https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:15 schreef Nattekat het volgende:
En weer tijd voor de passende achtergrondmuziek:
We weten allebei even goed over welke coin het gaatquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
Frankensteincoin, is die al alive?Zo nee > BC staat immer op uit de dood. Phoenixcoin dan? BC herrijst continu uit het as
Ik lees net op Bitcointalk dat de laatste blokken erg traag gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. Op 42 en 38. Zal me benieuwen, het zal eerst wel dalen tot 25 mijn geschiedenis kennende.
NICEquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef µ het volgende:
http://www.automatisering(...)met-nieuwe-financien
ABN Amro gaat een proef houden met virtual currencies, ondanks dat veel partijen roepen dat bijvoorbeeld bitcoins geen betaalmiddel zijn. Ook gaat de Bank nader kijken naar systemen om contactloos te gaan betalen.
Op naar de 70quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik lees net op Bitcointalk dat de laatste blokken erg traag gaan.
Ze verwachten nu dat t met een uurtje of 12 gepiept is......
Nog iets interessants: vorige week won Supercoin de voting bij Poloniex waarna ze geweigerd werden. Naderhand bleek dat Polo een fout had gemaakt bij het checken van de code. Toen was het leed echter al geschied, want ze hadden het nieuws al naar buiten gebracht. Koers stond toen tegen de 700. Er schijnt nog steeds communicatie te zijn met Polo en er is een reeële kans dat ze 1 dezer dagen toegevoegd worden...
700 als in wat Cloak nu op Mint doet 700? Of gewoon van 38 naar 70quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik lees net op Bitcointalk dat de laatste blokken erg traag gaan.
Ze verwachten nu dat t met een uurtje of 12 gepiept is......
Nog iets interessants: vorige week won Supercoin de voting bij Poloniex waarna ze geweigerd werden. Naderhand bleek dat Polo een fout had gemaakt bij het checken van de code. Toen was het leed echter al geschied, want ze hadden het nieuws al naar buiten gebracht. Koers stond toen tegen de 700. Er schijnt nog steeds communicatie te zijn met Polo en er is een reeële kans dat ze 1 dezer dagen toegevoegd worden...
38 naar 700. Minder doe ik het niet voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
700 als in wat Cloak nu op Mint doet 700? Of gewoon van 38 naar 70
'Hete lucht'-reacties incomingquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef µ het volgende:
NWS / ABN Amro gaat experimenteren met Bitcoin
Consider it done.quote:
Niet té enthousiast worden hé?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 70![]()
Dat zou toch lekker wakker worden zijn over een uurtje of 16
Dat heeft een heel andere reden.....quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef DaMart het volgende:
Leuk dat Cloak op Mintpal staat, maar ik ga daar echt niet in stappen nu... veel andere coins worden gedumpt door mensen die met de Cloak-hype mee willen doen... VRC wordt bijvoorbeeld al lekker goedkoop nu.
99% van de coins krijgen de maken met het tegenovergesteldequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef Joosie200 het volgende:
Die stijging van cloak.. voor Mintpal tweet: 35, na Mintpal toevoeging: 85, ja zo'n stijging zie ik Super graag maken
Been there, done thatquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
99% van de coins krijgen de maken met het tegenovergestelde
Neem het Blackcoin voorbeeld dan, er zou wel een dump aan moeten komen maar deze valt wel heel toevallig samen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat heeft een heel andere reden.....
VRC stond op het punt om Verisend te launchen maar dat liep niet lekker
O. Maar even uit VRC blijven dus...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat heeft een heel andere reden.....
VRC stond op het punt om Verisend te launchen maar dat liep niet lekker
Onzin....quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
99% van de coins krijgen de maken met het tegenovergestelde
Wat dat betreft kunnen ze die stemmen beter afschaffen dus, al scheelt dat Mintpal ook wat BTC...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Onzin....
Veel van de coins die komen door voting halen de eerste plek door gekochte stemmen en niet door een actieve community. Die gaan ten onder omdat er geen belangstelling voor is.
Coins die door Mintpal toegevoegd worden, worden nauwelijks direct gedumpt
En daarom schaffen ze het dus ammenooitniet afquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen ze die stemmen beter afschaffen dus, al scheelt dat Mintpal ook wat BTC...
Het probleem is dat Mintpal maar heel af en toe een sterke coin toevoegt. Dit is de eerste sterke coin in weken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Onzin....
Veel van de coins die komen door voting halen de eerste plek door gekochte stemmen en niet door een actieve community. Die gaan ten onder omdat er geen belangstelling voor is.
Coins die door Mintpal toegevoegd worden, worden nauwelijks direct gedumpt
Ik zit juist klaar om bij te kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Maar even uit VRC blijven dus...
Inmiddels twijfel ik wel of ik BC even ga verkopen... lijkt op weg te zijn naar een nog wat lagere bodem namelijk.
Tweede... ze hebben ook Crypt al toegevoegd deze week he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mintpal maar heel af en toe een sterke coin toevoegt. Dit is de eerste sterke coin in weken.
Rond de 10 is volgens mij wel een veilig inkoopmoment. Vorige keren veerde hij vanaf daar ook weer terug omhoogquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zit juist klaar om bij te kopen.
Heb de cloak btc's nog niet terug gestuurd naar Bittrex, als ze het snel fixen pak ik zo nog even 20-30% stijging mee
Wederom onzin Katjequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mintpal maar heel af en toe een sterke coin toevoegt. Dit is de eerste sterke coin in weken.
Ik ga me toch eens overgeven aan Twitter (quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef DaMart het volgende:
Het is wel positief om te zien dat de Twitteraccounts die ik volg bijna allemaal Crypt en Cloak al tipten en dat dat uit is gekomen. Dat geeft wel vertrouwen om een volgende keer wat serieuzer naar die tweets te kijken.
SC is niet echt veel van gekomen uiteindelijk op Mintpal. VRC is onderhand al een tijdje geleden met in het achterhoofd dat er 2 coins per week bijkomken. Crypt was ik helemaal vergeten mee te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wederom onzin Katje
VRC, Crypt, SC
Alle 3 coins van de laatste 2 weken met een flinke community en veelbelovende features
SC is kort daarna bijna verdubbeld terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn. morgen weer een announcement en ze staan elke dag in de top 8 qua volume (wat t belangrijkste is voor mintpal)quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SC is niet echt veel van gekomen uiteindelijk op Mintpal. VRC is onderhand al een tijdje geleden met in het achterhoofd dat er 2 coins per week bijkomken. Crypt was ik helemaal vergeten mee te nemen.
En 3 dagen later alweer wat extra BTC erbij gesprokkeldquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef DaMart het volgende:
Est. Total BTC0.12053059
Ik begon met 0,12... dat is 0,2 geweest....
Op naar de 1quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 3 dagen later alweer wat extra BTC erbij gesprokkeld.
Est. Total BTC 0.13043953
Als in: Daalde weer naar waar ie vandaan kwam voor ie op Mintpal kwam en heeft een volume die ook niet al te hoog is. Dat ie in de top 8 staat zegt meer iets over de andere coins op Mintpal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
SC is kort daarna bijna verdubbeld terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn. morgen weer een announcement en ze staan elke dag in de top 8 qua volume (wat t belangrijkste is voor mintpal)
Niet veel van gekomen?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 1![]()
Das mijn plan ook
Est. Total BTC
0.33037031
Nee... als ik uit CINNI en BC ben, dan gooi ik alles even naar mijn offline wallet en ga ik daarna weer opnieuw beginnen op ik denk dan even Bittrex.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 1![]()
Das mijn plan ook
Est. Total BTC0.28613778
Wijsneus, je wil altijd het laatste (bijdehante) antwoord hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als in: Daalde weer naar waar ie vandaan kwam voor ie op Mintpal kwam en heeft een volume die ook niet al te hoog is. Dat ie in de top 8 staat zegt meer iets over de andere coins op Mintpal.
Dan nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... als ik uit CINNI en BC ben, dan gooi ik alles even naar mijn offline wallet en ga ik daarna weer opnieuw beginnen op ik denk dan even Bittrex.
Deze: https://twitter.com/martinvdam/cryptotweets/membersquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef curantis het volgende:
[..]
Ik ga me toch eens overgeven aan Twitter ()
Welke volg jij dan precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |