ik de totaal chart bekijk van de koersverloop issie vandaag op een ATH en sindsdien aan het duikelen. Dus grote kans dat ik nu te duur koop in een daling en ik morgen -50% zie ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De verschillen tussen buy en sell zijn gewoon veel te groot nu
Er is te veel afleiding en 4000 BTC in dark handelsvolume, serieus..quote:
Heb een sell staan op 120. Zet er gelijk iemand een hele BTC bovenop. lekker is dat.quote:
Denken dat Zwitserland kans maaktequote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
0-4... Ik krijg een hartaanval
Waarom moesten al die idioten nou op Zwitserland wedden
0-5, je loopt achterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
0-4... Ik krijg een hartaanval
Waarom moesten al die idioten nou op Zwitserland wedden
Jijquote:
Nee, dat doelpunt kwam daarna pasquote:
Komt wel goed als we Zwitserland nog tegen komen maken we er 10-0 vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
En nu heeft Nederland niet meer de grootste uitslag
Maar tegen Spanje is indrukwekkender dan tegen Zwitserland... net zoals het leuker is om met 10-0 van Ajax te winnen dan van Excelsiorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij
[..]
Nee, dat doelpunt kwam daarna pas
En nu heeft Nederland niet meer de grootste uitslag meer
Excelsiorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar tegen Spanje is indrukwekkender dan tegen Zwitserland... net zoals het leuker is om met 10-0 van Ajax te winnen dan van Excelsior.
Stuur eens een kopie naar mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
Hey, ik heb een BC-wallet die helemaal gesynct is... duurde maar 4 uur.
Welke top, welke dump?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
RZR net onder de top verkocht.
Ik zag de dump een keer aankomen. Met dank aan de opzichtige sellwall die ineens verscheen op 200K.
Ga ik wel balen dat ik 30BC ben misgelopen, maar beter dan de huidige situatiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met dit tempo eindigen ze nog in 5-5. Is dat wat voor je KAtje?
200K. Iemand probeerde hem daar duidelijk onder te houden daarstraks. Vervolgens schoot hij ineens omlaag in de 180 en ik verwachtte een verdere daling, op basis van ervaringen met walvissen op Mintpalquote:
Misschien is het toch 5-2quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
5-1 NL-Spanje
6-2 FR-SWI
Ik noem dat stadion vanaf nu het doelpuntenfestijn
Proberen lager in te stappen is zeer lastig op Bittrex, soms verleidelijk maar ik begin er niet meer aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
200K. Iemand probeerde hem daar duidelijk onder te houden daarstraks. Vervolgens schoot hij ineens omlaag in de 180 en ik verwachtte een verdere daling, op basis van ervaringen met walvissen op Mintpal.
Vertel eens wat er gebeurde dan ipv je zoveelste domme reactie te posten over dingen die ik zeg en verkeerd begrijp want telkens weer niet onzin blijk te zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rois
Ik kijk niet en zelfs ik wist dat
Mijn MAMM houd ik ook nog gewoon even vast. Hopelijk komt die nog tot de 10K een dezer dagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Proberen lager in te stappen is zeer lastig op Bittrex, soms verleidelijk maar ik begin er niet meer aan.
Gewoon vasthouden aan koersdoel, kans is veel te groot dat je duurder moet terugkopen
Durf jij tegen Google in te gaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vertel eens wat er gebeurde dan ipv je zoveelste domme reactie te posten over dingen die ik zeg en verkeerd begrijp want telkens weer niet fout blijk te zijn
beantwoord mijn vraag eens gewoon.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Durf jij tegen Google in te gaan?
[ afbeelding ]
Twee keer nooit van gehoord. De mincoin? Wat is de ratio daarachter? In de chatbox scan ik een idee ala MYC waar ik nu niet echt vertrouwen in heb gekregenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze exchange toevallig? https://c-cex.com/index.html?p=min-btc
De coin in de link wordt veel genoemd als de volgende toevoeging op Mintpal in een IRC-kanaal waar ik even meelees.
Waar gaat dit überhaupt over eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kijkt niet eens maar je weet het allemaal wel zogenaamd beter.
Over dat het 6-2 werd op precies het sluitsignaal, dat de goal dus niet werd goedgekeurd terwijl de hele wereld dacht van wel. En dat je al zit je roepen dat ik dacht dat Zwitserland zou winnen terwijl ik dat nooit gezegd hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar gaat dit überhaupt over eigenlijk
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over dat het 6-2 werd op precies het sluitsignaal, dat de goal dus niet werd goedgekeurd terwijl de hele wereld dacht van wel. En dat je al zit je roepen dat ik dacht dat Zwitserland zou winnen terwijl ik dat nooit gezegd heb
Iedereen krijg hetzelfde op basis van de odds die staan als het sluit. Ongeacht op welke odds je je bet hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, mijn 92BC zijn binnen. Wel met een groot vraagteken bij mijn hoofd omdat ik dacht dat ik maar 85 zou krijgen
Welke edit? Welk antwoord?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iedereen krijg hetzelfde op basis van de odds die staan als het sluit. Ongeacht op welke odds je je bet hebt geplaatst.
Was ik ook daarstraks pas achter gekomen.
En dan editten en zelf antwoord geven![]()
Ik zag hem eerder ook al op Twitter voorbijkomen, maar heb me nog niet echt ingelezen. Heb ook geen zin eigenlijk om me op nog een exchange te gaan registreren. Heb al op genoeg van die sites een account inmiddelsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Twee keer nooit van gehoord. De mincoin? Wat is de ratio daarachter? In de chatbox scan ik een idee ala MYC waar ik nu niet echt vertrouwen in heb gekregen
Precies. Kun je die ook weer niet kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu weer lief doen en op naar de volgende wedstrijd
Ik zei lief doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies. Kun je die ook weer niet kijken
Minerals!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze exchange toevallig? https://c-cex.com/index.html?p=min-btc
De coin in de link wordt veel genoemd als de volgende toevoeging op Mintpal in een IRC-kanaal waar ik even meelees.
Ik bedoelde ook Bittrexquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Minerals!
die gaat echt niet "out of nowhere" naar Mintpal
Lijkt me wel dat die binnenkort op Bittrex komt, ga hem dan ook in de gaten houden.
http://www.cryptoarticles(...)s-and-pool-operators
Je was toch zo teleurgesteld dat de walvissen BC kwijt waren... ze hebben het weer gevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Wat is BC toch aan het doen
De ene wall verdwijnt, de ander verschijnt.
Dit lijkt op één walvis die geld aan het wegsmijten isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was toch zo teleurgesteld dat de walvissen BC kwijt waren... ze hebben het weer gevonden.
Das dus in feite faircoin, waarom het dan mineralcoin noemen snap ik niet. Wel handig wapen tegen die multipools dan als je ze zo enorm afknijptquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Minerals!
die gaat echt niet "out of nowhere" naar Mintpal
Lijkt me wel dat die binnenkort op Bittrex komt, ga hem dan ook in de gaten houden.
http://www.cryptoarticles(...)s-and-pool-operators
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |