SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel leuk joh, heb ook instagram en tumblr maar die wachtwoorden al vergeten en te lui om ze opnieuw in te stellen.quote:
Ik heb wel twitter die andere meuk niet. Twitter voornamelijk om te lezen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Is wel leuk joh, heb ook instagram en tumblr maar die wachtwoorden al vergeten en te lui om ze opnieuw in te stellen.
De vroege is op RTL7 en de latere is op RTL4 niks moeilijks aan, altijd zelfde tijdenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer zijn ze nou op rtl 4 en wanneer op rtl 7? vandaar dat ze zulke lage kijkcijfers hebben, het is echt onduidelijk wanneer en waar ze uitzenden.
Ze zijn op RTL7 als ze niet op RTL4 zijn, JUICHEN!!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer zijn ze nou op rtl 4 en wanneer op rtl 7? vandaar dat ze zulke lage kijkcijfers hebben, het is echt onduidelijk wanneer en waar ze uitzenden.
Hoi Kunquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Borst bij de storing : NU GAAN ZE NAAR VOETBAL INTERNATIONAL KUT.
Hugo had eigenlijk zijn boekie moeten noemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Kun
Zei hij dat echt? Iemand postte het net ook maar ik dacht dat het een grapje was.
oh neequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Kun
Zei hij dat echt? Iemand postte het net ook maar ik dacht dat het een grapje was.
Hee,quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Kun
Maar verder geen eigen geluid, alleen livegeluid (en dat valt weg steeds)quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels al wat beelden aan gekregen.
Wil je dat we je gaan volgen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel twitter die andere meuk niet. Twitter voornamelijk om te lezen eigenlijk.
Onee weer die boekjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hugo had eigenlijk zijn boekie moeten noemen.
Kijk hij is dus toch niet zo slimquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hugo had eigenlijk zijn boekie moeten noemen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hee,
Ja dr was een storing maar toen er even geluid kwam hoorde je Borst dat zeggen.
Ik wacht totdat Johannes dit kan bevestigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hee,
Ja dr was een storing maar toen er even geluid kwam hoorde je Borst dat zeggen.
Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk hij is dus toch niet zo slim
[..]ik hoop dat iemand het later post.
Bapao? Is zelfs Katwijk gevallen voor de islamisering?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
HIER BEN IK DAN.
Hard gewerkt, nu lekker twee broodjes bapao.
Als je een faal wil zien zap dan naar Ned 1quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
HIER BEN IK DAN.
Hoi ouwe haringvisserquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
HIER BEN IK DAN.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bapao? Is zelfs Katwijk gevallen voor de islamisering?
Dadelijk Japan - Griekenland, dat kan je missen als kiespijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
HIER BEN IK DAN.
Mensen tippen Japan, maar weet het niet..quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Dadelijk Japan - Griekenland, dat kan je missen als kiespijn.
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Kun
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een troll is.
Als de Grieken verliezen is het crisis daar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen tippen Japan, maar weet het niet..
Als ze winnen ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de Grieken verliezen is het crisis daar.
Derksen wilde het horen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef Jimbo het volgende:
uit zn kont
HIHIHIHHAHAAHhIHIHIAHAH KIJK MIJ LEUK DOEN
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef Jimbo het volgende:
uit zn kont
HIHIHIHHAHAAHhIHIHIAHAH KIJK MIJ LEUK DOEN
Valse beloften, minachting van de kijker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Meteen na de reclame was ons beloofd!!1!
deed himler ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Met deze discussietechniek is Johan erg bekend. "Ik weet het, maar ik mag mijn bronnen niet prijsgeven" Heerenveen stijl
twitter:FinallyMario twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:30:34If we beat Costa Rica i want a kiss,obviously on the cheek, from the UK Queen.😂😂😂. reageer retweet
ElSierd NU aub.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef Delirio het volgende:
breng sierd maar want dit is focking saai
Je hebt al genoeg mongolen hier op FOK, Sierd hoeft er niet bijquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef Delirio het volgende:
IK SMEER 'M AF AAN DE GORDIJNENquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
DOLLE DUIKAVOND JAAA SOPHIETJE IK KOM ERAAN
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef Delirio het volgende:
Rustig pascalus rustig !quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
DOLLE DUIKAVOND JAAA SOPHIETJE IK KOM ERAAN
Hahahaha zo'n baas is datquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FinallyMario twitterde op donderdag 19-06-2014 om 23:30:34If we beat Costa Rica i want a kiss,obviously on the cheek, from the UK Queen.😂😂😂. reageer retweet
Dat is er nog vloeiend Engels bijquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef Ties02 het volgende:
DE HOT FOET IS TOO KOLT EN DE KOLT FOET IS TOE HOT
You great player, Pelle.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
Gijpie is ook niet zo goed in Engels.
Art. En ben blij/quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie is die gast naast Johan en waarom zegt hij niks?
Iemand uit het publiekquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie is die gast naast Johan en waarom zegt hij niks?
HAK sponsort hem hequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sowieso dat hij, ook na z'n taalcursus, 'kool' blijft zeggen![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat hele interview met Koeman?
fittiequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat hele interview met Koeman?
Shaquilquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef OverRated het volgende:
Jacquil of hoe het ook schrijft, het blijft een tokkienaam
Hoi HMF.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat toch niet serieus beweren dat NICKGOD slechter is dan die Depay![]()
![]()
![]()
Die kan er HELEMAAL niets van![]()
![]()
![]()
SHAQUEELquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef OverRated het volgende:
Jacquil of hoe het ook schrijft, het blijft een tokkienaam
shaqueelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef OverRated het volgende:
Shaaquil of hoe het ook schrijft, het blijft een tokkienaam
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef OverRated het volgende:
Shaaquil of hoe het ook schrijft, het blijft een tokkienaam
Wat een bijzonder lelijke UI.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan ook slechter, of helemaal niet, zoals Pochettino.
Ik hoorde iets van Friesland en toen dacht ik dat jij een boze brief had gestuurd maar het gaat om een boekjequote:
Laten we de sfeer binnen het Team positief houden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bijzonder lelijke UI.
Sorry
Friesland is groot he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van Friesland en toen dacht ik dat jij een boze brief had gestuurd maar het gaat om een boekje
Maar hij vindt hem een erg goede trainer toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef pablo1989 het volgende:
Johan is niet zo'n fan van de mens Louis.
Je moet hem geen woorden in de mond leggen, dit heb ik hem nog nooit horen zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar hij vindt hem een erg goede trainer toch?
Alors haar transfer is ook officieel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we de sfeer binnen het Team positief houden.
Ik vond het stiekem best een leuk grapjequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zuiden van Friesland wil niks te maken hebben met die schijtlollige humor.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn voetbalkennis staat buiten kijf.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar hij vindt hem een erg goede trainer toch?
Heeft ooit bij de commerciëlen gewerkt, het mag dus nog net.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe valt Art als gast eigenlijk te verklaren als PO werknemer?
Lemmer mogen ze wat mij betreft direct aan Flevoland geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan die Stadskanaalse humor kan niemand tippen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem best een leuk grapje
Haten op Lemmerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lemmer mogen ze wat mij betreft direct aan Flevoland geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |