SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
En de TT is ook mooi.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
Weet niet waarom maar het zat in 1 keer in m'n hoofd.. En misschien zijn er mensen die er anders over denken, dan kunnen we een discussie voeren
Deze:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Huh. Welke toevoeging heb je het over dan? Haha
Dat heb ik er niet ingezet neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze:
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Maar die was niet van jou begrijp ik? Maakt niet uit. Is mooi.
Iedereen staat te wachten op een persconferentie!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iedereen staat te wachten op een persconferentie!
Ja, we hebben zelfs iemand op FOK! die Furrie is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Weten jullie wat Furries zijn? Kom het net tegen. Ben best open minded, ook op.. intiem vlak zeg maar, maar echt
Jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, we hebben zelfs iemand op FOK! die Furrie is.
Het is niet hetzelfde als die CSI aflevering met furries.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, we hebben zelfs iemand op FOK! die Furrie is.
Die gaat naar Furriefestivals en zo. Heeft speciale pakken laten maken.
Het is ehhh bijzonder zeg maar.
Ja hoor, vind ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde als die CSI aflevering met furries.
ieder zijn hobby's
Voor sommige mensen(onbekenden en geen basis kennis) is het aanstootgevend..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook.
Ieder zijn meug.
Ja klopt. Maar ja, het is meer een soort fetisj denk ik?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Voor sommige mensen(onbekenden en geen basis kennis) is het aanstootgevend..
Niet echt,het is meer costume play aka cosplay.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ja, het is meer een soort fetisj denk ik?
Oh ja cosplay.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet echt,het is meer costume play aka cosplay.
Cosplay is 95% lichte en makkelijk kleding(soms juist heel weinig/sexy kledingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja cosplay.
Op TRU hebben we daar een hele tijd over gepraat. Die user daar had een paardenpak laten maken. Lijkt me heel benauwd om daar een hele dag in te lopen.
Nou wat hij aan had was helemaal niet licht en over sexy valt te twisten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Cosplay is 95% lichte en makkelijk kleding(soms juist heel weinig/sexy kleding).
Dat zeg ik ook,merendeel is altijd licht en makkelijke kleding.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou wat hij aan had was helemaal niet licht en over sexy valt te twisten.
Maar dat was nou juist zijn ultieme pakquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook,merendeel is altijd licht en makkelijke kleding.
Paarden pak is juist zwaar en heet,moet je ook niet doen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Ooit eens zo'n programma gezien waarbij de moeder als paard verkleed ging, maar dan zonder heel pak ofzo maar teugels aan, en dan ging ze een kar trekken. Dat vond die dochter dus echt vreselijk om te zien, brullen huilen enzo.
Fuck man,die moest telkens frisse lucht hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat was nou juist zijn ultieme pak
Waar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Ooit eens zo'n programma gezien waarbij de moeder als paard verkleed ging, maar dan zonder heel pak ofzo maar teugels aan, en dan ging ze een kar trekken. Dat vond die dochter dus echt vreselijk om te zien, brullen huilen enzo.
Het is FOK!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Tjezus, van de moonhoax naar de Furries. Het is even een overgang
of RTL 5,iets met hobby's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee meer, was zo'n TV programma. Zal vast op SBS zijn geweest ofzo
Kan ook jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
of RTL 5,iets met hobby's?
Ik ook, tegenwoordig danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk alleen tv als het nodig is.
Nederlandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, tegenwoordig dan
Maar dat was een programma in dezelfde categorie als die "Ik heb het nog nooit gedaan" reeks. Man man man, wat heb ik me daar kostelijk om liggen vermaken. Prachtig hoe die mensen zich zelf voor lul zetten voor de hele wereld.
De Nederlandse variant ja, er was natuurlijk ook een Amerikaanse versie. Die werd hier ook uitgezondenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Nederlandse variant ja, er was natuurlijk ook een Amerikaanse versie. Die werd hier ook uitgezonden
Nee, eerst had je een reeks NL afleveringen op RTL5 dacht ik, en toen die reeks voorbij was gingen ze door met de Amerikaanse. Daar was een stel dat nooit gekust had ook en ze gingen trouwen, je had ze moeten zien bij "You may kiss the bride". Hahaha.. zal ff kijken fo ik daar wel een filmpje van kan vinden.quote:
Ik ga op zoek naar een Furrie-filmpje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eerst had je een reeks NL afleveringen op RTL5 dacht ik, en toen die reeks voorbij was gingen ze door met de Amerikaanse. Daar was een stel dat nooit gekust had ook en ze gingen trouwen, je had ze moeten zien bij "You may kiss the bride". Hahaha.. zal ff kijken fo ik daar wel een filmpje van kan vinden.
WTFquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eerst had je een reeks NL afleveringen op RTL5 dacht ik, en toen die reeks voorbij was gingen ze door met de Amerikaanse. Daar was een stel dat nooit gekust had ook en ze gingen trouwen, je had ze moeten zien bij "You may kiss the bride". Hahaha.. zal ff kijken fo ik daar wel een filmpje van kan vinden.
Welke?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een Furrie-filmpje.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een Furrie-filmpje.
Weet ik niet. Iets met paardjes en zo. Ik ga wel ff googlen.quote:
34 jaar,mormoon en nog steeds bij je ouders wonen?in de VS,waar huizen goedkoop zijn op dit moment?quote:
Dat is Skippy idd, hahaha.. wat een raar figuur is dat. Met z'n Skippy stickersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
34 jaar,mormoon en nog steeds bij je ouders wonen?in de VS,waar huizen goedkoop zijn op dit moment?![]()
Die stel.
TV![]()
Geen maagdelijke vrouw??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is Skippy idd, hahaha.. wat een raar figuur is dat. Met z'n Skippy stickers
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie ik?
Nee, geen vrouw. Was wel maagd tot m'n 24e, had zo in dat programma gekund
Fok! he, dan krijg je datquote:
Nou.....quote:
Niet Fok!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fok! he, dan krijg je dat
Hahaha Lav
Jeugd trauma?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou.....
[..]
Niet Fok!
*meer jeugd trauma*
Ik zeg niets meerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
*loopt weg als het gaat om persoonlijke trauma*
gaat welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, SC he.
Hoi Inso hoe is het? Hard werkweek achter de rug?
Wow. Hoe was het?quote:
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh morgen ook nog.
Ben blij dat het weekend is. Heb een drukke week gehad.
goed, wel zwaar. 3e keer nu.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow. Hoe was het?
Had trouwens gisteren nog een hele mooie van Johnny Cash voor je geplaatst hier.
Dezequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed, wel zwaar. 3e keer nu.
zal even zoeken zo
goed nummerquote:
achter station na een uit de hand gelopen FOK! ruzie tochquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
achter station na een uit de hand gelopen FOK! ruzie toch
What?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet want ik moet dan een zee over en durf toch niet met FOK!ker te meetenquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet want ik moet dan een zee over en durf toch niet met FOK!ker te meeten
We bijten niet!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet want ik moet dan een zee over en durf toch niet met FOK!ker te meeten
goedzoquote:
niet goedquote:
niet goedquote:
heel goedquote:
jo inso we hebben een nieuw fok SC rijmpje nodig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja de OP mag weleens opgepimpt worden idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
jo inso we hebben een nieuw fok SC rijmpje nodig.
ow kut te veel.... nevermind... hips ... trusten peeps
Moge meid, voor eerst in hele lange tijd heb ik een kater..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja de OP mag weleens opgepimpt worden idd.
Goedemorgen
Hoe lange tijd? Weekje?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge meid, voor eerst in hele lange tijd heb ik een kater..
Al gedaan, kater zo raam uitgooien!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lange tijd? Weekje?![]()
Goed ontbijt guyvie. Eieren met spek en veel
Hey Taradoquote:
Top WK tot nu toe, Argentinië laat vandaag hoop ik ook wat zienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tarado![]()
Mooie wedstrijden vanavond. Vooral Duitsland-Ghana lijkt me een mooie wedstrijd te worden.
Ik vrees voor Ghanaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tarado![]()
Mooie wedstrijden vanavond. Vooral Duitsland-Ghana lijkt me een mooie wedstrijd te worden.
Heb wat gevonden Scrumquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond zeker wedstrijdje of 2 meepikken!
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb wat gevonden Scrum
en Dr Phil heeft er ook ooit een show aan gewijd
De eerste gezien, van Dr Phil een stukje maar die ga ik nog wel kijken! Eerste is hilarischquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb wat gevonden Scrum
en Dr Phil heeft er ook ooit een show aan gewijd
Daar hadden we het gisteren over. Op TRU was paar jaar geleden een user die zich ook als Furry verkleedde en daar mooie verhalen over vertelde.quote:
Gek is dat he? Ff proeven en zomaar de fles leegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:00 schreef Tarado het volgende:
Ik zou even een glaasje wijn proeven voor bij het eten, inmiddels de fles leeg, was wel lekker, gelukkig is er nog meer van
Zijn zo klein tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek is dat he? Ff proeven en zomaar de fles leeg
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen waarom ik nooit met de auto uit ga
Zijn eigenlijk beide wedstrijden grote ploegen tegen de wat minderen, nu is dit het WK van de verrassingen maar dat verwacht ik vandaag toch niet, 2 keer 3-0quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Heb wel zin in een paar mooie wedstrijden vanavond. Gelukkig de meest aansprekende het eerste.
heb je goed, flesje wijn slobber je zo wegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen waarom ik nooit met de auto uit ga
Zeker, nu alleen de oven nog aanzetten en dan is het tv dinner bij de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je goed, flesje wijn slobber je zo weg
Heb je goed ga ik ook maar even doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, nu alleen de oven nog aanzetten en dan is het tv dinner bij de eerste wedstrijd
welke scrum?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Zojuist een knettervage film gezien, nu de voetbal op. Love those saturdays.
Enemy, met Jack Gilligenhaal of hoe je dat ook schrijft. Ben er nog niet achter of het 90 minuten nuttig of waardeloos besteed waren. Spoilers weten?quote:
lol ik zoek wel even een trailer ik houd wel van vage films, heb ook geregeld film avondje met vage filmsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enemy, met Jack Gilligenhaal of hoe je dat ook schrijft. Ben er nog niet achter of het 90 minuten nuttig of waardeloos besteed waren. Spoilers weten?
Niet mijn dingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol ik zoek wel even een trailer ik houd wel van vage films, heb ook geregeld film avondje met vage films
Beste vond ik nog Love exposure! duurt bijna 4 uur en weird AS FUCK!!! gekke is je blijft geboeid zitten
Leuk voor een lamme zondag middag of met stel vrienden krat pils er bij en jointje, en je hebt een geniale filmquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Soms wel, maar vaak val ik er al snel bij in slaap.
Het loopt ietsje anders Taradoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk beide wedstrijden grote ploegen tegen de wat minderen, nu is dit het WK van de verrassingen maar dat verwacht ik vandaag toch niet, 2 keer 3-0
Iran speelde best goed, jammer gelijk spel was zeker verdiend geweest!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het loopt ietsje anders Tarado
correctie: Messi for the rescue
Iran speelde hartstikke goed! Vind het sneu voor hen, maar ja, Messigod he?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iran speelde best goed, jammer gelijk spel was zeker verdiend geweest!
mooie goal hoor
Goeiemorgen!quote:Op zondag 22 juni 2014 10:24 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, voorspellingen waag ik me niet meer aan
Het is ook een knotsgek WK en ook al speelt de ploeg de ene dag de sterren van de hemel de wedstrijd er op pakt volledig anders uit..quote:Op zondag 22 juni 2014 10:24 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, voorspellingen waag ik me niet meer aan
Nee, een haring!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lange tijd? Weekje?![]()
Goed ontbijt guyvie. Eieren met spek en veel
Geweldig WK, die 2e helft gisteren Duitsland - Ghana, wowquote:Op zondag 22 juni 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Haha, kan ik me voorstellen. Mooi WK is dit. Verrassende uitslagen.
Durf je toch een voorzichtige voorspelling aan voor België-Rusland en Zuid-Korea-Algerije?
Voorspel ik dat Verenigde Staten-Portugal 0-1 gaat worden.
Is helaas de nacht wedstrijd en die paar die ik gezien heb zijn me niet zo goed bekomen, niet qua voetbal maar voor mezelf fysiek gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:49 schreef theguyver het volgende:
laat die Portugezen op donderen aub, dit word waarschijnlijk wel een wedstrijd die ik ga kijken GO USA![]()
Hoop echt dat de VS een aardig eindje komt, misschien komt dat de sport ook beetje meer tot leven daar, ipv alleen hun nationale sporten, en dat noemen ze dan wereldkampioenschap!
quote:Op zondag 22 juni 2014 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldig WK, die 2e helft gisteren Duitsland - Ghana, wow![]()
De Belgen gaan wel winnen denk ik al hadden ze de eerste wedstrijd wel veel last van plankenkoorts, die andere wedstrijd geen idee, gelijkspelletje?
USA - Portugal, die Portugezen zijn toch iets te afhankelijk van CR7 en die is niet in goeie doen, hij had de verkeerde ontharing crème meegenomen, of zoiets, denk dat hij de wedstrijd niet uitspeelt, die Amerikanen schoppen hem er wel uit is mijn idee.
jup mooi maar vaag filmpjequote:
Poging gedaan tot. Maar dat Japanse filmpje van guyvie had nog meer logica in zichquote:
Duister niet?quote:
Logica?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Poging gedaan tot. Maar dat Japanse filmpje van guyvie had nog meer logica in zich
vreemd en dan toch op bnw rondhangen, daar zit geen logica inquote:Op zondag 22 juni 2014 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Logica slechte woordkeuze, het kon me nog minder boeien, en ik snapte er nog minder van.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:08 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
vreemd en dan toch op bnw rondhangen, daar zit geen logica in
Dat heb je weer helemaal goed begrepen. En niet alleen is het raar, het is ook nog volstrekt onlogisch!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Dus omdat ik geen snars van jouw filmpje snap en het me niet kan boeien is het raar dat ik op BNW rondhang?
Oh oke. Nou ja, dan moet ik maar weg blijven he.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Dat heb je weer helemaal goed begrepen. En niet alleen is het raar, het is ook nog volstrekt onlogisch!
Neee je moet het nog een keer kijken en die klepjes af doen okquote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke. Nou ja, dan moet ik maar weg blijven he.
Ik heb geen klepjes op. En ga het niet nog een keer kijkenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Neee je moet het nog een keer kijken en die klepjes af doen ok
Tja, moet je natuurlijk zelf weten, maar als je niet kunt zien hoe bijzonder dat filmpje is dan is dat je eigen verliesquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen klepjes op. En ga het niet nog een keer kijken
filmpje zag wel wat BNW elementen in voorbij komen maar somige dingen had ik geen flauw benul van wat het voor moest stellen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tja, moet je natuurlijk zelf weten, maar als je niet kunt zien hoe bijzonder dat filmpje is dan is dat je eigen verlies
Het is echt een en al bnw, zoveel symboliek, niet normaal.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
filmpje zag wel wat BNW elementen in voorbij komen maar somige dingen had ik geen flauw benul van wat het voor moest stellen.
Ja jammer is dat.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Scrummie het volgende:
@Lav; filmpje van Dr Phil nu ook gezien. Jammer dat er niet dieper in word gegaan op het hele furry gebeuren maar meer het probleem bij het meisje gezocht (en gevonden) wordt.
De eerste paar minuten wel hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Het is echt een en al bnw, zoveel symboliek, niet normaal.
Jawel hoor. Alleen zie jij die logica nietquote:Op zondag 22 juni 2014 13:08 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
vreemd en dan toch op bnw rondhangen, daar zit geen logica in
Volgens mij viel dat nog wel mee maar ging het meer om het feit dat ze gewoon lui was, niet voor zichzelf kon zorgen. Dat ze dat eerst moest gaan doen en de tijd die er over was met alle liefde kon besteden aan het furry gebeuren.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja jammer is dat.
Hij behandelt het als een probleem terwijl het voor haar gewoon a way of life is.
No wayquote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke. Nou ja, dan moet ik maar weg blijven he.
Ik snap er geen bal van eerlijk gezegd. En dat terwijl ik een aluhoedje benquote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tja, moet je natuurlijk zelf weten, maar als je niet kunt zien hoe bijzonder dat filmpje is dan is dat je eigen verlies
nee niet alleen de eerste minuten, van begin tot einde. Er zijn verschillende interpretaties dat wel. http://vigilantcitizen.co(...)video-i-pet-goat-ii/quote:Op zondag 22 juni 2014 13:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
De eerste paar minuten wel hoor.
Muziek was ook wel leip en mooi gemaakt, voor de rest kon er amper snijkoek van maken, en had geen idee wat het doel uberhaupt was!
Toch nietquote:Op zondag 22 juni 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen zie jij die logica niet
ja dat zegt wel iets inderdaad. over jouquote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van eerlijk gezegd. En dat terwijl ik een aluhoedje ben
Wat zou dat zeggen dan, over haar?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja dat zegt wel iets inderdaad. over jou
sorryquote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja dat zegt wel iets inderdaad. over jou
ik ben die bingo niet hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Tingo zijn Nederlands is wel vooruit gegaan hoor. Prima cursusje gehad.
haha precies! verder dan dat gaat het nietquote:Op zondag 22 juni 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schiet juist goed op. Tweede wasje zit al in de machine.
Nee maar ja. Blond-dom-leeghoofd.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:49 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
haha precies! verder dan dat gaat het niet
portugal is toch veel beter dan de usa?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Gister met die laatste pot nog 22 punten in de poule gescoord
Vanavond voorspelt:
USA - POR 1 - 1
BEL - RUS 4 - 2
ZKO - ALG 1 - 1
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze winnenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
portugal is toch veel beter dan de usa?
Ach, het schijnt zo te zijn dat als je iemand beledigt je daar zelf een heel fijn gevoel door krijgt. Dus wie ben ik om je van dat fijne gevoel af te houden?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:50 schreef Untermenschlich het volgende:
(sorry ik wil niet gemeen over komen hoor)
touchequote:Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het schijnt zo te zijn dat als je iemand beledigt je daar zelf een heel fijn gevoel door krijgt. Dus wie ben ik om je van dat fijne gevoel af te houden?
why not?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze winnen
USA-POR 0-1quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Gister met die laatste pot nog 22 punten in de poule gescoord
Vanavond voorspelt:
USA - POR 1 - 1
BEL - RUS 4 - 2
ZKO - ALG 1 - 1
dat jezus en een turkse danser er in voorkwamen snapte ik ook, maar waarom reden toe etc... geen flauw benul,quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
nee niet alleen de eerste minuten, van begin tot einde. Er zijn verschillende interpretaties dat wel. http://vigilantcitizen.co(...)video-i-pet-goat-ii/
Ja of hij is Jezus of de Anti-Christ, de meningen zijn verdeeld..quote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat jezus en een turkse danser er in voorkwamen snapte ik ook, maar waarom reden toe etc... geen flauw benul,
zelfde geld voor
Drako’s reptilian eye awaits the birth of Ludovic.
Nou schiet mij maar lek ik zit al 10 jaar op forum eerst Truth en nu hier, en heb der nog nooit van gehoord.
mijn kritiek op het filmpje is dat ik geen relevantie zag in het geheel, wat was het doel van het filmpje,
En een kleine 3 minuten kijken naar een jezus figuur onder de tattoo's en een oplichtend hartje in zijn bort kast geprent in een bootje waarbij zijn poten in de fik staan, nou ehm.... nope geen idee wat hij wou uitbeelden.
Kees Jansma die even door het beeld loopt en net doet alsof hij niet weet dat er een camera staat. Ge-wel-digquote:Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke keer als ik het woordje leeg zie moet ik denken aan Kees Jansma.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kees Jansma die even door het beeld loopt en net doet alsof hij niet weet dat er een camera staat. Ge-wel-dig
Ik hoop het!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze winnen
kutventje is datquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dit kan. Als Ronaldo 't op z'n heupen krijgt, kan 't snel gaan met de teller.
Eens, jammer dat die wedstrijd zo laat is, anders had ik Ronaldo wel willen zien huilen als ie zn koffers in kan pakkenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoop het!
USA FTW![]()
laat die ronaldo jankert aub optiefen!!!
Dus dan moeten wij het wel begrijpen?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja of hij is Jezus of de Anti-Christ, de meningen zijn verdeeld..
Voor de rest beweer ik niet te begrijpen wat er allemaal bedoeld word, maar ik voel wel meteen dat dit bijzonder is, wellicht profetisch. De maker ervan kreeg het allemaal als in een soort visioen voorgeschoteld. Hij begreep er uiteindelijk ook niet zo veel van. Apart is dat.
Ik lig weer in een deuk. Blijft geweldigquote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. En deze (het woordje leeg, vol, you get it)
En dat op zondag middagquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lig weer in een deuk. Blijft geweldig
jaja ik snap je reactie. Maar inderdaad, waarom niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij het wel begrijpen?
Ik vind Sierd ook een aanwinst hoor. Dat droge, laconieke en net alsof het hem allemaal niet zo boeit.quote:
exact voetbal is een teamsport, het enigste wat portugal doet is zodra ze de bal hebben naar hem ploffen.. dat noem ik geen team sport.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, jammer dat die wedstrijd zo laat is, anders had ik Ronaldo wel willen zien huilen als ie zn koffers in kan pakken
Gewoon Mata even vragen of hij het uit wil leggen. Schijnt hij goed in te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij het wel begrijpen?
Yep. Had ik niet verwacht eigenlijk, maar hij voegt echt wat toe. De eerste paar keer dat ie met die vertraging de lucht in keek.. ik ging kapot, terwijl er niets werd gezegd.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Sierd ook een aanwinst hoor. Dat droge, laconieke en net alsof het hem allemaal niet zo boeit.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon Mata even vragen of hij het uit wil leggen. Schijnt hij goed in te zijn.
Ik heb ook het idee dat hij nog wat tijd toevoegt aan de vertraging die er al isquote:Op zondag 22 juni 2014 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Had ik niet verwacht eigenlijk, maar hij voegt echt wat toe. De eerste paar keer dat ie met die vertraging de lucht in keek.. ik ging kapot, terwijl er niets werd gezegd.
nee niet hemquote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een onsamenhangend zwaar onduidelijk filmpje.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:01 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
jaja ik snap je reactie. Maar inderdaad, waarom niet?
misschienquote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een onsamenhangend zwaar onduidelijk filmpje.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha ja echt he. En gister ook, hij stelt de vraag die Genee heb zou stellen en begint te ratelen, ratatatata, hahaha...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij nog wat tijd toevoegt aan de vertraging die er al is
Nope. Hoe kan dat nou als je Fokker bentquote:Op zondag 22 juni 2014 14:05 schreef Untermenschlich het volgende:
ok de zon in,
komen jullie nog wel eens de deur uit dan
Mijn mening hoor, til er niet te zwaar aan.quote:
Alleen met alu hoedje en in een plastic bubble!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:05 schreef Untermenschlich het volgende:
ok de zon in,
komen jullie nog wel eens de deur uit dan
Lijkt meer op een brainfart van synthercell maar dan beeld en geluidquote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou het liefste dicht bij een agent provocateur wonenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen met alu hoedje en in een plastic bubble!
als er geen chemtrails in de lucht zijn, of corrupte agenten, daarom woon ik zo dicht mogelijk bij de supermarkt!
Scrummieeequote:
thnx voor de tip, zal ik ook eens een keer gaan installeren, hoop alleen dat mij n pc het een beetje trekt.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
Even naar de shop, en dan ga ik dat filmpje van übermensch eens even kijken
[..]
Scrummieee
Heb gister VI Oranje totaal gemist, is die late uitzending de moeite waard?
Was druk bezig met Tropico5, lekker het dictatortje uithangen
Wat mij betreft ff terug kijken! Vond 't topquote:Op zondag 22 juni 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
Even naar de shop, en dan ga ik dat filmpje van übermensch eens even kijken
[..]
Scrummieee
Heb gister VI Oranje totaal gemist, is die late uitzending de moeite waard?
Was druk bezig met Tropico5, lekker het dictatortje uithangen
Graphics staan bij mij op Low, anders raakt m'n pc overhitquote:Op zondag 22 juni 2014 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
thnx voor de tip, zal ik ook eens een keer gaan installeren, hoop alleen dat mij n pc het een beetje trekt.
Ik ga met de hondjes naar het renveld !
Dan ga ik eerst VI terug kijken en dan dat filmpje met die geit.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft ff terug kijken! Vond 't top. Maar zat ook nog in de roes van de wedstrijd, want die was ook top
Tropico 5 toppertje?
Wel realistischquote:Op zondag 22 juni 2014 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Graphics staan bij mij op Low, anders raakt m'n pc overhit
[..]
Dan ga ik eerst VI terug kijken en dan dat filmpje met die geit.
Tropico is wel een leuk spelletje, maar speel vooral Sandbox omdat ik 't op m'n eigen tempo wil doen. Beetje tegen de USA aanschoppen, je eigen volkje onderdrukken, opstanden met harde hand neerslaan en vals spelen bij de verkiezingen, het kan allemaal! Totdat ik de euro als valuta ging gebruiken, toen ging het klote(goh!
)
Dit zie ik nu pas. Dus de maker snapte het zelf niet maar jij verwacht van ons allen hier dat we het wél snappen en als we het niet snappen zijn we dom.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja of hij is Jezus of de Anti-Christ, de meningen zijn verdeeld..
Voor de rest beweer ik niet te begrijpen wat er allemaal bedoeld word, maar ik voel wel meteen dat dit bijzonder is, wellicht profetisch. De maker ervan kreeg het allemaal als in een soort visioen voorgeschoteld. Hij begreep er uiteindelijk ook niet zo veel van. Apart is dat.
Heb nog nooit 1 van die spellen gespeeld denk dat ik dat nu maar eens ga doen, mijn pctje staat puur naast mijn tv voor films series en zo, 8 terrabyte aan meuk!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Graphics staan bij mij op Low, anders raakt m'n pc overhit
[..]
Dan ga ik eerst VI terug kijken en dan dat filmpje met die geit.
Tropico is wel een leuk spelletje, maar speel vooral Sandbox omdat ik 't op m'n eigen tempo wil doen. Beetje tegen de USA aanschoppen, je eigen volkje onderdrukken, opstanden met harde hand neerslaan en vals spelen bij de verkiezingen, het kan allemaal! Totdat ik de euro als valuta ging gebruiken, toen ging het klote(goh!
)
de zon is alweer weg ik ben terug. wat betreft essentie, ik quote even vigilantcitizen, want die verwoord het toch wel erg sterk weer:quote:Op zondag 22 juni 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent al net zo vaag als het filmpje.
Leg dan eens uit wat de essentie is?
http://vigilantcitizen.co(...)video-i-pet-goat-ii/quote:I, Pet Goat II has received widespread acclaim for its technical prowess and its original storytelling. Although there is no narration or dialogue, an elaborate story is delivered using the most ancient and universal language in History: Symbolism. Through symbols, the movie manages to deliver an acerbic critique of today’s Western Civilization, to describe its numerous evils and even to predict its inevitable downfall. More importantly, a thorough decoding of the movie’s symbolism reveals a powerful message of spiritual enlightenment based on ancient Mysteries. While this esoteric aspect of the movie might not be understood by many, it is at the core of the movie and is presented as the ultimate solution to the evils and corruption of today’s world. The movie’s conclusion is therefore a very personal one: Either YOU become a pet goat with a 666 bar-code on your forehead or YOU become a Christ figure with a third eye on your forehead. This notion of personal enlightenment is definitively a Gnostic one and is common to most esoteric schools of thoughts in all civilizations.
Agreeing or disagreeing with the movie’s spiritual conclusion is a question of personal beliefs, but it is nevertheless obvious that those behind I, Pet Goat II are “in the know” about all things occult, esoteric and even conspiratorial. Each scene has a profound underlying story behind it – whether it be historical, political or spiritual – that would take pages and pages of words to thoroughly explain. Therein lie the power of symbols: They can simply be admired for their aesthetic beauty or they can, when fully understood, reveal a profound story about humanity, God and everything in between.
ach doe toch niet zo reactionair altijd, dat siert je ook voor geen meter. Ik wil alleen zeggen dat je het diepe "bnw" gehalte niet ziet of voelt, dat je aardig in de mist zitquote:Op zondag 22 juni 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit zie ik nu pas. Dus de maker snapte het zelf niet maar jij verwacht van ons allen hier dat we het wél snappen en als we het niet snappen zijn we dom.
Mmm, waar heb ik dat eerder gehoord .
We hebben paar jaar geleden al een topic over pet goat gehad:quote:Op zondag 22 juni 2014 14:47 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ach doe toch niet zo reactionair altijd, dat siert je ook voor geen meter. Ik wil alleen zeggen dat je het diepe "bnw" gehalte niet ziet of voelt, dat je aardig in de mist zit
is goed, idd soms schiet ik wat uit de slof, excuses, ik ben dan niet eens boos ofzo, gewoon slechte gewoontequote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben paar jaar geleden al een topic over pet goat gehad:
BNW / I pet goat II and the NEW WORLD ORDER The beginning of the End
Daar kun je nog posten of iig je filmpje neerzetten. Kijk maar .
En wees gewoon eens een beetje vriendelijk ipv steeds die cheap shots.
Geeft niets, schijnt een kwaaltje te zijn van de untermensch.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:53 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
is goed, idd soms schiet ik wat uit de slof, excuses, ik ben dan niet eens boos ofzo, gewoon slechte gewoonte
jaja iddquote:Op zondag 22 juni 2014 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geeft niets, schijnt een kwaaltje te zijn van de untermensch.
denk datje pc straks een wit vlaggetje geeft!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel realistisch. Gaat mijn laptopje jammer genoeg niet trekken. Soms heb je zo maar weer zin in een oldskool strategie + management spelletje
. Vanochtend al Sim City 4 Deluxe geïnstalleerd maar nog geen tijd gehad
valt nog mee we hebben ergere users gehad!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:53 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
is goed, idd soms schiet ik wat uit de slof, excuses, ik ben dan niet eens boos ofzo, gewoon slechte gewoonte
btw lavje kan jij twerken?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
lol zelfs tingo wist niet wat hij met het filmpje aan moest, dit topic zal me wel voorbij zijn gegaanquote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De oude Tropico, het eerste deel is geweldigquote:Op zondag 22 juni 2014 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel realistisch. Gaat mijn laptopje jammer genoeg niet trekken. Soms heb je zo maar weer zin in een oldskool strategie + management spelletje
. Vanochtend al Sim City 4 Deluxe geïnstalleerd maar nog geen tijd gehad
Boh, ik wil ook 8 terraquote:Op zondag 22 juni 2014 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb nog nooit 1 van die spellen gespeeld denk dat ik dat nu maar eens ga doen, mijn pctje staat puur naast mijn tv voor films series en zo, 8 terrabyte aan meuk!
Heb het er even neergezet. Oorspronkelijke filmpje was weg dus dat kwam mooi uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol zelfs tingo wist niet wat hij met het filmpje aan moest, dit topic zal me wel voorbij zijn gegaan
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het er even neergezet. Oorspronkelijke filmpje was weg dus dat kwam mooi uit.
nee guyver, niet zo goed als miley
Ja,en wat die soepkip doet zou ik niet eens wíllen kunnenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
filmpje uerhaupt gezien?
ik ga er van tussen peeps enjoy
Ik zie het op het I pet goat-topic.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:53 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja maar dat filmpje heeft toch geen zak met i pet goat te maken met die superman batman shit en die malaysian airflightquote:Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie het op het I pet goat-topic.
Je bent een rare knakker hoor. Eerst moeten we allemaal dat filmpje zien en begrijpen. Nu schop ik dat topic en voeg er nog een paar filmpjes aantoe en dan is het 'tijdverspilling'?
Zeurpietquote:Op zondag 22 juni 2014 18:54 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja maar dat filmpje heeft toch geen zak met i pet goat te maken met die superman batman shit en die malaysian airflight
ik helpquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal tegen lav
anders kom ik je grijpen
welke wedstrijdquote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed. Jij?
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
ik doe normaalquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal tegen lav
anders kom ik je grijpen
Ik had 1-0 voor deze, maar ik zit er dus helemaal naast.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
0-0 1-0 1-1
denk ik
Portugal kan er echt geen reet van
kan nogquote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had 0-1 voor deze, maar ik zit er dus helemaal naast.
ik zie Portugal niet winnen kunnen er echt geen reet vanquote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had 1-0 voor deze, maar ik zit er dus helemaal naast.
USA-Portugal had ik 0-1
en ZKO-Alg 1-1
Ik vind dit wel echt een spannende WK, jij?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie Portugal niet winnen kunnen er echt geen reet van
als ik werkelijk in een tbs kliniek zat dan zou je wel uitkijken met je ik kom je halen praatjesquote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik dacht dat ze geen internet hadden in een tbs-kliniek
meer een geheel misschienquote:Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja kan nog. Denk je dat Rusland net iets beter is?
apart wkquote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt een spannende WK, jij?
lav bescherm ik met mijn levenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
als ik werkelijk in een tbs kliniek zat dan zou je wel uitkijken met je ik kom je halen praatjes
Het WK van de underdog?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
apart wk
hoop verassingen maakt het leuk
ja druk drukquote:Op zondag 22 juni 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het WK van de underdog?
Tjack hoe is de leef momenteel? Ben je druk?
Niks mis met gayquote:
die mis ikquote:Op zondag 22 juni 2014 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he? Ik vind het ook hartstikke leuk en straks de Tour weer. Puike zomer
en met transseksuelen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met gay
Niks mis met bi
Niks mis met hetero
Zo duidelijk genoeg?
En Tjacka en Scrum tja. Hou gewoon van ze
haha laat maar, ik zit te ouwehoerenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Zeker niet als de transformatie een succes is gebleken
En wij van jou! We got your back.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met gay
Niks mis met bi
Niks mis met hetero
Zo duidelijk genoeg?
En Tjacka en Scrum tja. Hou gewoon van ze
Eens met je, ze moeten veel beter. Goeie spelers maar is geen team, in geen enkel opzicht. Eigenlijk elk team waar ik veel van verwachtte valt erg tegen. Maar ja, da's voetbal.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Matig vind ik ze. Heb steeds het idee dat ze veel beter kunnen.
Oei bijna goal voor de Rus
Haha, toevalquote:Op zondag 22 juni 2014 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens met je, ze moeten veel beter. Goeie spelers maar is geen team, in geen enkel opzicht. Eigenlijk elk team waar ik veel van verwachtte valt erg tegen. Maar ja, da's voetbal.
En je hebt er verstand van dus, met je 1-0
Dat wordt nog wat als ze een zwaardere tegenstander krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:50 schreef Scrummie het volgende:
En dan zo'n kans missen, jeetje zeg. Dit zijn echt 3 gestolen punten van die belgen.
geen tourquote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dan ben je op rondreis he? Ook geweldig toch? Gewoon 's avonds naar de tv kijken.
Yep, verwacht er niet veel van. Dus dat word een klinkende 5-1 overwinning weerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ze een zwaardere tegenstander krijgen.
Trouwens voor morgen hou ik ook mijn hart vast. 'Wij' tegen Chili.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |