Gelul!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:37 schreef Wouterw17 het volgende:
Italië heeft op een groot toernooi (EK of WK) nog nooit de tweede wedstrijd gewonnen. Dus ik denk dat een stunt weer in de maak is.
Ook gelulquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:58 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gold alleen voor EK's.
Neem mijn posts voortaan maar niet meer serieus.. Dacht dat ik dat ergens gehoord had.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ook gelul
In 2000 haalde Italië 9 punten in de groepsfase.
Kan gebeuren manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:00 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Neem mijn posts voortaan maar niet meer serieus.. Dacht dat ik dat ergens gehoord had.
Hij trainde wel vol uit mee, maar de verwachting is Sirigou en die deed het ook geweldig de eerst pot dus waarom nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Staat Buffon eigenlijk weer onder de lat of is hij nog niet helemaal hersteld?
Omdat Buffon een gigantische baas is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij trainde wel vol uit mee, maar de verwachting is Sirigou en die deed het ook geweldig de eerst pot dus waarom niet
Samen met Pirlo de laatste van een generatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Omdat Buffon een gigantische baas is.
Dat dachten ze 4 jaar geleden ook tegen Nieuw-Zeelandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:57 schreef Iwanius het volgende:
Dit gaat Italië gewoon fluitend winnen en Costa Rica sputtert alleen wat tegen maar de Italiaanse professionaliteit geeft de doorslag.
Ik vond Costa Rica anders verassend goed de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 05:54 schreef TLC het volgende:
Zou wel n goede grap zijn als Costa Rica weer kan stuntenze zijn immers iets beter dan Luxemburg
Hij stopt na dit WK als international. Tijd voor de nieuwe generatie zei die.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Wouterw17 het volgende:
Waarschijnlijk is dit wel het laatste toernooi van Pirlo. In 2016 is hij alweer 37 en de vraag is of hij dan nog door wil gaan en op goed niveau is.
Buffon zal waarschijnlijk nog wel even doorgaan. De vraag is alleen wanneer Prandelli fris elan in gaat brengen. Want Sirigu verdient gewoon een kans vind ik.
Buffon of Pirlo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij stopt na dit WK als international. Tijd voor de nieuwe generatie zei die.
Als Costa Rica wint hebben ze het nog in eigen hand. Als Italië wint zal Costa Rica waarschijnlijk doorgaan door een beter doelsaldo bij winst op Engeland.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:35 schreef Brecht35 het volgende:
Voor wie moet Uruguay supporteren eigenlijk? Als Italië wint, is de kwalificatie binnen en is de wedstrijd tegen Uruguay onbelangrijk. Dus ik denk dat ze eigenlijk best voor Italië supporteren, niet?
Wat er ook gebeurt, Uruguay moet sowieso winnen van Italië om een reële kans op kwalificatie te hebben, anders wordt het zwaar rekenwerk.
Buffon heeft toch juist het tegenovergestelde gezegd? Die wil juist zo lang mogelijk doorgaan en Sirigu in de wachtkamer zetten.quote:
De grote zienerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:25 schreef wimderon het volgende:
Waarom elke keer Waterreus als analist [ afbeelding ]
Is ook lang niet dé ster van CRC. Zijn er op z'n minst drie of zelfs vier belangrijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruiz kon er echt geen reet van vorige pot.
Inderdaad, maar de huiskamer-NOS wil dat ons graag laten gelovenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is ook lang niet dé ster van CRC. Zijn er op z'n minst drie of zelfs vier belangrijker.
Het doet hem goed!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prandelli is ook de enige lijkt het die er vat op heeft
Zonder baard valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:41 schreef outtayourleague het volgende:
Pirlo
Al vind ik m er wat oud uitzien voor 35
Jammer voor Seedorf dat die daarin faalde, anders was die zeker hoger geeindigdquote:
Maakt hem wel des te epischerquote:
Die grap is nu alweer uitgemolkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
Scheidsrechtersspray voor thuis
[ afbeelding ]
Prandelli is wat ouder, ik denk dat die wat meer de strenge vaderfiguur kan zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer voor Seedorf dat die daarin faalde, anders was die zeker hoger geeindigd
Oké, bedankt. Ik ga dus hopen op een gelijkspel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:18 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Als Costa Rica wint hebben ze het nog in eigen hand. Als Italië wint zal Costa Rica waarschijnlijk doorgaan door een beter doelsaldo bij winst op Engeland.
Eigenlijk moeten ze hopen op een gelijkspel dan hebben ze ook nog eens kans om eerste te worden.
Welke normale vrouw blijft daar ook zo staan, ook al is het alleen voor de foto?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
Scheidsrechtersspray voor thuis
[ afbeelding ]
Jij houdt wel van een grote penis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar die kleurlingen uit Costa Rica gun ik het ook wel hoor
idd. Gewoon extra vroeg beginnenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef hottentot het volgende:
Mooi fuck als je in de file vaststaat.
Aan de andere kant je weet dat wil je met dit soort dingen echt op tijd zijn dat je uren van te voren er moet zijn af altijd zorgen dat je ergens bent waar je het op tijd kunt belopen.
Ook wel een makkelijke tekstquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
Blijft toch heerlijk om dat keihard mee te schreeuwen.
Volgens mij is het serieus best een goed elftal als ik ze zo net weer rond zag tikken.. nooit verwacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat een aanval van costa rica
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat achterlijke gezeik van in de eerste minuten geen kaarten geven altijd
Lekker inconsequent inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idd, wat maakt het uit of het eerste of laatste minuut is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n 90 minuten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, wat maakt het uit of het eerste of laatste minuut is?
Bedankt Hansquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
tot zover[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]naisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
[..]swaggerboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat. Ben je 12 ofzo
[..]Gevonden in Panama?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
Vind het echt een grafkleur, maar ja, ieder zijn smaakquote:
Kan ik me in vinden. Hij houdt het spel niet 'snel'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritante scheids.
[..]Al die meiden gaan je pik willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.datReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jeps, pik in de schoen en dan hoeft het cadeautje voor Sinterklaas niet meer besteld te worden. Verder nog pik in dat grot van dat meissie en huppa. Pff... Sorry mensen, haha.quote:
watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Jeps, pik in de schoen en dan hoeft het cadeautje voor Sinterklaas niet meer besteld te worden. Verder nog pik in dat grot van dat meissie en huppa. Pff... Sorry mensen, haha.
Haha, geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Jeps, pik in de schoen en dan hoeft het cadeautje voor Sinterklaas niet meer besteld te worden. Verder nog pik in dat grot van dat meissie en huppa. Pff... Sorry mensen, haha.
Praat je tegen jezelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
VBL SC staat gewoon voorlaatste. Jullie halen het gemiddelde zwaar omlaag. Step it up.
soevereiniteitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef Belladonna80 het volgende:
Italië vind ik altijd en bepaalde soevereniteit ( goed gespeld?) en klasse uitstralen. Zonder overwicht te hebben, hebben ze het toch. Misschien heeft dit ook te maken dat Buffon weer terug is. Maar ook gewoon het verdere elftal. Hebben jullie dat ook?
Maar die snappen er gewoon niks van. Iemand die zijn wekker zet op een zondagochtend om naar RKC-Herales te kijken, had toch minstens 400 punten of meer moeten hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zeiken, 8t/m19 doet het veel slechter.
Dankjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die snappen er gewoon niks van. Iemand die zijn wekker zet op een zondagochtend om naar RKC-Herales te kijken, had toch minstens 400 punten of meer moeten hebben.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die snappen er gewoon niks van. Iemand die zijn wekker zet op een zondagochtend om naar RKC-Herales te kijken, had toch minstens 400 punten of meer moeten hebben.
Je kan niet van ze verliezen, maar ook niet van ze winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef Belladonna80 het volgende:
Italië vind ik altijd en bepaalde soevereniteit ( goed gespeld?) en klasse uitstralen. Zonder overwicht te hebben, hebben ze het toch. Misschien heeft dit ook te maken dat Buffon weer terug is. Maar ook gewoon het verdere elftal. Hebben jullie dat ook?
So true.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan niet van ze verliezen, maar ook niet van ze winnen.
Ik las Castaignosquote:
haha je zei fluit gebruiken xdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Belladonna80 het volgende:
Beseft die scheids eigenlijk wel dat voetbal een mannensport is en er best duels uitgevochten mogen worden zonder daar direct zn fluit bij te gebruiken?
ok boeiend.quote:
Leuk spelertjequote:
Ja, leuk he. Een fluit gebruiken. Meissies vinden dit vaak wel aardig. Of ze het ook leuk vinden dat deze scheids zo pietluttig fluit op dat ding in zn mond betwijfel ik. Alhoewel, meiden en verstand hebben van voetbalscheidsen, tsja, zeg het maar.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.vi.nl/premium-(...)is-suarez-niet-1.htm
Deze man. Hypocriete debiel.
pffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt zijn shirt niet door de Motta aangevreten
Maar als Fan van de FC heb je normaal toch een hoop kennis in huisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:21 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik sta nu zelfs laatste zie ik
Meestal doen de mensen met het minste voetbalverstand het het beste in dit soort pouletjes
Preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar als Fan van de FC heb je normaal toch een hoop kennis in huis
Nickgod.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wie er dan van groningen naar deventer komt
Ik kan ook de lotto winnen.quote:
Jij bent vandaag zeer negatief in de communicatiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
Groningenfans hebben doorgaans niet zoveel verstand van voetbal.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent vandaag zeer negatief in de communicatie
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:21 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik sta nu zelfs laatste zie ik
Meestal doen de mensen met het minste voetbalverstand het het beste in dit soort pouletjes
Beven op mijn stoel van de spanning.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is de wedstrijd tot nu toe een beetje leuk? Schakel nu in
En dan zeggen ze dat wij Nederlanders arrogant zijn. Pff. Duitsland gaan ze nooit verslaan. Chilli, Colombia, Frankrijk en Nederland ook niet.quote:
Niet omdat ze zelf niet winnen maar omdat Balotelli een kans mist!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ooohhhh Engeland zal wel pissed zijn nu hahaha.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, laatst zei iemand dat je kan zien wie wie is door naar het scorebord te kijken, dat in de eerste helft de keeper van de thuisspelende ploeg zegmaar 'links' staat. Maar dat klopt niet echt zo te zien
Nou daar heb ik weinig vertrouwen in... Maar ik sta laatste, dus wie weetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een echte kenner vult het volgende in:
[ afbeelding ]
Dom varken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een echte kenner vult het volgende in:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |