Nee, tuurlijk nietquote:
Jij hebt problemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef utopie het volgende:
Wat zitten jullie nou van alles te verzinnen dan?dat ik niet welkom ben was wel duidelijk in het FUT topoc, omdat ik een beginner ben met fifa en weinig snap. Maar als je wat tegen mij hebt krijg dan ook ballen om het in dm te zeggen en loop mij dan niet zwart te maken in een topic
![]()
![]()
Geeft niks, kan iedereen overkomenquote:
helaas wel ja. Excuses daarvoor. Mensen moeten nog de functie DM/PM leren kennen ben ik bang voorquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
Of gewoon niet reageren en van zich af laten glijden. Maakt het leven een stuk makkelijker
Valt wel mee tochquote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag weer eens de ps4 opstart, het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten
Nep-autistquote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag weer eens de ps4 opstart, het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten
Ik heb niet eens een zolder.quote:
Waarom zouden ze moeten opschieten?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat de PS4 nog steeds geen media playback feature heeft, wat zou hier de reden voor zijn? Sony mag wel opschieten.
Dat weten we pas volgende week. Dat zeggen ze namelijk nooit twee weken van te vorenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Shadeauw het volgende:
Wat worden de gratis games voor Plus gebruikers in juli?
Ik denk misschien is er al wat gelekt, net als vorige maand. Toen was er ook al redelijk snel duidelijk wat de gratis games gingen wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten we pas volgende week. Dat zeggen ze namelijk nooit twee weken van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |