spuiten het hele veld volquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef CookieSlikker het volgende:
Die scheidsen zijn wel geil van die spuitbus
Kunnen ze alsnog spuiten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef CookieSlikker het volgende:
Die scheidsen zijn wel geil van die spuitbus
alleen doelpoging tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef Zorro het volgende:
Bewust hands om aanval te onderbreken was toch ooit rood? Is dat ook alweer afgeschaft?
xDquote:
Die zei ook al CAceres, waar het caCEres moet zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja maar NOS-commentator zei net Hoeroewaai.
Bron?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die zei ook al CAceres, waar het caCEres moet zijn.
Je bent werkelijk in bloedvorm vandaag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alweer een post van mij die GGMM leuk vindt.
zou de vader van Hans Kazan kunnen zijnquote:
Spaanse les, klemtoon op voorlaatste lettergreep bij woorden die op n, s of een klinker eindigen.quote:
Zoals suarez een aantal jaar geleden als keeper speeldequote:
Er staat een accent op de 'a' gekkie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Spaanse les, klemtoon op voorlaatste lettergreep bij woorden die op n, s of een klinker eindigen.
Ik dacht dat dat een paar jaar geleden eens was ingevoerd. Misschien zit ik er naast, en is het nu juist geel, waar het vroeger vaak alleen vrije trap was.quote:
Springde?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zoals suarez een aantal jaar geleden als keeper speelde
101% in, maar springde en haalde de bal met zn hand tegen
Komt nog steeds door Suárez de keeper?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:12 schreef superworm het volgende:
FOK!gunfactor voor de twee ploegen:
5 Engeland 31 (+51, -20)
22 Uruguay -11 (+21, -32)
springdequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zoals suarez een aantal jaar geleden als keeper speelde
101% in, maar springde en haalde de bal met zn hand tegen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |