Gelul!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:37 schreef Wouterw17 het volgende:
Italië heeft op een groot toernooi (EK of WK) nog nooit de tweede wedstrijd gewonnen. Dus ik denk dat een stunt weer in de maak is.
Ook gelulquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:58 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gold alleen voor EK's.
Neem mijn posts voortaan maar niet meer serieus.. Dacht dat ik dat ergens gehoord had.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ook gelul
In 2000 haalde Italië 9 punten in de groepsfase.
Kan gebeuren manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:00 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Neem mijn posts voortaan maar niet meer serieus.. Dacht dat ik dat ergens gehoord had.
Hij trainde wel vol uit mee, maar de verwachting is Sirigou en die deed het ook geweldig de eerst pot dus waarom nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Staat Buffon eigenlijk weer onder de lat of is hij nog niet helemaal hersteld?
Omdat Buffon een gigantische baas is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij trainde wel vol uit mee, maar de verwachting is Sirigou en die deed het ook geweldig de eerst pot dus waarom niet
Samen met Pirlo de laatste van een generatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Omdat Buffon een gigantische baas is.
Dat dachten ze 4 jaar geleden ook tegen Nieuw-Zeelandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:57 schreef Iwanius het volgende:
Dit gaat Italië gewoon fluitend winnen en Costa Rica sputtert alleen wat tegen maar de Italiaanse professionaliteit geeft de doorslag.
Ik vond Costa Rica anders verassend goed de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 05:54 schreef TLC het volgende:
Zou wel n goede grap zijn als Costa Rica weer kan stuntenze zijn immers iets beter dan Luxemburg
Hij stopt na dit WK als international. Tijd voor de nieuwe generatie zei die.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Wouterw17 het volgende:
Waarschijnlijk is dit wel het laatste toernooi van Pirlo. In 2016 is hij alweer 37 en de vraag is of hij dan nog door wil gaan en op goed niveau is.
Buffon zal waarschijnlijk nog wel even doorgaan. De vraag is alleen wanneer Prandelli fris elan in gaat brengen. Want Sirigu verdient gewoon een kans vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |