abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 21:17:27 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141346558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niets bepalen, dat idee heb je onterecht. Ik stel gewoon vragen, daar kun je antwoord op geven. Zeg toch eens wat precies je probleem is ipv alleen maar boos te reageren.
Ik probeer er achter te komen wat je onoverkomelijke bezwaar tegen een vrouw is die met een ander equipment geboren was.
Als je zegt, ik heb ze liever niet, is dat prima, maar je kunt moeilijk komen met "het is mijn smaak niet" want ze zien er allemaal anders uit. Dus het ligt ergens anders en ik probeer er achter te komen waar dan.

Ik houd bv niet van harige mannen, dat is gewoon duidelijk niet mijn smaak. hoef ik geen reden voor te geven. Maar of een man trans zou zijn, maakt mij weer geen hol uit. Als hij dan maar niet harig is.
Dat antwoord is al 600 keer gegeven maar wil niet gehoord worden. "Het was eerst een man" Simpeler wordt het niet.

Als ik voor mezelf spreek, ik zou ook liever niet iemand hebben met een verleden van depressies, psychoses of andere (zware) geestesziekten. Of iemand met een serieuze fysieke beperking of chronische ziekte. Dat zou me teveel moeite zijn en als ik dan de keuze heb om af te haken zou ik dat doen. Ergo, niemand met een 'vlekje'. Ja dat is heel egoïstisch.

Mbt een transgender komt daar nog eens bij dat dat ook nog eens maatschappelijk tot onbegrip zou kunnen leiden. Bij ouders, vrienden, etc. Nog een extra drempel.

In het voorbeeld van TS zou ik overigens direct weggegaan zijn. Niks rustig 'all the way' doorgaan.
pi_141346613
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je brein maakt je geslacht...

Een transgender zit in een verkeert lichaam..
Nou dan is het klaar toch. Vertel jij dat brein dan maar even om kinderen te baren.
Deze man is een echte dolfijn overigens...

vrijdag 20 juni 2014 @ 21:18:31 #278
279841 Avey
Blossom!
pi_141346690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:10 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Wel degelijk. Ook al is het uiterlijk vrouwelijk en is het nog zo goed geboetseerd het is biologisch gezien nog steeds geen vrouw.
Ze heeft geen baarmoeder, geen eierstokken, ze wordt niet ongesteld en ze kan dus ook geen kinderen krijgen.
Als je kinderen wilt of in ieder geval de optie wilt om kinderen te kunnen krijgen dan is dat ineens behoorlijk belangrijk.
Hoe definiëer je een vrouw dan, alleen aan het feit dat ze zwanger kan worden? :?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_141346712
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat antwoord is al 600 keer gegeven maar wil niet gehoord worden. "Het was eerst een man" Simpeler wordt het niet.
Het was niet eerst een man, maar dat wil men ook niet horen.
pi_141346713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:17 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Nou dan is het klaar toch. Vertel jij dat brein dan maar even om kinderen te baren.
Deze man is een echte dolfijn overigens...

[ afbeelding ]
_O-
pi_141346749
Jullie kunnen TerryStone's voorkeur wel proberen te rationaliseren, maar dat gaat niet lukken. Hemzelf ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 21:20:10 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141346811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:18 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Het was niet eerst een man, maar dat wil men ook niet horen.
:') Dat was ze wel. Jullie zeggen 'het brein maakt het geslacht' Voor mij maakt het geslacht het geslacht.
pi_141346890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik houd niet van transgenders, dat is gewoon duidelijk niet mijn smaak. hoef ik geen reden voor te geven. Maar of een vrouw blond is, maakt mij weer geen hol uit. Als zij dan maar niet transgender is.
Hoe weet je, als je een vrouw tegenkomt dat het een transgender is? Want dat heb je dus met smaak, je ziet het meteen. ;)

Er is terecht genoemd door iemand dat het wel gewoon slecht uit te leggen is waarom je iets niet ziet zitten, dus ik zal je daar verder niet mee lastig vallen. Maar ik hoopte gewoon op wat inzicht.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:22:05 #284
279841 Avey
Blossom!
pi_141346923
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:') Dat was ze wel. Jullie zeggen 'het brein maakt het geslacht' Voor mij maakt het geslacht het geslacht.
Waarom is dat zo? :)
And I never will
pi_141346945
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef Avey het volgende:

[..]

Weet hij toch niet. Het brein maakt zijn voorkeur.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 21:23:29 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141347009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:21 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Hoe weet je, als je een vrouw tegenkomt dat het een transgender is? Want dat heb je dus met smaak, je ziet het meteen. ;)

Er is terecht genoemd door iemand dat het wel gewoon slecht uit te leggen is waarom je iets niet ziet zitten, dus ik zal je daar verder niet mee lastig vallen. Maar ik hoopte gewoon op wat inzicht.
Die redenatie doortrekkend is niets wat in het verleden heeft plaats gevonden een bepalende reden om door te gaan met een relatie, want niet te zien. En dat is natuurlijk stierenpoep.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 21:23:49 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141347025
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef Avey het volgende:

[..]

waarom is het voor jou niet zo?
pi_141347033
quote:

[..]

Jij hoopt helemaal niet op wat inzicht, je wil de aanwezige mannen op 'argumenten' kloppen. Alleen: daarmee win je misschien wel de discussie, maar daarmee gaan die mannen heus niet anders over transgenders denken. Die willen ze gewoon niet (als partner), punt.
pi_141347037
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat kan, dat jij dat er van maakt, en daar sta je niet alleen in, en dat zorgt dus voor de slechte acceptatie. Wel jammer, want dat veranderd dan dus gewoon niet, ook niet met voorlichting.
pi_141347058
quote:

[..]

Het is niet alleen kwestie van smaak maar een kwestie van seksuele voorkeur.
Ik val niet op mannen en ook niet op omgebouwde mannen.
Dat ze tegenwoordig het zo kunnen maken dat je mij voor de gek kunt houden doet daar niks aan af en daarom is het moreel verwerpelijk om die informatie te verzwijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 21:24:54 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141347093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:23 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat kan, dat jij dat er van maakt, en daar sta je niet alleen in, en dat zorgt dus voor de slechte acceptatie. Wel jammer, want dat veranderd dan dus gewoon niet, ook niet met voorlichting.
Nee inderdaad. Overigens geldt dat niet alleen voor transgenders, maar voor heel veel mensen die afwijken van de norm.
pi_141347133
Obvious antwoord is niet dat mannen direct een probleem hebben met haar verleden maar dat een toekomst met kinderen er niet in zit en dat is wel iets wat veel mannen als optie willen hebben als het serieus gaat worden.
pi_141347227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:23 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Jij hoopt helemaal niet op wat inzicht, je wil de aanwezige mannen op 'argumenten' kloppen. Alleen: daarmee win je misschien wel de discussie, maar daarmee gaan die mannen heus niet anders over transgenders denken. Die willen ze gewoon niet (als partner), punt.
Grappig dat iemand nu voor mij gaat bepalen wat ik zogenaamd aan het doen ben.
Waarom denkt iemand in hemelsnaam dat ik bezig ben met proberen te winnen van een discussie?
Er valt toch helemaal niks te winnen, iedereen heeft gelijk, je bepaalt allemaal zelf hoe je er over denkt, ik wil alleen graag weten hoe je tot bepaalde meningen bent gekomen.
Als jij er competitie in ziet, zegt dat meer over jezelf dan over mij.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:27:32 #294
279841 Avey
Blossom!
pi_141347244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

waarom is het voor jou niet zo?
Beantwoord de vraag even, alsjeblieft. :)
And I never will
pi_141347313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is niet alleen kwestie van smaak maar een kwestie van seksuele voorkeur.
Ik val niet op mannen en ook niet op omgebouwde mannen.
Dat ze tegenwoordig het zo kunnen maken dat je mij voor de gek kunt houden doet daar niks aan af en daarom is het moreel verwerpelijk om die informatie te verzwijgen.
Kijk, daar zijn we dus precies waar ik heel in het begin mee aankwam. Het "Ik val niet op mannen, ik ben toch zeker geen homo" argument.
Dan dacht ik dat dus goed. Bedankt dat het opgehelderd is.

Blijft nog steeds dat het jammer is dat je transgenders als omgebouwde mannen of vrouwen ziet.
pi_141347450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Overigens geldt dat niet alleen voor transgenders, maar voor heel veel mensen die afwijken van de norm.
Ja, is ook zo.
pi_141347488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:28 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Kijk, daar zijn we dus precies waar ik heel in het begin mee aankwam. het "Ik val niet op mannen, ik ben toch zeker geen homo" argument.

Blijft nog steeds dat het jammer is dat je transgenders als omgebouwde manenn of vrouwen ziet.
Ik zie dat niet alleen zo, het is ook zo.
Ik viel niet op je toen je nog een man (ook al vond jij jezelf al een vrouw} was en ik val ook niet op je als je kunstmatig jezelf zo laat verbouwen dat je lijkt op een vrouw.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:31:19 #298
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141347515
quote:
Blijft nog steeds dat het jammer is dat je transgenders als omgebouwde manenn of vrouwen ziet.
Je wou zeggen dat de sex hetzelfde is, zowel bij een omgebouwde man, als bij een vrouw..?
Gewoon even een heel klein praktisch dingetje waar je verder nooit gebruik van maakt hoor....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juni 2014 @ 21:31:45 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141347555
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef Avey het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag even, alsjeblieft. :)
Die vraag is al 600 keer beantwoord. Beantwoord JIJ de vraag maar.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:31:52 #300
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141347567
quote:

[..]

Kijk, daar zijn we dus precies waar ik heel in het begin mee aankwam. Het "Ik val niet op mannen, ik ben toch zeker geen homo" argument.

Blijft nog steeds dat het jammer is dat je transgenders als omgebouwde mannen of vrouwen ziet.
Ik denk dat dat inderdaad de realiteit is voor sommige mannen. Op het moment dat je het vertelt, verander je in hun ogen van een knappe vrouw naar een afzichtelijke man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')