SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)7-bijna-fataal.dhtmlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat 1 of andere sick fuck hun op sloot in een kelder
zo'n iemand bijvoorbeeld.![]()
wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)7-bijna-fataal.dhtml
zo'n iemand bijvoorbeeld.![]()
![]()
sorry jongens ik zat niet op te letten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat doe je toch sowieso alquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen elke dag kipnuggets eten jummy
*insert plaatje van dikke aziaat*![]()
Lief dagboek,
Mijn uni heeft de herkansing van mijn laatste tentamen ná de aangegeven week gepland waarin hij zou vallen volgens het calendarium. Op de dag dat ik op vakantie ga naar Valencia met het vliegtuig.__!
Ik ga bidden dat ik het in een keer haal.
Groetjes,![]()
anders fucked of gewoon volgend jaar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lief dagboek,
Mijn uni heeft de herkansing van mijn laatste tentamen ná de aangegeven week gepland waarin hij zou vallen volgens het calendarium. Op de dag dat ik op vakantie ga naar Valencia met het vliegtuig.__!
Groetjes,GRAAG VERWIJDEREN![]()
Laatste tentamen van mijn bachelor, dus anders een extra vlucht boeken de dag erna denk ik voor veel te veel geldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
anders fucked of gewoon volgend jaar?
Ook de moeilijkste toets van mijn gehele bachelor overigens. Over alles van het bewegingsapparaat, skelet, spieren, gewrichten, etc etc![]()
uni's kunnen je zo hard naaien hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lief dagboek,
Groetjes,![]()
![]()
Shit, hoe zijn jullie erachter gekomen?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je vrouw vertelde het.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Shit, hoe zijn jullie erachter gekomen?![]()
![]()
Eerste wedstrijd van iMOTM Fellaini meteen een hattrick..bizar
2 schoten rand 16 en een kopbal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohhh dan heeft ze er dus 1 als cadeau besteldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen ik de ps4 afleverde. Verder niets gebeurt.
Boven en beneden dus een PS4
Shittt ze heeft het je nog niet verteld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh dan heeft ze er dus 1 als cadeau besteld
Boven en beneden dus een PS4![]()
Ik vind het geniaal, maar veel mensen hier niet.quote:![]()
mehquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo even een miljoen pack opening houdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heb je betaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wedstrijd van iMOTM Fellaini meteen een hattrick..bizar
2 schoten rand 16 en een kopbal![]()
Netjes, ja ik ga er ook vanuit dat ze winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Italie @ 1,6 heb ikMoet toch te doen zijn, maar heb de wedstrijd niet aan staan.
heb 'm in die combo
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zit je al te zweten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes, ja ik ga er ook vanuit dat ze winnen.
[ afbeelding ] heb 'm in die comboRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat heb je bij swi - fra?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die comboGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zwitserland Frankrijk gelijkspel en <2,5 goal heb ik ook voor vanavondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die comboNiet zo veel vertrouwen in Frankrijk als jij hebt.
![]()
winst frankrijkquote:ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraakquote:Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zwitserland Frankrijk gelijkspel en <2,5 goal heb ik ook voor vanavondNiet zo veel vertrouwen in Frankrijk als jij hebt.
kipburger 8 min in de magnetron
rip kipburgery u lie achterkant
moet lukken iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die combo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
o, ik heb nog niet ingezet op Fra (dat was van Fra - Hon). Ik denk juist over 2,5 goals bij swi - fra (nog niet ingezet)GRAAG VERWIJDEREN![]()
O ..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
winst frankrijk
[..]
ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraak
[..]
Ik ben benieuwd.![]()
Dan maakt de bookmaker in ieder geval winst vanavond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef The_Yakuza het volgende:
o, ik heb nog niet ingezet op Fra (dat was van Fra - Hon). Ik denk juist over 2,5 goals bij swi - fra (nog niet ingezet)![]()
Straks als je 2/3 al goed hebt is het wel kut hoor die laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraak![]()
![]()
Ik bet ook met euro's meestalquote:![]()
Gaat meer om de spanning en het interessant maken van de wedstrijden dan geld verdienen. Heb ook niet zo veel vertrouwen in mijzelf![]()
![]()
dit jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik bet ook met euro's meestal![]()
Gaat meer om de spanning en het interessant maken van de wedstrijden dan geld verdienen. Heb ook niet zo veel vertrouwen in mijzelf
5 euro op een combi: Uruguay wint van Engeland, Fra - Hon -1 en Italie wint van Costa Ricaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vraag me dan ook oprecht af hoe je deze hebt gebet?
47,76 ofzo als alles goed is
GRAAG VERWIJDEREN![]()
8 minuten???? Meestal moeten die dingen 1-2 minuten ofzo toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet lukken idd![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
[..]
8 minuten???? Meestal moeten die dingen 1-2 minuten ofzo toch?
oven combi. stond op verpakking 8 min, maar denk dat het idd 2 had moeten zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
[..]
8 minuten???? Meestal moeten die dingen 1-2 minuten ofzo toch?
huis ruikt iig lekker nu
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet per ongeluk de tijd voor in de oven gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet lukken idd![]()
![]()
Echt exact hetzelfde als ik dus. Alleen dan met een euro.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
5 euro op een combi: Uruguay wint van Engeland, Fra - Hon -1 en Italie wint van Costa Rica
47,76 ofzo als alles goed is![]()
Edit: Oh nee grapje, ik lees verkeerd.
dankzij de NOS WK app (quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:48 schreef Zhano het volgende:
Vonden jullie het een pingel dan? Gewoon schouderduw jatog?) kan ik concluderen dat ik het een penalty vond
![]()
Mijn apparaat is niet compatibel met deze app.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dankzij de NOS WK app () kan ik concluderen dat ik het een penalty vond
Wat??![]()
lololololquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn apparaat is niet compatibel met deze app.
Wat??
wat heb je dan?![]()
Zeker, al heb ik een voorkeur voor Italië. Al is het omdat ik ze tot de finale heb laten komenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
daar zou die gewoon op moeten draaien lijkt me jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Galaxy S Advance.
Eens kijken of ik een firmware update kan doendraait die nog op 2.3?
![]()
Even op keizerswaard, hopen dat die tyvesnegers mijn pimp bolide niet jattenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Misschien een paar krassen van een sleutel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:02 schreef Revontulet het volgende:
Even op keizerswaard, hopen dat die tyvesnegers mijn pimp bolide niet jattenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ben je met de 'Stang?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:02 schreef Revontulet het volgende:
Even op keizerswaard, hopen dat die tyvesnegers mijn pimp bolide niet jatten![]()
![]()
Steek ze overhoop. Even maver spottenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een paar krassen van een sleutel.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Die loopt nu over straat met een kruis en een witte puntmuts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Steek ze overhoop. Even maver spottenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een oudere in ieder geval ja, weet niet exact welke. Heb het een tijdje gevolgd, want hij zou een upgrade krijgen, maar die kwam er toen maar niet en na een tijdje niet meer aan gedacht. Nu via Samsung Kies kijken of ik iets kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zou die gewoon op moeten draaien lijkt me jadraait die nog op 2.3?
![]()
Oh dan zag ik hem net lopen jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die loopt nu over straat met een kruis en een witte puntmuts.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
www.xda.comquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een oudere in ieder geval ja, weet niet exact welke. Heb het een tijdje gevolgd, want hij zou een upgrade krijgen, maar die kwam er toen maar niet en na een tijdje niet meer aan gedacht. Nu via Samsung Kies kijken of ik iets kan.
even zoeken op een mooie rom en via Odin even flashen.
zo gepiept
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2650713
android 4.4
Winst Italië inmiddels 4,25.Voor de liefhebbers van een gokjen.
Nah Costa Rica gaat winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heb hem ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
@4.
![]()
Dit is eigenlijk niet de bedoeling of wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
www.xda.com
even zoeken op een mooie rom en via Odin even flashen.
zo gepiept
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2650713
android 4.4Ben niet zo thuis in het kraken van apparaten.
Alleen dat programma downloaden, openen en klaar?![]()
haha kneus motta staat er niet eens meer inquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
Pirlo, De Rossi en Motta staan alledrie achterin te koekeloeren![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
Italië verloor de laatste acht WK-interlands waarin het op achterstand kwam.quote:
gr![]()
Met 7-10 andere spelers en een andere coach?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Italië verloor de laatste acht WK-interlands waarin het op achterstand kwam.
gr![]()
![]()
Waarschijnlijk heb je wat topscorers goed, die zijn veel meer waard dan een paar goede wedstrijden (kansloos heujquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap niet waarom ik in de top5 sta in de poule. Ik heb alles fout)
resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Italië verloor de laatste acht WK-interlands waarin het op achterstand kwam.
grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
En de goalDas 1, nu nog eentje dr bij Balo
wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
En de goalDas 1, nu nog eentje dr bij Balo
![]()
waarom heb jij altijd kritiek na mij toe. nooit eens positiefquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Typische Friese humor. Niets te zien mensen, doorlopen.![]()
Slechte camerahoek.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef Zhano het volgende:
Wtf doet die gast met die vlag joh? Is dat die Vincent Bijlo??
Stond wel degelijk buitenspel.![]()
zocht 5 min geleden nog op balo geel maar had bwin natuurlijk niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan niet meer hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:29 schreef Grandesco het volgende:
Beter haalt die Balotelli eraf en zet hij Immobile er effe bij.![]()
Niet alleen hij. Iedereen van Italie is slecht. Ook Pirloquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nu niet meer, nee... maar die speelt echt al de hele wedstrijd slecht, Balotellitje.![]()
Zet wel twee keer Balo vrij voor de keeper. Hij valt niet op, maar als de spits scherp is schrijft hij gewoon twee briljante assists bij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet alleen hij. Iedereen van Italie is slecht. Ook Pirlohallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Costa Rica is ook gewoon goed. Zitten er goed op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet alleen hij. Iedereen van Italie is slecht. Ook Pirlo![]()
nos
gaat net zo wandelend als tegen engelandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:43 schreef Zhano het volgende:
Geen moment het idee dat Italië nog gaat scoren
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is maar goed ook... ik zie liever een beladen Italie - Uruguay dan Costa Rica - Engeland want voor Engeland is het toernooi toch al afgelopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:43 schreef Zhano het volgende:
Geen moment het idee dat Italië nog gaat scoren![]()
Zul je zien dat ze wel gewoon van Uruguay winnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat net zo wandelend als tegen engeland![]()
![]()
hoop het niet heb een poule ingevuld met uruguay als halve finalistquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze wel gewoon van Uruguay winnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nieuwe uitdaging voor lens zo te horen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat speelt die Insigne toch slecht zeg..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar is Immobilequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
Insigne, Cassano en Cerci zijn echt waardeloos. Geweldige wissels
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
italie gaat voor een gelijkspel tegen uruguay denk...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jaaa echt idioot, maar jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
en Giuseppe Rossi niet eens meenemenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb de laatste wedstrijden ook amper wat gescoordquote:
Maar ja, wie had dit verwacht?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
marijkequote:'m nog goed? of wat haar naam ook was
Vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
marijke is het een beetje kwijt, en is nu ook ingehaald door een andere vrouw, verrassend![]()
[ afbeelding ]
Voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
marijke is het een beetje kwijt, en is nu ook ingehaald door een andere vrouw, verrassend![]()
[ afbeelding ]
75% van de keren moet het gebeuren dan, dunno of het veel vaker voorkomtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta hier echt van te kijken. 2 keer buitenspel in 1 helft is toch absurd weinig? Hoge odd.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb 't geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
75% van de keren moet het gebeuren dan, dunno of het veel vaker voorkomtWe'll see.
Jullie nog vertrouwen in Frankrijk met 1 of 2-0 achter?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
Jullie nog vertrouwen in Frankrijk met 1 of 2-0 achter?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
Jullie nog vertrouwen in Frankrijk met 1 of 2-0 achter?Ook niet met 0-0
![]()
Frankrijk is gewoon een heel slecht elftal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
Jullie nog vertrouwen in Frankrijk met 1 of 2-0 achter?
Goede spelers, slecht team.![]()
als we 1e worden en van mexico of kroatie oid winnen hebben we zo wel een goede kans om tegen Costa Rica of tegen Ivoorkust uit te komen in de kwartfinalekon slechter /heelvervooruitdenken
Nederland krijgt een pak rammel van Kroatie. Tegen Mexico hebben ze een kansje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
als we 1e worden en van mexico of kroatie oid winnen hebben we zo wel een goede kans om tegen Costa Rica of tegen Ivoorkust uit te komen in de kwartfinalekon slechter /heelvervooruitdenken
![]()
Dat horen we wel vaker natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nederland krijgt een pak rammel van Kroatie. Tegen Mexico hebben ze een kansje.![]()
Ik denk juist andersomquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nederland krijgt een pak rammel van Kroatie. Tegen Mexico hebben ze een kansje.
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_meppen_leraar.html
Wat een lulletje die leraar en dan vinden ze het gek dat er geen respect meer is in de klas.![]()
Bewust kaartje van RVP dus.Kaarten gaan mee tot de kwartfinale.
Klopt, want toen was al lang duidelijk dat Oranje die Australiërs ging oprollen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, en de wedstrijd tegen Chili is ook niet meer belangrijk natuurlijk. Brazilié willen we immers niet ontlopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, want toen was al lang duidelijk dat Oranje die Australiërs ging oprollen.![]()
Oké, misschien niet zo bewust, maar de kans is groot dat hij 'm later alsnog bewust gepakt zou hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, want toen was al lang duidelijk dat Oranje die Australiërs ging oprollen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ach, 60.000 man in een stadion dat faliekant tegen je is...detail. Gewoon lekker laten lopen die Chilenen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en de wedstrijd tegen Chili is ook niet meer belangrijk natuurlijk. Brazilié willen we immers niet ontlopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blijft een vreemde constructie met die aanvangstijden..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en de wedstrijd tegen Chili is ook niet meer belangrijk natuurlijk. Brazilié willen we immers niet ontlopen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijft een vreemde constructie met die aanvangstijden..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat voor constructie? Ik heb het weekend van de 2e ronde in elk geval zaterdag en zondag avonddienstenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijft een vreemde constructie met die aanvangstijden..Wil best een weekenddienst weggeven, maar nog geen idee welke dag het gaat worden natuurlijk.
![]()
Maar goed, misschien recht Kameroen de rug in hun laatste wedstrijd, en verslaan ze Brazilië dik. Kroatië en Mexico een gelijkspel...en niemand heeft het nog over Fretssszzj en zijn vriendjes.
Plausibel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nederland krijgt een pak rammel van Kroatie. Tegen Mexico hebben ze een kansje.Is goed joh
![]()
Lind bedoelt dat het thuisland het hele toernooi als eerste haar wedstrijden afwerkt, en in de laatste ronde ineens niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat voor constructie? Ik heb het weekend van de 2e ronde in elk geval zaterdag en zondag avonddienstenWil best een weekenddienst weggeven, maar nog geen idee welke dag het gaat worden natuurlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch belachelijk dat notabene een spits al meteen geschorst is in de groepsfasequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Ja, dat was mij ook opgevallen. Eigenaardig op z'n minst.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lind bedoelt dat het thuisland het hele toernooi als eerste haar wedstrijden afwerkt, en in de laatste ronde ineens niet meer.![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lind bedoelt dat het thuisland het hele toernooi als eerste haar wedstrijden afwerkt, en in de laatste ronde ineens niet meer.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb dadelijk wel een miljoen voor je.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:59 schreef utopie het volgende:
Is hier iemand die veel coins verkoopt ? (ps4)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je toch ook gewoon via die websites doen? Zag dat je tegenwoordig 800k kan kopen voor 2 tientjesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:59 schreef utopie het volgende:
Is hier iemand die veel coins verkoopt ? (ps4)![]()
sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon via die websites doen? Zag dat je tegenwoordig 800k kan kopen voor 2 tientjesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij was het al moeilijk in divisie 10quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:01 schreef Zhano het volgende:
Vanaf wanneer wordt Seasons moeilijk bij FUT?![]()
![]()
Ben je serieus ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk wel een miljoen voor je.Volgens een FOK!ker kan ik op FOK! veel meer coins goedkoper krijgen dan via een coinsstorequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon via die websites doen? Zag dat je tegenwoordig 800k kan kopen voor 2 tientjes![]()
![]()
fifa-coins.net ligt er uit, zijn er nog goedkopere dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon via die websites doen? Zag dat je tegenwoordig 800k kan kopen voor 2 tientjes![]()
Zoveel goedkoper niet meer hoor want op de websites zijn ze 2,41 per 100k.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Ben je serieus ?
[..]
Volgens een FOK!ker kan ik op FOK! veel meer coins goedkoper krijgen dan via een coinsstore
Een miljoen kan je al kopen voor 23 euro__!
Je kan al een miljoen kopen voor 23 euro ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel wil je er voor betalen dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Ben je serieus ?
[..]
Volgens een FOK!ker kan ik op FOK! veel meer coins goedkoper krijgen dan via een coinsstore![]()
Ik wil coins kopen met mijn ¤50 PSN NL Voucher card als iemand die deal wil aangaan. Heb even geen salaris tot begin volgende week en heb nog een voucher card op voorhandquote:![]()
![]()
Wtf. zo goedkoop? Zat ik blij te zijn vanmiddag met mn handeltjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper niet meer hoor want op de websites zijn ze 2,41 per 100k.
Je kan al een miljoen kopen voor 23 euro ofzo.![]()
![]()
Jepquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf. zo goedkoop? Zat ik blij te zijn vanmiddag met mn handeltje
Ik geef je weinig kans.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik wil coins kopen met mijn ¤50 PSN NL Voucher card als iemand die deal wil aangaan. Heb even geen salaris tot begin volgende week en heb nog een voucher card op voorhand![]()
Ik heb trouwens hier voor 15 euro VVV bonnen. Iemand die mij daar coins voor wilt geven?![]()
VVV bonnen voor coins lijkt mij wel wat anders dan een ¤50 PSN voucher card lijkt mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans.
Ik heb trouwens hier voor 15 euro VVV bonnen. Iemand die mij daar coins voor wilt geven?![]()
![]()
Met een VVV bon kun je bij meer winkels meer dingen kopen dan met een PSN card toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:06 schreef utopie het volgende:
[..]
VVV bonnen voor coins lijkt mij wel wat anders dan een ¤50 PSN voucher card lijkt mij![]()
Welke gek trapt daar nou weer inquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:06 schreef utopie het volgende:
[..]
VVV bonnen voor coins lijkt mij wel wat anders dan een ¤50 PSN voucher card lijkt mij![]()
Beter wacht je gewoon netjes op je salaris of ga je je kontje verkopen achter het station.![]()
de Patatzaak?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eten bij de vrinden van de patat zaakHeb je Meneer nog gezien?
Dit klinkt heel raar, maar kan het niet zo zijn dat coins zo goedkoop zijn omdat er veel sites zijn waar je coins kan kopen en dat ze dan gewoon niet betalen? Daardoor zijn de prijzen zo erg gestegen en de coins zijn daardoor heel goedkoop geworden.![]()
bij 500 refreshes krijg je een foutmeldingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het profiel van die chick die me had toegevoegd doet het niet meer.. dus misschien was het toch een fake profiel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wat heb ik zojuist gelezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit klinkt heel raar, maar kan het niet zo zijn dat coins zo goedkoop zijn omdat er veel sites zijn waar je coins kan kopen en dat ze dan gewoon niet betalen? Daardoor zijn de prijzen zo erg gestegen en de coins zijn daardoor heel goedkoop geworden.![]()
Ik denk eerder omdat FIFA15 er aan zit te komenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meneer van de patatzaak? Jawel, maar die moest werken, dus was vluchtig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
de Patatzaak?Heb je Meneer nog gezien?
![]()
Paypall kan je zo geld refunden dus dat zal het niet zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit klinkt heel raar, maar kan het niet zo zijn dat coins zo goedkoop zijn omdat er veel sites zijn waar je coins kan kopen en dat ze dan gewoon niet betalen? Daardoor zijn de prijzen zo erg gestegen en de coins zijn daardoor heel goedkoop geworden.
Zijn hond heet Meneerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meneer van de patatzaak? Jawel, maar die moest werken, dus was vluchtig.
Prijzen liggen overal wel laag op enkele na. Maar zag dat je 800k kon kopen voor 23/24 euroquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
fifa-coins.net ligt er uit, zijn er nog goedkopere dan?![]()
grappig. ik ga hier echt niet meer op in.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij 500 refreshes krijg je een foutmelding![]()
Ohhhhquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oowww, ze hebben allang een nieuwe, de vorige is dood![]()
![]()
Dat beestje is blijkbaar maar 2 jaar geworden volgens mijn vriendin.Ja was altijd grappig als we gingen stappen en hij kwam voorbij met z'n hond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zal wel voor hilarische taferelen zorgen bij het uitlaten
''MENEER ZIT!''
Jezus , mogen we nu zelfs geen grapjes meer maken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
grappig. ik ga hier echt niet meer op in.
Het was een imitatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus , mogen we nu zelfs geen grapjes meer maken?![]()
''HEE MENEER''quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
[..]
Ja was altijd grappig als we gingen stappen en hij kwam voorbij met z'n hond.
iedereen dubbel van het lachen natuurlijk![]()
Nee, je mag geen grapjes maken over depressieve jongeren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus , mogen we nu zelfs geen grapjes meer maken?![]()
Grapje moet kunnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, je mag geen grapjes maken over depressieve jongeren.
je wil blijkbaar een antwoordquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mandzukic gefallt mir nicht, en Gabi ook niet. Zo dan maar?![]()
waarom niet Olic/Jelavic/Eduardo proberen
en waarom staat die Cala erin?![]()
Zhano wil graag hipster zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil blijkbaar een antwoord
en waarom staat die Cala erin?
Die jongen heeft een hoog fantasiegehalte, hij heeft nooit Messi gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap het niet, je had gisteren toch Messi in een pack?![]()
Olic is kut, en die andere 2 lijken me niks... Maar misschien toch maar proberen..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil blijkbaar een antwoord
en waarom staat die Cala erin?Dubbellink voor Rakitic, mongol.quote:![]()
tsja als je niet met baas Mario wil spelen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Olic is kut, en die andere 2 lijken me niks... Maar misschien toch maar proberen..
[..]
Dubbellink voor Rakitic, mongol.![]()
Is gewoon niet leuk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja als je niet met baas Mario wil spelen...![]()
bleh had frankrijk met handicap uiteindelijk niet genomen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
bleh had frankrijk met handicap uiteindelijk niet genomen(
)
jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren het moet wel 1-2 worden of niet?tweede goal valt eigenlijk even te vroeg
Ik heb 2 van die koningen aan de buitenkant waar ik alles mee kan. Passen naar Mandzukic is alsof je die bal tegen een boom schiet en hoopt dat ie de goede kant op stuit. Koppen etc kan ie natuurlijk wel.quote:![]()
Ik heb het wedden maar even de rug toegekeerd. Het geluk lachte me niet toe tot nu toe dit WKquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
bleh had frankrijk met handicap uiteindelijk niet genomen![]()
![]()
wat lul jij mandzukic kan alles manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die koningen aan de buitenkant waar ik alles mee kan. Passen naar Mandzukic is alsof je die bal tegen een boom schiet en hoopt dat ie de goede kant op stuit. Koppen etc kan ie natuurlijk wel.![]()
![]()
ja?quote:Ik zat niet op te letten. Zag die vrije trap wel, maar volgens m'n pa werd er niet gevlagd. Ik dacht van wel.
Even 5 euro op Zwitserland inzetten met 50x
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het wedden maar even de rug toegekeerd. Het geluk lachte me niet toe tot nu toe dit WKjammer
Ga nou gewoon eens een keer naar buiten of op een terrasje zitten (Desnoods met je broer) en spreek eens gewoon wat dames aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, dat profiel van die chick is nu al weg. En die van de C1000 heeft me ook nog verwijderd#Kutleven
Meer kans op aanspraak en gezelligheid dan via facebook/tinder..
Verwacht je nou echt dat je een dame kan hosselen via facebook? 9 van de 10 keer zijn dat gewoon trolls.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit. Hertjes tackelen met wat pils in je nek is zoveel makkelijker dan dat awkward gestotter op je telefoon.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga nou gewoon eens een keer naar buiten of op een terrasje zitten (Desnoods met je broer) en spreek eens gewoon wat dames aan.
Nee, ik wil alleen meer vrienden op FB hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga nou gewoon eens een keer naar buiten of op een terrasje zitten (Desnoods met je broer) en spreek eens gewoon wat dames aan.
Verwacht je nou echt dat je een dame kan hosselen via facebook? 9 van de 10 keer zijn dat gewoon trolls.![]()
Ja sorry maar dan moet je hier ook niet gaan zeuren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen meer vrienden op FB hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Itany reviewer op youtube zei dat je iMOTM Benzema alleen maar moet kopen als je persé het groene kaartje wilt hebben ipv het zwarte kaartje, want je merkt toch geen verschil. Daarop uiteraard gelijk het groene kaartje gekocht![]()
![]()
Zodat mensen die je nooit spreken denken dat je vrienden hebt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen meer vrienden op FB hebben.![]()
![]()
Maar dat doe ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja sorry maar dan moet je hier ook niet gaan zeuren.Ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodat mensen die je nooit spreken denken dat je vrienden hebt?![]()
Facebook is natuurlijk 1 grote contest van: Kijk mij sociaal en populair zijn, en kijk mij dingen doen die leuk zijn.. hier, een foto van een pizza die ik op ga eten. En dan hopen dat heel veel mensen die foto liken. Sneue bende daar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodat mensen die je nooit spreken denken dat je vrienden hebt?![]()
Was de tweede toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
[..]Follow the Leandgren Leandgren Leandgren follow the Leandgren
Ik twijfel.
Wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier DS2:
[ afbeelding ]
http://www.buyfacebooklikesfans.org/buy-facebook-friends/![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was de tweede toch?Ik twijfel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bizar hequote:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Messi die achter de schermen een haarbal opkucht.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |