Oh kom op, je zegt dat je ooit een man was. Dan weet je het antwoord hierop ook wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:23 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Maar als je er zo onpasselijk van wordt, waarom daarna seks met mij willen hebben?
Hij moet maar wat anders verzinnen als ze vragen of de kans er nog inzit dat ze opa & oma worden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Myvogue het volgende:
Maar het boeit niet, niemand ziet of hoort het aan mij. Hij hoeft echt niet zijn ouders te vertellen dat ik jaaaaaren geleden een jongetje was.
Ik ben nooit een 'man' geweest.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh kom op, je zegt dat je ooit een man was. Dan weet je het antwoord hierop ook wel..
Wat een jankerij zeg..
Ik denk dat je zoiets altijd wel bespreekbaar moet maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:23 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Prima, ieder z'n ding. Maar als je er zo onpasselijk van wordt, waarom daarna seks met mij willen hebben?
De volgende keer ga ik niets zeggen, benieuwd hoe het dan gaat. Er is namelijk geen enkele rede te bedenken waarom ik zoiets voor mij moet houden. Je ziet het niet, hoort het niet.
helemaal verzwijgen is natuurlijk ook niet goed, maar ja. een goede timing voor zo'n bericht is lastig aan te gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:23 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Prima, ieder z'n ding. Maar als je er zo onpasselijk van wordt, waarom daarna seks met mij willen hebben?
De volgende keer ga ik niets zeggen, benieuwd hoe het dan gaat. Er is namelijk geen enkele rede te bedenken waarom ik zoiets voor mij moet houden. Je ziet het niet, hoort het niet.
Dan ga je hetzelfde meemaken hoor. Je moet het gewoon niet vlak voor de seks zeggen, als hij geen bloed meer in zn hersenen heeft en daardoor niet helder kan denken. Als hij klaar staat om je te nemen kun je net zo goed zeggen dat je als een kameel bent geboren, het maakt zo'n gast niet uit. Die ziet een gat en wil 'm erin knallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:23 schreef Myvogue het volgende:
Volgens mij ben je op je 16'e nog geen 'man'. Eerder een jochiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jawel, je hebt je nooit een "man" gevoelt, dat is iets heel anders.
Juist dan weet je hoe het mannelijk geslacht denkt en doet, met al die hormonen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef Myvogue het volgende:
[..]
Volgens mij ben je op je 16'e nog geen 'man'. Eerder een jochie
Hoezo is het nu weer bekrompen als je een andere mening hebt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
De bekrompen reacties van FOK!, oh hemeltje.
Nee, het was een drama.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist dan weet je hoe het mannelijk geslacht denkt en doet, met al die hormonen.
Wat dacht je van voor de date? Lijkt mij nogal voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal verzwijgen is natuurlijk ook niet goed, maar ja. een goede timing voor zo'n bericht is lastig aan te geven
Kan je hem gewoon niet bellen en erover praten? Wie weet is er iets anders aan de hand.quote:
Als je zinnige en serieuze zaken met een man wil bespreken, moet je voorkomen dat hij op dat moment opgewonden is. In ieder geval niet bespreken wanneer hij opgewonden is.quote:
Geen idee, ik heb het als 'jongetje' nooit gedaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:24 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Even een vraag ter informatie, ik klink misschien wat als een klootzak met mijn eerdere opmerkingen, maar zijn er nou verder ook merkbare verschillen tijdens de seks zegmaar?
Gewoon interesse.
Lijkt me een uitstekende tip.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je zinnige en serieuze zaken met een wil bespreken, moet je voorkomen dat hij op dat moment opgewonden is. In ieder geval niet bespreken wanneer hij opgewonden is.
dan ben ik een dictator, en als dictator bepaal ik nu even dat ts een man is, ik win.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn flink wat vrouwen op de wereld die geen kindjes kunnen krijgen. Ga een beetje met de tijd mee dude, transgender mensen bestaan. Als zij zich vrouw voelt dan is ze toch gewoon vrouw, wat is het probleem?
Jij zou best een relatie met een omgebouwde vrouw willen hebben of probeer je gewoon net te doen of je moreel superieur bent met je politiek correcte nonsens?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
De bekrompen reacties van FOK!, oh hemeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |