hij bedoelt dat hij allemaal uitgebluste spelers kreeg voor dit WKquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Confetti het volgende:
Waar de fuck heeft Johan het over?
Del Bosque zit er al sinds 2008 nu. Het is niet dat hij net voor het WK aan kwam lopen
Hij is in vorm aan het geraken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen heeft een dutje gedaan vandaag. Topfit vanavond
Ik zie toch wel sterke overeenkomsten. Beide landen beginnen met de letter C bijvoorbeeld.quote:
liggen beiden in Zuid Amerikaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie toch wel sterke overeenkomsten. Beide landen beginnen met de letter C bijvoorbeeld.
James en Pedro Rodriguez zijn broers en er zit een broer van Sven Kramer in de Duitse selectie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens Johan speelt dezelfde Gutierrez bij beide landen.
*vindt/quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Snap niet dat Caland dat zo grappig vind.
effectbejagquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ojee, ik zie het al. Die gaan straks een opmerking maken over dat Ivoriaantje, terwijl zijn vader twee uur geleden overleden is.
mensonterendquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ojee, ik zie het al. Die gaan straks een opmerking maken over dat Ivoriaantje, terwijl zijn vader twee uur geleden overleden is.
minachting van de kijkerquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
kutscheetquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
Het is en blijft een voorzichtig gesponsord programma.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoelang duurt de reclame nu al onderhand?
Niet zo lang als op Unilever 4.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoelang duurt de reclame nu al onderhand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |