quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
No way krijg je er spijt van. Spijt krijg je als je deze console niet in je bezit hebt..
WICKED! Jij gaat een great gaming time tegenmoet. Overigens Super mario 3d world ook even in je achterhoofd houden :p maar dat kan altijd nog want deze maanden komen nog meer geweldige games uit maar jij bent wel even zoet nu dat is iig zeker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en zojuist Zelda Wind Waker HD als gratis game gekozen, samen met de sale prijs van wehkamp een goede deal imo
Thanks, ik ben erg benieuwd, ben al Nintendo liefhebber sinds de NES, maar heb sinds mijn Wii kapot ging eigenlijk niks meer gedaan, met uitzondering van gamen op PC met Steam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
WICKED! Jij gaat een great gaming time tegenmoet. Overigens Super mario 3d world ook even in je achterhoofd houden :p maar dat kan altijd nog want deze maanden komen nog meer geweldige games uit maar jij bent wel even zoet nu dat is iig zeker.
Deze maanden is het juist extreem rustig op alle consolesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
WICKED! Jij gaat een great gaming time tegenmoet. Overigens Super mario 3d world ook even in je achterhoofd houden :p maar dat kan altijd nog want deze maanden komen nog meer geweldige games uit maar jij bent wel even zoet nu dat is iig zeker.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze maanden is het juist extreem rustig op alle consoles
Sorry ik bedoel komende maanden lolquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze maanden is het juist extreem rustig op alle consoles
Een must have game? Okami, was voor de wii maar je mot 'm zeker hebben.. Wii U heeft ja backwards compatibility dus kan je gewoon op spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks, ik ben erg benieuwd, ben al Nintendo liefhebber sinds de NES, maar heb sinds mijn Wii kapot ging eigenlijk niks meer gedaan, met uitzondering van gamen op PC met Steam.
Zijn er nog andere must have games? Shovel Knight ga ik sowieso kopen zodra ie uit komt in EU, hou echt van dat soort spellen. En natuurlijk Mario World 3D, maar die koop ik later, wanneer ie ergens in de sale komt; heb nu nog voldoende Mario games te spelen.
gz gozer!!!!!!! super veel plezier! :-D is echt tof hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en zojuist Zelda the Wind Waker HD als gratis game gekozen, samen met de sale prijs van wehkamp een goede deal imo
En inmiddels naar de winkel gerend om Super Mario 3d World te halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en zojuist Zelda the Wind Waker HD als gratis game gekozen, samen met de sale prijs van wehkamp een goede deal imo
Ik vind 51 euro nog net iets te duur, wacht liever tot ie laag in de 40 euro is en tot die tijd heb ik nog genoeg goede games liggen hier, eerst maar eens New Mario Bros U uit zien te spelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
En inmiddels naar de winkel gerend om Super Mario 3d World te halen.
Waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb ook een Wii U gekauft
Super Mario Bros U + Luigi U pack
En Zelda, Mario Kart en Super Mario 3D World.
Games waren 3 halen 2 betalen
Ik ben toch niet gek.quote:
Ik kan wel helpen in de Guild(multiplayer)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
het schijnt dat MH3U pas echt leuk wordt na dat begin maar mijn hemel wat valt dat zwaar om doorheen te komen
Nee, je hebt een Wii controller of Pro controller nodig per speler.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net New Mario Bros U gedaan, maar als ik samen met mijn vriendin coop wil spelen, hoe doe je dit?
We hebben 1 gamepad en 1 Wii U controller Pro dus dat zou toch moeten lukken zou je denken?
I'll passquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
het schijnt dat MH3U pas echt leuk wordt na dat begin maar mijn hemel wat valt dat zwaar om doorheen te komen
Waar slaat dat dan weer okquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, je hebt een Wii controller of Pro controller nodig per speler.
Met de Gamepad kun je alleen blokken plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |