SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die geen penis hebben gezien vandaag
ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga hem maar eens ff anaal vernederen danquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik nog wel even blijf, al is het maar om VA mee te plezieren.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan hem niet meer zien door m`n dikke buikquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan word ik ziek. Wil je dat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga hem maar eens ff anaal vernederen dan
Kom even op cam en help me.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
nooitquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ook niet naar het opgehoopte smegma?
Ik plas altijd met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om je eigen penis gezien te hebben, moet je perse getrokken te hebben?
Ga afvallen dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer zien door m`n dikke buik
Is goed.quote:
Pfft. Denken dat ik serieus benquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga afvallen dan.
[..]
Is goed.
Zie dm link.
trek jij op justin bieberquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om je eigen penis gezien te hebben, moet je perse getrokken te hebben?
Dank je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga afvallen dan.
[..]
Is goed.
Zie dm link.
heb ik last van als ik real madrid of portugal kijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
ik ben tot nu toe ook een paar keer klaargekomen op de bank toen ik naar de mannenkonten keek toen ze aan het voetballen waren
Lol whut.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik had net echt een room gemaakt en alles.
Hoe kun je daarvan komenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
ik ben tot nu toe ook een paar keer klaargekomen op de bank toen ik naar de mannenkonten keek toen ze aan het voetballen waren
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
Niet dikquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet ik hoe dik jij bent en hoe lang je penis is
lastige kwestie hequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb ik last van als ik real madrid of portugal kijk
Bekkenstootje erbijquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
lastige kwestie he
moet steeds me inhouden maar op een gegeven moment gaat t vanzelf
en toen kwam je in dit topic, lekker danquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
lastige kwestie he
moet steeds me inhouden maar op een gegeven moment gaat t vanzelf
nee want spanjaarden en chilenen zijn niet knapquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
en toen kwam je in dit topic, lekker dan
Ellen Hoog danquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee want spanjaarden en chilenen zijn niet knap
Algerijnen zekerquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee want spanjaarden en chilenen zijn niet knap
Ja. non-erectquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu zul je zonder moeten doen.
[..]
30 cm toch?
Ik zit mobiel, maar ik zou nu mijn laptop pakken als je serieus was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu zul je zonder moeten doen.
[..]
30 cm toch?
Nu baal je zeker wel dat ik niet bij je in bed sliepquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat je been was.
Ik pak hem jaquote:
Hoi.quote:
Hehe, alsof ik naakt durf.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, maar ik zou nu mijn laptop pakken als je serieus was.
Nee hoor, Mijn billetjes bewaar ik voor iemand andersquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu baal je zeker wel dat ik niet bij je in bed sliep
hoi feraquote:
misschien moeten we dat aan de vraaglijst toevoegen voor je projectquote:
Sof.quote:
hoe is het?quote:
elke dag dus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar het is wel het antwoord op je vraag
etsu geef me aandachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar het is wel het antwoord op je vraag
weet ik veel johquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
waar is cachet dandie zit hier laatste tijd nooit
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=immerquote:
heyquote:
aightquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=immer
'altijd', 'continu', 'voortdurend'
vanuitgaande dat een trekbeurt 10 minuten duurt.
in een dag zitten dus 144x 10 minuten
144 x 7 = 1008 keer per week
Gut. Mit dir?quote:
neequote:
supah gutquote:
echtquote:
Mooi.quote:
hoe lang al?quote:
leukquote:
Sperma raakt een keer op hequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ook 1008 keer per week
dus ik kom per week 2016 keer klaar
jawelquote:
Kut quote van Kroatie gaat achteruitquote:
Doeiquote:
1.65 nu wtf is Eto'o geblesseerd of zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut quote van Kroatie gaat achteruitJe kan beter live wachten tot hij weer omhoog gaat.
Hey jij.quote:
Jaquote:
Ik voel me nu nog een grotere patriot. Nederland boven alles. .o/quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
hep
voel je je nu nog meer ginger met oranje tagje?
Ewajo bby.quote:
goed zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel me nu nog een grotere patriot. Nederland boven alles. .o/
Hoe oud ben je?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
Heb 50 gezet Dallas heeft mij vannacht gered Inso, pas is weer gedeblokkeerd heb nieuwe codes
En Kroatie heeft Mandzukic terug hequote:
nu heb ik zin in bestellenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
Kon niet eens eten bestellen vanavond omdat geen ideal
Klopt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep, ik hoorde dat je niet goed was in Pokémon.
Ssst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep, ik hoorde dat je niet goed was in Pokémon.
Mentaal vrij jong. Fysiek oud genoeg.quote:
Lukt het ballen met feertje een beetjequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mentaal vrij jong. Fysiek oud genoeg.
Hoe jong mentaal?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mentaal vrij jong. Fysiek oud genoeg.
Nee. hier moet wat aan gedaan worden.quote:
Ik ben teleurgesteld man.quote:
Oud genoeg om er meer over te leren.quote:
Ik ben alleen bekend met gen 1 en gen 2. Ik ken al die nieuwe pokémons niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. hier moet wat aan gedaan worden.
[..]
Ik ben teleurgesteld man.
huh maar hij heeft toch wwquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ohja jij bestelde bijna elke dag van de week eten he Elan?
Elke dag bijna.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ohja jij bestelde bijna elke dag van de week eten he Elan?
Kan tochquote:
Weet ik. Maar met liefde en geduld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. hier moet wat aan gedaan worden.
[..]
Ik ben teleurgesteld man.
ojaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Laatst wel nasi a la johannes gemaakt maar was gevallen![]()
rendang is lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke dag bijna.
Laatst wel nasi a la johannes gemaakt maar was gevallen![]()
Mijn schoonzusje maakt zondag weer rendang smoor
Kan je ook gewoon bij toko halen he. Rendang maaltijden in de magnetron, niks mis meequote:
Indonesisch gerechtquote:
aardappelsquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja waar wil je het dan mee eten couscous?
couscous? Ik ken alleen aardappels johquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja waar wil je het dan mee eten couscous?
wuttquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
couscous? Ik ken alleen aardappels joh
Ik had laatst ook Chocomelletje bij m`n pizza. Lekker manquote:
Tering wat saaiquote:
Best lekker maar komen die je strot niet uit na een poosje dan? Moet echt elke dag wat anders hoorquote:
Ja ik kook niet zelf hequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Best lekker maar komen die je strot niet uit na een poosje dan? Moet echt elke dag wat anders hoor
Heb een team gemaakt voor Never Used. Zijn wel allemaal sukkeltjes.quote:
Lusten je ouders niks ofzo?quote:
Met?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een team gemaakt voor Never Used. Zijn wel allemaal sukkeltjes.
Maar goed, eens kijken hoe dat gaat.
Hoe heet ook alweer zo'n soort Indiaase soep ofzo. Ruikt beetje apart vind ik, en is echt (sorry voor het taalgebruik) KANKERVIES. 1x gehad, moest kokhalzenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Eet je ook Indiaas Elan? Dat is echt nog 10x lekkerder dan rendang
Ik bedoel ook gewoon een Indiase curry, met naanbrood.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer zo'n soort Indiaase soep ofzo. Ruikt beetje apart vind ik, en is echt (sorry voor het taalgebruik) KANKERVIES. 1x gehad, moest kokhalzen
Ja, curry was het. Dat bedoelde ik. Dat brood is ook niet te kanenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook gewoon een Indiase curry, met naanbrood.
Als je dat niet fucking lekker vindt is er echt iets mis met je smaakpapillen.
Carracosta, Shedinja, Cryogonal, Zangoose, Ludicolo en Muk.quote:
ja nog niet gelukkigquote:
wtfquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, curry was het. Dat bedoelde ik. Dat brood is ook niet te kanen
Haat India man smerig land en eten vind ik ook vies.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Eet je ook Indiaas Elan? Dat is echt nog 10x lekkerder dan rendang
Anders via makelaar tochquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nog niet gelukkig
ga kijken of ik met een vriendin appartementje kan krijgen
Verkankerd door teveel gekookte aardappels met jus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook gewoon een Indiase curry, met naanbrood.
Als je dat niet fucking lekker vindt is er echt iets mis met je smaakpapillen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Haat India man smerig land en eten vind ik ook vies.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkankerd door teveel gekookte aardappels met jus.
jij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkankerd door teveel gekookte aardappels met jus.
Ik niet.quote:
In de zomer moet er niet aan denken .quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bloemkool met een gehaktbal
Wat overigens fucking lekker is op zijn tijd.
Maar zulke gerechten elke dag
studenten kunnen niet zomaar aan apartement huren hequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nog niet gelukkig
ga kijken of ik met een vriendin appartementje kan krijgen
Nee in de zomer sowieso nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
In de zomer moet er niet aan denken .
Winter wel lekker als het vriest buiten prakkie met jus
hoezo nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
studenten kunnen niet zomaar aan apartement huren he
Ik had het niet over mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je verkankerd bent
Jaaaaa stoofperenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee in de zomer sowieso niet
In de winter gestoofde peertjes ook fucking lekker
bijna niemand verhuurd aan studenten, tenzij studnetenhuis- of complex of anti-kraakquote:
en studenten gaan niet altijd zo goed met een appartement omquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
bijna niemand verhuurd aan studenten, tenzij studnetenhuis- of complex of anti-kraak
stufi =/= inkomen
en verhuurders willen dat je een inkomen hebt
ohquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
bijna niemand verhuurd aan studenten, tenzij studnetenhuis- of complex of anti-kraak
stufi =/= inkomen
en verhuurders willen dat je een inkomen hebt
en kunnen voor overlast zorgenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
en studenten gaan niet altijd zo goed met een appartement om
is heel lastig om te vindenquote:
uhhh hoe dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:34 schreef LETMEIN het volgende:
Ezell kan toch kamer voor sofje regelen?
#ExitPortugalquote:
oh dan einde portugal atjowquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeiden ze op de NOS hij mag niet meer spelen anders einde carriers.
ik kan alleen advertenties doorsturen of sofs naam noemenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij zit toch al langere tijd in Utrecht? Misschien dat je connecties hebt ofzo
regel kamer for my okej?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik kan alleen advertenties doorsturen of sofs naam noemen
een kamer kan ik niet regelen hoor.. we zitten in utrecht
ja weet ik veel hoe dat gaatquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik kan alleen advertenties doorsturen of sofs naam noemen
een kamer kan ik niet regelen hoor.. we zitten in utrecht
zit niet meer in die groepquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
sof, je zou eventueel in de fb-groep van die vorige studie een oproepje kunnen doen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/games
Wie doet mee?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/games
Wie doet mee?
Poolse muziekquote:
Ik had die inloopmiddagquote:
27quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Toen hoorde die opleidingsmanager mijn verhaal aan: toen was het: ja ik ga je niet inschrijven, niemand wil een 27-jarige zoder ervaring, moet je zelf ook niet willen blabla, lekker naar beneden praten.
Iemand moet het doen zei die
Toen zei hij tenslotte, er is een kansenmarkt ofzo in Gouda waar je naar toe moet. Daar heb je enige baankansen, ik zou het maar doen. Toen liep ik weg en toen zei hij: is voor m'n eigen belang hoor, jij betaalt later mijn AOW dus![]()
Arrogante hond
Je kan toch weer hbo proberen? Daar laten ze je sowieso wel toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Toen hoorde die opleidingsmanager mijn verhaal aan: toen was het: ja ik ga je niet inschrijven, niemand wil een 27-jarige zoder ervaring, moet je zelf ook niet willen blabla, lekker naar beneden praten.
Toen zei hij tenslotte, er is een kansenmarkt ofzo in Gouda waar je naar toe moet. Daar heb je enige baankansen, ik zou het maar doen. Toen liep ik weg en toen zei hij: is voor m'n eigen belang hoor, jij betaalt later mijn AOW dus![]()
Arrogante hond
Die opleiding duurt 3 jaar dusquote:
Als hij straks klaar is met de opleiding.quote:
Kut wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Arrogante hond
Dat kan niet want dan had ik 21+ toets moeten doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch weer hbo proberen? Daar laten ze je sowieso wel toe.
quote:
wat een flikkersquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij straks klaar is met de opleiding.
[..]
Kut wel.
Die kun je nu toch alsnog makenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan had ik 21+ toets moeten doen.
Hij gaf me geen eens een hand of iets,quote:
Zegt meer over hem dan over jouquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf me geen eens een hand of iets,
Die hele minachting. Echt snap dat niet hoor
Nee. Moet paar maanden van te vorenquote:
Wat een zak. Kop op en verder met die hap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Arrogante hond
Dit dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een zak. Kop op en verder met die hap.
Geen idee. Ik ben echt kwaad en moedeloos op dit moment dusquote:
Ga even lekker sporten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben echt kwaad en moedeloos op dit moment dus
Ga dit boek lezen: Influence: The Psychology of Persuasionquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zit in een ander schuitje dan jij maar voel me precies zo, en ook ik weet niet wat ik moet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees momenteelquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ji bent 18, ik 24.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zit in een ander schuitje dan jij maar voel me precies zo, en ook ik weet niet wat ik moet.
19*quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ji bent 18, ik 24.
Ik ben het gewoon zo zat.
Maar ja weg hier inderdaad.
Ik ga met Kaneel mee. Ga even lekker rennen, fietsen, zwemmen, wat dan ook. Dat helpt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Halve liters wel toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, oké.
Ik zet een sixpackje koud.
van?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
En de volgende afwijzing is ook alweer binnen.
Een baan waar ik op solliciteerde van de week.quote:
Shit zeg. Daar ben ik zelf ook bang voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een baan waar ik op solliciteerde van de week.
Het ziet er naar uit dat jullie lekker de uitkering mogen betalen totdat ik dood ben.
Mja, ik zie gewoon geen uitweg meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Shit zeg. Daar ben ik zelf ook bang voor.Maar over 2,5 maand studeren.
Nog steeds overheidsgeld, maar ja. Ik moet toch iets.
Ik heb geen zin om 2.5 maand te wachtenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Shit zeg. Daar ben ik zelf ook bang voor.Maar over 2,5 maand studeren.
Nog steeds overheidsgeld, maar ja. Ik moet toch iets.
Waar heb je voor geleerd? Niveau?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik zie gewoon geen uitweg meer.
Er zijn amper banen voor wat ik ben opgeleid en overal waar ik reageer word ik direct afgewezen.
Ik zal straks wel ergens geestdodend in een fabriek sponzen in moeten pakken tot mijn 67ste.
ik welquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 2.5 maand te wachten
Dat laat ik echt niet gebeuren hoor. Dan neem ik je wel mee naar Zuid-Amerika over een paar jaar. Ik kan bij het behoud en bescherming van het regenwoud misschien best een bioloog gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik zie gewoon geen uitweg meer.
Er zijn amper banen voor wat ik ben opgeleid en overal waar ik reageer word ik direct afgewezen.
Ik zal straks wel ergens geestdodend in een fabriek sponzen in moeten pakken tot mijn 67ste.
wil niet naar schoolquote:
Universitair niveau. Vak laat ik even prive.quote:
Nee, ik neem ook eerder een overdosis dan dat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laat ik echt niet gebeuren hoor. Dan neem ik je wel mee naar Zuid-Amerika over een paar jaar. Ik kan bij het behoud en bescherming van het regenwoud misschien best een bioloog gebruiken.
ja heb al keer intro gehad hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
in utrecht schijnt de intro ook nice te zijn
Vak via DM? Maybe heb ik een uitweg, wie weetquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Universitair niveau. Vak laat ik even prive.
[..]
Nee, ik neem ook eerder een overdosis dan dat.
Werkloos zijn in Zuid-Amerika is ook geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |