SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)7-bijna-fataal.dhtmlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat 1 of andere sick fuck hun op sloot in een kelder
zo'n iemand bijvoorbeeld.![]()
wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)7-bijna-fataal.dhtml
zo'n iemand bijvoorbeeld.![]()
![]()
sorry jongens ik zat niet op te letten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat doe je toch sowieso alquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen elke dag kipnuggets eten jummy
*insert plaatje van dikke aziaat*![]()
Lief dagboek,
Mijn uni heeft de herkansing van mijn laatste tentamen ná de aangegeven week gepland waarin hij zou vallen volgens het calendarium. Op de dag dat ik op vakantie ga naar Valencia met het vliegtuig.__!
Ik ga bidden dat ik het in een keer haal.
Groetjes,![]()
anders fucked of gewoon volgend jaar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lief dagboek,
Mijn uni heeft de herkansing van mijn laatste tentamen ná de aangegeven week gepland waarin hij zou vallen volgens het calendarium. Op de dag dat ik op vakantie ga naar Valencia met het vliegtuig.__!
Groetjes,GRAAG VERWIJDEREN![]()
Laatste tentamen van mijn bachelor, dus anders een extra vlucht boeken de dag erna denk ik voor veel te veel geldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
anders fucked of gewoon volgend jaar?
Ook de moeilijkste toets van mijn gehele bachelor overigens. Over alles van het bewegingsapparaat, skelet, spieren, gewrichten, etc etc![]()
uni's kunnen je zo hard naaien hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lief dagboek,
Groetjes,![]()
![]()
Shit, hoe zijn jullie erachter gekomen?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je vrouw vertelde het.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Shit, hoe zijn jullie erachter gekomen?![]()
![]()
Eerste wedstrijd van iMOTM Fellaini meteen een hattrick..bizar
2 schoten rand 16 en een kopbal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohhh dan heeft ze er dus 1 als cadeau besteldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen ik de ps4 afleverde. Verder niets gebeurt.
Boven en beneden dus een PS4
Shittt ze heeft het je nog niet verteld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh dan heeft ze er dus 1 als cadeau besteld
Boven en beneden dus een PS4![]()
Ik vind het geniaal, maar veel mensen hier niet.quote:![]()
mehquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo even een miljoen pack opening houdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heb je betaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wedstrijd van iMOTM Fellaini meteen een hattrick..bizar
2 schoten rand 16 en een kopbal![]()
Netjes, ja ik ga er ook vanuit dat ze winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Italie @ 1,6 heb ikMoet toch te doen zijn, maar heb de wedstrijd niet aan staan.
heb 'm in die combo
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zit je al te zweten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes, ja ik ga er ook vanuit dat ze winnen.
[ afbeelding ] heb 'm in die comboRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat heb je bij swi - fra?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die comboGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zwitserland Frankrijk gelijkspel en <2,5 goal heb ik ook voor vanavondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die comboNiet zo veel vertrouwen in Frankrijk als jij hebt.
![]()
winst frankrijkquote:ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraakquote:Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zwitserland Frankrijk gelijkspel en <2,5 goal heb ik ook voor vanavondNiet zo veel vertrouwen in Frankrijk als jij hebt.
kipburger 8 min in de magnetron
rip kipburgery u lie achterkant
moet lukken iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb 'm in die combo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
o, ik heb nog niet ingezet op Fra (dat was van Fra - Hon). Ik denk juist over 2,5 goals bij swi - fra (nog niet ingezet)GRAAG VERWIJDEREN![]()
O ..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
winst frankrijk
[..]
ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraak
[..]
Ik ben benieuwd.![]()
Dan maakt de bookmaker in ieder geval winst vanavond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef The_Yakuza het volgende:
o, ik heb nog niet ingezet op Fra (dat was van Fra - Hon). Ik denk juist over 2,5 goals bij swi - fra (nog niet ingezet)![]()
Straks als je 2/3 al goed hebt is het wel kut hoor die laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja ik ben echt superbang dat ik m'n euro kwijtraak![]()
![]()
Ik bet ook met euro's meestalquote:![]()
Gaat meer om de spanning en het interessant maken van de wedstrijden dan geld verdienen. Heb ook niet zo veel vertrouwen in mijzelf![]()
![]()
dit jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik bet ook met euro's meestal![]()
Gaat meer om de spanning en het interessant maken van de wedstrijden dan geld verdienen. Heb ook niet zo veel vertrouwen in mijzelf
5 euro op een combi: Uruguay wint van Engeland, Fra - Hon -1 en Italie wint van Costa Ricaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vraag me dan ook oprecht af hoe je deze hebt gebet?
47,76 ofzo als alles goed is
GRAAG VERWIJDEREN![]()
8 minuten???? Meestal moeten die dingen 1-2 minuten ofzo toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet lukken idd![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
[..]
8 minuten???? Meestal moeten die dingen 1-2 minuten ofzo toch?
oven combi. stond op verpakking 8 min, maar denk dat het idd 2 had moeten zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
[..]
8 minuten???? Meestal moeten die dingen 1-2 minuten ofzo toch?
huis ruikt iig lekker nu
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet per ongeluk de tijd voor in de oven gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet lukken idd![]()
![]()
Echt exact hetzelfde als ik dus. Alleen dan met een euro.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
5 euro op een combi: Uruguay wint van Engeland, Fra - Hon -1 en Italie wint van Costa Rica
47,76 ofzo als alles goed is![]()
Edit: Oh nee grapje, ik lees verkeerd.
dankzij de NOS WK app (quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:48 schreef Zhano het volgende:
Vonden jullie het een pingel dan? Gewoon schouderduw jatog?) kan ik concluderen dat ik het een penalty vond
![]()
Mijn apparaat is niet compatibel met deze app.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dankzij de NOS WK app () kan ik concluderen dat ik het een penalty vond
Wat??![]()
lololololquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn apparaat is niet compatibel met deze app.
Wat??
wat heb je dan?![]()
Zeker, al heb ik een voorkeur voor Italië. Al is het omdat ik ze tot de finale heb laten komenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
daar zou die gewoon op moeten draaien lijkt me jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Galaxy S Advance.
Eens kijken of ik een firmware update kan doendraait die nog op 2.3?
![]()
Even op keizerswaard, hopen dat die tyvesnegers mijn pimp bolide niet jattenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Misschien een paar krassen van een sleutel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:02 schreef Revontulet het volgende:
Even op keizerswaard, hopen dat die tyvesnegers mijn pimp bolide niet jattenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ben je met de 'Stang?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:02 schreef Revontulet het volgende:
Even op keizerswaard, hopen dat die tyvesnegers mijn pimp bolide niet jatten![]()
![]()
Steek ze overhoop. Even maver spottenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een paar krassen van een sleutel.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Die loopt nu over straat met een kruis en een witte puntmuts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Steek ze overhoop. Even maver spottenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een oudere in ieder geval ja, weet niet exact welke. Heb het een tijdje gevolgd, want hij zou een upgrade krijgen, maar die kwam er toen maar niet en na een tijdje niet meer aan gedacht. Nu via Samsung Kies kijken of ik iets kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zou die gewoon op moeten draaien lijkt me jadraait die nog op 2.3?
![]()
Oh dan zag ik hem net lopen jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die loopt nu over straat met een kruis en een witte puntmuts.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
www.xda.comquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een oudere in ieder geval ja, weet niet exact welke. Heb het een tijdje gevolgd, want hij zou een upgrade krijgen, maar die kwam er toen maar niet en na een tijdje niet meer aan gedacht. Nu via Samsung Kies kijken of ik iets kan.
even zoeken op een mooie rom en via Odin even flashen.
zo gepiept
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2650713
android 4.4
Winst Italië inmiddels 4,25.Voor de liefhebbers van een gokjen.
Nah Costa Rica gaat winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heb hem ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
@4.
![]()
Dit is eigenlijk niet de bedoeling of wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
www.xda.com
even zoeken op een mooie rom en via Odin even flashen.
zo gepiept
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2650713
android 4.4Ben niet zo thuis in het kraken van apparaten.
Alleen dat programma downloaden, openen en klaar?![]()
haha kneus motta staat er niet eens meer inquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
Pirlo, De Rossi en Motta staan alledrie achterin te koekeloeren![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
Italië verloor de laatste acht WK-interlands waarin het op achterstand kwam.quote:
gr![]()
Met 7-10 andere spelers en een andere coach?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Italië verloor de laatste acht WK-interlands waarin het op achterstand kwam.
gr![]()
![]()
Waarschijnlijk heb je wat topscorers goed, die zijn veel meer waard dan een paar goede wedstrijden (kansloos heujquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap niet waarom ik in de top5 sta in de poule. Ik heb alles fout)
resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Italië verloor de laatste acht WK-interlands waarin het op achterstand kwam.
grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
En de goalDas 1, nu nog eentje dr bij Balo
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |