SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is t dan up- of downloaden...?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Z'n stekker zit er nog niet niet, dan heeft opstarten geen zin hè
Wel oppassen voor virussen...dus altijd gaan voor een beveiligde verbinding.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als er geen malware in het spel is blijft het natuurlijk bij uploaden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:13 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso raad ik aan om even een virusscanner te laten draaien. Die hebben ze tegenwoordig gratis bij de GGD.
Ghehehequote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Ook even goed kijken of ze alle soorten formaten af kan spelen. De bestandsextensie .cum is vooral belangrijk.
niet meer gratisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:13 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso raad ik aan om even een virusscanner te laten draaien. Die hebben ze tegenwoordig gratis bij de GGD.
Geen gratis trail? Of krijg je dan alleen te horen wat je hebt opgelopen zonder echt geholpen te worden?quote:
alleen voor risicogroepenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geen gratis trail? Of krijg je dan alleen te horen wat je hebt opgelopen zonder echt geholpen te worden?
Of juist wel. Maar dat zou vreemdgaan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:15 schreef Mano_ het volgende:
Je kan het ook via een proxy proberen, maar de kans bestaat dat ze niet herkent dat de request van jou komt en het gelijk afwijst.
Het Fok! forum heeft meerdere categorieën, Je heb dit gepost in "Digital Corner", het subforum dat over computers en techniek gaat, je had je vraag in "Relaties & Psychologie" moeten stellen.quote:
Eens lekker dat register doorsmerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Je kunt haar trouwens flink verwennen met een defragmentatie.
dat service pack moet hij zelf nog even met zijn usb stick installeren...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef DW457 het volgende:
Heeft ze al een service pack gehad of zitten de kinderziektes er nog in?
Wel oppassen dat ie haar dan niet per ongeluk kloont.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat service pack moet hij zelf nog even met zijn usb stick installeren...
dan moet hij ook nog met alle bugs van alpha en beta software omgaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel oppassen dat ie haar dan niet per ongeluk kloont.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze een Trojan is en zijn hele systeem overhoop haalt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef Mano_ het volgende:
Als ze maar gepatcht is voor Heartbleed, anders krijg je er snel spijt van.
Echo...echo...echooooooquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:40 schreef Kaviaar het volgende:
Vergeet niet dat vrouwen net trojaanse paarden zijn; eenmaal binnen proberen ze je zo aan te passen dat je jezelf straks niet meer bent; zonder dat je het in de gaten heb
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat ze een Trojan is en zijn hele systeem overhoop haalt.
Gewoon neuken. Penetreren. Piemel> kutquote:
Sletquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:13 schreef zeefje het volgende:
Ik ga ook altijd daten als diegene naar mij kijkt.
Goede reden
*duwt Zeefje als een autoband voor zich uit* Hm, je rolt idd prima, maar je moet wel nodig uitgelijnd worden.quote:
Serieus even, hoe moet je rooten, heb je daar een handleiding voor?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef robin007bond het volgende:
Als ze trouwens van Apple is moet je haar eerst even 'jailbreaken' als je alles wilt kunt doen. Als ze van Android is kun je haar heel gemakkelijk rooten.
Je kan nog gewoon de play store gebruiken. Google het model van je telefoon en daarachter 'root'. Je zult dan geen probleem hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Serieus even, hoe moet je rooten, heb je daar een handleiding voor?
Geen zin om een topic te openen. En kan je dan nog de playstore ( hi ha ho) gebruiken?
Kusje
DIG / [Android] #70 - Nu ook draagbaarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Serieus even, hoe moet je rooten, heb je daar een handleiding voor?
Geen zin om een topic te openen. En kan je dan nog de playstore ( hi ha ho) gebruiken?
Kusje
Ik hoop dat die standaard Samsung troep eraf is en dat ie een stuk sneller loopt. Bedankt!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon de play store gebruiken. Google het model van je telefoon en daarachter 'root'. Je zult dan geen probleem hebben.
Echter is het de vraag wat voor meerwaarde het biedt voor jou?
Dankje!quote:
Daar zou ik niet teveel van verwachten. Dan zou ik gelijk een custom rom installeren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik hoop dat die standaard Samsung troep eraf is en dat ie een stuk sneller loopt. Bedankt!
[..]
Dankje!
Dit ga ik even visualiseren in een gifje, brbquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
*duwt Zeefje als een autoband voor zich uit* Hm, je rolt idd prima, maar je moet wel nodig uitgelijnd worden.
Dat wil ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zou ik niet teveel van verwachten. Dan zou ik gelijk een custom rom installeren.
Kijk even op http://beta.download.cyanogenmod.org/install als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |