Wist ik maar iets meer, dit is wat daar staat. "Officieel" is de letterlijke vertaling; de ontdekking van meer wordt verwacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet je meer of is dit een iets te vrije vertaling?
Geen idee hoe dat riviertje stroomt en waar alles precies is gevonden. Lastig te zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
kijk 25 km door een riviertje meegesleept zijn ,geloof ik ook niet helemaal
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat riviertje stroomt en waar alles precies is gevonden. Lastig te zeggen.
'Verwacht' staat toch niet in de regels? En meer arrestaties ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:55 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wist ik maar iets meer, dit is wat daar staat. "Officieel" is de letterlijke vertaling; de ontdekking van meer wordt verwacht.
Nadat ze verkracht, vermoord en gedumpt waren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Roofvogels lijkt mij logischer, nadat de vrouwen aan onderkoeling of iets dergelijks zijn overleden.
De loop zie je goed in het rode kaartje. Er zijn twee bovenlopen. 1tje loopt vanaf het noorden (links), 1 veel langere vanaf boven Boquete. Rivier die lichaamsdelen en een rugzak over 50 km verplaatst en ze dichtbij elkaar afzet vind ik wat vaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat riviertje stroomt ook die kant op?
Exact mijn punt. Die pas is 1500 m boven Boquete (1100 m).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:01 schreef Halcon het volgende:
Stomme vraag trouwens. Blijkt uit je kaartje. Moeten ze wel over die heuvel gegaan zijn.
Mijn fout sorry, spreek een redelijk woordje Spaans, alleen de zin is een beetje raar geformuleerd, er staat wel; Er zijn 3 personen opgepakt en meer vondsten volgen, alleen die 2 dingen hebben dus geen verband met elkaar dus ik denk dat ze arrestanten en spullen niet met elkaar in verband brengen. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
'Verwacht' staat toch niet in de regels? En meer arrestaties ook niet.
Best wel wat klimmen. Verdwaald raken lijkt me dan sterk. Dan ga je niet verder klimmen als je weet dat Boquete lager ligt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact mijn punt. Die pas is 1500 m boven Boquete (1100 m).
Ik kan me gruwelijk vergissen, maar informó is volgens mij verleden tijd. Ik maak er uit op dat ze minstens 3 personen hebben opgepakt en meer resten hebben gevonden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef LS24 het volgende:
[..]
Mijn fout sorry, spreek een redelijk woordje Spaans, alleen de zin is een beetje raar geformuleerd, er staat wel; Er zijn 3 personen opgepakt en meer vondsten volgen, alleen die 2 dingen hebben dus geen verband met elkaar dus ik denk dat ze arrestanten en spullen niet met elkaar in verband brengen. Mijn excuses.
ja als je bij Boquete vertrekt dan zie je na 2 of 3 uur wandelen Boquete zelfs nog liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best wel wat klimmen. Verdwaald raken lijkt me dan sterk. Dan ga je niet verder klimmen als je weet dat Boquete lager ligt.
En om tegen het einde van de middag nog zo'n berg te gaan bewandelen....
Dan is verdwalen lastig. Lijkt me ook sterk dat je rond die tijd zo'n tocht gaat maken. Tegen de tijd dat het donker is, ben je nog niet eens boven denk ik en dan moet je nog terug.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja ls je bij Boquete vertrekt dan zie je na 2 of 3 uur wandelen Boquet zelfs nog liggen
,omdat het heuvel op is .
Daarom; zonsondergangfoto (romantisch, met 2 jongens?) zou ik me kunnen voorstellen. Een andere reden niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is verdwalen lastig. Lijkt me ook sterk dat je rond die tijd zo'n tocht gaat maken. Tegen de tijd dat het donker is, ben je nog niet eens boven denk ik en dan moet je nog terug.
Dit is de El Pianista trail? Lijkt korter dan naar de vindplaats?quote:
nee dit is hoe de rivier loopt ,vanaf de watervallen naar het stuwmeerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is de El Pianista trail? Lijkt korter dan naar de vindplaats?
Dat moet haast wel. Of onderweg ergens tegen een groep op gebotst. Eerste lijkt me dan waarschijnlijker. Telefoons hebben ze al een week. Wellicht hebben ze daar wat informatie uit gepeuterd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom; zonsondergangfoto (romantisch, met 2 jongens?) zou ik me kunnen voorstellen. Een andere reden niet?
Sowieso 1 van de twee had een vriend. Lijkt me niet dat ze romantische intenties had.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom; zonsondergangfoto (romantisch, met 2 jongens?) zou ik me kunnen voorstellen. Een andere reden niet?
Dat zegt niets. Genoeg heren en dames die op vakantie lokaal eten i.p.v. Hoĺlandse kost.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef xSparks het volgende:
[..]
Sowieso 1 van de twee had een vriend. Lijkt me niet dat ze romantische intenties had.
Ja, de laatste foto's kan je wel de plek van overlijden aan afleiden, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Of onderweg ergens tegen een groep op gebotst. Eerste lijkt me dan waarschijnlijker. Telefoons hebben ze al een week. Wellicht hebben ze daar wat informatie uit gepeuterd?
Dat weet je nooit na een paar maanden, maarja speculeren, speculeren, speculeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef xSparks het volgende:
[..]
Sowieso 1 van de twee had een vriend. Lijkt me niet dat ze romantische intenties had.
Nee, lijkt me ook niet, zeker niet omdat ze daar wonen en daarmee geen "backpacksletjes" zijn zoals Halcon ze graag heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef xSparks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |