SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?![]()
Zo worden ze ook bij de snackbar gebakken he.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
ZIt toch een mooi frituurkorstje om die dingen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat? En dan niet letterlijk, maar gewoon: kun je ze zo klaarmaken?
Sowieso denken dat rijst geen verstand heeft van frituurgerelateerde zaken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Oh, kipburger. Tuurlijk. Ik zit aan hamburgers te denken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo worden ze ook bij de snackbar gebakken he.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZIt toch een mooi frituurkorstje om die dingen?
Sowieso denken dat rijst geen verstand heeft van frituurgerelateerde zaken
Zijn gewoon platgeslagen kipcorns.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo worden ze ook bij de snackbar gebakken he.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
whahah dommiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Oh, kipburger. Tuurlijk. Ik zit aan hamburgers te denken.
[..]![]()
Heb nog van die kant-en-klare kipschnitzel van de Albert Heijn in de koelkast. Ook maar even klaar maken.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Menselijke resten gevonden in Panama
PANAMA -
In het gebied in Panama waar eerder een rugzak opdook van de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon, zijn menselijke resten gevonden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigde donderdagavond dat er „botten en schoenen” zijn aangetroffen. Uit onderzoek moet nog blijken of de gevonden resten van de vermiste jonge vrouwen zijn.
Godverdomme.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:07 schreef Rijst het volgende:
Mijn dietiste zal er wel om zeuren mja fuck it![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hadden ze maar niet naar zo'n ver land vol criminelen moeten gaan, wat dachten ze wel niet!!!1!!1quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Menselijke resten gevonden in Panama
PANAMA -
In het gebied in Panama waar eerder een rugzak opdook van de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon, zijn menselijke resten gevonden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigde donderdagavond dat er „botten en schoenen” zijn aangetroffen. Uit onderzoek moet nog blijken of de gevonden resten van de vermiste jonge vrouwen zijn.
Godverdomme.Feyenoord Rotterdam![]()
waar is zijn introquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Zitten wel toffe potentiële skillieboys bij![]()
![]()
sorry brafquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Raar hoestje was datAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mitrogol weer blessaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Regelmatig ja. Als de cross voorbij Jackson valt aan die kant wint hij echt vaak het duel. Hij is sowieso erg sterk. Veel van mijn favo spelers dit jaar zijn non rares, terwijl ik ook zoveel knetterdure spelers hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:36 schreef Zhano het volgende:
Meer mensen die veel kopgoals maken met Varela?![]()
De Bruyne, Fer, Konko, Varela..en dan heb ik niet met Draxler gespeeld waar veel mensen ook bij zweren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Kouyaté.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Regelmatig ja. Als de cross voorbij Jackson valt aan die kant wint hij echt vaak het duel. Hij is sowieso erg sterk. Veel van mijn favo spelers dit jaar zijn non rares, terwijl ik ook zoveel knetterdure spelers heb![]()
De Bruyne, Fer, Konko, Varela..en dan heb ik niet met Draxler gespeeld waar veel mensen ook bij zweren.
Die overigens nu naar West Ham is, dus volgend jaar oververtegenwoordigd zal zijn in standaard BPL teams.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja, dat denk ik wel. Dan is ie een hele week uit toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
MotM Depay 270k nu... Zou die nog goedkoper worden als ie van de week in dat TotMD komt?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Als CDM wss...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Kouyaté.
Die overigens nu naar West Ham is, dus volgend jaar oververtegenwoordigd zal zijn in standaard BPL teams.O.a. Peralta enzo zijn niet echt gedropt. Die 'grote' spelers niet in de gaten gehouden helaas..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Dan is ie een hele week uit toch?![]()
Oh, dat is dan wel weer jammer...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als CDM wss...
[..]
O.a. Peralta enzo zijn niet echt gedropt. Die 'grote' spelers niet in de gaten gehouden helaas..
Ik had Perisic op een gegeven moment voor 70k en die is nu 43k of zo. En hij zal sowieso niet opeens meer waard worden, dus wachten kan geen kwaad..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zal wellicht wat in de prijs gaan schelen ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
MotM Depay 270k nu... Zou die nog goedkoper worden als ie van de week in dat TotMD komt?![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
MotM Depay 270k nu... Zou die nog goedkoper worden als ie van de week in dat TotMD komt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is gehaald als middenvelder las ik. Speelt bij Anderlecht ook altijd CDM sinds VdB ontslagen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Kouyaté.
Die overigens nu naar West Ham is, dus volgend jaar oververtegenwoordigd zal zijn in standaard BPL teams.
e:spuitelfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
O.a. Peralta enzo zijn niet echt gedropt. Die 'grote' spelers niet in de gaten gehouden helaas..quote:![]()
Misschien ook wel een prima middenvelder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gehaald als middenvelder las ik. Speelt bij Anderlecht ook altijd CDM sinds VdB ontslagen is.
e:spuitelf![]()
Fellaini is al ruim gehalveerd in ieder geval. Maar dat een speler ipv 24 uur ineens 5 dagen ofzo in packs zit scheelt natuurlijk heel veel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |