abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141364364
Hands-on with PlayStation TV Remote Play
Vita TV has a new name and a streaming gameplay firmware update. Digital Foundry checks it out

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

PlayStation TV - is Remote Play good enough?
PlayStation TV's Remote Play is a nice value-added extra on top of the existing offering, then, but fast action games do suffer and the set-up in general cannot be compared to the virtually lag-free, full 60Hz Wii U GamePad or indeed Steam's in-home streaming. Some games cope better than others, and we suspect PS4 titles with higher-than-usual input lag simply won't play that well on PSTV when the additional latencies are added on. That being the case, Sony moves into tricky territory in repositioning the Vita line - and PlayStation TV in particular - by selling the devices with Remote Play as a primary feature, because the consistency in performance across all games isn't really there right now.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

PS4 vs PlayStation TV Image Quality Comparison
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

PlayStation TV Gameplay Streaming Latency Comparison
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:59:12 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_141364880
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
Bart Smit slechtste zaak ooit (ben er al lang niet geweest). Heb controller gebracht en screenshot+mail op me tel van factuur. Zeggen ze dat ik het moet uitprinten dus morgen laten zien. Er zijn niet eens controllers op voorraad pas volgende week of erna. Ze willen graag dat ik bij Bart Smit haal ja dag.. Ik had het besteld op internet en r2 werkte wel enz maar kwam er later pas achter omdat ik de andere controller altijd gebruik.. Geld terug nu weer halen
Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:00:38 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141364905
En het is de schuld van Sony ook. Baggerkwaliteit waardoor de winkels verlies lijden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_141365636
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 10:16 schreef Rijst het volgende:

[..]

?? Dit was de launchgame van de ps4....
Oops, nee, ik heb de verkeerde gequote. Ik bedoelde Plants vs Zombies :o "Eigen tuin in puin", brilliant.
pi_141366240
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:02:56 #96
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141369404
delimma: €50 fifa coins of achteruit houden voor the last of us remastered
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:03:29 #97
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141369418
quote:
9s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:05:20 #98
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141369449
quote:
6s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 14:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

denk dat ik daar ook meer aan heb ja
pi_141369502
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
TR >>>>>>>>>> SS
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141369548
quote:
14s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

TR >>>>>>>>>> SS
Die speel ik toch niet meer ndat ik hem had uitgespeeld.
pi_141369918
quote:
9s.gif
Je vond FIFA toch kut?
  Moderator zaterdag 21 juni 2014 @ 14:33:29 #102
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141370115
quote:
9s.gif
Koop je fifa coins online, en niet via de store van fifa zelf.

Dan heb je evenveel coins maar voor 10eur en koop je TLOU voor 40eur,

opgelost, beide :Y
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_141371023
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 14:25 schreef Cikx het volgende:

[..]

Je vond FIFA toch kut?
Ik heb m te hard gegeven laatst.
pi_141372534
godverdegodverdegodverdomme
pi_141373337
Bij infamous hele middag bezig geweest met alle side missions.. brokstukken etc.. heb bijna zuid seattle vrij van DUP, 1 district nog ( die nu op 60 procent staat. :D )

ik weet niet wat het is, de ene game ga ik door het verhaal heel ( ac4 onlangs..) en de ander moet ik alles perse halen, zoals infamous dus.
pi_141373611
quote:
9s.gif
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens. 8)7 Ook niks meer terug zeggen he op fok
pi_141373662
:+
  zaterdag 21 juni 2014 @ 16:55:44 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141373708
quote:
14s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij infamous hele middag bezig geweest met alle side missions.. brokstukken etc.. heb bijna zuid seattle vrij van DUP, 1 district nog ( die nu op 60 procent staat. :D )

ik weet niet wat het is, de ene game ga ik door het verhaal heel ( ac4 onlangs..) en de ander moet ik alles perse halen, zoals infamous dus.
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.
Zat games waar het me totaal niet boeit :P

Weet je... Infamous is best kort dus grote kans dat ik het nog eens speel maar dan blauw :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141373814
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????

Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven _O- _O-
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
pi_141373848
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????

_O- Vast een Fokker.
pi_141373973
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 17:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

_O- Vast een Fokker.
Blijkbaar doet Cod wat met je hersencellen als je dat op zo'n jonge leeftijd speelt.
pi_141374197
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.
Ik ga straks naar Gamemania met mn klantenkaart en dan een blauwe of rode controller halen als die er zijn hoop ik €60! zag op bol.com 120 eu blauwe controller uitverkocht :') en andere sites is het moeilijk leverbaar
pi_141374299
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hahah. Geen ouders te bekennen ook? Je had er voor de grap met een knuppel in je hand aan moeten bellen!
pi_141374453
Ik denk dat mijn PS4 een aantal kleine krasjes heeft weet iemand waar je PS4 tas kunt kopen?
pi_141374603
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.
Zat games waar het me totaal niet boeit :P

Weet je... Infamous is best kort dus grote kans dat ik het nog eens speel maar dan blauw :)
Precies, ik ben nu slecht aan het doen, nog heel even en ik zit op niveau 5, maar ik denk dat ik binnenkort ook dan maar het goede ga doen, maar dan als een soort speedrun. wel op niveau expert, want trophy ( waar ik overigens echt een sucker voor ben..)

kwa hoofdverhaal heb ik 1 missie in het zuidelijke district gehad dacht ik, vanaf daar alles maar cleaner en dan verder. :D
pi_141374634
Wtf nergens blauwe of rode controllers beschikbaar jammer zwarte gehaald
pi_141375046
Net effe snel een half uurtje Infamous gespeeld. Die graphics geven me echt een -wow- gevoel _O_ Vooral bij de superpowers
pi_141375292
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
Net effe snel een half uurtje Infamous gespeeld. Die graphics geven me echt een -wow- gevoel _O_ Vooral bij de superpowers
en hoe! die neon powers zijn cool!
pi_141375351
Infamous met cd halen of ps store :?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:11:51 #120
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141375821
quote:
0s.gif
Op zaterdag 21 juni 2014 17:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
Infamous met cd halen of ps store :?
disc en dan van marktplaats ^O^ anders sowieso ook disc want in de winkel is ie goedkoper dan de store. Store is altijd duurder :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop