SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
En de TT is ook mooi.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
Weet niet waarom maar het zat in 1 keer in m'n hoofd.. En misschien zijn er mensen die er anders over denken, dan kunnen we een discussie voeren
Deze:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Huh. Welke toevoeging heb je het over dan? Haha
Dat heb ik er niet ingezet neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze:
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Maar die was niet van jou begrijp ik? Maakt niet uit. Is mooi.
Iedereen staat te wachten op een persconferentie!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iedereen staat te wachten op een persconferentie!
Ja, we hebben zelfs iemand op FOK! die Furrie is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Weten jullie wat Furries zijn? Kom het net tegen. Ben best open minded, ook op.. intiem vlak zeg maar, maar echt
Jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, we hebben zelfs iemand op FOK! die Furrie is.
Het is niet hetzelfde als die CSI aflevering met furries.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, we hebben zelfs iemand op FOK! die Furrie is.
Die gaat naar Furriefestivals en zo. Heeft speciale pakken laten maken.
Het is ehhh bijzonder zeg maar.
Ja hoor, vind ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde als die CSI aflevering met furries.
ieder zijn hobby's
Voor sommige mensen(onbekenden en geen basis kennis) is het aanstootgevend..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook.
Ieder zijn meug.
Ja klopt. Maar ja, het is meer een soort fetisj denk ik?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Voor sommige mensen(onbekenden en geen basis kennis) is het aanstootgevend..
Niet echt,het is meer costume play aka cosplay.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ja, het is meer een soort fetisj denk ik?
Oh ja cosplay.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet echt,het is meer costume play aka cosplay.
Cosplay is 95% lichte en makkelijk kleding(soms juist heel weinig/sexy kledingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja cosplay.
Op TRU hebben we daar een hele tijd over gepraat. Die user daar had een paardenpak laten maken. Lijkt me heel benauwd om daar een hele dag in te lopen.
Nou wat hij aan had was helemaal niet licht en over sexy valt te twisten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Cosplay is 95% lichte en makkelijk kleding(soms juist heel weinig/sexy kleding).
Dat zeg ik ook,merendeel is altijd licht en makkelijke kleding.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou wat hij aan had was helemaal niet licht en over sexy valt te twisten.
Maar dat was nou juist zijn ultieme pakquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook,merendeel is altijd licht en makkelijke kleding.
Paarden pak is juist zwaar en heet,moet je ook niet doen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Ooit eens zo'n programma gezien waarbij de moeder als paard verkleed ging, maar dan zonder heel pak ofzo maar teugels aan, en dan ging ze een kar trekken. Dat vond die dochter dus echt vreselijk om te zien, brullen huilen enzo.
Fuck man,die moest telkens frisse lucht hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat was nou juist zijn ultieme pak
Waar?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Ooit eens zo'n programma gezien waarbij de moeder als paard verkleed ging, maar dan zonder heel pak ofzo maar teugels aan, en dan ging ze een kar trekken. Dat vond die dochter dus echt vreselijk om te zien, brullen huilen enzo.
Het is FOK!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Tjezus, van de moonhoax naar de Furries. Het is even een overgang
of RTL 5,iets met hobby's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee meer, was zo'n TV programma. Zal vast op SBS zijn geweest ofzo
Kan ook jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
of RTL 5,iets met hobby's?
Ik ook, tegenwoordig danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk alleen tv als het nodig is.
Nederlandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, tegenwoordig dan
Maar dat was een programma in dezelfde categorie als die "Ik heb het nog nooit gedaan" reeks. Man man man, wat heb ik me daar kostelijk om liggen vermaken. Prachtig hoe die mensen zich zelf voor lul zetten voor de hele wereld.
De Nederlandse variant ja, er was natuurlijk ook een Amerikaanse versie. Die werd hier ook uitgezondenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Nederlandse variant ja, er was natuurlijk ook een Amerikaanse versie. Die werd hier ook uitgezonden
Nee, eerst had je een reeks NL afleveringen op RTL5 dacht ik, en toen die reeks voorbij was gingen ze door met de Amerikaanse. Daar was een stel dat nooit gekust had ook en ze gingen trouwen, je had ze moeten zien bij "You may kiss the bride". Hahaha.. zal ff kijken fo ik daar wel een filmpje van kan vinden.quote:
Ik ga op zoek naar een Furrie-filmpje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eerst had je een reeks NL afleveringen op RTL5 dacht ik, en toen die reeks voorbij was gingen ze door met de Amerikaanse. Daar was een stel dat nooit gekust had ook en ze gingen trouwen, je had ze moeten zien bij "You may kiss the bride". Hahaha.. zal ff kijken fo ik daar wel een filmpje van kan vinden.
WTFquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eerst had je een reeks NL afleveringen op RTL5 dacht ik, en toen die reeks voorbij was gingen ze door met de Amerikaanse. Daar was een stel dat nooit gekust had ook en ze gingen trouwen, je had ze moeten zien bij "You may kiss the bride". Hahaha.. zal ff kijken fo ik daar wel een filmpje van kan vinden.
Welke?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een Furrie-filmpje.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een Furrie-filmpje.
Weet ik niet. Iets met paardjes en zo. Ik ga wel ff googlen.quote:
34 jaar,mormoon en nog steeds bij je ouders wonen?in de VS,waar huizen goedkoop zijn op dit moment?quote:
Dat is Skippy idd, hahaha.. wat een raar figuur is dat. Met z'n Skippy stickersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
34 jaar,mormoon en nog steeds bij je ouders wonen?in de VS,waar huizen goedkoop zijn op dit moment?![]()
Die stel.
TV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |