Ik had die inloopmiddagquote:
27quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Toen hoorde die opleidingsmanager mijn verhaal aan: toen was het: ja ik ga je niet inschrijven, niemand wil een 27-jarige zoder ervaring, moet je zelf ook niet willen blabla, lekker naar beneden praten.
Iemand moet het doen zei die
Toen zei hij tenslotte, er is een kansenmarkt ofzo in Gouda waar je naar toe moet. Daar heb je enige baankansen, ik zou het maar doen. Toen liep ik weg en toen zei hij: is voor m'n eigen belang hoor, jij betaalt later mijn AOW dus![]()
Arrogante hond
Je kan toch weer hbo proberen? Daar laten ze je sowieso wel toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Toen hoorde die opleidingsmanager mijn verhaal aan: toen was het: ja ik ga je niet inschrijven, niemand wil een 27-jarige zoder ervaring, moet je zelf ook niet willen blabla, lekker naar beneden praten.
Toen zei hij tenslotte, er is een kansenmarkt ofzo in Gouda waar je naar toe moet. Daar heb je enige baankansen, ik zou het maar doen. Toen liep ik weg en toen zei hij: is voor m'n eigen belang hoor, jij betaalt later mijn AOW dus![]()
Arrogante hond
Die opleiding duurt 3 jaar dusquote:
Als hij straks klaar is met de opleiding.quote:
Kut wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Arrogante hond
Dat kan niet want dan had ik 21+ toets moeten doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch weer hbo proberen? Daar laten ze je sowieso wel toe.
quote:
wat een flikkersquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij straks klaar is met de opleiding.
[..]
Kut wel.
Die kun je nu toch alsnog makenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan had ik 21+ toets moeten doen.
Hij gaf me geen eens een hand of iets,quote:
Zegt meer over hem dan over jouquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf me geen eens een hand of iets,
Die hele minachting. Echt snap dat niet hoor
Nee. Moet paar maanden van te vorenquote:
Wat een zak. Kop op en verder met die hap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die inloopmiddag
Arrogante hond
Dit dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een zak. Kop op en verder met die hap.
Geen idee. Ik ben echt kwaad en moedeloos op dit moment dusquote:
Ga even lekker sporten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben echt kwaad en moedeloos op dit moment dus
Ga dit boek lezen: Influence: The Psychology of Persuasionquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben echt kwaad en moedeloos op dit moment dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |