abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141320132

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager.

Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Eens per speljaar zal er een overzicht worden geplaatst van alle deelnemers, waar je de ontwikkeling van je speler kan volgen.

Daarnaast zal er 3 maal per jaar een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.
Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*.

*RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

Belgium - Second league
Denmark - Superliga
England - Sky Bet League 1 of Championship
France - Ligue 2
Germany - Bundesliga 2
Holland - Jupiler League
Iceland - Premier division
Italy - Serie B
Spain - LIGA adelante
Sweden - Premier division

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
SPOILER: Fysiek
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Voornaam: Frencky
Achternaam: Fokkit
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Amerikaans
Gesproken talen (max. 2): Nederlands, Engels
Ik kies scenario: 2
Club: Fortuna Sittard
Eerste contract loopt: 3 jaar
Primaire positie: MC
Secundaire positie: AMC
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 170
Gewicht: 69
2 Preferred moves: Tries killer balls, Stops play
Techniek: 14 Passing, 13 First touch, 15 Technique
Mentaal: 14 Creativity, 15 Off the ball
Fysiek: 15 Stamina, Strength 14
Verborgen eigenschappen: Consistency 14, Important matches 16
Persoonlijkheid:  8 Adaptability, 18 Ambition, 6 Controversy, 10 Loyalty, 15 Pressure, 20 Professionalism, 10 Sportsmanship, 13 Temperament

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

SPOILER: Silv - Sjon Beton
SPOILER: Aguero - Duck-hwan Kwak
SPOILER: Drizzt_DoUrden - Ragnar Asgardsson
SPOILER: Hermanna - Long Kok
SPOILER: IkeDubaku99 - Do Ping
SPOILER: MMUFC - Pu-Si Mao
SPOILER: Sejt - Sum-Ting Wong
SPOILER: Superniger - Inferno Bonecrusher
SPOILER: TornadoDK - Yu Ri Choi
SPOILER: Toiletgebruiker - Kim II II-Sung
SPOILER: Ciscus - Yick-Sun Park
SPOILER: HamburgerHenk - Henk Hamburger
SPOILER: ambiance - Mi-Suk Dong
SPOILER: Happel - Ham Woo Sung
SPOILER: SiebeJ - Gesundheit Hwa-Chi
SPOILER: Racerblade - Reaper Harbinger
SPOILER: Anoonumos - Han Solo
SPOILER: stalybridge - Sergei Bon Hwa
SPOILER: PBateman1978 - Dieter Schlappschwanz
SPOILER: PierreTT - Hau-Yoo Baek-Young
SPOILER: Hobbel_Rob - Han Ki-Pang-ki
SPOILER: Swaytje - Sway Swiftfoot
SPOILER: xminator - Chin Tu Fat
SPOILER: Super-B - Patrizio Babiski
SPOILER: DeHovenier - Alexis 'The Saint' Sainrimat
Inschrijvingen zijn gesloten!
pi_141320160
fipo w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141320168
Asgardsson veel te groot voor de jeugd

SPOILER
pi_141320201
Boro spelers in de top 3 bij talentenaward

pi_141320250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:31 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
pi_141320264
Betonrot in het Etihad Stadium

pi_141320274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:34 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_141320277
Oef das een zure blessure
pi_141320316
ZK oefent gezellig tegen Oekieboekiestan

pi_141320340
Harbringer captain bij U21

pi_141320357
FOK!kers spelen mee met Nederlandse jeugd
pi_141320392
Er zijn zelfs nog FOK!kers bij U19 actief

pi_141320503
Plaatsing voor het WK2018 nog ver weg voor ZK

pi_141320507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:35 schreef SiebeJ het volgende:
Betonrot in het Etihad Stadium

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_141320551
Babiski wil graag in Ajax 1 spelen :P

pi_141320558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:42 schreef SiebeJ het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
*O* Noord-Korea! *O*
pi_141320572
Bosje bloemen voor Park

pi_141320579
Niet eens bij de u21 :( Mijn speler lijkt gedoemd tot mislukken.
pi_141320605
Ik weet niet wat het met Long Kok is, maar hij lijkt bijna elke wedstrijd gewisseld te worden 8)7

pi_141320665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:44 schreef HamburgerHenk het volgende:
Niet eens bij de u21 :( Mijn speler lijkt gedoemd tot mislukken.
Je speelt wel, maar het lijken alleen maar friendlies oid te zijn. Of misschien jeugdwedstrijden..

vrijdag 20 juni 2014 @ 10:48:41 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141320722
quote:

[ afbeelding ]

Logisch, ze missen de rushes van Ham over de rechterflank.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_141320814
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Logisch, ze missen de rushes van Ham over de rechterflank.
En ook Han Ki-Pang-ki wordt niet opgesteld. Die speelt alleen vriendschappelijke interlands volgens mij!
pi_141320937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Je speelt wel, maar het lijken alleen maar friendlies oid te zijn. Of misschien jeugdwedstrijden..

[ afbeelding ]
Das al een vooruitgang, maar qua skills lig ik volgens mij best ver achter op sommigen hier. Tijd om te spelen :P
pi_141320966
quote:

[ afbeelding ]

N-Korea op het WK _O_
#superniger2020
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:03:21 #25
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141321204
Do Ping zal zeker nog niet voor het grote Sporting in aanmerking komen.
pi_141321293
Ook NK speelt gelijk

ZK wil toch naar het WK

pi_141321337
MotM maar wel verliezen

pi_141321360
ZK kan ook van grotere tegenstanders winnen

pi_141321381
NK :')

pi_141321417
Park op de nominatie als speler van het jaar

pi_141321470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:
NK :')

[ afbeelding ]
Vriendschappelijk is niet belangrijk! :Y
pi_141321511
Aanvoerder en MotM bij Jong Juve

pi_141321560
Goedspelende FOK!kers

pi_141321620
Toptalent out voor een paar maanden

pi_141321650
Ki-Pan-ki zet spelers vrij voor het doel

pi_141321668
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:29 schreef SiebeJ het volgende:
Swiftfoot speelt weer!

[ afbeelding ]
The next Klaas Jan Huntelaar! Hoppa
pi_141321723
Woo Sung speelt mee in wat je normaal gesproken een topper zou noemen..

SPOILER
pi_141321751
The Saint maakte beide goals voor Auxerre

pi_141321808
Shortlist 31 december 2016:

1.

2.
pi_141321843

pi_141321860
Eens zien of er nog spelers zijn die een transfer gaan maken
pi_141321939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:24 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist 31 december 2016:

1.
[ afbeelding ]

2.
[ afbeelding ]
7 Apps bij Dortmund. Redelijk op deze leeftijd denk ik. Maar misschien toch liever verhuren!
20 Caps *O*
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:29:56 #43
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141321986
Do Ping speelt duidelijk bij Sporting B met goede beoordeling en redelijke statistieken qua goals.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 11:30:16 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_141321999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:31 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Ragnar _O_ Gewoon 6 goals in 3 wedstrijden en een keer een 10 halen, wat een baas :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_141322077
Mijn speler is lekker op dreef *O*
Bij die shortlist overzicht 1 staat HG achter mijn naam, wat betekend dat??
No bitch to me
pi_141322106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef TornadoDK het volgende:
Home-grown (eigen jeugd)
pi_141322130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef TornadoDK het volgende:
pi_141322170
Long Kok had bijna prijs..

pi_141322184
Yick-Sun Park hééft prijs

pi_141322206
Swiftfoot voelt zich goed bij Chelsea en verlengt zijn contract

pi_141322228
Snelste pingel ooit..?

pi_141322233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef SiebeJ het volgende:
The Saint maakte beide goals voor Auxerre

[ afbeelding ]
_O_

Trouwens +12, 403 totaal.
Children of the night. What music they make.
pi_141322252
Swiftfoot speelt eindelijk een wedstrijd voor het eerste van Chelsea

pi_141322257
AJ Auxerre speelt nu in Ligue 1 _O_
pi_141322266
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
Snelste pingel ooit..?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ie na 26 seconden in het netje ligt uit een pingel, dan moet de overtreding zo ongeveer in de eerste 3 seconden al zijn gemaakt en de pingel heel erg snel genomen. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141322306
Ook Don en Solo tekenen bij

pi_141322311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ie na 26 seconden in het netje ligt uit een pingel, dan moet de overtreding zo ongeveer in de eerste 3 seconden al zijn gemaakt en de pingel heel erg snel genomen. :D
13
26 was het oude record
pi_141322341
Van U18 naar U21, nu nog naar 1

pi_141322383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sterker nog hij scoort al na 13 seconden, kan dus nooit uit een penalty :D
Daarnaast vrij apart dat hij hem mag nemen aangezien hij maar 5 heeft voor penalty taking.
No bitch to me
pi_141322384
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:39 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

13
26 was het oude record
Oh ja! Nou dan is het helemaal bizar :D
pi_141322470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:39 schreef SiebeJ het volgende:
Ook Don en Solo tekenen bij

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogste salaris! *O* (Als ik goed in de shortlist kijk tenminste)

Edit: En wonderkind _O_
pi_141322560
als ik al die activiteit hierzo zie, baal ik ervan dat ik niet een eigen spelers heb kunnen toevoegen. Leuk om te volgen!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:47:24 #63
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141322601
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:46 schreef Stofzuigert het volgende:
als ik al die activiteit hierzo zie, baal ik ervan dat ik niet een eigen spelers heb kunnen toevoegen. Leuk om te volgen!
Volg het topic verder en doe de volgende ronde mee. ;)
pi_141322614
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Volg het topic verder en doe de volgende ronde mee. ;)
zeker weten
pi_141322617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:43 schreef ambiance het volgende:

[..]

Hoogste salaris! *O* (Als ik goed in de shortlist kijk tenminste)

Edit: En wonderkind _O_
Siebej, kun jij in een overzichtje zien of er nog meer wonderkids zijn? Zou leuk zijn om te zien (mits niet teveel werk!)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 11:47:51 #66
Rawr
pi_141322619
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:40 schreef SiebeJ het volgende:
Van U18 naar U21, nu nog naar 1

[ afbeelding ]
Wát een bassje is het toch ook _O_
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_141322645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:36 schreef SiebeJ het volgende:
Swiftfoot voelt zich goed bij Chelsea en verlengt zijn contract

[ afbeelding ]
Pfoe, van 700 per week naar ruim 14k per week... Netjes! En dan ook nog debuut maken, misschien wordt het toch nog wat
pi_141322686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:25 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend :o
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 11:51:08 #69
Rawr
pi_141322737
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Spannend :o
Heuj, dan kom je bij de laatste club van Telvanni terecht :D
pi_141322761
Choi is klaar bij Brugge?

pi_141322810
Inferno blijft toch langer in München

pi_141322842
Wedden dat ik naar Bordeaux ga ;(
pi_141322847
The Saint blijft scoren

pi_141322877
Do Ping krijgt nieuw contract vanwege goede spel bij Sporting B

pi_141322904
Hoezo zitten er zo duizelingwekkend veel Noord- en Zuid-Koreanen in?
pi_141322916
Er worden nog meer handtekeningen gezet!
pi_141322929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:56 schreef Stofzuigert het volgende:
Hoezo zitten er zo duizelingwekkend veel Noord- en Zuid-Koreanen in?
We hebben daarvoor gekozen, als nationaliteit
pi_141322960
Nieuws van Hamburger!

pi_141322967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:56 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

We hebben daarvoor gekozen, als nationaliteit
Samen afgesproken neem ik aan?
pi_141323016
Assgardsson heeft een clausule in zijn contract opgenomen zodat hij de bestverdienende FOK!ker ter wereld blijft

pi_141323021
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef SiebeJ het volgende:
The Saint blijft scoren

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_

Opa Nguette _O-
pi_141323036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:57 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Klopt.
pi_141323080
Een 8,5 voor Henk

pi_141323082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:59 schreef SiebeJ het volgende:
Assgardsson heeft een clausule in zijn contract opgenomen zodat hij de bestverdienende FOK!ker ter wereld blijft

[ afbeelding ]
Wow, lekker contractje!
pi_141323103
Onechte hattrick voor Schlappschwanz

pi_141323133
Tu Fat laat vedetteneigingen zien

pi_141323139
quote:

[ afbeelding ]
-O-
pi_141323142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:57 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Ja idd, Leuk om zo een beetje tegen elkaar te strijden (welk land wordt beter!?) en om matige landen hogerop te helpen. Bij eerdere edities zijn landen als San Marino en IJsland zo aardig goed geworden. *O*
pi_141323168
Gelijkspel voor ZK

pi_141323198
Bahrein, altijd lastig :')

pi_141323234
Hij tekende wel bij, maar gaat hij dan toch weg..?

SPOILER
pi_141323245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:
Bahrein, altijd lastig :')

[ afbeelding ]
Wat zijn de stats van de 1e keepers van NK en ZK? Dat word toch het zwaktepuntje!
pi_141323251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Ja idd, Leuk om zo een beetje tegen elkaar te strijden (welk land wordt beter!?) en om matige landen hogerop te helpen. Bij eerdere edities zijn landen als San Marino en IJsland zo aardig goed geworden. *O*
Ja mooie concurrentie, de kans is groot dat ze bij elkaar in de poule komen voor wk-kwalificatie natuurlijk. In dat opzicht zijn de zwakke broeders in zuid-amerika(Bolivia, Peru, Venezuela) voor de toekomst misschien wat?
Die zullen elkaar altijd tegen komen
pi_141323264
Long Kok steeds belangrijker voor Middlesbrough

pi_141323272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Ik vind de wedstrijden van Noord- en Zuid Korea ook het leukste om te volgen.
Hebben die landen (San Marino/IJsland) in vorige edities nog wat gepresteerd dan, bijv. ver gekomen op EK of WK?
No bitch to me
pi_141323282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:05 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Ja mooie concurrentie, de kans is groot dat ze bij elkaar in de poule komen voor wk-kwalificatie natuurlijk. In dat opzicht zijn de zwakke broeders in zuid-amerika(Bolivia, Peru, Venezuela) voor de toekomst misschien wat?
ninja-edit :D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:07:05 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141323289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:05 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Doe dan gewoon Tuvalu of zo. Of Tahiti.
Elite
Tegen TTIP
pi_141323299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:06 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

ninja-edit :D
haha snapte ook niet wat ik had getypt toen ik op enter drukte
pi_141323329
De selectie van NK is een beetje leeg

Keeper ZK:
pi_141323336
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Doe dan gewoon Tuvalu of zo. Of Tahiti.
Gibraltar!
pi_141323363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heuj, dan kom je bij de laatste club van Telvanni terecht :D
Heeft het goed uitgepakt voor Telvanni?
pi_141323367
Tibet!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:10:03 #103
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141323377
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:08 schreef SiebeJ het volgende:
De selectie van NK is een beetje leeg
[ afbeelding ]

Keeper ZK:
[ afbeelding ]
Die keeper valt me nog niet tegen.

Valt me wel op dat de noord koreaanen allemaal heel lang zijn :)
Genetische manipulatie daar? :)
pi_141323427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef ambiance het volgende:

[..]

Die keeper valt me nog niet tegen.

Valt me wel op dat de noord koreaanen allemaal heel lang zijn :)
Genetische manipulatie daar? :)
keepertje is wel oud
pi_141323576
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:11 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

keepertje is wel oud
Die kan nog wel een paar jaartjes mee hoor.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:21:33 #106
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141323721
Siebej, ik wacht al 12 minuten op updates? Gaat alles goed daar? :D Ik ben verslaafd! :X :X :X
pi_141323892
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Siebej, ik wacht al 12 minuten op updates? Gaat alles goed daar? :D Ik ben verslaafd! :X :X :X
Ik neem m'n pc niet mee naar de wc ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:27:00 #108
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141323908
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:26 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik neem m'n pc niet mee naar de wc ;)
-O- ~O>
pi_141323919
Weer een hattrick voor Schlappschwanz

pi_141323941
Nee, er zijn gelukkig veel concurrenten die beter spelen :')

pi_141323964
Tu Fat laat zien dat hij een niveau hoger aan kan

pi_141323982
Boefje

pi_141324002
Toch niet de stap naar 1 gemaakt

pi_141324324
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:29 schreef SiebeJ het volgende:
Toch niet de stap naar 1 gemaakt

[ afbeelding ]
Ook niet de ideale club voor een jong talent...of zal hij het tegendeel bewijzen? !

Yick-Sun heeft in ieder geval een prijs binnen! En dat zonder een taal te spreken! (Of spreekt hij inmiddels wel wat?)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:41:49 #115
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141324359
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:27 schreef SiebeJ het volgende:
Weer een hattrick voor Schlappschwanz

[ afbeelding ]
Supertoll
pi_141324423
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Supertoll
Supergeil.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:43:52 #117
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141324436
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Supergeil.
Ganz klasse
pi_141324451
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ganz klasse
Nou weet ik 'm niet meer :')
pi_141324593
Harbinger komt uit in de Serie A

pi_141324629
al een tijdje zonder goal..

pi_141324660
Opdrukken geen succes voor Asgardsson

pi_141324677
Wong schittert nog steeds voor Fürth

pi_141324922
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ook niet de ideale club voor een jong talent...of zal hij het tegendeel bewijzen? !

Yick-Sun heeft in ieder geval een prijs binnen! En dat zonder een taal te spreken! (Of spreekt hij inmiddels wel wat?)
pi_141324942
Nieuws uit Barcelona

pi_141324960
Eén goal goed voor overwinning Spurs U18

pi_141324990
pi_141325071
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
#superniger2020
pi_141325499

SPOILER
pi_141325599
NK > China

pi_141325618
ZK doet goede zaken

vrijdag 20 juni 2014 @ 13:15:36 #131
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141325633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Volledige Fok! line-up Noord Korea! ^O^ Behalve die kut keeper dan :(
pi_141325663
*O* *O*

vrijdag 20 juni 2014 @ 13:16:38 #133
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141325668
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Aardig matige pot. Ik ben MoM met een 7.8.

Tussenstand NK - ZK 2-3 ofzo? ik heb het niet helemaal bijgehouden.
pi_141325695
Kok beste speler in maart

vrijdag 20 juni 2014 @ 13:17:53 #135
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141325716
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef SiebeJ het volgende:
*O* *O*
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
1e keer op wk?

En in 2010 dan? En '66 zie ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaans_voetbalelftal
pi_141325736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:17 schreef ambiance het volgende:

[..]

1e keer op wk?

En in 2010 dan? En '66 zie ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaans_voetbalelftal
Het spel is niet helemaal goed..
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:19:22 #137
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141325766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:18 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Het spel is niet helemaal goed..
Het spel is dronken..
pi_141325821
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:19 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Het spel is dronken..
Even aangepast :)
pi_141325878
Kwak doet het goed bij Barça U19

pi_141325903
Gesundheit speler van het jaar..?

pi_141325940
Babiski heeft het wel gezien bij Ajax

Maar doet nog wel z'n best

pi_141326198
Goed spel in België

pi_141326222
Wonderkind of niet, een rode kaart levert een schorsing op

pi_141326268
Awards

pi_141326303
Pu-Si Mao begeerd door meerdere clubs

pi_141326354
Shortlist 28 mei 2017:

1.

2.
pi_141326400
Hmm, 20 invalbeurten, 3 basisplaatsen, 31 minuut per wedstrijd gemiddeld.. :{
pi_141326428

SPOILER

SPOILER

SPOILER
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:38:30 #149
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141326429
Dieter heeft 23 basisplaatsen, 5 invalbeurten, 11 doelpunten.

Niet slecht voor het eerste seizoen in Union Berlin 1.
Zou Real het toch goed gezien hebben? :D
pi_141326497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef SiebeJ het volgende:
Wonderkind of niet, een rode kaart levert een schorsing op

[ afbeelding ]
Is hij het enige wonderkind?
pi_141326633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Is hij het enige wonderkind?
Duck-Hwan Kwak, Han Solo, Mi-Suk Dong, Sum-Ting Wong, The Saint en Yick-Sun Park zijn volgens het spel Wonderkids
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:47:01 #152
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141326704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Duck-Hwan Kwak, Han Solo, Mi-Suk Dong, Sum-Ting Wong, The Saint en Yick-Sun Park zijn volgens het spel Wonderkids
ach, het spel dacht ook dat NK nocht nooit een WK speelde. #minderwaardigheidscomplex
pi_141326714
Sergei, heeft, in het 2e seizoen dat hij speelt, het maar matig gedaan. Misschien toch de blessure van 3 mnd in het begin van het seizoen. Wel 21 basisplaatsen.

Volgend seizoen beter
pi_141326781
Wel raar dat ik met 5 loyalty heb besloten om 3 jaar langer bij Middlesbrough te blijven. :P
pi_141326819
Statistieken seizoen 2016/2017:

Meest waard:

Hoogste salaris:

Wedstrijden:

Interlands:

Meeste minuten:

Goals:

Hardlopers:

Geen wedstrijden :'):
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:05:21 #156
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141327355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SiebeJ het volgende:
Statistieken seizoen 2016/2017:

Hardlopers:
[ afbeelding ]

Tu Fat doet er alles aan om af te vallen? ;)
pi_141327823
Maar waar gaat hij heen..?

En nog een transfer..

pi_141327842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:56 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Engels, duits...en hij speelt nu in Frankrijk en staat bij Barcelona onder contract. Hij spreekt zometeen 4 talen, maar geen Koreaans. ..sterker nog, dat gaat hij ook nooit leren
pi_141327912
Iran geplaatst voor WK, ZK moet de play-offs spelen

Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 14:19:43 #160
Rawr
pi_141327929
quote:

[ afbeelding ]
Mwoaaahhh Gertjuuuuhhh! :9~
pi_141328024
Biedingen van verschillende clubs geaccepteerd..

.. maar hij gaat naar ...
SPOILER
pi_141328072
Hattrick bij Nederland U20
pi_141328152
Tu Fat wil nog steeds weg

pi_141328200
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:22 schreef SiebeJ het volgende:
Biedingen van verschillende clubs geaccepteerd..

[ afbeelding ]

.. maar hij gaat naar ...
SPOILER
gefeliciteerd, ofzo
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:25:47 #165
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141328214
Voor mij voorlopig de laatste updates die ik lees, ik ga met mijn offline-voetbalvrienden een weekendje bier drinken enzo. Nog geen idee waarheen maar heb gehoord ergens in overijssel.

SIebej, nogmaal bedankt voor het hosten en tot maandag allemaal!
pi_141328226
ZK U20 uitgeschakeld in de kwartfinale

pi_141328258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Voor mij voorlopig de laatste updates die ik lees, ik ga met mijn offline-voetbalvrienden een weekendje bier drinken enzo. Nog geen idee waarheen maar heb gehoord ergens in overijssel.

In Overijssel geen internet?

Ik bedoel: goed weekend!
pi_141328287
Chin Tu Fat kan naar verschillende ploegen, welke wordt het?

pi_141328297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef SiebeJ het volgende:
ZK U20 uitgeschakeld in de kwartfinale

[ afbeelding ]
Zonder fokkers, volgens mij
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:28:57 #170
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141328334
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:27 schreef Ciscus het volgende:

[..]

In Overijssel geen internet?

Ik bedoel: goed weekend!
Waarschijnlijk wel, denk alleen dat ik 24/7 dronken ga zijn *O* 8)7 Als ik het dan teruglees onthoudt ik het toch niet!
pi_141328341
Toptransfer in de maak!

SPOILER
pi_141328352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef SiebeJ het volgende:
Hattrick bij Nederland U20
[ afbeelding ]
Hattrick en een 10 scoren.. Waarom speelt die nog in u20 :(? Bondscoach let je op?
pi_141328370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Hattrick en een 10 scoren.. Waarom speelt die nog in u20 :(? Bondscoach let je op?
Waarschijnlijk omdat je mee kan doen met het WK U20?
pi_141328414

SPOILER
pi_141328473
Toch nog een prijsje na uitgeschakeld te zijn in de kwartfinale

pi_141328500
Middlesbrough kan niet zonder FOK!kers

pi_141328524
Neeeeee nu gaat ie minuten maken. Dalijk ben ik nog de enige zonder :'(
pi_141328526
Spelers terug naar hun eigen club

pi_141328581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:

Jij hebt offline vrienden? Bestaan die? -O-
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:35:34 #180
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141328622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef HamburgerHenk het volgende:
Neeeeee nu gaat ie minuten maken. Dalijk ben ik nog de enige zonder :'(
_O-
pi_141328974
Wie heeft het WK -20 gewonnen?
pi_141329060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:43 schreef Swaytje het volgende:
Wie heeft het WK -20 gewonnen?
Duitsland
pi_141329097
Gesundheit ook dit seizoen nog niet bij ManU

8)7
pi_141329194

SPOILER
pi_141329248
'Ik wil niet meer bij St Pauli spelen' aldus een stampvoetende Bon Hwa

pi_141329266
Swiftfoot hoopt minuten te maken in Denemarken

pi_141329296
Zonder wedstrijdminuten toch een riante salarisverhoging

SPOILER: selectiestatus Hamburger
pi_141329327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef SiebeJ het volgende:
'Ik wil niet meer bij St Pauli spelen' aldus een stampvoetende Bon Hwa

[ afbeelding ]
Nee, niet naar PSG!
pi_141329380

SPOILER
pi_141329642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Gelukkig nog een jaartje St. Pauli. Maar Real, die stap is echt te groot.

In de vorige ronde ging mijn speler ook naar Real. Echter wel vanaf een basisplaats bij Arsenal.
Vorige keer bij Real wel veel gespeeld, niet zoveel prijzen gepakt.

We gaan het zien! (ik verwacht een paar jaar bankzitten)
pi_141329676
Ik moet nog steeds zo lachen om dit topic; het is heerlijke nerdheid van de bovenste plank (sowieso FM)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:02:12 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141329771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:22 schreef SiebeJ het volgende:
Woo Sung speelt mee in wat je normaal gesproken een topper zou noemen..

[ afbeelding ]
SPOILER
The fuck. :')

Feyenoord ;(
Elite
Tegen TTIP
pi_141329850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:32 schreef SiebeJ het volgende:
Middlesbrough kan niet zonder FOK!kers

[ afbeelding ]
Yay, Boro. _O_
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:05:21 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141329907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:32 schreef SiebeJ het volgende:
Toch nog een prijsje na uitgeschakeld te zijn in de kwartfinale

[ afbeelding ]
_O_
Elite
Tegen TTIP
pi_141330213
Hoeveel? :o

pi_141330235
Lekker begin in Turkije

pi_141330246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef SiebeJ het volgende:

[ afbeelding ]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
pi_141330301
Best betaalde FOK!ker..

.. wat natuurlijk een recordje is voor beide clubs

vrijdag 20 juni 2014 @ 15:14:38 #199
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141330306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:13 schreef stalybridge het volgende:

[..]

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Nottingham Forrest ????? 8)7
pi_141330364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef ambiance het volgende:

[..]

Nottingham Forrest ????? 8)7
Ze zijn net gepromoveerd naar de Premier League
pi_141330403
En er kan nog een speler een klapper maken..

pi_141330425
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef SiebeJ het volgende:

[ afbeelding ]
Hoe goed is Nottingham??

LAAT MAAR ;-)
pi_141330436
Tu Fat speelt zijn eerste officiële wedstrijd voor Lille

pi_141330491
Interlands

pi_141330521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef SiebeJ het volgende:
Interlands

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes! Eindelijk weer in de spits in het nationale elftal. *O*
pi_141330582
Welke speler van NK gaat er voor een megabedrag naar Arsenal en laat ManU links liggen?

pi_141330594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:20 schreef SiebeJ het volgende:
Welke speler van NK gaat er voor een megabedrag naar Arsenal en laat ManU links liggen?

[ afbeelding ]
De right back :P
pi_141330624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:21 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

De right back :P
Waar? O-)
pi_141330638
Inferno?
pi_141330660
Het is...
SPOILER
pi_141330680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:22 schreef SiebeJ het volgende:
Het is...
SPOILER
Wat een bedragen. _O_
pi_141330698
Schlappschwanz naar Italië?

vrijdag 20 juni 2014 @ 15:24:08 #213
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141330731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:23 schreef SiebeJ het volgende:
Schlappschwanz naar Italië?

[ afbeelding ]
Zit je bij Real, roep je dat je niet iedere dag de kans krijgt naar een club als Palermo te kunnen gaan. :+
pi_141330741
Nog 5 dagen en dan gaat de transfermarkt dicht. Eens zien of er nog een klapper komt
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:24:49 #215
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141330751
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:22 schreef SiebeJ het volgende:
Het is...
SPOILER
*O* 34.5 Miljoen *O*
Hopelijk mag ie wel wat gaan spelen daar! Bij Dortmund maar 13 Apps.

Beetje mager, 34k per week :@
pi_141330886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:21 schreef Ciscus het volgende:
Inferno?
Heeft een lage loyalty en toch verlengt hij zijn contract bij 1860 München. :|W
#superniger2020
pi_141331182
pi_141331216
Gelijk in de basis en de gehele wedstrijd spelen

pi_141331261
Babiski helpt Ajax aan overwinning tijdens invalbeurt

pi_141331307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Nee, niet naar PSG!
Waarom niet?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:37:14 #221
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141331335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:34 schreef SiebeJ het volgende:
Gelijk in de basis en de gehele wedstrijd spelen

[ afbeelding ]
*O* _O_ :) :Y

Ben benieuwd naar de komende statistieken update :)
pi_141331470
Heenwedstrijd voor WK kwalificatie wordt verloren, geen WK voor ZK?

pi_141331484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Heeft een lage loyalty en toch verlengt hij zijn contract bij 1860 München. :|W
The Saint heeft een Loyalty van 1 en een Ambition van 20, en hij tekent bij :N
pi_141331528
Laatste kans voor ZK, gaan ze naar het WK of niet..?

SPOILER
pi_141331529
hoo zuid korea gaat slecht
pi_141331535
edit wat nice
pi_141331543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waarom niet?
Te grote club! Dus wrs geen speeltijd.

Hij gaat nu naar Real, dat is natuurlijk niet beter!

Trouwens van beide clubs geen liefhebber.
pi_141331671
SPOILER
pi_141331682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Te grote club! Dus wrs geen speeltijd.

Hij gaat nu naar Real, dat is natuurlijk niet beter!

Trouwens van beide clubs geen liefhebber.
Ok.

Van welke club ben je dan wel liefhebber?
pi_141331699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef SiebeJ het volgende:
SPOILER
The Saint speelt nog in de u19 van Frankrijk?
pi_141331983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok.

Van welke club ben je dan wel liefhebber?
Ik vind vaak subtoppers wel leuk. Een beetje de underdog. Niet favoriet, maar wel de potentie om kampioen te worden. Bijv. Arsenal
pi_141332209
Leeftijd: 19 jaar
Jaartal: 2017

Asgardsson
SPOILER
Babiski
SPOILER
Chin Tu Fat
SPOILER
Do Ping
SPOILER
Duck-Hwan Kwak
SPOILER
Gesundheit Hwa-Chi
SPOILER
Ham Soo Wung
SPOILER
Hamburger
SPOILER
Han Ki-Pang-ki
SPOILER
Han Solo
SPOILER
Hau-You Beak-Young
SPOILER
Bonecrusher
SPOILER
Kim Il Il-Sung
SPOILER
Long Kok
SPOILER
Mi-Suk Dong
SPOILER
Pu-Si Mao
SPOILER
Harbringer
SPOILER
Schlappschwanz
SPOILER
Bon Hwa
SPOILER
Sjon Beton
SPOILER
Sum-Ting Wong
SPOILER
Sway Swiftfoot
SPOILER
The Saint
SPOILER
Yick-Sun Park
SPOILER
Yu Ri Choi
SPOILER
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:57:41 #233
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141332259
Lekker een jaartje bij Castilla voetballen, dan had ik toch liever Palermo gehad. :+
pi_141332450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker een jaartje bij Castilla voetballen, dan had ik toch liever Palermo gehad. :+
Hou nog even vol, dan kom ik je volgend vergezellen bij Real (waarschijnlijk Castilla helaas)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:02:53 #235
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141332490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef SiebeJ het volgende:
Leeftijd: 19 jaar
Jaartal: 2017

Mi-Suk Dong

SPOILER
Gaat fysiek de goede kant op! :Y

+25 weer, totaal 457 nu.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:02:59 #236
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141332494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Hou nog even vol, dan kom ik je volgend vergezellen bij Real (waarschijnlijk Castilla helaas)
Gezellig! *O*
pi_141332602
Iemand zin om het over te nemen?
pi_141332630
+12, 387 in totaal, ik wil meer speelminuten.
pi_141332711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:31 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Mooi team *O*
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:08:24 #240
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141332712
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:05 schreef SiebeJ het volgende:
Ik zou wel willen, helaas (nog) geen officieele FM
pi_141332798
quote:
Ik zou wel willen maar ik heb geen FM14.
pi_141332816
+18, totaal 421.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:13:35 #243
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141332896
Do Ping is belangrijk voor Noord-Korea, maar bij Sporting nog niet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 16:14:15 #244
Rawr
pi_141332915
+10, 405 in totaal.
pi_141333411
430 nu

Ik ben dadelijk een weekend de hort op, en heb ook geen officiële versie...dus kan niet hosten nu
pi_141333508
Mijn speler groeit rustig door nu naar 393 punten dat kan nog beter!
Maar hij is wel wonderkind *O* en een transfer naar Liverpool O+ Hopelijk blijft hij daar wel voldoende spelen..
No bitch to me
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:33:28 #247
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141333599
quote:
Ik zou het wel willen, maar ik heb geen FM.
pi_141333728
Sergei +11, 426 totaal.

Long Kok, wat is dat al een monster zeg. (haha, monstercock)

Off topic. Normaal, kan ik in bij excel (als ik in een cel sta) links bovenin het werkblad de formule zien. Nu heb ik dat niet. Weet iemand hoe je dat instel?
pi_141333919
Hau-You Beak-Young is nu al aan het afbouwen :o
No bitch to me
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:49:55 #250
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141334143
Ik zag trouwens bij Steam dat FM 2014 van ¤49,99 naar ¤24,99 ging. Enige kans dat er nog meer af gaat?
pi_141334251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zag trouwens bij Steam dat FM 2014 van ¤49,99 naar ¤24,99 ging. Enige kans dat er nog meer af gaat?
Hij was er ook een keer voor 15 euro te krijgen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:56:08 #252
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141334322
Ik heb FM vorige week voor ong. 14 euro gekocht op zo'n site, die alle aanbieder vergelijkt: pricerunner.dk

Is er niet een vergelijkbare site in NL?
I love my mispoken words.
pi_141334414
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:56 schreef Sejt het volgende:
Ik heb FM vorige week voor ong. 14 euro gekocht op zo'n site, die alle aanbieder vergelijkt: pricerunner.dk

Is er niet een vergelijkbare site in NL?
Je mag m voor ons aanschaffen en opsturen :-)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:59:39 #254
89522 ambiance
Aaaaargh!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:00:57 #255
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141334467
quote:
O nee, toch niet: Het gewenste aantal voor “Football Manager 2014” is niet beschikbaar.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:01:50 #256
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141334498
quote:
Die heb ik al gezien. Die is helaas niet op voorraad. Ik heb FM 2014 wel aan mijn verlanglijstje toegevoegd voor als ie nog verder in prijs zakt.
pi_141334499
Steam summer sale is ook begonnen. Goede kans dat ie een keer langskomt.
Hou anders ook www.reddit.com/r/GameDeals in de gaten
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:08:24 #258
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141334679
¤ 9,99:http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
Hij opent alleen die pagina niet.

¤ 11,54: http://www.instant-gaming(...)otball-manager-2014/
Deze iets duurder, maar pagina opent ie wel.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:08:52 #259
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141334693
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:59 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Je mag m voor ons aanschaffen en opsturen :-)
Oneplay.com (betrouwbare site) is ook in het Nederlands, zie ik nu. FM14 met key over de email voor ¤15. Je hebt denk ik wel PayPal of een creditcard nodig.

Edit: Hierboven is goedkoper.
pi_141334943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vraag in het steamtopic of iemand een kortingscode heeft. Met zo een code kan je hem voor 12,50 kopen. Helaas heb ik mijn code al weggegeven.
#superniger2020
pi_141335030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:16 schreef superniger het volgende:

[..]

Vraag in het steamtopic of iemand een kortingscode heeft. Met zo een code kan je hem voor 12,50 kopen. Helaas heb ik mijn code al weggegeven.
Die kortingscodes waren toch maar geldig tot halverwege mei?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:37:16 #262
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141338009
Ik heb de game van SiebeJ gekregen, maar kan pas later op de avond hosten. Dus even geduld!
pi_141338083
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:37 schreef Sejt het volgende:
Ik heb de game van SiebeJ gekregen, maar kan pas later op de avond hosten. Dus even geduld!
Er is voetbal op tv, dus ik hou het nog wel ff vol :+
pi_141339261
Ik snap wel dat Yick- Sun Park zo'n fan is van Pirlo
pi_141341020
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:37 schreef Sejt het volgende:
Schiet es op joh! :P
pi_141341381
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Schiet es op joh! :P
Leuke wedstrijd CR-Italie. Costa Rica _O_

Ruiz _O_
pi_141341401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Leuke wedstrijd CR-Italie. Costa Rica _O_

Ruiz _O_
Staat ook aan

Ruiz :r
pi_141341543
Haten op Ruiz. :')
pi_141341559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Staat ook aan

Ruiz :r
:?
pi_141341566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef Silv het volgende:
Haten op Ruiz. :')
Niet haten op Ruiz :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:05:12 #271
333483 Aguero
oooooooo
pi_141342597

Ik kan binnenkort dus ook hosten.
Citius, Altius, Fortius.
pi_141342796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:05 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan binnenkort dus ook hosten.
_O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 20:10:00 #273
Rawr
pi_141342823
Ruiz O+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:10:56 #274
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141342878
Leuk voor Ruiz dat ie de winnende maakt.
pi_141344431
Wedstrijd gemist door een hardloopwedstrijd, was het wat? Heb al gehoord dat Costa Rica gewonnen heeft, maar werd Italië ook weggespeeld?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:41:01 #276
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344522
Daar zijn weer. *O*

Al moeten we nog even wachten op Kim de 2e.

vrijdag 20 juni 2014 @ 20:41:37 #277
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141344550
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:41 schreef Sejt het volgende:
Daar zijn weer. *O*
*O* *O* *O*
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:42:04 #278
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344574
Middenvelder van bijna 10 miljoen maakt matig debuut in Capital One Cup tegen Gunners.

pi_141344590
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:41 schreef Sejt het volgende:
Daar zijn weer. *O*

Al moeten we nog even wachten op Kim de 2e.

[ afbeelding ]
PFFFF, mijn speler scoort echt te weinig.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:42:39 #280
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344597
Even niet zo heilig.

vrijdag 20 juni 2014 @ 20:43:33 #281
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

PFFFF, mijn speler scoort echt te weinig.
Veel kansen krijgt hij ook niet, moet ik zeggen:

SPOILER
pi_141344723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Sejt het volgende:

[..]

Veel kansen krijgt hij ook niet, moet ik zeggen:

SPOILER
:') Typisch dit. Speelt hij wel een beetje bij reserves of iets dergelijks?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:46:13 #283
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

:') Typisch dit. Speelt hij wel een beetje bij reserves of iets dergelijks?
Nee, dat kennen ze geloof ik niet in Italië :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:46:52 #284
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344816
Mooie auto per jaar voor Harbinger.

pi_141344826
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef Sejt het volgende:

[..]

Nee, dat kennen ze geloof ik niet in Italië :')
Nou, jippie jee. Hopen dat hij snel weggaat daar. Wie wil er dan ook bij Livorno spelen? |:(
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:47:25 #286
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344851

vrijdag 20 juni 2014 @ 20:47:57 #287
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344875
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Nou, jippie jee. Hopen dat hij snel weggaat daar. Wie wil er dan ook bij Livorno spelen? |:(
Je bent wel lekker veel in het nieuws zo. ^O^

-O-
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:48:43 #288
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344902
Sjon-met-de-vreemde-naam uit beeld na slechte vorm.

pi_141344971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wedstrijd gemist door een hardloopwedstrijd, was het wat? Heb al gehoord dat Costa Rica gewonnen heeft, maar werd Italië ook weggespeeld?
Ja, was een leuke wedstrijd. Balotelli heeft wat kansjes gemist.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:50:10 #290
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141344976
Wonderkid Park mag niet mee.

pi_141345014
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef Sejt het volgende:
Even niet zo heilig.

[ afbeelding ]
-O-
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:51:28 #292
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141345034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Sejt het volgende:
Wonderkid Park mag niet mee.

[ afbeelding ]
Toch wel!

pi_141345274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, was een leuke wedstrijd. Balotelli heeft wat kansjes gemist.
Zal nog wel even een samenvatting kijken. Nu Zwitserland tegen Frankrijk. _O_
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:58:38 #294
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141345433
Noord Korea aan de doping?!

vrijdag 20 juni 2014 @ 20:59:20 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141345472
Zuid Korea daarentegen aan de Kok.

pi_141346017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:58 schreef Sejt het volgende:
Noord Korea aan de doping?!

[ afbeelding ]
Verdacht.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:11:08 #297
333483 Aguero
oooooooo
pi_141346168
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Verdacht.
Marginal gains.
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:31:36 #298
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141347535
Sorry mensen, ben er later pas weer.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:33:11 #299
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141347697
misschien kan iemand anders nog hosten als je de link plaatst :)
pi_141348340
Topic bijna vol.
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2014 @ 21:48:42 #301
Rawr
pi_141348529
Dicht :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')