Echt kansloze reclames.. deze is al ingedimt, die andere zeken ze hun concurrenten af.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
Minimaal een MBO dipolma?
Jeetje, die stellen wel heel erg hoge eisen aan hun medewerkers zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Costa Rica worden we weggetikt. Dat heb ik wel gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef Slobeend het volgende:
Dit is gunstig voor Nederland als Nederland 1e wordt. Kwartfinale tegen Ivoorkust of Costa Rica
dus je geef alleen geld weg aan wedkantorenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
begin je eigen wedkantoor zou ik zeggen
Zelfs jij zou daar aan het werk kunnen!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
Minimaal een MBO dipolma?
Jeetje, die stellen wel heel erg hoge eisen aan hun medewerkers zeg.
nee klopt CRC en Zwitserland kunnen er beide hélemaal niets vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus je geef alleen geld weg aan wedkantoren
best raar
maar ik wou eigenlijk zeggen dat je inzet echt debiel is
Dat zal wel meevallen. Kroatië of Mexico lijkt me lastiger.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Costa Rica worden we weggetikt. Dat heb ik wel gezien.
Combo is wel een beetje naiefquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee klopt CRC en Zwitserland kunnen er beide hélemaal niets van
Doet ze alleen nog aan Nando.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dionne laat nooit meer der dikke tieten zien he
Kroatië wel maar dat is gewoon een van de beste teams van Europa.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Kroatië of Mexico lijkt me lastiger.
je pakt ze in een comboquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee klopt CRC en Zwitserland kunnen er beide hélemaal niets van
Nu moet je naar haar lelijke kop kijken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dionne laat nooit meer der dikke tieten zien he
Knotsgek.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het zwakste land in de poule des doods staat na 1,5 wedstrijd bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |