Topquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jes, beide gekocht in een roes, begonnen met 1 en meteen daarna aan 2 begonnen. beide uitgespeeld.
1 vond ik meh, de balans was ver te zoeken. 2 een stuk beter en een van de betere ps3 games.
second son is tot nu toe echt niet verkeerd, ik ben al langer bezig met side missions dat de hoofdverhaal , wat ik ook in deel 2 had. heb de ps4 sinds vorige week woensdag
http://www.reddit.com/r/P(...)er_games_on_the_ps4/quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
Weet iemand een game die je samen kunt spelen offline? Trine 2 wist ik al maar verder nog een grotere game?
Ik ga Killzone kopen 40 eu PSN store koopje
De saaiste game in jarenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik speel Infamou second son.
Wat een game!
Dat kan alleen als je de instellingen van jouw Playstation aanpast. Games zijn nooit 'Engels' , maar passen zich aan aan jouw instellingen.quote:
over 7 maandenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wanneer koop jij er dan eens 1?
Thanks!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de instellingen van jouw Playstation aanpast. Games zijn nooit 'Engels' , maar passen zich aan aan jouw instellingen.
Ziet er leuk uit. Ga ik morgen even proberen, maar denk niet dat ik hem uit kan rijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Zieke custom track.. 9 minuten lang.
Volgens mij nog een Nederlander ook aan dat Engelse accent te horen op zijn Twitchquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb 2 weken geleden de deluxe editie gekocht voor 40 euro. Ik vind het maar niksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Shadeauw het volgende:
Is dat Trials nog wat? Heb de vorige op de Xbox 360 gespeeld. Ziet er wel leuk uit allemaal, maar vraag me af of het 20 euro waard is.
Ja, tofste game die ik heb gespeeld tot nu toequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Shadeauw het volgende:
Is dat Trials nog wat? Heb de vorige op de Xbox 360 gespeeld. Ziet er wel leuk uit allemaal, maar vraag me af of het 20 euro waard is.
Nice. Dat had ik niet door, en idd respect.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja is Nederlander. Vroeg het aan hem. Damn echt respect man als je zulke tracks kan maken.
Damn nice manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Waanzinnige track. Zou hem alleen nooit kunnen halen denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Geen idee.. Ik heb Trials Evolution niet, wel van plan om hem te kopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Damn nice man!
Kan je deze map ook downloaden op de PS4 ?
Checklists afwerken zul je!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik heb Trials Evolution niet, wel van plan om hem te kopen.
Net een beginnetje gemaakt in InFamous. Leuk tot nu toe, mijn eerste echte PS4 game sinds de Xbox 360, dus ik ben helemaal weg van hoe het eruit ziet..Maar zeg mij niet dat élke area op dezelfde manier gecleared moet worden.. met dat busje en de ventilatoren op de zijkant.. anders kijk ik er nu al tegenop.
Dat ziet er wel geinig uit! 21 augustus in Europa, zie ik. M'n lijst wordt steeds langerquote:
?? Dit was de launchgame van de ps4....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat ziet er wel geinig uit! 21 augustus in Europa, zie ik. M'n lijst wordt steeds langer
ze bedoeld de DLC denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
?? Dit was de launchgame van de ps4....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |