SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?![]()
Zo worden ze ook bij de snackbar gebakken he.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
ZIt toch een mooi frituurkorstje om die dingen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?
Sowieso denken dat rijst geen verstand heeft van frituurgerelateerde zaken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Oh, kipburger. Tuurlijk. Ik zit aan hamburgers te denken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo worden ze ook bij de snackbar gebakken he.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZIt toch een mooi frituurkorstje om die dingen?
Sowieso denken dat rijst geen verstand heeft van frituurgerelateerde zaken
Zijn gewoon platgeslagen kipcorns.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo worden ze ook bij de snackbar gebakken he.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
whahah dommiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Oh, kipburger. Tuurlijk. Ik zit aan hamburgers te denken.
[..]![]()
Heb nog van die kant-en-klare kipschnitzel van de Albert Heijn in de koelkast. Ook maar even klaar maken.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Menselijke resten gevonden in Panama
PANAMA -
In het gebied in Panama waar eerder een rugzak opdook van de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon, zijn menselijke resten gevonden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigde donderdagavond dat er „botten en schoenen” zijn aangetroffen. Uit onderzoek moet nog blijken of de gevonden resten van de vermiste jonge vrouwen zijn.
Godverdomme.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:07 schreef Rijst het volgende:
Mijn dietiste zal er wel om zeuren mja fuck it![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hadden ze maar niet naar zo'n ver land vol criminelen moeten gaan, wat dachten ze wel niet!!!1!!1quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Menselijke resten gevonden in Panama
PANAMA -
In het gebied in Panama waar eerder een rugzak opdook van de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon, zijn menselijke resten gevonden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigde donderdagavond dat er „botten en schoenen” zijn aangetroffen. Uit onderzoek moet nog blijken of de gevonden resten van de vermiste jonge vrouwen zijn.
Godverdomme.Feyenoord Rotterdam![]()
waar is zijn introquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Zitten wel toffe potentiële skillieboys bij![]()
![]()
sorry brafquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Raar hoestje was datAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mitrogol weer blessaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Regelmatig ja. Als de cross voorbij Jackson valt aan die kant wint hij echt vaak het duel. Hij is sowieso erg sterk. Veel van mijn favo spelers dit jaar zijn non rares, terwijl ik ook zoveel knetterdure spelers hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:36 schreef Zhano het volgende:
Meer mensen die veel kopgoals maken met Varela?![]()
De Bruyne, Fer, Konko, Varela..en dan heb ik niet met Draxler gespeeld waar veel mensen ook bij zweren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Kouyaté.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Regelmatig ja. Als de cross voorbij Jackson valt aan die kant wint hij echt vaak het duel. Hij is sowieso erg sterk. Veel van mijn favo spelers dit jaar zijn non rares, terwijl ik ook zoveel knetterdure spelers heb![]()
De Bruyne, Fer, Konko, Varela..en dan heb ik niet met Draxler gespeeld waar veel mensen ook bij zweren.
Die overigens nu naar West Ham is, dus volgend jaar oververtegenwoordigd zal zijn in standaard BPL teams.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja, dat denk ik wel. Dan is ie een hele week uit toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
MotM Depay 270k nu... Zou die nog goedkoper worden als ie van de week in dat TotMD komt?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Als CDM wss...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Kouyaté.
Die overigens nu naar West Ham is, dus volgend jaar oververtegenwoordigd zal zijn in standaard BPL teams.O.a. Peralta enzo zijn niet echt gedropt. Die 'grote' spelers niet in de gaten gehouden helaas..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Dan is ie een hele week uit toch?![]()
Oh, dat is dan wel weer jammer...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als CDM wss...
[..]
O.a. Peralta enzo zijn niet echt gedropt. Die 'grote' spelers niet in de gaten gehouden helaas..
Ik had Perisic op een gegeven moment voor 70k en die is nu 43k of zo. En hij zal sowieso niet opeens meer waard worden, dus wachten kan geen kwaad..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zal wellicht wat in de prijs gaan schelen ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
MotM Depay 270k nu... Zou die nog goedkoper worden als ie van de week in dat TotMD komt?![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
MotM Depay 270k nu... Zou die nog goedkoper worden als ie van de week in dat TotMD komt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is gehaald als middenvelder las ik. Speelt bij Anderlecht ook altijd CDM sinds VdB ontslagen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Kouyaté.
Die overigens nu naar West Ham is, dus volgend jaar oververtegenwoordigd zal zijn in standaard BPL teams.
e:spuitelfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
O.a. Peralta enzo zijn niet echt gedropt. Die 'grote' spelers niet in de gaten gehouden helaas..quote:![]()
Misschien ook wel een prima middenvelder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gehaald als middenvelder las ik. Speelt bij Anderlecht ook altijd CDM sinds VdB ontslagen is.
e:spuitelf![]()
Fellaini is al ruim gehalveerd in ieder geval. Maar dat een speler ipv 24 uur ineens 5 dagen ofzo in packs zit scheelt natuurlijk heel veel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd wie van gaal allemaal naar united gaat halen. Als je alle geruchten moet geloven wilt hij al aardig wat spelers.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon het nederlands elftal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:51 schreef over_hedge het volgende:
Ben benieuwd wie van gaal allemaal naar united gaat halen. Als je alle geruchten moet geloven wilt hij al aardig wat spelers.![]()
Zou leuk zijn. Dan heb je over 2 jaar een elftal wat al 2 jaar met elkaar samen speelt.quote:Dan moet je het ek wel winnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik hoop iig op Robben. Dan heb je echt een gruwelijke trio voorin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Dan heb je over 2 jaar een elftal wat al 2 jaar met elkaar samen speelt.Dan moet je het ek wel winnen.
![]()
Godver, ik zit hier niet voor niks met secondelijm in mn ogen en een bakje Japanse mix. GOALEN MAKEN GODVER!!!![]()
Weet Japan wel dat ze tegen 10 spelen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Evil Kagawa erinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:evilkagawa twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 00:32:26I say to Zaccheroni "Why hell Kagawa no play?"He look confused, he say Kagawa is on pitch!THAT OSAKO YOU COCK-A-SUCKING ITALIAN BASTARD! reageer retweet
![]()
moet er elke keer weer om lachenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:15 schreef Zhano het volgende:
twitter:evilkagawa twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 00:32:26I say to Zaccheroni "Why hell Kagawa no play?"He look confused, he say Kagawa is on pitch!THAT OSAKO YOU COCK-A-SUCKING ITALIAN BASTARD! reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die vieze kuchjes steeds van Snoeks...net klonk het alsof hij over zijn nek ging
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker slapen zo..is die pot nog ergens goed voor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs dat is me niet gegund.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Lekker slapen zo..is die pot nog ergens goed voor.![]()
Maniatis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat sowiesoquote:
m.youtube.com/watch?v=aqX9uAVc4aY
E: yt faal. Maarja..iedereen kent zijn BMI ogen wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel hoge ballen van die Jappen. Grootheidswaan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Italie morgen nou gewoon wint, heb ik eindelijk weer eens een (combi)bet gewonnenGRAAG VERWIJDEREN![]()
nopequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoop dat ie faaltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Als Italie morgen nou gewoon wint, heb ik eindelijk weer eens een (combi)bet gewonnen![]()
![]()
quote:
Had de eerste paar dagen gewoon 11 van de 12 goed, daarna is het helemaal bergafwaarts gegaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Prijs bleef lang hoog en dacht er daarna niet meer aan. Komt morgen ofzo wel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ineens uit een wedstrijd getyft want "Someone logged into your account" oidSnel wachtwoord gewijzigd maar
![]()
![]()
vaag..ken die melding niet. Maar jij hebt toch ook 2 step verification neem ik aan? Via je telefoon?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:27 schreef Zhano het volgende:
Ineens uit een wedstrijd getyft want "Someone logged into your account" oidSnel wachtwoord gewijzigd maar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een vriend van me die Payday wilde spelen op mijn accountquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vaag..ken die melding niet. Maar jij hebt toch ook 2 step verification neem ik aan? Via je telefoon?![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was het zo slecht ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:48 schreef Rijst het volgende:
je zou maar naar die wedstrijd gekeken ebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik heb het neit gezien maar als je met 11 niet tegen 10 kan winnen dan kan je er gewoon niks van.quote:![]()
Uitslagen van Japan vallen me wel wat tegen ja. Ik vond ze echt goed toen Oranje tegen hen oefende.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb het neit gezien maar als je met 11 niet tegen 10 kan winnen dan kan je er gewoon niks van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beest is het toch ookquote:![]()
![]()
Plausibel. Vanaf het moment dat bleek dat Alex Schalk niet in de WK-selectie zou zitten, heb ik in al mijn poules Kongolo ingevuld als topscorer van het toernooi.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit is een grap?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Yaya Toure is eigenlijk de Afrikaanse Kongoloquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morrie![]()
zal een mooie zaadpot geweest zijn dat japan-griekenland.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond ook om twaalf uur nog een klassiekertje. Ik ga die toch echt overslaanquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb me nog niet verdiept in het schema,quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanavond ook om twaalf uur nog een klassiekertje. Ik ga die toch echt overslaan
eerst de pizabakkers ? dan de stokbroden? en dan Ecuador Honduras ofzo ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tegen 10 man niet kunnen scorenhad ik maar naar Tim geluisterd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
playlists van spotifyquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:39 schreef Rijst het volgende:
Ik gebruik nu soundcloud voor onderweg. Wel fijn dat er geen reclame tussen zit.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
T was dat mn bet er van af hing, anders had ik ook echt niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanavond ook om twaalf uur nog een klassiekertje. Ik ga die toch echt overslaan![]()
vanavond maar eens wat spelers die ik toch niet gebruik de club uit gooien als ze spelen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In die volgorde ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb me nog niet verdiept in het schema,
eerst de pizabakkers ? dan de stokbroden? en dan Ecuador Honduras ofzo ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
log je met fb in? dan dit misschien:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja dat wel. Vind het wel jammer dst premium niet op mn ipad werkt.
Apparent moral of the story: you have to be signed into your account on the facebook app when you download spotify, or spotify will be and remain confused.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nee dus het zijn gewoon afzetters.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
log je met fb in? dan dit misschien:
Apparent moral of the story: you have to be signed into your account on the facebook app when you download spotify, or spotify will be and remain confused.![]()
Muziek luisteren die niet eens op Spotify te vinden is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
POTSie komt met stip de top-10 van de Scorito subpoule binnen gisteren. Van 13 naar 4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zit die paletta van italie niet in FUT ofzo ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De Paletta van Argentinie wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
zit die paletta van italie niet in FUT ofzo ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals The Beatles? Underground hipster, yo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:57 schreef DuTank het volgende:
Muziek luisteren die niet eens op Spotify te vinden is![]()
dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Paletta van Argentinie wel...die gozer die in de basis stond bij italie
#FreeTrapz![]()
Yes
Upgrade Cuadrado, eindelijk mijn Serie A held weer terug. Alleen jammer dat Toni niet erin zit
91 crossing. En dan nog 92 Suarez
![]()
dikke beuk techno gquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zoals The Beatles? Underground hipster, yo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die gozer die in de basis stond bij Italie is Gabriel Paletta. Verdediger van Parma, geboren en getogen in Argenintie, maar sinds kort uitkomend voor Italie. In FUT is hij dus Argentijns, en heeft hij zelfs een TOTS. Of is dat ook niet wat je vroeg?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat vroeg ik nietdie gozer die in de basis stond bij italie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn scorito voorspelling is echt zo belachelijk slecht. Doe mee in een poule met vrienden, maar ik heb pas 205 punten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Het gaat helemaal nergens over met die topscorers. Ik had Suarez op mijn lijstje. Die scoort nu 2x, krijg ik ineens belachelijk veel punten erbijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn scorito voorspelling is echt zo belachelijk slecht. Doe mee in een poule met vrienden, maar ik heb pas 205 punten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gozer die in de basis stond bij Italie is Gabriel Paletta. Verdediger van Parma, geboren en getogen in Argenintie, maar sinds kort uitkomend voor Italie. In FUT is hij dus Argentijns, en heeft hij zelfs een TOTS. Of is dat ook niet wat je vroeg?thanks leer momentje van de dag.
die Scorito pool kan me gestolen worden, wat zit dat slecht in elkaar zeg.
gelukkig sta ik bij de 2 poules die om geld gaan tot nu toe boven aan
#FreeTrapz![]()
Ik had Mandzukic maar ik zie nergens mijn puntenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over met die topscorers. Ik had Suarez op mijn lijstje. Die scoort nu 2x, krijg ik ineens belachelijk veel punten erbij![]()
![]()
Krijg je niet gewoon 17 punten per doelpunt van de topscorer? Althans dat is bij mij wel. Neymar 2x = 34 punten, Messi 1x is 17 en Suarez nu 2x is 34 punten. Voor de rest zijn mijn voorspellingen poep. Deed ik het beter in de voorspelcompetitie hier op FOK! voor Feyenoordwedstrijden. Die won ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over met die topscorers. Ik had Suarez op mijn lijstje. Die scoort nu 2x, krijg ik ineens belachelijk veel punten erbij
Feyenoord Rotterdam![]()
Inderdaad, 34 punten voor Suarez. Voor de rest had ik gisteren Uruguay - Engeland en Colombia - Ivoorkust exact goed, dat is ook wel aardig puntjes sprokkelen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon 17 punten per doelpunt van de topscorer? Althans dat is bij mij wel. Neymar 2x = 34 punten, Messi 1x is 17 en Suarez nu 2x is 34 punten. Voor de rest zijn mijn voorspellingen poep. Deed ik het beter in de voorspelcompetitie hier op FOK! voor Feyenoordwedstrijden. Die won ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die topscorer punten zijn echt aids in een bakje boterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. Zeker als je Fretttsszzzj hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die topscorer punten zijn echt aids in een bakje boter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of Klosequote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Zeker als je Fretttsszzzj hebt
Of Aguero
Of Neymar
Of RonaldoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dit als jij robben rvp muller en benzema heb had je al meer punten gehad dan zhano nu heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die topscorer punten zijn echt aids in een bakje boter
#FreeTrapz![]()
Neejmaar heb ik ook, maar die scoort gewoon hoor. Afgelopen ronde alleen nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of Klose
Of Aguero
Of Neymar
Of Ronaldo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fuquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Fuszy het volgende:
Noicequote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vanavond John Mayer![]()
Net kaarten gekocht voor the gaslight anthem
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:ik dacht dat het slecht was. De slechtste bij ons heeft 174 punten
en we doen met 25 man mee
Feyenoord Rotterdam![]()
bij ons zit er volgens mij nog 4 man onder die scorequote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]ik dacht dat het slecht was. De slechtste bij ons heeft 174 punten
en we doen met 25 man mee
#FreeTrapz![]()
Wel filmen als hij voodoo chile gaat doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vanavond John Mayer![]()
Net kaarten gekocht voor the gaslight anthem
alle silvers die op het WK spelen zijn enorm gestegen, alleen degene waar ik er 10 van heb natuurlijk weer niet![]()
#fuckmylifePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nissaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
alle silvers die op het WK spelen zijn enorm gestegen, alleen degene waar ik er 10 van heb natuurlijk weer niet![]()
#fuckmylifeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hopen dat als argentinie om 18:00 speelt van de week dat hij wat gaat stijgenquote:
#FreeTrapz![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel filmen als hij voodoo chile gaat doen
Hij moet de cover van Tom Petty doen "Free fallin'" en Stop This train een van zijn eigen nummers. Dan ben ik blij.
Al mag hij heel die live dvd doen die ik hebwat een baas was hij daar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wie is het? Medel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
#fuckmylife
O nee Fernandez.![]()
daughters blijft toch zijn beste nr en body is a wonderlandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe ik!
Hij moet de cover van Tom Petty doen "Free fallin'" en Stop This train een van zijn eigen nummers. Dan ben ik blij.
![]()
kut spelertquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is het? Medel?
O nee Fernandez.
snap ook niet waarom deze kerel zo duur is.
http://wefut.com/en/player/1739Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die gozer kan Hendrix zo goed nadoenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe ik!
Is ook de enige artiest die live beter is dan op z'n albums
Zal wel 0 weight zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kut spelert
snap ook niet waarom deze kerel zo duur is.
http://wefut.com/en/player/1739
O nee toch niet. Hij is voor 250 op te pikken op de Xbox.![]()
Moet hij wat meer monster drinken en doritos eten. gr gr hi ha hoquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grappig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet hij wat meer monster drinken en doritos eten. )
Ik zag gisteren 2 mensen en die hadden 3 blikken Monster Rehab (in totaal) en een laptop met het Monster logo.![]()
heb er een op mijn TA staan, vanavond even te koop zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal wel 0 weight zijn ofzo.
O nee toch niet. Hij is voor 250 op te pikken op de Xbox.
net als nunez van Hondurasverder nog een berg Italianen en fransen wieberen
![]()
heb ongeveer nog voor 250K aan spelerts die ik niet gebruiken dan nog een lading silvers en bronze waar ik geen idee van heb.
#FreeTrapz![]()
Godver. Ik neem net een hap van m'n boterham en het voelt alsof ik m'n kaak uit de kom trek ofzo. Aan een kant krijg ik m'n bek niet helemaal meer open
Morgen wss dus naar de tandarts, maar ik ben niet verzekerd voor dit soort shit
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Minder pijpen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef el-blanchito het volgende:
Godver. Ik neem net een hap van m'n boterham en het voelt alsof ik m'n kaak uit de kom trek ofzo. Aan een kant krijg ik m'n bek niet helemaal meer open
Morgen wss dus naar de tandarts, maar ik ben niet verzekerd voor dit soort shitOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bam, plek/opdracht om mijn master scriptie te schrijven is binnen![]()
1 september beginnen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Niet verzekerd daarvoor?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen wss dus naar de tandarts, maar ik ben niet verzekerd voor dit soort shit
Verstandskiezen al door? Ik heb ook ooit een keer zo iets gehad. Naar tandarts gegaan en die zei dat het daar mee te maken zou kunnen hebben. 2-3 dagen later knakte mijn kaak pas weer openquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:47 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen wss dus naar de tandarts, maar ik ben niet verzekerd voor dit soort shitNu kan ik mijn kaak knakken, net zoals mensen hun vingers kunnen knakken
En nee, maak je geen zorgen, heeft niks met pijpen te maken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
verzekeren voor de tandartsquote:how stupid can you be.
#FreeTrapz![]()
Behalve als er een bacterie in de familie zit wat tandverval veroorzaaktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verzekeren voor de tandartshow stupid can you be.
4x per jaar voor controlle + tandhygienisteRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hem net gek genoeg weer losgetrokken ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verstandskiezen al door? Ik heb ook ooit een keer zo iets gehad. Naar tandarts gegaan en die zei dat het daar mee te maken zou kunnen hebben. 2-3 dagen later knakte mijn kaak pas weer openNu kan ik mijn kaak knakken, net zoals mensen hun vingers kunnen knakken
En nee, maak je geen zorgen, heeft niks met pijpen te maken.
Voelt nu bijna weer als vanouds. Facking vreemd maar mij hoor je niet klagen
Alleen jammer dat ik nu zonder ontbijt in de trein ziti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
dan is het misschien nog wel handig, verder kost het meestal 200 euro en krijg je 250 maximaal vergoed dat soort constructiesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Behalve als er een bacterie in de familie zit wat tandverval veroorzaakt
4x per jaar voor controlle + tandhygienisteecht wat een geldklopperij
#FreeTrapz![]()
Mjah dan wel ja maar als ik zag wat de kosten van mijn vader warenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is het misschien nog wel handig, verder kost het meestal 200 euro en krijg je 250 maximaal vergoed dat soort constructiesecht wat een geldklopperij
prijs is best hard gestegen. vanmorgen was hij nog maar 1.2M nu 2quote:
340 fellaini's op de markt en hij zit nog steeds boven de 100K
#FreeTrapz![]()
Sanka sexy vanavond even 4 uit een pack trekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
prijs is best hard gestegen. vanmorgen was hij nog maar 1.2M nu 2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hem bij world cup als mijn vaste spits, dus supermooi!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
prijs is best hard gestegen. vanmorgen was hij nog maar 1.2M nu 2
340 fellaini's op de markt en hij zit nog steeds boven de 100K
Als Italie vanavond nou ook even wint ben ik weer heulemaal blijGRAAG VERWIJDEREN![]()
bij mij hebben die kut jappen het verklootquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb hem bij world cup als mijn vaste spits, dus supermooi!
Als Italie vanavond nou ook even wint ben ik weer heulemaal blij
voor vanavond nog niets staan. miss frankrijk nog even pakken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gelijkspelletjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mij hebben die kut jappen het verkloot
voor vanavond nog niets staan. miss frankrijk nog even pakken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zou zomaar kunnen. even kijken wat ik in mijn almachtige poule ingevuld hebquote:
#FreeTrapz![]()
Had je mij maar moeten volgenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mij hebben die kut jappen het verkloot
voor vanavond nog niets staan. miss frankrijk nog even pakken.
gr gr![]()
achteraf, iets met koe en kont.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten volgen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nou kom maar door met die van vanavond danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat moet je altijd doen, niet achteraf dan heeft het geen zin meer.
#FreeTrapz![]()
Heb Italie en Frankrijk winst als combo, om die wedstrijden wat leuker te makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou kom maar door met die van vanavond dan. Verder niks. Odds van Frankrijk zijn miss iets aan de lage kant. Morgen ook zo'n schijtdag.
![]()
Ik heb Fra - Hon -1, Uruguay wint van Engeland, Italie wint van Costa Rica als combi
GRAAG VERWIJDEREN![]()
denk dat het booking points 1st half under 10.5 gaat worden
of de X/1 bij italie zie ze dat Costa rica nog niet snel overlopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hey, niet zo he! Italie gaat dat Costa Rica even flink aanpakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
of de X/1 bij italie zie ze dat Costa rica nog niet snel overlopen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
heb je dat wandelvoetbal niet gezien tegen engelandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hey, niet zo he! Italie gaat dat Costa Rica even flink aanpakken![]()
pirlo ging nog langzamer dan sjokken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dan nog Engeland verslaan. Die Italianen zijn gewoon erg degelijk en gaan ver komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je dat wandelvoetbal niet gezien tegen engeland![]()
pirlo ging nog langzamer dan sjokken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
op brazilie na zitten ze aan een makkelijke kant dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan nog Engeland verslaan. Die Italianen zijn gewoon erg degelijk en gaan ver komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lijkt me toch wel dat Italie liever de drie punten pakt vanavond tegen Costa Rica, dan de volgende wedstrijd tegen Uruguay.
Ben benieuwd
GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Na een paar weken geen packs te hebben geopend. Hoppa. Ik had een paar weken geleden al mijn coins opgemaakt zowat aan die wc fut.![]()
Dus eigenlijk post je: Ik had meer dan een miljoen, nu heb ik een kaartje van 300K terug gekregen en daar ben ik heel blij mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Na een paar weken geen packs te hebben geopend. Hoppa. Ik had een paar weken geleden al mijn coins opgemaakt zowat aan die wc fut.![]()
400kquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk post je: Ik had meer dan een miljoen, nu heb ik een kaartje van 300K terug gekregen en daar ben ik heel blij mee?Best aardig.
![]()
Gaat het weer die kant op. Ik reageer er al niet meer op. Je kan ook positief antwoorden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk post je: Ik had meer dan een miljoen, nu heb ik een kaartje van 300K terug gekregen en daar ben ik heel blij mee?![]()
Oh, op de PS zag ik m vanochtend voor 370 staan op futdb. Nu 400. Bij 300 ga ik hem eens halen denk ik, en daar een leuk team omheen bouwen.quote:![]()
Dit is ook een reactie hè, ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaat het weer die kant op. Ik reageer er al niet meer opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat doe je nu dan? Maar vond het raar klinken: weken geen packs geopend. Gevolgd door: al mn coins aan wc packs verspeeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaat het weer die kant op. Ik reageer er al niet meer op![]()
Kom Thad, maak nog eens een leuke grap, die me op de dijen doet slaan van de pret.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
Johan Derksen als UI zou beter bij Toefjes passen.
![]()
Blijf daar vooral op terugkomenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom Thad, maak nog eens een leuke grap, die me op de dijen doet slaan van de pret.Veel beters heb je idd niet te zeggen he
![]()
Maver24uurpacksopenen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk? En het is niet zo dat dit op jou gericht is, dit geldt voor iedereen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaat het weer die kant op. Ik reageer er al niet meer op. Je kan ook positief antwoorden.![]()
Moeilijk he eten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Tegen jou heb ik inderdaad erg weinig te zeggenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Blijf daar vooral op terugkomenVeel beters heb je idd niet te zeggen he
![]()
![]()
Kreeg net ook nog Thiago Silva en Navas en 2x Diego en 2x courtois. Nu gaan we een teampje maken met Benzema![]()
Het enige waar ik op reageerde waren de tegenstellingen. Tegenstelling: Kijk mij eens succesvol zijn, en in de zelfde post: al m'n coins verspeeld aan World Cup.
Tegenstelling 2: wekenlang geen packs geopend, alles uitgegeven aan WC packs. Dan heb je gewoon als een idioot packs geopend dus. In WC en in FUT ivm de gratis packs
Was niks persoonlijks aan.![]()
Met we bedoel je ons? Omdat je hulp nodig hebt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef Maver24 het volgende:
Kreeg net ook nog Thiago Silva en Navas en 2x Diego en 2x courtois. Nu gaan we een teampje maken met Benzema
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Point taken. Jezelf voor de gek houden is prima. Maar Toefjes fop je niet zomaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:13 schreef Toefjes het volgende:
Het enige waar ik op reageerde waren de tegenstellingen. Tegenstelling: Kijk mij eens succesvol zijn, en in de zelfde post: al m'n coins verspeeld aan World Cup.
Tegenstelling 2: wekenlang geen packs geopend, alles uitgegeven aan WC packs. Dan heb je gewoon als een idioot packs geopend dus. In WC en in FUT ivm de gratis packs
Was niks persoonlijks aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, ze hebben allemaal zand in hun kutje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo? Wat loopt iedereen ineens te hatenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik had bijna geen coins meer toen heb ik TOTS vidal gekocht en die is nu lekker 100K meer waardquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Point taken. Jezelf voor de gek houden is prima. Maar Toefjes fop je niet zomaar.
#makingmoneywhilefappingPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
neehoor. Hulp is niet nodigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met we bedoel je ons? Omdat je hulp nodig hebt?![]()
Mooi man. Maar je reele koopkracht is niet toegenomen, want alles is duurder geworden. Sorry voor deze vervelende boodschap.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had bijna geen coins meer toen heb ik TOTS vidal gekocht en die is nu lekker 100K meer waard
#makingmoneywhilefapping
#economievoorbeginnersNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil je graag helpen hoor, dus als je advies nodig hebt, post het gewoon.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je zou een Johan Derksen UI moeten nemenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. Maar je reele koopkracht is niet toegenomen, want alles is duurder geworden. Sorry voor deze vervelende boodschap.
#economievoorbeginners![]()
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met we bedoel je ons? Omdat je hulp nodig hebt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hey, misschien ga ik dat dan gewoon maar eens doen. Anders nog iets?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou een Johan Derksen UI moeten nemenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik sla op mijn dijen van het lachenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou een Johan Derksen UI moeten nemen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sla op mijn dijen van het lachen![]()
![]()
![]()
...
Niet meer hier posten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, misschien ga ik dat dan gewoon maar eens doen. Anders nog iets?
Ik nu ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sla op mijn dijen van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet waar, alleen de TOTS en WK spelers zijn duurder geworden,quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. Maar je reele koopkracht is niet toegenomen, want alles is duurder geworden. Sorry voor deze vervelende boodschap.
#economievoorbeginners
Gold en iMOTM kaarten zijn allemaal nog dalende en kan ik dus meer voor terug kopen.
#FreeTrapz![]()
Dat zou kunnen, niet WK-spelers vind ik over het algemeen maar inferieure mannetjes. Die hoef ik niet in mijn team. Op Ibra na dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is niet waar, alleen de TOTS en WK spelers zijn duurder geworden,
Gold en iMOTM kaarten zijn allemaal nog dalende en kan ik dus meer voor terug kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
toch voelt het fijn om het even te posten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, niet WK-spelers vind ik over het algemeen maar inferieure mannetjes. Die hoef ik niet in mijn team. Op Ibra na dan.![]()
#economievoorgevorderdenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
denk alleen dat het niet aan mij ligt maar aan die zuurpruimen ala johan derksen die de boel komen verstierenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:22 schreef Zhano het volgende:
Elke keer als Maver post is er gezeur. Conclusie: we zijn beter af zonder hem.![]()
kan zomaar de liefde van je leven zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net een vriendschapsverzoek op FB en ik heb geen idee wie het is. Toch maar geaccepteerd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
m of v?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net een vriendschapsverzoek op FB en ik heb geen idee wie het is. Toch maar geaccepteerd.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Moet ik weer krom gaan staan ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ik zo door je heen prik. Sans gêne.![]()
Ik stel voor dat we gewoon een keer op een weiland afspreken en het eens en vooral oplossen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
laat je je echt zo snel uit het veld slaan door een beetje kritiek ? kom op man wat dacht je dat we zouden doen lekker de samba met je dansen omdat jij na een miljoen uitgegeven te hebben eindelijk een goede kaart pulled.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
denk alleen dat het niet aan mij ligt maar aan die zuurpruimen ala johan derksen die de boel komen verstieren
zo zit de wereld niet in elkaar mijn vriend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe werken die booking points op unibet? 5 voor geel en 10 voor rood ofzo?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit. En iedereen neemt zijn TOTS-en, MOTM's en IF's mee. En alles is voor de last man standing. Kom maar opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon een keer op een weiland afspreken en het eens en vooral oplossen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
10 voor geel 25 voor rood en 35 voor 2 keer geel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef Revontulet het volgende:
Hoe werken die booking points op unibet? 5 voor geel en 10 voor rood ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij ziet dat weiland zeker wel zitten he? Hard rennen en flerljeppend op de vluchtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel vrienden heeft ze? Anders is het een catfish van een van die fags hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze woont wel in de buurt en ze is best knap.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou, gefeliciteerd met je Benzemaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
denk alleen dat het niet aan mij ligt maar aan die zuurpruimen ala johan derksen die de boel komen verstieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet veel..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heeft ze? Anders is het een catfish van een van die fags hier.
Ik mag hopen dat het niet een fake profiel is.![]()
Dat gaat zelfs voor Ozz en Trapz te verquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heeft ze? Anders is het een catfish van een van die fags hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mensen kunnen alleen maar kritiek geven op anderen. Iemand iets gunnen zit er niet in. Zo is de mens niet. Jaloezie is dat. Beetje nare eigenschapquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat je je echt zo snel uit het veld slaan door een beetje kritiek ? kom op man wat dacht je dat we zouden doen lekker de samba met je dansen omdat jij na een miljoen uitgegeven te hebben eindelijk een goede kaart pulled.
zo zit de wereld niet in elkaar mijn vriend.![]()
Niet zo maar accepteren DS. Eerst een paar dagen niks laten horen: hard to get spelen joh.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel..
Ik mag hopen dat het niet een fake profiel is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pics?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel..
Ik mag hopen dat het niet een fake profiel is.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs voor Ozz en Trapz te verKlopt. Beetje een fake profiel aanmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het al geaccepteerd dus het is te laat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo maar accepteren DS. Eerst een paar dagen niks laten horen: hard to get spelen joh.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt. Beetje een fake profiel aanmaken![]()
![]()
![]()
![]()
Dan vanaf nu even niet te veel aandacht aan besteden. Na het weekend pas een gesprek opstarten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het al geaccepteerd dus het is te laat.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
thanks maar ben niet thuisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er staat een MOTM Fellaini te koop voor 101k
Wel spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sorry hoor maar dit heeft niks meer met jaloezie te maken. maar met een beetje realisme, zelfde als dat iedereen je aan het coins kopen wil krijgen i.p.v. points omdat je meer waar voor je geld hebt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mensen kunnen alleen maar kritiek geven op anderen. Iemand iets gunnen zit er niet in. Zo is de mens niet. Jaloezie is dat. Beetje nare eigenschap
maar je bent nogal eigenwijs dus gewoon lekker door gaan en in de slachtofferrol kruipen hoor
#FreeTrapz![]()
Remember die gast die barstte van de jaloezie toen iemand Pele in een pack had.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mensen kunnen alleen maar kritiek geven op anderen. Iemand iets gunnen zit er niet in. Zo is de mens niet. Jaloezie is dat. Beetje nare eigenschapNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaloers ben ik alles behalve. Ik heb mijn anderhalf miljoen gewoon nog? Ik kan 5 van die Benzema's kopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mensen kunnen alleen maar kritiek geven op anderen. Iemand iets gunnen zit er niet in. Zo is de mens niet. Jaloezie is dat. Beetje nare eigenschap![]()
virtueel wedstrijdje pikmetenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaloers ben ik alles behalve. Ik heb mijn anderhalf miljoen gewoon nog? Ik kan 5 van die Benzema's kopen.
#FreeTrapz![]()
Als ik mijn Ronny verkoop kan ik er ook 5 kopenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaloers ben ik alles behalve. Ik heb mijn anderhalf miljoen gewoon nog? Ik kan 5 van die Benzema's kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Als ik mijn Ronny verkoop kan ik er ook 5 kopen
mijn ronny is onverkoopbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Ik kan wel zeggen dat ik inmiddels na die miljoen coins die ik heb uitgegeven aan wc fut wel messi en ronaldo heb. Ik mis nog 10 spelers en dan heb ik alles. Mis nog Suarez en Cavani en Xavi en Van Persie en Ribery![]()
gewoon lekker doorgaan met wat je allemaal hebt hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik inmiddels na die miljoen coins die ik heb uitgegeven aan wc fut wel messi en ronaldo heb. Ik mis nog 10 spelers en dan heb ik alles. Mis nog Suarez en Cavani en Xavi en Van Persie en Riberyvooral niet inhoudelijk reageren
#FreeTrapz![]()
Je kan 'en' gewoon weg laten en een komma gebruiken bij het opnoemen van de spelers, leest makkelijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik inmiddels na die miljoen coins die ik heb uitgegeven aan wc fut wel messi en ronaldo heb. Ik mis nog 10 spelers en dan heb ik alles. Mis nog Suarez en Cavani en Xavi en Van Persie en RiberyOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je kan 'en' gewoon weg laten en een komma gebruiken bij het opnoemen van de spelers, leest makkelijker.
Ik kan wel zeggen dat ik alleen packs in WC FUT heb geopend die ik kreeg door toernooiwinsten, of uit coins die ik kreeg na toernooiwinst. Hand op de knip, maar ik mis er inderdaad nog wel wat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik inmiddels na die miljoen coins die ik heb uitgegeven aan wc fut wel messi en ronaldo heb. Ik mis nog 10 spelers en dan heb ik alles. Mis nog Suarez en Cavani en Xavi en Van Persie en RiberyNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft al zijn komma's al eerder opgemaakt ,quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je kan 'en' gewoon weg laten en een komma gebruiken bij het opnoemen van de spelers, leest makkelijker.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha ramos in je team wat eenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb de echte ook, wel verkoopbaar![]()
[ afbeelding ]![]()
volgend jaar 34 pacePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Negeer Maver24 gewoon, het is tuig van de richel en erger dan vele tyfus negers in dit land. Gewoon negeren en hopen dat hij nooit meer terugkomt.![]()
heyquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn komma's al eerder opgemaakt ,
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: