Vochtvreterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
/lief klaagboek
Mijn keukenkastje is ineens gaan stinken terwijl ik dus niet weet waarom omdat er alleen maar houdbarespullen in staan, zoals pasta, rijst, zakjes soep, etc Of flessen saus etc die nog nooit open geweest zijn.
Daarnaast maakt mijn keuken nog altijd die stomme tik
en heb ik hoofdpijn omdat nieuwe bril, waardoor ik duizelig ben als ik buk, en dus al de hele dag doe over mijn huishouden omdat ik om de haverklap misselijk word
oja, en mijn ex komt zo op visite, met hond.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
/lief klaagboek
Mijn keukenkastje is ineens gaan stinken terwijl ik dus niet weet waarom omdat er alleen maar houdbarespullen in staan, zoals pasta, rijst, zakjes soep, etc Of flessen saus etc die nog nooit open geweest zijn.
en heb ik hoofdpijn omdat nieuwe bril, waardoor ik duizelig ben als ik buk, en dus al de hele dag doe over mijn huishouden omdat ik om de haverklap misselijk word
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Chocolade
Maar is het dan echt nog boos zijn, of onbegrip, of iemand missen ofzo?
Hondjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
/lief klaagboek
O, oké. Excuses.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tegen iedereen die er lang moeite mee heeft, niet alleen tegen jou.
waar kun je dat kopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vochtvreter![]()
Werkt ook voor je ex trouwens
die hond is ook lief jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Behalve de hond. Honden zijn lief.
Nou ja. Ik ben nu nog wel boos, maar vooral omdat die persoon het gesprek onfatsoenlijk afkapte en sindsdien niets meer heeft gezegd. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu wel of juist niet moet doen/zeggen.quote:
action, blokker, marskramer, wellicht kruidvat?? Of bouwmarktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waar kun je dat kopen?
[..]
die hond is ook lief ja
even tijd nodig gewoon, dat ie je straks wel weer aanspreekt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben nu nog wel boos, maar vooral omdat die persoon het gesprek onfatsoenlijk afkapte en sindsdien niets meer heeft gezegd. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu wel of juist niet moet doen/zeggen.
En verder gaat het steeds meer van boos zijn naar depri worden.![]()
Wat schiet je ermee op om boos/depri te zijn behalve dat je jezelf ermee hebt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben nu nog wel boos, maar vooral omdat die persoon het gesprek onfatsoenlijk afkapte en sindsdien niets meer heeft gezegd. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu wel of juist niet moet doen/zeggen.
En verder gaat het steeds meer van boos zijn naar depri worden.![]()
Behalve als beide te koppig zijn om weer de eerste stap te zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om boos/depri te zijn behalve dat je jezelf ermee hebt?
Helemaal niks zou ik doen, je kan altijd op een ander moment erover beginnen als je wel weer tegen elkaar praat.
Tja, dan moet een van beide maar minder koppig zijn en zich eroverheen zetten. Je schiet er uiteindelijk toch niks mee op met boos doen/blijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve als beide te koppig zijn om weer de eerste stap te zetten.
Gewoon alles wit verven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
/note to self, neem nooit meer een zwart bureau
Dat. Ik weet dat ik koppig ben. Maar lang boos ben ik nooit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beetje jammer alleen dat dat niet altijd even gemakkelijk is...
mijn vakken kast blijf ik ook maar stoffen en die is ook wit.quote:
Niks mis met koppig zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat. Ik weet dat ik koppig ben. Maar lang boos ben ik nooit.
Dat zijn eigenlijk wel 2 verschillende dingen
Ohquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn vakken kast blijf ik ook maar stoffen en die is ook wit.![]()
![]()
zal nog wel van t verbouwen van de muur komenquote:
Jij kent de situatie niet, dus hou lekker je mond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niks zou ik doen, je kan altijd op een ander moment erover beginnen als je wel weer tegen elkaar praat.
Succes ermee danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kent de situatie niet, dus hou lekker je mond.
laat het nouquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar op dit moment ben ik erg makkelijk uit de tent te lokken.quote:
Gewoon pokemon spelen om af te reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar op dit moment ben ik erg makkelijk uit de tent te lokken.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn emoties, die heb je niet altijd onder controle. Zou wel makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders reageer je eens een keer niet zo dom. Srs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
Als je al zo random tegen iemand begint terwijl diegene gewoon tips wil geven, betreft je zou kunnen doen, dan snap ik het wel waarom degene waarmee je ruzie hebt niet met je wil praten.
Ik reageer op wat ik wil, ze begint zelf tegen mij terwijl ik een normale reactie geef wat ze wellicht zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders reageer je eens een keer niet zo dom. Srs.
Jankzak.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
Als je al zo random tegen iemand begint terwijl diegene gewoon tips wil geven, betreft je zou kunnen doen, dan snap ik het wel waarom degene waarmee je ruzie hebt niet met je wil praten.
Serieus, hoe meer jij post, hoe meer ik het idee heb dat je volslagen achterlijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik wil, ze begint zelf tegen mij terwijl ik een normale reactie geef wat ze wellicht zou kunnen doen.
Sorry hoor maar dan kun je wat mij betreft opbokken ook als je dan gaat lopen zeiken.
Het was niet random, het was tegen jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
in dit geval vind ik sedan niet degene die dom reageert hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders reageer je eens een keer niet zo dom. Srs.
Grappig, dat dacht ik net ook bij die andere discussie die hier vanmiddag was.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, hoe meer jij post, hoe meer ik het idee heb dat je volslagen achterlijk bent.
Reageer wat je wil, maar ga niet lopen janken zoals je altijd doet als mensen er wat van zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
stukken beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
Sedan zijn reactie schoot in het verkeerde keelgat. Misschien omdat ik er in mijn hoofd een toontje bij hoorde wat hij misschien niet bedoelde. Dat is het lastige aan tekst.
Tevens mag ik Sedan niet door discussies en dergelijke uit het verleden, dus wellicht was ik daarom bevooroordeeld.
Tot zover mijn niet domme reactie.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik moet nog naar de winkelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta al anderhalf uur in de keuken
dit is dan wel weer een triestige reactie op iemand die min of meer dr excuses aanbiedtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
No offence Feer maar het is goed met je.
Discussies uit het verleden, plz
Ik wou wat serieus typen maar fuck it, wel wat beters te doen.
Wat zou je willen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben zojuist achter het adres gekomen van mijn biologische moeder. ongv 20 seconden geleden, en nu ben ik bang.
Wat zou ik doen?
Ligt een beetje aan jullie achtergrond en wat je precies wil.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben zojuist achter het adres gekomen van mijn biologische moeder. ongv 20 seconden geleden, en nu ben ik bang.
Wat zou ik doen?
niet bang zijn in elk geval.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zou ik doen?
bespiedenquote:
geen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan jullie achtergrond en wat je precies wil.
haar nieuwe man wil niks weten van mij en mn broertje, omdat ze een nieuw gezin hebben. En aangezien het milieu ben ik bang dat hij haar in elkaar schopt als ik daar voor de deur sta, of mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet bang zijn in elk geval.
En bedenken óf je uberhaupt iets wil doen
Weet je de reden waarom ze je ter adoptie heeft gesteld. Of hoe je dat moet zeggen?quote:
Dan in elk geval nog even nadenken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
geen.
[..]
haar nieuwe man wil niks weten van mij en mn broerje, omdat ze een nieuw gezin hebben. En aangezien het milieu ben ik bang dat hij haar in elkaar schopt als ik daar voor de deur sta, of mij.
Dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit is dan wel weer een triestige reactie op iemand die min of meer dr excuses aanbiedt
En dat voor iemand die niet lang boos blijft
Stuur een brief/mail naar haar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
geen.
[..]
haar nieuwe man wil niks weten van mij en mn broertje, omdat ze een nieuw gezin hebben. En aangezien het milieu ben ik bang dat hij haar in elkaar schopt als ik daar voor de deur sta, of mij.
Sja leuk zo'n vent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
geen.
[..]
haar nieuwe man wil niks weten van mij en mn broertje, omdat ze een nieuw gezin hebben. En aangezien het milieu ben ik bang dat hij haar in elkaar schopt als ik daar voor de deur sta, of mij.
ik ben al vanaf mijn 18e opzoek. En dit .. ik weet het niet, het is nu ineens zo dichtbij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan in elk geval nog even nadenken.
Je hebt ook tijd toch?
Lijkt me een moeilijke beslissing. Ken iemand die zijn biologische ouders niet wilde zien, terwijl zijn zusje dat juist wél wilde, het is echt iets wat je zelf moet bepalen, ook de manier waarop, evt in overleg met mensen die er wat meer verstand van hebben hoe je zoiets aan kan pakken.
ik weet niet wat ik wil, dingen vragen denk ik. dus je zou een brief sturen of zo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je de reden waarom ze je ter adoptie heeft gesteld. Of hoe je dat moet zeggen?
Ik zou haar neutraal benaderen met het verzoek of ze contact wil.
Zoja dan weet je dat en kan je vanuit daar verder handelen, zo nee dan houdt het over en is het jammer.
Maar het is natuurlijk ook wat jij zou willen. Wat voor contact enzo. Als in intensief/betrokken bij je leven of gewoon af en toe een kopje thee en praten over koetjes en kalfjes.
Anyway. Lijkt me verdomd lastig
Ja dus een brief schrijven met mijn adres vind ik ook wat creepy. Straks staat hij ineens voor de deur.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja leuk zo'n vent.![]()
Dan zou ik het niet doen. Alles in veiligheid voor je zelf en je baby.
Schrijf je een brief met daarin je emailadres?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dus een brief schrijven met mijn adres vind ik ook wat creepy. Straks staat hij ineens voor de deur.
ja dat zou wel kunnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schrijf je een brief met daarin je emailadres?
Goed idee....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schrijf je een brief met daarin je emailadres?
Dan wacht je dus al jaaaren, dan kunnen een aantal weekjes bedenktijd ook nog welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben al vanaf mijn 18e opzoek. En dit .. ik weet het niet, het is nu ineens zo dichtbij.
[..]
ik weet niet wat ik wil, dingen vragen denk ik. dus je zou een brief sturen of zo?
Dat kan altijd nog, toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat zou wel kunnenal wil ik er nog wel bespieden
Heb ik somsquote:
goed idee wel, maar ik ga niet alleen danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan wacht je dus al jaaaren, dan kunnen een aantal weekjes bedenktijd ook nog wel
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, dat is gewoon ook eng, iets waar je zo lang op hebt gewacht igt ineens binnen handbereik en het gaat vast niet zoals je hoopt...
Ik zou in het verleden ook gezegd hebben: schrijf een brief.
Maar nu zou ik eerder op iemand af stappen.
Omdat diegene je dan niet kan negeren, met een brief is dat te gemakkelijk, ook als ze het eigenlijk níet wil en wél wil reageren, kan ze zoiets vrij gemakkelijk ergens wegstoppen waar ze er niet meer aan hoeven te denken. Ken teveel mensen die zo zijn.
Aan de andere kant, kun je dat altijd éérst doen natuurlijk, en dan bij negeren later alsnog persoonlijk aanspreken.
Hoe je het wendt of keert, dat heeft wel invloed op je oordeel. Maar ik gaf het toe hoor, dat ik wellicht bevooroordeeld was. Mocht je dat toevallig niet begrepen hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
No offence Feer maar het is goed met je.
Discussies uit het verleden, plz
Ik wou wat serieus typen maar fuck it, wel wat beters te doen.
Moet je dan ook niet doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed idee wel, maar ik ga niet alleen dan
Ik in bedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net op de bank geploft en heb ook geen energie meer.
Ik ga lekker douchen en onder een dekentje film kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even voetbal kijken en dan ga ik douchen en de volgende wedstrijd ook op bed kijken denk ik
nee, dat klinkt sowieso wel verrstandigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed idee wel, maar ik ga niet alleen dan
Mag ik hier smakelijk om lachen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van mij wel.quote:
Dank u.quote:
Gaat intussen al beter, gelukkig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Maar even serieus, succes ermee!
It hurts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deel van t schoolrapport van een meisje dat ik ken:
[ afbeelding ]
Misschien moet ze dat maar eens nakijken met hem dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deel van t schoolrapport van een meisje dat ik ken:
[ afbeelding ]
strak plan wel, dit lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ze dat maar eens nakijken met hem dan.
quote:
Gelukkig ben ik bijna jarig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
staan wel meerdere leuke bij.
http://www.goldlabel.com/orange-is-the-new-black
Zuurpruim.quote:
worden gebruikt om naar je tieten te kijken onder het mom van: even lezen wat er staatquote:
Sorry shirt met faxie zijn zojuist uitverkochtquote:
Daar zul jij nooit achter komen.quote:
Hoe ver ben jij met orange?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
worden gebruikt om naar je tieten te kijken onder het mom van: even lezen wat er staat
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
worden gebruikt om naar je tieten te kijken onder het mom van: even lezen wat er staat
nog steeds even ver, heb niet meer kunnen kijken.quote:
Hey, het is Muha.quote:
ik had op mn werk laatst een shirt met tekst aan (heb ik vrijwel nooit en al helemaal niet op mn werk) en iedereen wilde het lezenquote:
Ik zou ze beide rakenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
Ik had ooit een shirt met: "Who needs big tits (voorkant) when you have an ass like this (achterkant)?"
Benieuwd wat meer hits kreeg, m'n tieten of m'n kont.
Haha. Jij wel.quote:
op de mijne staatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
Ik had ooit een shirt met: "Who needs big tits (voorkant) when you have an ass like this (achterkant)?"
Benieuwd wat meer hits kreeg, m'n tieten of m'n kont.
Misschien kan ik dan zelfs een antwoord geven op je tiet vs kont vraagquote:
Uh?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de mijne staat
Passion and desire lead to new horizons.
Niemand snapte het
Mooie tekst wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de mijne staat
Passion and desire lead to new horizons.
Niemand snapte het
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
Passie, gedrevenheid en verlangen zorgen ervoor dat je je grenzen verlegd en je horizon verbreedt?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus! [ afbeelding ]
Ja zover was ik ook al....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
Passie, gedrevenheid en verlangen zorgen ervoor dat je je grenzen verlegd en je horizon verbreedt?
Nu je het leest zekerquote:
Yeah right. Waarom dan die ''uh?"quote:
Gewoon proberenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:14 schreef Fascination het volgende:
Zoiets wilde ik ook typen, maar nu gelooft niemand me natuurlijk.!
Ik dacht dat het een soort van grappige clou hadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dan uh?
Dan is t toch duidelijk?
het is geen grappig shirt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van grappige clou had
Same herequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Oh in dacht: passie en lust leidt tot horizontale oefeningen
voor mij heeft het wel een seksuele ladingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Oh in dacht: passie en lust leidt tot horizontale oefeningen
Kinky.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij heeft het wel een seksuele lading, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij heeft het wel een seksuele lading, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Open je mond maar dan, ik heb wat lekkers voor jouquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Faxie het volgende:
Wordt weer tijd voor een seksuele lading ja
Je hebt toch al iemand voor al dat lekkers van je?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Open je mond maar dan, ik heb wat lekkers voor jou
Die is nu even niet in de buurtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt toch al iemand voor al dat lekkers van je?
Volg ze, dan hebben we in het weekend van hippiefest nog wat te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik sta bij de supermarkt in de rij. Voor mij staan een man en een vrouw en 2 van hun 4 kinderen. Die andere 2 waren buiten aan het etteren en gooiden alle fietsen om, ook de mijne.
Enfin, ik kom buiten, raap mijn fiets op, slag in de voorband, zeg hardop maar niet schreeuwend ofzo: "fijn dit, slag in mn band. Hmpf"
Die moeder: JA WAT MOT JE NOU? PROBLEMEN?
Die vader: HAD JE WAT DAN KOM JE MAAR?![]()
Ik: dat jullie eens op je koters moeten letten want dit slaat nergens op natuurlijk.
Enfin, het is dus MIJN schuld dat HUN koters ALLE fietsen in het rek hebben omgegooid.
Tokkies
Al seks gehad, ja?quote:
Wonen hier in de buurt geloof ik, anders ga je niet met het hele gezin lopend boodschappen doen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volg ze, dan hebben we in het weekend van hippiefest nog wat te doen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Faxie het volgende:
Wordt weer tijd voor een seksuele lading ja
Dit zorgt voor plaatselijke uitdroging bij mijquote:
Fietsbandjes ombuigenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wonen hier in de buurt geloof ik, anders ga je niet met het hele gezin lopend boodschappen doen natuurlijk
Er zwelt niks op?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit zorgt voor plaatselijke uitdroging bij mij
Neequote:
Nog niet.quote:
Ach, who needs sex anyway.quote:
Ik.quote:
IK!!quote:
quote:
De ironie.quote:
quote:
Sure, huns.quote:
Ze bedrijven de liefde met elkaar dat is geen seks toch?quote:
Telt masturberen als seks?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
surehoeveel dagen heb je het al volgehouden?
Liefdequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze bedrijven de liefde met elkaar dat is geen seks toch?
Retweet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
Celibaat zijn is hip tegenwoordig. Kaneel is een trendsetter.
Vraag het een monnik of een nonquote:
Ik zag je smoothe hosselpoging in het fobo.quote:
Liefde bedrijvenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze bedrijven de liefde met elkaar dat is geen seks toch?
Awwww.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
En ik ben blij om Feertje weer te 'zien'
Fas, pls.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag je smoothe hosselpoging in het fobo.
quote:
Relatie in wording. Ik zie het gewoon.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Relatie in wording. Ik zie het gewoon.
Nee. Mk haar hartje klopt slechts voor jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de ex van Mk is bij haar op bezoek vanaf 19:00. Waarom zo laat afspreken als je een eind moet reizen. Moet ik me zorgen maken?
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de ex van Mk is bij haar op bezoek vanaf 19:00. Waarom zo laat afspreken als je een eind moet reizen. Moet ik me zorgen maken?
Have a little faith in her.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
Chained to the bed and used as a fuck toy.quote:
niet echtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Relatie in wording. Ik zie het gewoon.
Heeft het een penis? En hoe lang heeft hij/zij moeten reizen? Ik maak me wel zorgen om jouquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
quote:
Twee zielen, één gedachte.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mk haar hartje klopt slechts voor jou.
Nee, het is een vrouw en ze moet anderhalf uur reizen. Ik ga maar gewoon obsessief berichtjes sturen: Hai, wat doen jullie nu??!!! HALLO, waarom reageer je niet?! Jullie zijn aan het seksen, he??! Waarom ben ik niet goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft het een penis? En hoe lang heeft hij/zij moeten reizen? Ik maak me wel zorgen om jou![]()
Hahahaha obsessivequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Nee, het is een vrouw en ze moet anderhalf uur reizen. Ik ga maar gewoon obsessief berichtjes sturen: Hai, wat doen jullie nu??!!! HALLO, waarom reageer je niet?! Jullie zijn aan het seksen, he??! Waarom ben ik niet goed genoeg voor je?Oké, het is over, ik laat me niet zo behandelen!111
Oei die is keihard aan het scharen nuquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Nee, het is een vrouw en ze moet anderhalf uur reizen. Ik ga maar gewoon obsessief berichtjes sturen: Hai, wat doen jullie nu??!!! HALLO, waarom reageer je niet?! Jullie zijn aan het seksen, he??! Waarom ben ik niet goed genoeg voor je?Oké, het is over, ik laat me niet zo behandelen!111
Art, wanneer meeten wij eens?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha obsessivenee ik zou voor jou gaan. Stalpootjes dit dat
het is dat ik een penis heb maar anders...
Gewoon je tong in haar reet steken, dan kan alles.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha obsessivenee ik zou voor jou gaan. Stalpootjes dit dat
het is dat ik een penis heb maar anders...
Maar was echt geen hosselactie. Ze heeft een vriend hoor.quote:
Kaneel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon je tong in haar reet steken, dan kan alles.
[..]
Maar was echt geen hosselactie. Ze heeft een vriend hoor.
Jeumig, jij ook al? Tamashii probeert me ook al een tijd van m'n zolderkamer te lokken. Maar eh, weet niet? Ik... Ik... Ik begin ervan te stamelen. Ik krijg het warm en koud tegelijk. Hy...hyyy...hyperventilatie. Paniek!quote:
Ja, nu ging Fera kijken in mijn fobo om te kijken wat je bedoeldequote:
Dankjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
Ook even MK´s verhaal gelezen. Heftig.Zou niet zo goed weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik denk gewoon m'n hart volgen, maar wel met het oog op veiligheid natuurlijk.
Succes ermee in ieder geval.
Oké, oké, oké. Rustig maar. Ik snap dat het wat veel voor je is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jeumig, jij ook al? Tamashii probeert me ook al een tijd van m'n zolderkamer te lokken. Maar eh, weet niet? Ik... Ik... Ik begin ervan te stamelen. Ik krijg het warm en koud tegelijk. Hy...hyyy...hyperventilatie. Paniek!maar lijkt me leuk om je eens te meeten Feer.
Nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, nu ging Fera kijken in mijn fobo om te kijken wat je bedoelde
Oh god, dat is toch die creep die van vrouwenoksels houdt of zo?quote:
Wil je erover praten?quote:
Rustig over nadenken in ieder geval. En samen is wel verstandiger dan alleen, ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankjeweet het ook nog niet, misschien dat ik samen met iemand ga.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, dat is toch die creep die van vrouwenoksels houdt of zo?
Ohjaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scharen, jeweetwel. MK en d'r ex. Snappie?
Ja, doe eens. Gewoon voor de grap.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Zal ik je tonguefucken in je aarsje?
Stond bij laatste reacties.quote:
Buiken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, dat is toch die creep die van vrouwenoksels houdt of zo?
Hard geworden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, doe eens. Gewoon voor de grap.
Oke!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, doe eens. Gewoon voor de grap.
Ja, ik was nog bezig met die andere.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond bij laatste reacties.
Gene waar we het net over hadden.
[..]
Buiken.
[..]
Hard geworden.
Alleen op Fok! In het echt ben ik heel stil. Een grijze muis, een muurbloempje. Maar serieus, soms kan ik wel verlegen zijn. Iedereen wel denk ik. En dan maak ik grapjes om het te verdoezelen. Zo van: "Ik zweet me toch peentjes, ja geen wortels hoor. Hahahaha ja... Dus...."quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, oké, oké. Rustig maar. Ik snap dat het wat veel voor je is.
Maar je lijkt me echt hilarisch.Of ben je dat alleen op FOK!? Ik probeer geen hoge verwachtingen te hebben.
Ja, doe ik ook altijd, grapjes om m'n innerlijke pijn te verbergen. Ik lach wel, maar ik huil van binnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen op Fok! In het echt ben ik heel stil. Een grijze muis, een muurbloempje. Maar serieus, soms kan ik wel verlegen zijn. Iedereen wel denk ik. En dan maak ik grapjes om het te verdoezelen. Zo van: "Ik zweet me toch peentjes, ja geen wortels hoor. Hahahaha ja... Dus...."
*haalt tong uit je aars*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd, grapjes om m'n innerlijke pijn te verbergen. Ik lach wel, maar ik huil van binnen.![]()
.
Ik moest alweer grinniken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen op Fok! In het echt ben ik heel stil. Een grijze muis, een muurbloempje. Maar serieus, soms kan ik wel verlegen zijn. Iedereen wel denk ik. En dan maak ik grapjes om het te verdoezelen. Zo van: "Ik zweet me toch peentjes, ja geen wortels hoor. Hahahaha ja... Dus...."
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd, grapjes om m'n innerlijke pijn te verbergen. Ik lach wel, maar ik huil van binnen.![]()
.
true.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
Sowieso proberen contact te zoeken, MK. Zelfs de grootste teleurstelling doet minder pijn dan het gevoel dat je het nooit geprobeerd hebt.
Ik ken nu trouwens alle landen bij die landenquiz.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond bij laatste reacties.
Gene waar we het net over hadden.
[..]
Buiken.
[..]
Hard geworden.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
OMG Fasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken nu trouwens alle landen bij die landenquiz.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mk haar hartje klopt slechts voor jou.
quote:
quote:
Omg, dit komende van jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMG Fasik ben zo trots op je! Ik zou je wel kunnen zoenen.
Dat komt wel goed toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven beweren, maar dat weet je alleen als je het probeert...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
Sowieso proberen contact te zoeken, MK. Zelfs de grootste teleurstelling doet minder pijn dan het gevoel dat je het nooit geprobeerd hebt.
Heb ff snel gekeken pagina's terug.. Heftig lijkt me dat. En je moet niks, maar doe vooral wat jij denkt dat voor jou het beste is. En dat is: geen spijt krijgen van dingen die je wel of niet doetquote:
true, al weet ik niet of ik hier spijt van ga krijgen als ik het doequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ff snel gekeken pagina's terug.. Heftig lijkt me dat. En je moet niks, maar doe vooral wat jij denkt dat voor jou het beste is. En dat is: geen spijt krijgen van dingen die je wel of niet doet
Ik zou het doen, al dan niet met 'beperkingen'. Ik heb gemerkt dat ik na de dood van mijn moeder toch wel spijt had van dingen die ik niet gezegd/gedaan heb en ik hoop voor jou dat je niet dezelfde 'fout' maakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true, al weet ik niet of ik hier spijt van ga krijgen als ik het doe![]()
Maar ik denk er nog wel over na.
wie weet is ze al dood.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het doen, al dan niet met 'beperkingen'. Ik heb gemerkt dat ik na de dood van mijn moeder toch wel spijt had van dingen die ik niet gezegd/gedaan heb en ik hoop voor jou dat je niet dezelfde 'fout' maakt.
Teleurstellingen kan je verwerken. Die gedachte van "wat als" blijft altijd in je hoofd rondspoken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven beweren, maar dat weet je alleen als je het probeert...
ik ben vanalles, maar niet verlegenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest alweer grinniken.
Ach, ik denk dat heel veel mensen verlegen zijn. Ik ben in het begin ook wel verlegen en het hangt nogal van die ander af hoe snel ik loskom.
Ik alleen bij nieuwe mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben vanalles, maar niet verlegen
nog steeds/weer daarover voor ik weg gingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verder heb ik niet bij gelezen, dus geen idee waar het over gaat.
Die moet ik ook eens in praktijk gaan brengenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
Altijd beter om spijt te hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Dat ligt aan jouw regio geloof ik. Toen ik daar een tijdje terug een klus had waren de mensen daar in het begin ook zo verlegen.quote:
Die gedachtes kan je net zo goed verwerken...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teleurstellingen kan je verwerken. Die gedachte van "wat als" blijft altijd in je hoofd rondspoken.
Moordenaars hebben ook wel eens spijt...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
Altijd beter om spijt te hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Mwah, het ligt bij mij niet aan de regio. Ik ben daar niet heel erg thuis, m'n ouders komen beiden uit de stad en zo ben ik ook opgevoed. Maar heeft meer te maken met onzekerheden en pestverleden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens in praktijk gaan brengen
[..]
Dat ligt aan jouw regio geloof ik. Toen ik daar een tijdje terug een klus had waren de mensen daar in het begin ook zo verlegen.
Wanneer gaan wij eens meeten overigens?
ik alleen bij oudere mensen die ik 'boven mijn niveau' vindquote:
Je kunt ook wel heel ver gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moordenaars hebben ook wel eens spijt...
Subjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik alleen bij oudere mensen die ik 'boven mijn niveau' vind![]()
Erg eigenlijk dat ik zo denk
Ik begrijp dat ergens wel hoor. Bij werkgevers heb ik dat ook een beetje. Uit respect voor autoriteit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik alleen bij oudere mensen die ik 'boven mijn niveau' vind![]()
Erg eigenlijk dat ik zo denk
Het klopt heel vaak gewoon wel. Het gevoel dat er iets aan je knaagt, zo'n "wat als'' gevoel is veel erger dan dat je denkt: "Kut, dit had ik niet moeten doen". Het blijft veel langer hangen en je zit nog in je hoofd te spelen met wat de uitkomsten hadden kunnen zijn. Bij wat je gedaan hebt, heb je al een uitkomst. Je hebt een soort zekerheid die je bij een ''wat als'' situatie niet hebt. Onzekerheden zijn kut.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt gewoon niet. Niks anders dan een mooie gedachte.
Zo'n verleden heb ik ook, alleen uit zich dat bij mij anders. Ik ben tegen vrijwel iedereen vrij open in het begin, alleen weten weinig mensen hoe ik me echt voel op de meeste momenten en hou ik mijn onzekerheden etc voor mezelf. Als mensen me dan echt leren kennen merken ze dat soort dingen pas op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, het ligt bij mij niet aan de regio. Ik ben daar niet heel erg thuis, m'n ouders komen beiden uit de stad en zo ben ik ook opgevoed. Maar heeft meer te maken met onzekerheden en pestverleden.
Ik word juist later pas wat meer open. In het begin klap ik een beetje dicht. Tenzij de ander heel praatgraag is. Dan wordt het veel makkelijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Zo'n verleden heb ik ook, alleen uit zich dat bij mij anders. Ik ben tegen vrijwel iedereen vrij open in het begin, alleen weten weinig mensen hoe ik me echt voel op de meeste momenten en hou ik mijn onzekerheden etc voor mezelf. Als mensen me dan echt leren kennen merken ze dat soort dingen pas op.
Jij moet echt eens met JB afspreken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word juist later pas wat meer open. In het begin klap ik een beetje dicht. Tenzij de ander heel praatgraag is. Dan wordt het veel makkelijker.
JB is een kletskous?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij moet echt eens met JB afspreken.
Ook tijdens een date?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word juist later pas wat meer open. In het begin klap ik een beetje dicht. Tenzij de ander heel praatgraag is. Dan wordt het veel makkelijker.
Ja, ik heb ook vaak vriendinnen gehad die dat zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
JB is een kletskous?Ik vind dat vaak zo leuk. Zo warm en gezellig.
Ik hoor het al, precies mijn tegenpool dus. Mochten we elkaar ooit ergens een keer bij een meet treffen worden dat vast leuke gesprekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
'Wat als ik het maar niet gedaan had?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het klopt heel vaak gewoon wel. Het gevoel dat er iets aan je knaagt, zo'n "wat als'' gevoel is veel erger dan dat je denkt: "Kut, dit had ik niet moeten doen". Het blijft veel langer hangen en je zit nog in je hoofd te spelen met wat de uitkomsten hadden kunnen zijn. Bij wat je gedaan hebt, heb je al een uitkomst. Je hebt een soort zekerheid die je bij een ''wat als'' situatie niet hebt. Onzekerheden zijn kut.
Veel vriendinnen gehad? SLetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook vaak vriendinnen gehad die dat zijn.
Daten is nog enger, denk ik. Maar ik heb nooit echt iemand ontmoet op een eerste date. Vaak was de eerste ontmoeting casual.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor het al, precies mijn tegenpool dus. Mochten we elkaar ooit ergens een keer bij een meet treffen worden dat vast leuke gesprekken.
Jaja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Daten is nog enger, denk ik. Maar ik heb nooit echt iemand ontmoet op een eerste date. Vaak was de eerste ontmoeting casual.
Mee eens. Gedeeltelijk. Shit, nu heb in ruzie met mezelf. Maar idd, zo heb ik van m'n 15e tot m'n 23ste heel veel gemist. Vooral door onzekerheid, een angststoornis en bijkomende koppigheid. Nu geniet ik, vergeleken met 'vroeger', eigenlijk echt. Wellicht nog iets te weinig, maar ben al heel erg vooruit gegaan. Dat voelt goed!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het klopt heel vaak gewoon wel. Het gevoel dat er iets aan je knaagt, zo'n "wat als'' gevoel is veel erger dan dat je denkt: "Kut, dit had ik niet moeten doen". Het blijft veel langer hangen en je zit nog in je hoofd te spelen met wat de uitkomsten hadden kunnen zijn. Bij wat je gedaan hebt, heb je al een uitkomst. Je hebt een soort zekerheid die je bij een ''wat als'' situatie niet hebt. Onzekerheden zijn kut.
zo ben ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was toch ook zo?quote:
quote:
Ik heb er zelf ook nog wel eens last van. Soort van faalangst waardoor ik veel dingen niet probeer en soms denk: "Kuuuut, wat als ik dat wel had gedaan?" Was het misschien alsnog fout gegaan, maar dan had ik het wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mee eens. Gedeeltelijk. Shit, nu heb in ruzie met mezelf. Maar idd, zo heb ik van m'n 15e tot m'n 23ste heel veel gemist. Vooral door onzekerheid, een angststoornis en bijkomende koppigheid. Nu geniet ik, vergeleken met 'vroeger', eigenlijk echt. Wellicht nog iets te weinig, maar ben al heel erg vooruit gegaan. Dat voelt goed!
Denken dat ik veel vriendinnen zou kunnen krijgen.quote:
Jammer dat de meets de laatste tijd steeds niet door lijken te gaan. Ik heb nog wel een paar fokkers waar ik best nieuwsgierig naar ben.quote:
Niet zo onzeker fas. Volgens mij lig je prima in de markt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat ik veel vriendinnen zou kunnen krijgen.!
Wow.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mee eens. Gedeeltelijk. Shit, nu heb in ruzie met mezelf. Maar idd, zo heb ik van m'n 15e tot m'n 23ste heel veel gemist. Vooral door onzekerheid, een angststoornis en bijkomende koppigheid. Nu geniet ik, vergeleken met 'vroeger', eigenlijk echt. Wellicht nog iets te weinig, maar ben al heel erg vooruit gegaan. Dat voelt goed!
Misschien moet ik dat maar doen danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Daten is nog enger, denk ik. Maar ik heb nooit echt iemand ontmoet op een eerste date. Vaak was de eerste ontmoeting casual.
Jij hoeft toch niet meer te daten? Het is je van harte gegund overigensquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar doen danoh wacht ...............
Ik merk dat ik nu, vooral nu het goed gaat met werk, ik meer zelfvertrouwen heb gekregen. De bevestiging krijgen dat je iets goed doet, waardering en zo. Maar ook kansen die voorbij komen en die je ook aangrijpt met succes. Succes in welke vorm dan ook geeft zo'n enorme boost!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook nog wel eens last van. Soort van faalangst waardoor ik veel dingen niet probeer en soms denk: "Kuuuut, wat als ik dat wel had gedaan?" Was het misschien alsnog fout gegaan, maar dan had ik het wel geprobeerd.
Dat geloof ik zeker!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu, vooral nu het goed gaat met werk, ik meer zelfvertrouwen heb gekregen. De bevestiging krijgen dat je iets goed doet, waardering en zo. Maar ook kansen die voorbij komen en die je ook aangrijpt met succes. Succes in welke vorm dan ook geeft zo'n enorme boost!
Lijkt me heerlijk om dat gevoel te hebben en dat verschil ook te merken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu, vooral nu het goed gaat met werk, ik meer zelfvertrouwen heb gekregen. De bevestiging krijgen dat je iets goed doet, waardering en zo. Maar ook kansen die voorbij komen en die je ook aangrijpt met succes. Succes in welke vorm dan ook geeft zo'n enorme boost!
thnxquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet meer te daten? Het is je van harte gegund overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |