Ik was met een paar andere ex-hbo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er alleen maar net afgestudeerde vmbo`ers daar zitten.
Nog nooit gehad bij een opleiding namelijk
Vorige hbo was er een jongen van 27 bij.quote:
Is een kleinschalig schooltje. Heb er nou niet echt positieve indruk van gekregenquote:
Nog niet. Over een paar maanden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij doet nu een opleiding voor boswachter toch
Maar de leeftijden zullen niet alleen maar laag liggen bedoel ik ermee te zeggen. En het IQ ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorige hbo was er een jongen van 27 bij.
Maar ja hbo is ook weer anders.
zoalsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een kleinschalig schooltje. Heb er nou niet echt positieve indruk van gekregen
En hij had ook wel deels gelijk met zijn punten, was een denigrerende hufter maargoed.
Er zijn wel paar punten waar hij gelijk mee heeft.
Is er niet een overschot aan boswachters danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet. Over een paar maanden.
[..]
Maar de leeftijden zullen niet alleen maar laag liggen bedoel ik ermee te zeggen. En het IQ ook niet.
Wel je droom blijven volgen. Niet zomaar opgeven vanwege een eikel die niet in je gelooft.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een kleinschalig schooltje. Heb er nou niet echt positieve indruk van gekregen
En hij had ook wel deels gelijk met zijn punten, was een denigrerende hufter maargoed.
Er zijn wel paar punten waar hij gelijk mee heeft.
Je kan meer worden dan boswachter. Ik wil geen boswachter worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is er niet een overschot aan boswachters dan
zoals dat de meerderheid waarschijnlijk wel 16-jarige meisjes die net van vmbo zijn gekomen zijn.quote:
Oh nee dat doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel je droom blijven volgen. Niet zomaar opgeven vanwege een eikel die niet in je gelooft.
Maar ik ga slapen. Guten nacht.
waar licht je passiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik ook niet hoor![]()
Maar misschien is een andere manier wel beter.
Avondopleiding of in het weekend of volwassenonderwijs, of loi ik zeg maar wat
Trusten![]()
Geen LOI. Serieus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik ook niet hoor![]()
Maar misschien is een andere manier wel beter.
Trusten![]()
Vind ik lastig te zeggen.quote:
quote:
Zal ik toch eerst eens iets af moeten makenquote:
ga duaal doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
klopt kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik toch eerst eens iets af moeten maken
En nee, schrijver voor beroep dat lukken er maar weing
Ja kan. Maar ja vind ik zo saai om thuis te studerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
klopt klopt
je kan toch ook een thuisopleiding ofzo doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |