Helemaal omdat ze dus nog maagd isquote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen hebben soms veel over voor een beetje seks
Weet ie (nog) nietquote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Helemaal omdat ze dus nog maagd is
Lekker vers vleesch
Lijkt me ook, maar sommigen vinden dat juist leuk.. de eerste zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef LesMiserables het volgende:
Liever seks met een meisje dat geen maagd is dan wel maagd. De seks is word er echt niet beter op als ze maagd zijn :S.
Qftquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef LesMiserables het volgende:
Liever seks met een meisje dat geen maagd is dan wel maagd. De seks is word er echt niet beter op als ze maagd zijn :S.
Ik dacht dat jullie als man zijnde daar juist wel van hielden, lekker strak enzoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef LesMiserables het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie als man zijnde daar juist wel van hielden, lekker strak enzo
Ik zelf vind het echt een giga afknapper als een man nog maagd is
Hij komt wanhopig over. Dat kan zijn omdat ie echt graag een vriendin wil. Of omdat hij echt graga seks wil, maar dat niet in z'n omgeving kan krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef Jurrgirl het volgende:
Komt hij over alsof ie me als een neukertje ziet, gezien die ene seksuele flirt?
Ik zou mijzelf eerder zorgen maken als hij dat helemaal niet zou doenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef Jurrgirl het volgende:
Komt hij over alsof ie me als een neukertje ziet, gezien die ene seksuele flirt?
Naja, ik vind het niet verkeerd dat ik de eer heb mogen hebben om er een paar vanaf te helpen maar dat neemt niet weg dat als je goede seks wilt je niet bij maagden moet aankloppen. Is toch heel anders dan lekker vrij seks hebben met een seksueel zekere vrouw.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie als man zijnde daar juist wel van hielden, lekker strak enzo
Ik zelf vind het echt een giga afknapper als een man nog maagd is
Euh, bijna iedere manquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
Mannen die geintimideerd zijn door de hoeveelheid bedpartners van een vrouw.
Het is Faxie.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben we nu al duidelijkheid of jurrgurl echt is?
Dat valt denk ik reuze mee als je wat zelfverzekerdere mannen treft. Is ook een beetje hypocriet als je zelf vind dat je alles mag neuken wat los en vast zit en je meisje er dan max 5 mag hebben ofzo.quote:
dus heeel af en toe een seksuele flirt betekent niet gelijk dat hij me als een scharrel zietquote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf eerder zorgen maken als hij dat helemaal niet zou doen
Helaas, hij ziet je als scharrel.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
dus heeel af en toe een seksuele flirt betekent niet gelijk dat hij me als een scharrel ziet
Nee tuurlijk niet, elke man heeft dat welquote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
dus heeel af en toe een seksuele flirt betekent niet gelijk dat hij me als een scharrel ziet
Geïntimideerdquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
Mannen die geintimideerd zijn door de hoeveelheid bedpartners van een vrouw.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf eerder zorgen maken als hij dat helemaal niet zou doen
Ik dm ff ivm herkenbaarheid. aub niet hier neerplempenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:14 schreef Chai het volgende:
Misschien kun je even duidelijker zijn met wat je definieert als seksuele flirt? waarschijnlijk is het relatief onschuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |