Ja dat dacht ik ook. Geen Europese releasedatum nog bekend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:04 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik dacht dat Shovel Knight vandaag uitkwam. Blijkt het alleen in NA te zijn
De meeste games die ik koop, zijn van oorsprong Japans, dus dan maakt het voor mij niet zoveel uit als het in het Nederlands of in het Engels vertaald is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik kies nooit Nederlands, sterker nog, vaak als een game alleen in het Nederlands verkrijgbaar is, laat ik het mooi liggen.
Nicequote:
Wtf ik mijn code redeamen, krijg ik idd door dat ie niet in EU gereleased is omdat mijn code niet werkt...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Geen Europese releasedatum nog bekend.
Heel veel combo's zijn 1 op 1 overgenomen. Wonder blue= Pillow Talk, pink = Kulshandra, White = Glorious and Furious's wapens ( naam kwijt) etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
W101 is isometrisch 3D, Bayonetta volledig
Het ging om gameplay. Ik kan echt niet inzien waarom W101 hetzelfde speelt als Bayonetta (2).quote:Op zondag 29 juni 2014 18:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heel veel combo's zijn 1 op 1 overgenomen. Wonder blue= Pillow Talk, pink = Kulshandra, White = Glorious and Furious's wapens ( naam kwijt) etc.
quote:Special offer:
If you downloaded Squids Odyssey on Nintendo 3DS™, you can download Squids Odyssey from Nintendo eShop on Wii U for free!
(Your Wii U™ and Nintendo 3DS must be linked with the same Nintendo Network ID.)
Lijkt permanent. Maar het gaat vooral over cross buy natuurlijk. Het is alleen nog niet bekend of het twee kanten op werkt. Mogelijk is het een 100% korting-iets, net als Super Mario Kart > Mario Kart 8.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nice! Die wilde ik nog!
Is dit tijdelijk of permanent?
Ik heb een tijdje meegewerkt aan het games vertalen van Engels naar Nederlands en ik voelde me dan ook een beetje alsof ik bij de gestapo zat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:44 schreef Bisamrat het volgende:
Ik heb mijn WiiU zelfs op Engels gezet, om van al die gare Nederlandse vertalingen af te komen in spellen.
heb je het al gespeeld? of is het verschafte informatie van nintendo? Ik heb nog niks gehoord over een release behalve dat het voor 2015 staat gepland (tot op heden).quote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef Pheno het volgende:
Wii U must-have: http://games.fok.nl/preview/658550/1/1/100/splatoon.html
Ga ik ook zeker weten kopen. Dat heb ik beslist zodra ik de aankondiging een paar weken terug zagquote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef Pheno het volgende:
Wii U must-have: http://games.fok.nl/preview/658550/1/1/100/splatoon.html
Was op E3 te spelen dus denk dan Pheno die wel heeft gespeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
heb je het al gespeeld? of is het verschafte informatie van nintendo? Ik heb nog niks gehoord over een release behalve dat het voor 2015 staat gepland (tot op heden).
same here. zag er erg leuk uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker weten kopen. Dat heb ik beslist zodra ik de aankondiging een paar weken terug zag
tof! ja de game zag er goed uit op E3 dus het lijkt mij wel watquote:Op maandag 30 juni 2014 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was op E3 te spelen dus denk dan Pheno die wel heeft gespeeld
ik heb het gespeeld. Ik maak geen preview aan de hand van 5 minuten Nintendo directquote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
heb je het al gespeeld? of is het verschafte informatie van nintendo? Ik heb nog niks gehoord over een release behalve dat het voor 2015 staat gepland (tot op heden).
No way krijg je er spijt van. Spijt krijg je als je deze console niet in je bezit hebt..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zojuist samen met mijn vriendin een Wii U Premium bundle besteld met daarin New Mario Bros U + New Luigi Bros U en erbij besteld Donkey Kong TF en Mario Kart 8 + free downloadable game Zelda WW HD, allemaal voor 375 nieuw, inclusief verzendkosten.
Prima prijs zeker als je het met iemand deelt.
Morgen gelijk ook even een Pro controller erbij halen in de winkel.
Nu maar horen dat we er geen spijt van krijgen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
No way krijg je er spijt van. Spijt krijg je als je deze console niet in je bezit hebt..
WICKED! Jij gaat een great gaming time tegenmoet. Overigens Super mario 3d world ook even in je achterhoofd houden :p maar dat kan altijd nog want deze maanden komen nog meer geweldige games uit maar jij bent wel even zoet nu dat is iig zeker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en zojuist Zelda Wind Waker HD als gratis game gekozen, samen met de sale prijs van wehkamp een goede deal imo
Thanks, ik ben erg benieuwd, ben al Nintendo liefhebber sinds de NES, maar heb sinds mijn Wii kapot ging eigenlijk niks meer gedaan, met uitzondering van gamen op PC met Steam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
WICKED! Jij gaat een great gaming time tegenmoet. Overigens Super mario 3d world ook even in je achterhoofd houden :p maar dat kan altijd nog want deze maanden komen nog meer geweldige games uit maar jij bent wel even zoet nu dat is iig zeker.
Deze maanden is het juist extreem rustig op alle consolesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
WICKED! Jij gaat een great gaming time tegenmoet. Overigens Super mario 3d world ook even in je achterhoofd houden :p maar dat kan altijd nog want deze maanden komen nog meer geweldige games uit maar jij bent wel even zoet nu dat is iig zeker.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze maanden is het juist extreem rustig op alle consoles
Sorry ik bedoel komende maanden lolquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze maanden is het juist extreem rustig op alle consoles
Een must have game? Okami, was voor de wii maar je mot 'm zeker hebben.. Wii U heeft ja backwards compatibility dus kan je gewoon op spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks, ik ben erg benieuwd, ben al Nintendo liefhebber sinds de NES, maar heb sinds mijn Wii kapot ging eigenlijk niks meer gedaan, met uitzondering van gamen op PC met Steam.
Zijn er nog andere must have games? Shovel Knight ga ik sowieso kopen zodra ie uit komt in EU, hou echt van dat soort spellen. En natuurlijk Mario World 3D, maar die koop ik later, wanneer ie ergens in de sale komt; heb nu nog voldoende Mario games te spelen.
gz gozer!!!!!!! super veel plezier! :-D is echt tof hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en zojuist Zelda the Wind Waker HD als gratis game gekozen, samen met de sale prijs van wehkamp een goede deal imo
En inmiddels naar de winkel gerend om Super Mario 3d World te halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en zojuist Zelda the Wind Waker HD als gratis game gekozen, samen met de sale prijs van wehkamp een goede deal imo
Ik vind 51 euro nog net iets te duur, wacht liever tot ie laag in de 40 euro is en tot die tijd heb ik nog genoeg goede games liggen hier, eerst maar eens New Mario Bros U uit zien te spelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
En inmiddels naar de winkel gerend om Super Mario 3d World te halen.
Waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb ook een Wii U gekauft
Super Mario Bros U + Luigi U pack
En Zelda, Mario Kart en Super Mario 3D World.
Games waren 3 halen 2 betalen
Ik ben toch niet gek.quote:
Ik kan wel helpen in de Guild(multiplayer)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
het schijnt dat MH3U pas echt leuk wordt na dat begin maar mijn hemel wat valt dat zwaar om doorheen te komen
Nee, je hebt een Wii controller of Pro controller nodig per speler.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net New Mario Bros U gedaan, maar als ik samen met mijn vriendin coop wil spelen, hoe doe je dit?
We hebben 1 gamepad en 1 Wii U controller Pro dus dat zou toch moeten lukken zou je denken?
I'll passquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
het schijnt dat MH3U pas echt leuk wordt na dat begin maar mijn hemel wat valt dat zwaar om doorheen te komen
Waar slaat dat dan weer okquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, je hebt een Wii controller of Pro controller nodig per speler.
Met de Gamepad kun je alleen blokken plaatsen.
Wat een bullshit zeg, moeten we nog een controller kopen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet dat je spijt krijgt, Pro controller is baas. Maarja ligt idd aan de spel, bij 3d World bijvoorbeeld is verplicht 1 iemand op de gamepad te spelen(blijft co-op) omdat je die bij veel levels nodig hebt om verder te komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg, moeten we nog een controller kopen...
Lelijk is datquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Die cover voor gamepad heb ik ook maar idk waarom ik gebruik dat ding nauwelijksquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh en een cover voor m'n gamepad
Ik moet alleen nog een fatsoenlijke ECHTE controller kopen
Ik speel vanavond later en morgen middag welquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik wil vanavond/morgen wel wat spelen nu er toch geen WK is, mocht je zin hebben
Werkt die pro controller met Wii games?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Die cover voor gamepad heb ik ook maar idk waarom ik gebruik dat ding nauwelijks
En neem een pro controller!
Nee alleen de Classic Controller Pro werkt met Wii gamesquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Werkt die pro controller met Wii games?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee alleen de Classic Controller Pro werkt met Wii games
Fallblox is een ander concept (vond ik lastiger).quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pullblox is geniaal ja, maar World staat me tegen omdat je weer begint met tig makkelijke puzzels. Fallblox heb ik ook nooit gekocht om die reden.
De naam zegt het al: blokken vallen. In Pullblox bleven ze 'zweven' op hun plek. Daardoor een extra puzzelelement.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is het verschil? Heb me er verder totaal niet in verdiept.
Dus als ik Wii games op de Wii U wil spelen, kan ik die het best kopen. (Ik wil het gewoon even voor de zekerheid weten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee alleen de Classic Controller Pro werkt met Wii games
Niet alle games ondersteunen de CCP helaas. Check hier voor alle games die de CCP ondersteunenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus als ik Wii games op de Wii U wil spelen, kan ik die het best kopen. (Ik wil het gewoon even voor de zekerheid weten.)
Geen idee mijnes staat er nog niet bij en is aantal weken oud.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je Wii U bij Club Nintendo geregistreerd is?
Heb je je Club Nintendo en Nintendo Network ID aan elkaar gekoppeld?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee mijnes staat er nog niet bij en is aantal weken oud.
Veel games supporten het maar voor sommige is wel wiimote en nunchuk verplicht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus als ik Wii games op de Wii U wil spelen, kan ik die het best kopen. (Ik wil het gewoon even voor de zekerheid weten.)
Yeah ik koos zelda, jij?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh nice, ik krijg nog een gratis game erbij van Nintendo omdat ik Mario Kart 8 heb gekocht![]()
Ik had Zelda al gekocht. Ik twijfelen nu momenteel tussen Monster Hunter 3 Ultimate, Nintendo Land, Pikmin 3 en Sonic Lost World.quote:
bij MH3U raad ik je aan dat je je schrap zet op een 'dodelijk' saaie intro. Daar moet je echt even doorheen bijten. Het is wat meer een grind game. Pikmin3 beviel mij wel, maar dat is ook zo'n game waarvan je zegt...je vindt het leuk of niet. Heb je al wat youtube filmpjes/game play bekeken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had Zelda al gekocht. Ik twijfelen nu momenteel tussen Monster Hunter 3 Ultimate, Nintendo Land, Pikmin 3 en Sonic Lost World.
Ik denk dat het Monster Hunter of Pikmin gaat worden.
Wel leuk dat ze een gratis game weggeven. Bij de Media Markt was het al 3 voor 2 en nu gaat het 4 voor 2 worden
overigens; tot wanneer geldt die actie van Mediamarkt? en kun je zelf kiezen welke game je gratis haalt? of zijn daar nog afspraken over gemaakt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had Zelda al gekocht. Ik twijfelen nu momenteel tussen Monster Hunter 3 Ultimate, Nintendo Land, Pikmin 3 en Sonic Lost World.
Wel leuk dat ze een gratis game weggeven. Bij de Media Markt was het al 3 voor 2 en nu gaat het 4 voor 2 worden
Ik zit nu allemaal reviews te kijken van de games. Ff goed de games bekijken voordat ik kies jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
bij MH3U raad ik je aan dat je je schrap zet op een 'dodelijk' saaie intro. Daar moet je echt even doorheen bijten. Het is wat meer een grind game. Pikmin3 beviel mij wel, maar dat is ook zo'n game waarvan je zegt...je vindt het leuk of niet. Heb je al wat youtube filmpjes/game play bekeken?
Ik heb geen extra regels gezien. Gewoon 3=2, de goedkoopste krijgt je uiteraard gratis. Ik heb dus ook gewoon 3x50 euro games uitgezochtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
overigens; tot wanneer geldt die actie van Mediamarkt? en kun je zelf kiezen welke game je gratis haalt? of zijn daar nog afspraken over gemaakt?
duidelijk! thanks!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb geen extra regels gezien. Gewoon 3=2, de goedkoopste krijgt je uiteraard gratis. Ik heb dus ook gewoon 3x50 euro games uitgezocht
Niet eens the wonderful? :pquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hm ik zelf had dan getwijfeld tussen Nintendoland en Sonic.......quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
The Wonderful 101 vond ik iets te rommelig voor mijn smaak. Veel te druk
Ik heb W101 gekozen omdat ik de rest van de games al had, maar als ik zo vrij mag zijn: De game is ook behoorlijk groot. Kun je beter een andere game kiezen om toch wat ruimte op je wii U te houden en de W101 gewoon in de winkel te kopen. Is overigens wel een leuke game hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
The Wonderful 101 vond ik iets te rommelig voor mijn smaak. Veel te druk
ik geloof dat je ook een SD kaart kunt toevoegen jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Gh0stface het volgende:
een usb stick of external hdd in je console penetraten!en idd The wonderful is een goede game.
Die kun je ook toevoegen ja..... om bijv je VC games op te slaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik geloof dat je ook een SD kaart kunt toevoegen ja
sonic heb ik heel veel slechte reviews over gelezen. Het is een beetje mario bros U in een sonic jasje. en dan vonden de meeste mensen van die reviews mario ook de leukere game.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat denk ik Pikmin 3 worden, ik hoef alleen nog maar Sonic reviews te kijken en ik gok dat Sonic niet veel vernieuwend is
nope ^^ of naja, nope ^^, het is een behoorlijke run through, bij galaxy had je toch wat meer 'freedom' om rond te lopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Gh0stface het volgende:
Was het niet meer mario galaxy in een sonic jasje? Vond de demo iig niet slecht.
. Het is oké, maar ik zou het niet kopen. wacht liever op hyrule warriors, bayonetta, super smash bro's, nieuwe zelda, splatoon, heck zelfs toad's adventures en yoshi's wooly world!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Gh0stface het volgende:
Bedoelde meer in termen van level design enzo, galaxy achtig, qua gameplay kan ik niet commenten heb mario galaxy nog niet gespeeld :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |