SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:
die bezorgen bij mij allebei nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Fack dit, New York pizza heeft A) minder keus B) 4 euro duurder en dan heb ik een medium C) Domino's heb ik een large voor minder geld
Nu hopen dat bezorgkosten weinig zijn
Hier wel, althans er staan allemaal scooters voor het gebouw dus neem ik aan van welquote:
oke, hongerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat dit mijn pizza wordt:
[ afbeelding ]
Ik nog niet, ga pas over 3 uurtjes bestellenquote:
ik weet niet of ze met de scooter vanuit maastricht willen rijden naar dat gat waar ik woonquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier wel, althans er staan allemaal scooters voor het gebouw dus neem ik aan van wel
Beenham met honingmosterdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben er ook pizza beenham met honingmosterd saus, kebab pizza enz. Dat maakt hun sowieso al beter dan de New York pizza
Ik bedoelde die chicken kebab, niet shoarmaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat dit mijn pizza wordt:
[ afbeelding ]
thuisbezorgd.nl is toch graties bij domino's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Bezorgkosten zullen wel niet gruwelijk veel zijn toch? Hoeveel is zoiets meestal? Kan het niet vinden nml
boeit me echt geen reet. we hebben een pizzaturk en een italiaan, dus als ik pizza zou willen red ik me welquote:
ohquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boeit me echt geen reet. we hebben een pizzaturk en een italiaan, dus als ik pizza zou willen red ik me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |