Op donderdag 3 juli 2014 10:13 schreef oh-oh het volgende:Oh serieus? Ik zou niet weten hoe ik dat aan moest pakken, zoiets keramieken
Wij hadden gisteren zo een toffe avond trouwens.
Ik ging even met de buuf naar de Maas, een vriend van haar zat op ons vaste stekkie te vissen, dus wij begonnen weer over die beverrat van een poos geleden. Zei hij dat ie die elke avond om dezelfde tijd daar zag, dus wij wachten en wachten. Niks. Uiteindelijk gaven we het op, rijden we naar huis, zijn we bij de afslag naar de parkeerplaats, belt die gast dat ie hem van heel in de verte aan zag komen zwemmen. Wij een U-turn, keihard terug gescheurd, de auto doorgereden tot aan het water, rennen door de struiken etc ect, zagen we hem precies onderduiken voor onze neus
Dus wij terug naar de auto rennen om een stukje verder in het binnenwatertje te kunnen kijken, die vriend stond daar op de uitkijk, zitten we in de auto, koplampen aan, zwemt er recht voor ons nog zo een joekel, weer eruit gevlogen, teruggerend, echt toestanden
Uiteindelijk ook nog doorgereden en ze alletwee samen in het binnenwater gezien, mannetje was groter dan mijn honden, zo gaaf.
Nou, dat was dan mijn Freek Vonk avontuur van gisteravond