Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
Bart Smit slechtste zaak ooit (ben er al lang niet geweest). Heb controller gebracht en screenshot+mail op me tel van factuur. Zeggen ze dat ik het moet uitprinten dus morgen laten zien. Er zijn niet eens controllers op voorraad pas volgende week of erna. Ze willen graag dat ik bij Bart Smit haal ja dag.. Ik had het besteld op internet en r2 werkte wel enz maar kwam er later pas achter omdat ik de andere controller altijd gebruik.. Geld terug nu weer halen
Oops, nee, ik heb de verkeerde gequote. Ik bedoelde Plants vs Zombiesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
?? Dit was de launchgame van de ps4....
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
delimma: €50 fifa coins of achteruit houden voor the last of us remastered
denk dat ik daar ook meer aan heb jaquote:
TR >>>>>>>>>> SSquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
Die speel ik toch niet meer ndat ik hem had uitgespeeld.quote:
Je vond FIFA toch kut?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Koop je fifa coins online, en niet via de store van fifa zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Ik heb m te hard gegeven laatst.quote:
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij infamous hele middag bezig geweest met alle side missions.. brokstukken etc.. heb bijna zuid seattle vrij van DUP, 1 district nog ( die nu op 60 procent staat.)
ik weet niet wat het is, de ene game ga ik door het verhaal heel ( ac4 onlangs..) en de ander moet ik alles perse halen, zoals infamous dus.
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
Blijkbaar doet Cod wat met je hersencellen als je dat op zo'n jonge leeftijd speelt.quote:
Ik ga straks naar Gamemania met mn klantenkaart en dan een blauwe of rode controller halen als die er zijn hoop ik €60! zag op bol.com 120 eu blauwe controller uitverkochtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.
Hahah. Geen ouders te bekennen ook? Je had er voor de grap met een knuppel in je hand aan moeten bellen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
Precies, ik ben nu slecht aan het doen, nog heel even en ik zit op niveau 5, maar ik denk dat ik binnenkort ook dan maar het goede ga doen, maar dan als een soort speedrun. wel op niveau expert, want trophy ( waar ik overigens echt een sucker voor ben..)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.
Zat games waar het me totaal niet boeit
Weet je... Infamous is best kort dus grote kans dat ik het nog eens speel maar dan blauw
en hoe! die neon powers zijn cool!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
Net effe snel een half uurtje Infamous gespeeld. Die graphics geven me echt een -wow- gevoelVooral bij de superpowers
disc en dan van marktplaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop