quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
Jij weer.![]()
Was jij niet diegene die laatst iedereen en alles zat uit te schelden en te trollen in FB?
quote:
"Serieuze antwoorden" was dus niet duidelijk... Dan zeg ik het toch gewoon nog een keer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef Kaviaar het volgende:
Dit topic ga ik vanavond nog eens stiekem onder de dekens lezen. Je zou Fok zo verschrikkelijk blij maken met een goede fotoreportage...
whehehquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Basp1 het volgende:
Als je nu tepelpiercings neemt en dan met een elastiekjes de boel bij elkaar trekken?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Basp1 het volgende:
Als je nu tepelpiercings neemt en dan met een elastiekjes de boel bij elkaar trekken?
De eerste was een vraag. En een goede ook nog.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
[..]
"Serieuze antwoorden" was dus niet duidelijk... Dan zeg ik het toch gewoon nog een keer?
Serieuze antwoorden, graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef Motorbass het volgende:
Voor de duidelijkheid, TS heeft zoiets?Het is juist lelijk als je ze dan tegen elkaar gaat proppen, je houdt altijd zo'n opening bij de borstkas, dat wordt dan echt zo'n tunnel als verderop de borsten wel tegen elkaar geduwd zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet boven cupmaat E, echt niet, niet in de normale winkels. Op het internet vind je ze na heel lang zoeken op speciale sites, maar dan hebben ze geen kussentjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Doe een heel strak topje/hemdje over je bh aan?
En push up bestaat zeker wel in grotere maten hoor
1. Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben je vies dik TS, of heb je gewoon flinke jetsers en een mooi lijntje.
Indien optie 2: Hoi
Het gaat om aandacht.. en wel met 2 topics:quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:06 schreef Yalesa het volgende:
[..]
1. Ik ben niet dik.
2. Het gaat daar eigenlijk niet om.
Aandacht? Ik wil serieuze hulp en dat andere topic stond in een verkeerd subforum en ik was even vergeten dat het de mods het topic naar een ander subforum kunnen schoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het gaat om aandacht.. en wel met 2 topics:
FHF / Hoe een spleetje tussen de borsten te krijgen (serieus topic)
jawelquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:06 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Niet boven cupmaat E, echt niet, niet in de normale winkels. Op het internet vind je ze na heel lang zoeken op speciale sites, maar dan hebben ze geen kussentjes.
En een heel strak topje? Het moet dan wel héél strak zijn om enig effect te hebben.
Open hem dan in ONZ of in KLB (het is tenslotte een onzinnige klacht)quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Aandacht? Ik wil serieuze hulp en dat andere topic stond in een verkeerd subforum en ik was even vergeten dat het de mods het topic naar een ander subforum kunnen schoppen.
Ik heb er ook een gekocht via internet, maar er zaten geen kussentjes in. Kun je ajb linken naar de site waar jij het gekocht hebt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel
Ik heb ze ook gehad in groter dan E
Via Internet, dat wel ja. Maar wie shopt er überhaupt nog in winkels
Absoluut niet. Je bent een man, dus ik neem het je niet kwalijk dat je geen verstand hebt van dit soort zaken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Open hem dan in ONZ of in KLB (het is tenslotte een onzinnige klacht)
Dan kun je ook direct een foto van je tetten kwijt..
(btw grote push up bh maten zijn bijna overal wel te krijgen)
Donder toch op.. https://www.google.nl/sea(...).mozilla:nl:officialquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je bent een man, dus ik neem het je niet kwalijk dat je geen verstand hebt van dit soort zaken.
En ik wil nergens een foto van mijn borsten kwijt, ik heb al gezegd dat het me niet om de aandacht gaat.
Dat heb ik al talloze keren gedaan. Ze hebben nergens een push up-beha in mijn maat. En alleen een push up-beha gaat niet genoeg zijn, ben ik bang. Het moet een uitzonderlijk goede zijn+een Xtreme bra. Heb je nog opties?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ga eens naar een goede lingeriewinkel en vraag het daar. Die mensen hebben er verstand van.
Misschien moet je er dan gewoon vrede mee hebben dat je borsten iets verder uit elkaar staan? Lijkt me ook erg oncomfortabel om een hele constructie aan te hebben die je borsten tegen elkaar aanduwt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:23 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat heb ik al talloze keren gedaan. Ze hebben nergens een push up-beha in mijn maat. En alleen een push up-beha gaat niet genoeg zijn, ben ik bang. Het moet een uitzonderlijk goede zijn+een Xtreme bra. Heb je nog opties?
Je hebt zeker "grote maten push up-beha" ingetypt. Niet echt slim, want er komen alleen resultaten met "push up beha zodat grote borsten krijgt", dus niet voor vrouwen die al grote borsten hebben. Kijk maar naar je resultaten, geen één site met een push up-beha voor grote borsten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Donder toch op.. https://www.google.nl/sea(...).mozilla:nl:official
Werkelijk overal dus.. on.. en offline...
En schat.. mannen geen verstand van zaken..?
Je dacht dat een vrouw de bh bedacht en gemaakt had..?
Dankje, ik zoek het meteen op op het internet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Winkels voor speciale grote maten inderdaad
Ik had er zelf 1 van de otto en ik dacht ook van de pabo
Ander seksshops zullen ze ook wel hebben
Mens... hoe blond ben je nou..?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:25 schreef Yalesa het volgende:
Je hebt zeker "grote maten push up-beha" ingetypt. Niet echt slim,
Het probleem is dat je maar een heel beperkte keuze hebt aan push up-beha's in mijn maat, als ze bestaan, moet je ze bestellen op het internet. Dan weet je niet of ze goed zijn of niet, want je hebt ze niet kunnen passen. Met een goede push-upbeha zou ik ver komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan gewoon vrede mee hebben dat je borsten iets verder uit elkaar staan? Lijkt me ook erg oncomfortabel om een hele constructie aan te hebben die je borsten tegen elkaar aanduwt.
Er staat niet een één push up-beha tussen. Weet je wel wat een push up-beha is?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mens... hoe blond ben je nou..?
2e hit:
Grote cupmaten: E t/m J
Dan bestel je er toch in verschillende maten en stuur je terug wat niet goed zit?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het probleem is dat je maar een heel beperkte keuze hebt aan push up-beha's in mijn maat, als ze bestaan, moet je ze bestellen op het internet. Dan weet je niet of ze goed zijn of niet, want je hebt ze niet kunnen passen. Met een goede push-upbeha zou ik ver komen.
Beter kijken schat...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Er staat niet een één push up-beha tussen. Weet je wel wat een push up-beha is?
Dan pas je hem toch thuis? Je kunt altijd terug sturenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het probleem is dat je maar een heel beperkte keuze hebt aan push up-beha's in mijn maat, als ze bestaan, moet je ze bestellen op het internet. Dan weet je niet of ze goed zijn of niet, want je hebt ze niet kunnen passen. Met een goede push-upbeha zou ik ver komen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
Of gewoon graag even wil roepen dat je grote tieten hebt
Dat ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg echt het gevoel dat je aan het miepen bent om het miepen
Of gewoon graag even wil roepen dat je grote tieten hebt
??? Google eens kijk mij grote tieten hebben-post. Als ik aandacht had gewild, had ik wel gezegd dat ik het perfecte stel tieten heb, ik zeg echter dat de mijne wat uit elkaar staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef Logician2.0 het volgende:
Freya bh's
65G hier en perfecte fitting.
En idd google eens verkapt kijk mij grote tieten hebben topic
ps: ik heb ook grote tieten, in before obvious![]()
Er zitten ook nog van die leuke verzendkosten bij vaak. Maar het klopt, als de er geen verzendkosten aan vastzitten, doe ik dit wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan bestel je er toch in verschillende maten en stuur je terug wat niet goed zit?
Fap Fapquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef Logician2.0 het volgende:
Freya bh's
65G hier en perfecte fitting.
En idd google eens maw verkapt kijk mij grote tieten hebben topic
ps: Ja ik heb ook grote tieten, in before obvious![]()
http://www.freyalingerie.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |