abonnement Unibet Coolblue
pi_141357490
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, lijkt me ook niet, zeker niet omdat ze daar wonen en daarmee geen "backpacksletjes" zijn zoals Halcon ze graag heeft. :+
Dat zegt ook niet alles. :)
pi_141357502
3 personen zijn nu dus aangehouden?
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_141357524
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:16 schreef LS24 het volgende:

[..]

Dat weet je nooit na een paar maanden, maarja speculeren, speculeren, speculeren.
Bij een Panamese familie inwonen, heb je niet echt de mogelijkheid/intentie hard van bil te gaan.

Ze wilden Spaans leren dacht ik?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141357581
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, de laatste foto's kan je wel de plek van overlijden aan afleiden, lijkt me.
Ligt eraan wat er is gebeurd. In elk geval wel meer over de route en de laatste plek waar ze sowieso zijn geweest.
pi_141357583
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zegt ook niet alles. :)
Als je ergens gaat wonen, gedraag je je anders dan als je backpackend anoniem door de wereld trekt.

Zeker een opvallende (lange) blonde vrouw in een katholiek land.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141357633
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij een Panamese familie inwonen, heb je niet echt de mogelijkheid/intentie hard van bil te gaan.

Ze wilden Spaans leren dacht ik?
Het stikt in ZA van de hotels waar ze raar opkijken als je ook echt wilt overnachten in de kamer.
pi_141357685
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je ergens gaat wonen, gedraag je je anders dan als je backpackend anoniem door de wereld trekt.

Zeker een opvallende (lange) blonde vrouw in een katholiek land.
Mwah :)

pi_141357753
quote:
Populair zeker, dat zijn jij en ik ook. :P

Wat je ermee doet, is aan jezelf.

En Suriname is geen Boquete, Panama... :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141357833
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het stikt in ZA van de hotels waar ze raar opkijken als je ook echt wilt overnachten in de kamer.
Jep, de kamers per uur. In Cuba moest ik er ook een paar langs voordat er een gewone casa particular te vinden was.

Maar kom op, dat is wensdenken van je, Halcon. Je wil gewoon dat ze voordat ze door de gieren werden verspreid nog even lekker uit hun dak gegaan zijn. ):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141357891
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Populair zeker, dat zijn jij en ik ook. :P

Wat je ermee doet, is aan jezelf.

En Suriname is geen Boquete, Panama... :o
Klopt allemaal inderdaad. ZA :9

Ik sluit het echter niet uit. Wat moeten ze anders met twee jongens in de bergen met (een romantische) zonsondergang?
pi_141357989
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zegt ook niet alles. :)
Nee tuurlijk niet, maar alles kan, als we toch aan het speculeren zijn. ;) Geen aanval op jou persoonlijk trouwens hoor Halcon. Wat je eerder zei trouwens bedoelde ik ook, dat er 3 mensen zijn opgepakt en dat ze OF verwachten OF al meer hebben gevonden, dat laat ik even in het midden. Als jij zegt dat het al gevonden is geloof ik je ook prima namelijk, ik dacht dat het "we verwachten nog meer" was, maar wat jij zegt kan ook prima.
Since 2005!
pi_141358043
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt allemaal inderdaad. ZA :9

Ik sluit het echter niet uit. Wat moeten ze anders met twee jongens in de bergen met (een romantische) zonsondergang?
Ja, vertel het en je wint 5000 euro, was het toch?

Ik speculeer ook maar wat. Vanaf het begin is het onlogisch, daarom trok het ook zo mijn aandacht (net als dat vliegtuig).

• Vrijwillig de berg op?
- waarom om 15:00? - telefoon?
- wat was het plan? - getuigen?
- waarom ondergoed mee?
- wie zijn ze tegengekomen? - camera/telefoon?
- waar zijn ze gestorven? - camera?
• Onvrijwillig de berg op?
- met wie? - camera/telefoon?
- waar zijn ze gestorven? - camera?
- hoe zijn ze gestorven?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141358049
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jep, de kamers per uur. In Cuba moest ik er ook een paar langs voordat er een gewone casa particular te vinden was.

Maar kom op, dat is wensdenken van je, Halcon. Je wil gewoon dat ze voordat ze door de gieren werden verspreid nog even lekker uit hun dak gegaan zijn. ):O ~O>
Vaak genoeg een paar keer uit moeten leggen dat ik de kamer voor een nacht wilde i.p.v. een paar uur. En dan van die spiegels aan het plafond?


Haha, je brengt het mooi. Ik sluit het niet uit. In zo'n setting krijg je iemand toch net wat makkelijker mee. Of het moeten jongens zijn geweest die ze goed vertrouwden. Als ze zelf ook wilden ballen, dan konden ze die dames na het gestoei ook wel weer terugbrengen.
pi_141358137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef LS24 het volgende:
de verwachting is meer arrestaties.
Hoe kom je daarbij? Dat staat er niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141358209
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Dat staat er niet.
Heb het al gecorrigeerd,
Since 2005!
pi_141358221
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
quote:
Ondanks de schokkende ontdekking van menselijke resten en een tweetal schoenen, nadat eerder een rugzak met persoonlijke bezittingen werd gevonden, is de speurtocht naar de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon in Panama nog niet ten einde. Ook wordt het Nederland Forensisch Instituut mogelijk betrokken bij het onderzoek van de onlangs gevonden voorwerpen.

© EPA.

© EPA.

© EPA.

Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) wordt mogelijk ingeschakeld om de gevonden spullen te onderzoeken. Hierboven de in de jungle aangetroffen schoenen. © EPA.
De komende tijd trekken twee ploegen de jungle in, om verder te zoeken naar sporen van de Amersfoorste vrouwen. Waarschijnlijk zal dit drie tot vijf dagen in beslag nemen. Dinsdag worden naar verwachting de resultaten van het DNA-onderzoek naar de menselijke resten bekend.

Afgelopen donderdag werden deze overblijfselen aangetroffen in de jungle in Panama. Onderzoek moeten uitwijzen of ze daadwerkelijk toebehoren aan Kris en Lisanne. De families van de meiden houden er 'sterk rekening mee' dat de uitslag zal laten zien dat het om hun vermiste dochters gaat. Volgens de Panamese justitie is het zeer waarschijnlijk dat de resten toebehoren aan Amersfoortse jonge vrouwen.

De overblijfselen werden op kilometers afstand gevonden van bezittingen van de twee vriendinnen, die afgelopen weekend werden aangetroffen in een rivierbedding. Dit hele gebied zal nu nogmaals grondig doorzocht worden, door de twee teams. Zij gaan ieder aan één kant van de oever aan de slag. De Panamees die de beide schoenen vond, gaf eerder aan dat het schoeisel ook 'vele kilometers' uit elkaar lagen.

NFI mogelijk ingeschakeld
Politiewoordvoerder Bernhard Jens vertelt namens de Panamese autoriteiten dat het 'niet uitgesloten is' dat het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) wordt ingeschakeld om de eerder gevonden spullen van Kris en Lisanne te onderzoeken.

Het gaat dan om een contra-expertise, omdat ook Panama de kennis in huis heeft om gedegen onderzoek te doen. Er werden onder meer een camera en twee mobiele telefoons gevonden.

Op dit moment zijn ook Nederlandse rechercheurs in Panama, om te helpen bij het onderzoek naar de vermissing. De politie hoopt met deze acties meer duidelijkheid te krijgen over wat zich heeft afgespeeld in de jungle van Panama, waar de meiden uit Amersfoort verdwenen.

Forensisch onderzoek moeilijk
Patholoog anatoom Frank van de Goot zei vandaag tegen AD dat het, mochten de gevonden resten inderdaad van Kris en Lisanne zijn, vrijwel onmogelijk wordt om op basis van alleen botten vast te stellen hoe de beide jonge vrouwen om het leven zijn gekomen.

'Forensisch onderzoek wordt heel moeilijk.' Zo zal het bijvoorbeeld lastig worden een misdrijf vast te stellen. Ook wordt het zeer lastig te bepalen hoe lang de resten in het oerwoud hebben gelegen. 'In de jungle, zoals in Panama, is van een lichaam binnen een week niets meer over, alleen botten.'

Kris Kremers en Lisanne Froon worden sinds 1 april vermist. Ze verdwenen in de buurt van Boquete, ruim 300 kilometer ten westen van de hoofdstad Panama. Familie, vrienden, lokale experts en vrijwilligers en een Nederlands reddingshondenteam zijn betrokken bij de zoektocht naar de studentes.
Since 2005!
pi_141358404
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, vertel het en je wint 5000 euro, was het toch?

Ik speculeer ook maar wat. Vanaf het begin is het onlogisch, daarom trok het ook zo mijn aandacht (net als dat vliegtuig).

• Vrijwillig de berg op?
- waarom om 15:00? - telefoon?
- wat was het plan? - getuigen?
- waarom ondergoed mee?
- wie zijn ze tegengekomen? - camera/telefoon?
- waar zijn ze gestorven? - camera?
• Onvrijwillig de berg op?
- met wie? - camera/telefoon?
- waar zijn ze gestorven? - camera?
- hoe zijn ze gestorven?
Die poet halen we even binnen dan. 8-)

Om daar te belanden, moeten ze of zelf over die berg gelopen zijn of daar gedumpt zijn/onvrijwillig die berg op zijn gegaan. Eerste scenario lijkt me erg gek. Uren sjouwen met twee lijken ook wel.

Een BH mee kan duiden op een voorgenomen zwempartij?
pi_141358494
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef LS24 het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, maar alles kan, als we toch aan het speculeren zijn. ;) Geen aanval op jou persoonlijk trouwens hoor Halcon. Wat je eerder zei trouwens bedoelde ik ook, dat er 3 mensen zijn opgepakt en dat ze OF verwachten OF al meer hebben gevonden, dat laat ik even in het midden. Als jij zegt dat het al gevonden is geloof ik je ook prima namelijk, ik dacht dat het "we verwachten nog meer" was, maar wat jij zegt kan ook prima.
Lo sé :) Se informó el hallazgo stond er toch?

Ik geloof er wel in dat ze meer hebben / meer weten. De stelligheid die ze al direct hadden, die persco....
pi_141358705
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lo sé :) Se informó el hallazgo stond er toch?

Ik geloof er wel in dat ze meer hebben / meer weten. De stelligheid die ze al direct hadden, die persco....
Extraoficialmente tres personas y el hallazgo de más restos,

Maar maakt ook verder geen klote uit, hoop voor dat familie dat OF ze het wel zijn, of gewoon geen van beiden, want het scenario dat het 1 van de 2 is bestaat natuurlijk ook nog steeds.
Bahbah.
Since 2005!
pi_141358740
Ik lees op Prensa.com dat ze de foto's hebben. http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
pi_141358743
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die poet halen we even binnen dan. 8-)

Om daar te belanden, moeten ze of zelf over die berg gelopen zijn of daar gedumpt zijn/onvrijwillig die berg op zijn gegaan. Eerste scenario lijkt me erg gek. Uren sjouwen met twee lijken ook wel.

Een BH mee kan duiden op een voorgenomen zwempartij?
De schoenen met benen kunnen door roofvogels meegenomen zijn, die rugzak door de rivier. Of alles door de rivier. Maar inderdaad, ze moeten de waterscheiding zelf overgegaan zijn. tenzij kabouters of aasgieren rugzakken mee de berg over slepen... :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141358783
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:41 schreef LS24 het volgende:

[..]

Extraoficialmente tres personas y el hallazgo de más restos,

Maar maakt ook verder geen klote uit, hoop voor dat familie dat OF ze het wel zijn, of gewoon geen van beiden, want het scenario dat het 1 van de 2 is bestaat natuurlijk ook nog steeds.
Bahbah.
Dit zijn ze wel. Kan niet anders. Ze weten ook al meer dan ze nu mededelen. Foto's hebben ze al gezien bijvoorbeeld. Daaruit kan je vast wel het een en ander afleiden.
pi_141358833
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De schoenen met benen kunnen door roofvogels meegenomen zijn, die rugzak door de rivier. Of alles door de rivier. Maar inderdaad, ze moeten de waterscheiding zelf overgegaan zijn. tenzij kabouters of aasgieren rugzakken mee de berg over slepen... :P
_O-

Vanaf de top van die berg kan alles. Maar vanuit Boquete naar de top is een hele wandeling toch? En een raar plan om wat later op de middag nog een dergelijke tocht te gaan maken?
pi_141358835
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit zijn ze wel. Kan niet anders. Ze weten ook al meer dan ze nu mededelen. Foto's hebben ze al gezien bijvoorbeeld. Daaruit kan je vast wel het een en ander afleiden.
Ja natuurlijk, waar iedereen al vanaf na een maand van uit ging. Het is sneu zat, maar (misschien heel erg hard) beter allebei in 1 keer, dan dat het Lisanne danwel Kris en dat de andere nergens te vinden is. Het zal je kind maar wezen.
Since 2005!
pi_141358867
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit zijn ze wel. Kan niet anders.
Die bergschoen lijkt me logisch, die witte zool vind ik vaag. Maar zo schoon, dan zou ie lang door de rivier gespoeld zijn.

De meiden kunnen boven aan de loop gestorven zijn, daar aangevreten en de resten door de rivier naar 165 meter hoogte vervoerd.

Maar zijn ze dan op 1500, 1900 m of lager gestorven?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')