https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:15 schreef Nattekat het volgende:
En weer tijd voor de passende achtergrondmuziek:
We weten allebei even goed over welke coin het gaatquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
Frankensteincoin, is die al alive?Zo nee > BC staat immer op uit de dood. Phoenixcoin dan? BC herrijst continu uit het as
Ik lees net op Bitcointalk dat de laatste blokken erg traag gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. Op 42 en 38. Zal me benieuwen, het zal eerst wel dalen tot 25 mijn geschiedenis kennende.
NICEquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef µ het volgende:
http://www.automatisering(...)met-nieuwe-financien
ABN Amro gaat een proef houden met virtual currencies, ondanks dat veel partijen roepen dat bijvoorbeeld bitcoins geen betaalmiddel zijn. Ook gaat de Bank nader kijken naar systemen om contactloos te gaan betalen.
Op naar de 70quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik lees net op Bitcointalk dat de laatste blokken erg traag gaan.
Ze verwachten nu dat t met een uurtje of 12 gepiept is......
Nog iets interessants: vorige week won Supercoin de voting bij Poloniex waarna ze geweigerd werden. Naderhand bleek dat Polo een fout had gemaakt bij het checken van de code. Toen was het leed echter al geschied, want ze hadden het nieuws al naar buiten gebracht. Koers stond toen tegen de 700. Er schijnt nog steeds communicatie te zijn met Polo en er is een reeële kans dat ze 1 dezer dagen toegevoegd worden...
700 als in wat Cloak nu op Mint doet 700? Of gewoon van 38 naar 70quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik lees net op Bitcointalk dat de laatste blokken erg traag gaan.
Ze verwachten nu dat t met een uurtje of 12 gepiept is......
Nog iets interessants: vorige week won Supercoin de voting bij Poloniex waarna ze geweigerd werden. Naderhand bleek dat Polo een fout had gemaakt bij het checken van de code. Toen was het leed echter al geschied, want ze hadden het nieuws al naar buiten gebracht. Koers stond toen tegen de 700. Er schijnt nog steeds communicatie te zijn met Polo en er is een reeële kans dat ze 1 dezer dagen toegevoegd worden...
38 naar 700. Minder doe ik het niet voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
700 als in wat Cloak nu op Mint doet 700? Of gewoon van 38 naar 70
'Hete lucht'-reacties incomingquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef µ het volgende:
NWS / ABN Amro gaat experimenteren met Bitcoin
Consider it done.quote:
Niet té enthousiast worden hé?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 70![]()
Dat zou toch lekker wakker worden zijn over een uurtje of 16
Dat heeft een heel andere reden.....quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef DaMart het volgende:
Leuk dat Cloak op Mintpal staat, maar ik ga daar echt niet in stappen nu... veel andere coins worden gedumpt door mensen die met de Cloak-hype mee willen doen... VRC wordt bijvoorbeeld al lekker goedkoop nu.
99% van de coins krijgen de maken met het tegenovergesteldequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef Joosie200 het volgende:
Die stijging van cloak.. voor Mintpal tweet: 35, na Mintpal toevoeging: 85, ja zo'n stijging zie ik Super graag maken
Been there, done thatquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
99% van de coins krijgen de maken met het tegenovergestelde
Neem het Blackcoin voorbeeld dan, er zou wel een dump aan moeten komen maar deze valt wel heel toevallig samen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat heeft een heel andere reden.....
VRC stond op het punt om Verisend te launchen maar dat liep niet lekker
O. Maar even uit VRC blijven dus...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat heeft een heel andere reden.....
VRC stond op het punt om Verisend te launchen maar dat liep niet lekker
Onzin....quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
99% van de coins krijgen de maken met het tegenovergestelde
Wat dat betreft kunnen ze die stemmen beter afschaffen dus, al scheelt dat Mintpal ook wat BTC...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Onzin....
Veel van de coins die komen door voting halen de eerste plek door gekochte stemmen en niet door een actieve community. Die gaan ten onder omdat er geen belangstelling voor is.
Coins die door Mintpal toegevoegd worden, worden nauwelijks direct gedumpt
En daarom schaffen ze het dus ammenooitniet afquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen ze die stemmen beter afschaffen dus, al scheelt dat Mintpal ook wat BTC...
Het probleem is dat Mintpal maar heel af en toe een sterke coin toevoegt. Dit is de eerste sterke coin in weken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Onzin....
Veel van de coins die komen door voting halen de eerste plek door gekochte stemmen en niet door een actieve community. Die gaan ten onder omdat er geen belangstelling voor is.
Coins die door Mintpal toegevoegd worden, worden nauwelijks direct gedumpt
Ik zit juist klaar om bij te kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Maar even uit VRC blijven dus...
Inmiddels twijfel ik wel of ik BC even ga verkopen... lijkt op weg te zijn naar een nog wat lagere bodem namelijk.
Tweede... ze hebben ook Crypt al toegevoegd deze week he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mintpal maar heel af en toe een sterke coin toevoegt. Dit is de eerste sterke coin in weken.
Rond de 10 is volgens mij wel een veilig inkoopmoment. Vorige keren veerde hij vanaf daar ook weer terug omhoogquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zit juist klaar om bij te kopen.
Heb de cloak btc's nog niet terug gestuurd naar Bittrex, als ze het snel fixen pak ik zo nog even 20-30% stijging mee
Wederom onzin Katjequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mintpal maar heel af en toe een sterke coin toevoegt. Dit is de eerste sterke coin in weken.
Ik ga me toch eens overgeven aan Twitter (quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef DaMart het volgende:
Het is wel positief om te zien dat de Twitteraccounts die ik volg bijna allemaal Crypt en Cloak al tipten en dat dat uit is gekomen. Dat geeft wel vertrouwen om een volgende keer wat serieuzer naar die tweets te kijken.
SC is niet echt veel van gekomen uiteindelijk op Mintpal. VRC is onderhand al een tijdje geleden met in het achterhoofd dat er 2 coins per week bijkomken. Crypt was ik helemaal vergeten mee te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wederom onzin Katje
VRC, Crypt, SC
Alle 3 coins van de laatste 2 weken met een flinke community en veelbelovende features
SC is kort daarna bijna verdubbeld terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn. morgen weer een announcement en ze staan elke dag in de top 8 qua volume (wat t belangrijkste is voor mintpal)quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SC is niet echt veel van gekomen uiteindelijk op Mintpal. VRC is onderhand al een tijdje geleden met in het achterhoofd dat er 2 coins per week bijkomken. Crypt was ik helemaal vergeten mee te nemen.
En 3 dagen later alweer wat extra BTC erbij gesprokkeldquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef DaMart het volgende:
Est. Total BTC0.12053059
Ik begon met 0,12... dat is 0,2 geweest....
Op naar de 1quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 3 dagen later alweer wat extra BTC erbij gesprokkeld.
Est. Total BTC 0.13043953
Als in: Daalde weer naar waar ie vandaan kwam voor ie op Mintpal kwam en heeft een volume die ook niet al te hoog is. Dat ie in de top 8 staat zegt meer iets over de andere coins op Mintpal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
SC is kort daarna bijna verdubbeld terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn. morgen weer een announcement en ze staan elke dag in de top 8 qua volume (wat t belangrijkste is voor mintpal)
Niet veel van gekomen?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 1![]()
Das mijn plan ook
Est. Total BTC
0.33037031
Nee... als ik uit CINNI en BC ben, dan gooi ik alles even naar mijn offline wallet en ga ik daarna weer opnieuw beginnen op ik denk dan even Bittrex.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 1![]()
Das mijn plan ook
Est. Total BTC0.28613778
Wijsneus, je wil altijd het laatste (bijdehante) antwoord hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als in: Daalde weer naar waar ie vandaan kwam voor ie op Mintpal kwam en heeft een volume die ook niet al te hoog is. Dat ie in de top 8 staat zegt meer iets over de andere coins op Mintpal.
Dan nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... als ik uit CINNI en BC ben, dan gooi ik alles even naar mijn offline wallet en ga ik daarna weer opnieuw beginnen op ik denk dan even Bittrex.
Deze: https://twitter.com/martinvdam/cryptotweets/membersquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef curantis het volgende:
[..]
Ik ga me toch eens overgeven aan Twitter ()
Welke volg jij dan precies?
Ieder zijn meningquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wijsneus, je wil altijd het laatste (bijdehante) antwoord hebben.
Ik ga er niet eens verder meer op in
Oja, die heb ik ook nog van weken geleden :")quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet even resetten dan... kan ik Excel ook weer overzichtelijker maken.
Ik heb ook 1 btc naar mn wallet gehaaldquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet even resetten dan... kan ik Excel ook weer overzichtelijker maken.
Ik hou het nog bij hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook nog van weken geleden :")
Blij zijn met je winstquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:01 schreef roislecxe het volgende:
Hee Super beweegt![]()
Ben benieuwd als ik thuiskom straks
Staat ie op 4900 ofzo, dan sell ik want winst. En morgenvroeg is het ineens 8000 ofzo![]()
das sowieso mijn eerste regel.quote:
Hier zou ik nog wel een wedje op uruguay aan willen wagen... maar denk dat dat niet meer lukt. Moet over 20 min weg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef Nattekat het volgende:
http://www.blackcoinbet.c(...)ab6812f700ac/details
Was Urugay niet 4e, en Engeland uitgeschakeld in de 1/8 finales op het vorige WK? :p
Nadat BC mijn buy aanraakte is ie er volgens mij nooit meer bovengekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
das sowieso mijn eerste regel.
maar toch
De enige keer dat ik besloot te holden was BC op 44k ofzo midden in de nacht, en toen ik uit bed kwam was het 31
Dan ga je over 20 minuten inzettenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier zou ik nog wel een wedje op uruguay aan willen wagen... maar denk dat dat niet meer lukt. Moet over 20 min weg.
Nah, geen zin om op de laatste nip te kopen enzo. Kijk morgen wel of er een leuke wedstrijd is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga je over 20 minuten inzetten
Laatste nipquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, geen zin om op de laatste nip te kopen enzo. Kijk morgen wel of er een leuke wedstrijd is.
Kopen, naar wallet sturen, van wallet naar die site sturen. Mwa.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laatste nip
Half uur van tevoren is toch ruim?
Dont forget Cryptquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:01 schreef roislecxe het volgende:
Hee Super beweegt![]()
Ben benieuwd als ik thuiskom straks
Staat ie op 4900 ofzo, dan sell ik want winst. En morgenvroeg is het ineens 8000 ofzo![]()
Mwa... Gister nog op 223 verkocht, kweet niet of die terug omhoog gaat zo snel.quote:
Nee joh, ik bedoel dat je daar kortgeleden ook uit gestapt bent met een kleine winst wat veeeeeeel hoger had kunnen zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa... Gister nog op 223 verkocht, kweet niet of die terug omhoog gaat zo snel.
Oh jazeker. Niet te zuinigquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoel dat je daar kortgeleden ook uit gestapt bent met een kleine winst wat veeeeeeel hoger had kunnen zijn
Yep, was te ongeduldig.....0,5btc had 5 kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh jazeker. Niet te zuinig
Maar jij ook volgens mij (met een groot gedeelte in ieder geval.)
Mijn eerste buy van crypt was op 0.00008300....
Mijn eerste buy van Dark was 0.00097000...
Tja.
Maar ik heb ook voorbeelden van veel te lang holden en de coin komt niet meer omhoog.
Helemaal topquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yep, was te ongeduldig.....0,5btc had 5 kunnen zijn.
Leermomentje, daarom ook mijn opmerking over mbt Super
Komt goed, volgens mij heb ik je zo al eens uit XLB getrokkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Helemaal top
Roep dan ook als er blijkt dat het weer een scam is ofzoIk volg al die twitter enzo, maar toch krijg ik al die info echt niet bijgebeend hoor
Kan goed jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Komt goed, volgens mij heb ik je zo al eens uit XLB getrokken
Ik ook, kan het ook goed gebruiken om terug te komen waar ik stondquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb ook eens zin in een 100% klapper ofzo
Idemquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook, kan het ook goed gebruiken om terug te komen waar ik stond
Je bedoelt met announcement dat SC met een whitepaper komt morgen? Is net nog wel redelijk wat gedumpt trouwens op mintpalquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
SC is kort daarna bijna verdubbeld terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn. morgen weer een announcement en ze staan elke dag in de top 8 qua volume (wat t belangrijkste is voor mintpal)
Niet veel van gekomen?
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook, kan het ook goed gebruiken om terug te komen waar ik stond
Yep, komt morgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:50 schreef smiths het volgende:
[..]
Je bedoelt met announcement dat SC met een whitepaper komt morgen? Is net nog wel redelijk wat gedumpt trouwens op mintpal
Ik heb net de laatste paar pagina's van het SC topic gelezen maar kon niet zo snel vinden wat het whitepaper inhoud. Wat voor functies staan daarin beschreven?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yep, komt morgen
SC is heel de dag stabiel geweest, heb t zelf niet gecontroleerd maar die daling schijnt veroorzaakt te zijn door 1 grote order
Ik heb tot nog toe alle uitslagen goed gehadquote:
Jij denkt dat Uruguay wint? Wat zijn de odds op jouw site?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb tot nog toe alle uitslagen goed gehad
Spanje zou ik tegengewed hebben voor de odds, maar dacht wel dat NL zou winnen.
3.85 - 3.65 - 1.95.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Uruguay wint? Wat zijn de odds op jouw site?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
ik ben der vandoorrrrr..
Houdoe en tot straks
In je dromen vriend, ik weet waar je dromen wonentwitter:CryptoCobain twitterde op donderdag 19-06-2014 om 19:20:28Wtf logged into my mintpal acct and there's 40 btc here o___O I haven't used this acct for weeks reageer retweet
Jaaaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je juicht vast niet voor de koers van BC nu.
Ik denk dat ie nu al te laag staat om te sellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een sellorder gezet. Zie het wel tot onder mijn buy op 227 zakken straks.
Denk niet dat dat weer gaat gebeuren...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:56 schreef DaMart het volgende:
Op dit tempo is BC morgenochtend weer terug op 18.
De vorige keer dacht je wel dat dat ging gebeuren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat weer gaat gebeuren...
Goed puntquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige keer dacht je wel dat dat ging gebeuren?.
http://www.coindesk.com/h(...)0-million-dogecoins/quote:Earlier this week it came to light that an as-yet unidentified hacker or hackers gained administrator access to network attached storage (NAS) servers sold by Synology. This resulted in the creation of roughly 500 million dogecoins over a several month-long period, with activity peaking in February.
Oké, ik moet hier dus eigenlijk ook even niet kijken, anders duurt die altcoinpauze van me wel heel erg kortquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:58 schreef Joosie200 het volgende:
Doordat Super in de lift zit ben ik omhoog gegaan van 1,81 BTC eergisteren naar 2,09 BTC uit BC/Cinni en vandaag 3,09 BTC met super. Het kan verkeren zo snel het gaat met zo gewonnen, zo geronnen is zo weer terug gewonnen
BTC offline halen doe ik alleen wanneer ik weer op 4,5 BTC sta. Gaat 4 BTC mijn wallet in en speel ik verder met 0,5 BTC. Heb mijn lesje nu wel geleerdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, ik moet hier dus eigenlijk ook even niet kijken, anders duurt die altcoinpauze van me wel heel erg kort.
De laatste weken ben ik te veel bezig geweest met die altcoins. Ik wil nu gewoon even wat andere dingen doen en dat lukt me dus niet als ik BTC op exchanges heb staanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BTC offline halen doe ik alleen wanneer ik weer op 4,5 BTC sta. Gaat 4 BTC mijn wallet in en speel ik verder met 0,5 BTC. Heb mijn lesje nu wel geleerd
Hier ook, nam me altijd voor meer in de boeken te duiken voor dat hertentamen van volgende week. Ondertussen heb ik mij enkel bezig gehouden met altsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste weken ben ik te veel bezig geweest met die altcoins. Ik wil nu gewoon even wat andere dingen doen en dat lukt me dus niet als ik BTC op exchanges heb staan.
Ik moet nog een fotoboek maken van mijn laatste vakantie, nog reisverslag schrijven, ander verhaal afmaken, en nog wat dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hier ook, nam me altijd voor meer in de boeken te duiken voor dat hertentamen van volgende week. Ondertussen heb ik mij enkel bezig gehouden met altsZie die RZR dan vliegen.. begon vannacht op 0.0007, staat nu op 0.0017.
Volgens de geruchten wordt XMR vandaag toegevoegd op BTC38, van mij mag t!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:02 schreef edraket31 het volgende:
Mensen.....willen jullie aub nog eens stemmen op Monero (XMR) bij Mintpal?
Ze staan weliswaar op nr 1, maar zie graag een grotere voorsprong.
Ik sta op gemiddeld +50% (eerste aankoop 400, nu 648) maar mijn koersdoel is +100
Eerst welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt je glazen bol ook voor traden?
Denk niet dat Costa Rica dat kan winnenquote:
Je sluit gelijkspel niet uitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk niet dat Costa Rica dat kan winnen
Die odds zullen wel goed zijn als je op CR gokt.
Ik ga een gokje wagen op gelijkspelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
150% voor Italië, dat is nog best veel
-Nevermind, beetje scheelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat willen we zien, Super is van de lijst want halvering is een feit!
Vroeg waar je die afbeelding vandaan hadquote:
Je moet niet denken maar doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:37 schreef Joosie200 het volgende:
Vanochtend instappen wanneer ik net wakker was op RZR op 85 en uitstappen op 240 had mij net geen verdriedubbeling in BTC kunnen geven. Koekoek, ook goedemorgen!
Ben te statisch ja, ik merk de kansen op maar handel er niet naar. Ligt aan het feit dat ik al te snel het worst case scenario zie gebeuren, een roisje doen, kopen > koers keldert flink. Moet gewoon veel korter erop zitten, al buy en sell je binnen 5 minuten, als je winst kan pakken moet je gewoon die winst pakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je moet niet denken maar doen![]()
Zit me helemaal suf te klikken vandaag, maar t levert wel wat op
Grmbl...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt met een gerust hart Supercoin bijkopen, op bitcointalk:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef roislecxe het volgende:
Zie dat ik nog 0.1 btc vrij heb op Bittrex... Wat ermee te doen...
Nah, ik heb daar al aardig wat inzitten voor mijn doen. Wil eigenlijk een beetje kansen spreiden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart Supercoin bijkopen, op bitcointalk:
I just re-tweeted the white paper announcement to my 6k twitter followers...
doing my best to help build interest in SUPER.
still voting on mintpal too.
FOLLOW ME ON TWITTER - @originalchilli
Zoek de transactie-id eens opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb trouwens naar Blackcoinbet net wat gestuur, een half uurtje terug ofzo. maar ik zie nog steeds niks. In m'n wallet is het al wel afgeschreven. Schiet ook weer op.
VootCoin staat relatief laag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef roislecxe het volgende:
Zie dat ik nog 0.1 btc vrij heb op Bittrex... Wat ermee te doen...
En toen was het geen probleem?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoek de transactie-id eens op
Ik heb eerder al mijn wallet geleegd.
twitter:BitcoinTurtle twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 13:00:53Feels good being all-in #DarkCoin and #VootCoin http://t.co/hJwMahhIt9 reageer retweet
Oke, nog een tip dan (niet verder vertellen, zit nog onder de radar deze)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, ik heb daar al aardig wat inzitten voor mijn doen. Wil eigenlijk een beetje kansen spreiden.
Zat er ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oke, nog een tip dan (niet verder vertellen, zit nog onder de radar deze)
FRAC
De wie? Ja, FRACTAL Coin!!
Is de afgelopen 24u al 100% gestegen maar wordt nog veel meer van verwacht.
Nieuwe coin, mining is over, geen dumps meer (btje zoals supercoin)
Ben er een half uurtje geleden ingestapt
heb ze ook al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, straks als ik thuis ben los ik het mysterie wel op
Wat is jouw Twitter acc. Dan volg ik je en kan ik even uitzoeken wie jij allemaal volgt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
FRAC
Ik ben ook ingestapt op 90Kquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
FRAC
Reden: er is een whitepaper uitgekomen en dan is het gebruikelijk om te gaan dumpen de laatste tijdquote:
Heb nog 15 verstuurd, nu als bet op Costa Rica. ROI over 1000%, tja... Denk nietdat ze winnen, maar zonde om de gok niet te nemen. 15 BC gestuurd, als CR wint krijg ik er 148.8 terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, straks als ik thuis ben los ik het mysterie wel op
Pas maar op met VOOT, die kan zomaar keihard naar beneden gaan als ik die spikes en het volume ziequote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
Net te laat om VOOT voor 840 te kopen... dat was binnen 2 minuten 50% winst geweest.
Andere tactiek door lager volume, lagere orderbedragen en grotere stappen....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
Ik weet al weer waarom ik Bittrex niet fijn vind, hoppen van de ene coin naar de andere wil gewoon niet net zo snel als op Mintpal. That is, als je wilt hoppen met winst op zak
Die ga ik een tijdje vasthouden, gaat snel toegevoegd worden op grotere exchangesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:37 schreef roislecxe het volgende:
Als Super nou ook es ff naar de maan gaat
Doe ik eiglk nooit op Bittrex. Voordat je t weet, vis je achter het net. Zie een paar berichten hierboven mijn opmerking.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Had toch ff op 120 moeten verkopen en weer goedkoper terugkopen
Ja, ik laat er ook geen buy order op staan. Maar die spike naar 800 net had ik bijna te pakken. Zat heel snel weer op 1300 toen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Pas maar op met VOOT, die kan zomaar keihard naar beneden gaan als ik die spikes en het volume zie
Mijn initiële koersdoel was dan ook bereikt maar hield niet lang genoeg stand. Even winst pakken en goedkoop terugkopen zit er gewoon niet in bij coins met weinig volume kennelijk. Dus ja, andere tactiek pakken ligt voor de hand. Denk dan maar aan long gaan tot ie de 10k aantikt en tot die tijd maar afwachten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gewoon ergens in gaan zitten totdat je koersdoel bereikt is, tussendoor meegaan met de swings is ook verrekte lastig.
http://www.blackcoinbet.com/quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:11 schreef Maxbet het volgende:
Waar zetten jullie eigenlijk in op die WK wedstrijden met crypto?
Heb je ook ingezetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
jaaa.. ex-Eredivisie spelers zoals Ruiz vandaag en Suarez gisteren
Nope, waag ik me niet aan bij het WK. Ik kijk alle wedstrijden gewoon voor de lolquote:
Ik zie het, ze hebben teveel vorken liggen of wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:25 schreef DaMart het volgende:
DRK heeft last van een vork, dus wordt nu gedumpt.
Ze zoeken nu naar een mes om hem kapot te snijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zie het, ze hebben teveel vorken liggen of wat?
Om het dan snel op te lepelen zeker?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zoeken nu naar een mes om hem kapot te snijden.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om het dan snel op te lepelen zeker?
In feite niet zoveel stijging toch. 156 naar 180. daar tekende ik niet voor op Mintpal bij die kleine coins hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
Je zal een half uur geleden maar RZR hebben gekocht op 156000....
Ging nu even hard, maar ze verwachten dat die coin nog wel verder gaat stijgen de komende dagen... er wordt ook gespeculeerd dat Mintpal hem wel eens heel rap zou kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In feite niet zoveel stijging toch. 156 naar 180. daar tekende ik niet voor op Mintpal bij die kleine coins hoor
Heb jij die ook gekocht?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging nu even hard, maar ze verwachten dat die coin nog wel verder gaat stijgen de komende dagen... er wordt ook gespeculeerd dat Mintpal hem wel eens heel rap zou kunnen toevoegen.
Na een vorkje stijgt het toch gewoon weer of...?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef DaMart het volgende:
Dark onder de 160... het wordt bijna verleidelijk om straks te kopen.
Daaromquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Na een vorkje stijgt het toch gewoon weer of...?
Vorige keer wel iig.
Hehehe, ach je hebt nu een winning teamquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:42 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, mijn altcoinpauze is zo'n succes dat ik inmiddels alweer in een paar coins zit:
BC
CINNI
FRAC
MAMM
RZR
SUPER
VRC
Italie nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehehe, ach je hebt nu een winning team
Mja.. leuk die stijging vanaf 38 maar /meh, andere coins zoals FRAC/RZR die er tussendoor komen hebben meer stijgingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:44 schreef roislecxe het volgende:
En Super blijft maar een beetje zeuren rond de 5000.
Ik hoop het... ben nu Cinni aan het verkopen om in DRK te kunnen stappen straksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehehe, ach je hebt nu een winning team
Te laat van mijn Cinni af...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben net uit super gegaan om goedkoop DRK in te kopen op Bittrex, ga ik die wel terugsluizen naar Mint om te verpatsen op 200+Wel dikke arbritrage nu, Bittrex: 178, Mint: 158
DRK terug naar 100?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
Als dit klopt, zou ik nog even wachten met DRK kopen...twitter:
Naah, DRK is net zoals onkruid. Dat vergaat nooit, duikelt alleen af en toe naar een vorkjequote:
Hou opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef roislecxe het volgende:
2216c1a4b0577b2c... 15 BC 110.586 BC Confirmed 2014-06-20 15:12:20 Win
![]()
Tak of Tips.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
Even een polletje.. welke coin gaat een klapper maken?
Haha zou wat zijn jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
Nu Spanje, Portugal, Italië, Engeland eruit liggen tijd om voor la France naar huus te gaan. Hup Zwitsterland!
Dat zou goed zijn voor mijn poolquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
Nu Spanje, Portugal, Italië, Engeland eruit liggen tijd om voor la France naar huus te gaan. Hup Zwitsterland!
Hoezoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok... Rois zegt dus dat Frankrijk wint. Tja... dan wordt het lastig
Laat maar, je vertrouwen in één klap weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk niet dat Costa Rica dat kan winnen
Die odds zullen wel goed zijn als je op CR gokt.
Haha had het ook niet verwacht, maar tja, zo makkelijk verdienen met een inzet van niks. Toch aardig. Misschien gooi ik nog 10bc op Zwitserland, moet nog even denken...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat maar, je vertrouwen in één klap weg.
dat schiet toch allemaal niet opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... als ik 12:15:76 inleg krijg ik 97 terug als Frankrijk wint en anders 113. Beter blijven die odds min of meer hetzelfde
Beter dan 10BC inleggen en hopen dat het goedkomtquote:
En wat is max winst als je alle bets die verliezen er weer vanaf trekt. Hou je ook niks overquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan 10BC inleggen en hopen dat het goedkomt
Ik raak hooguit 6BC kwijt
Ga wel wat meer risico nemen, minder op Frankrijk.
Na een update 7 en 9BCquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat is max winst als je alle bets die verliezen er weer vanaf trekt. Hou je ook niks over
Niks dus. Kun je beter niet meedoen, je kan onderhand meer verliezen dan winnen.quote:
Daarom betten op de underdog met meeste rendement. Wordt die 10 BC nog eens wat meer dan 0.002 BTCquote:
Werd net ff 1000 op zwitserland gezet. das wel cashen als dat goed komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
De odds van Zwiterland zijn net in elkaar geklapt
Preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom betten op de underdog met meeste rendement. Wordt die 10 BC nog eens wat meer dan 0.002 BTC
Ik wil het risico spreiden en ook voor gelijkspel gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom betten op de underdog met meeste rendement. Wordt die 10 BC nog eens wat meer dan 0.002 BTC
Zo denk ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
Bedoel al zet je 10 x 10 BC in op meeste ROI en maar 1 v/d 10 wordt wat heb je meer rendement dan alles inzetten op het minste ROI en 3 v/d 10 wat binnen harken. Althans, zo zie ik het dan
Was 30BC verlies geweest met een beetje pechtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo denk ik ook
Daarom net op winst van CR en gelijkspel ingezet, Tesamen 30 bc. kreeg 116 ofzo uitbetaald. Nou prima.
Kans van 2 op 3 dat ik het goed heb. Ook al was Italie favoriet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was 30BC verlies geweest met een beetje pecht
En dat 3x herhalen en je bent alweer klaar.
Ach, ik werk gewoon volgens het geld maakt geld principe. Hoe meer ik heb, hoe meer ik kan winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kans van 2 op 3 dat ik het goed heb. Ook al was Italie favoriet.
Daar gaat het idee van stakeholder zijn en staken in een wallet. Leuk dat dividend maar als je in the end +5% dividend krijgt op een verlies van -70% maakt het geen klap uit.twitter:CryptoCoinNL twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 20:52:20I really thought #CAIx would be a good choice.... Its dying. Bad for all node holders. They get rewards, but the coin value -70% @JStuhlman reageer retweet
Op Frankrijk wedden lijkt ineens boeiender te worden. Op 20 bc inzet krijg je 33.4 terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Odds zijn nu helemaal in elkaar gekakt, mijn methode werkt niet meer.
Ik was vergeten dat mijn verlies op Frankrijk een beetje gestegen wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Wat zit je toch allemaal te klooien![]()
Op 2 van de 3 uitslagmogelijkheden draait je dus verlies. Weddenschappen als deze kun je nooit 100% winst draaien offc.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:13 schreef roislecxe het volgende:
Hmmm Zwitserland of Frankrijk... Goede odds, maar ik denk dat Frankrijk wint dus zou beetje zonde zijn. En op Frankrijk wedden vind ik de moeite niet.
Niet, ik wilde op Frankrijk wedden op de laatste nip vanwege die stijgende odds. Zwitserland zakte helemaal weg van 1000 naar 400. Dat was de moeite niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Beter dan gelijkspel
KutRois, vergeten te gokken en puur mazzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |