Beste FOK!'sters,
Er is een probleempje dat ik al een tijdje heb. Mijn borsten staan wat verder uit elkaar en het lukt me maar niet om er een spleetje tussen te krijgen. Als ik geen beha aanheb, passen er drie vrouwenduimen tussen mijn borsten en dan blijft er nog een beetje over, dus ruim drie vrouwenduimen.
Ik heb natuurlijke borsten. Push up-beha's in winkels gaan maar tot en met cupmaat E en mijn cupmaat zit hier nog boven. Ik weet niet waarom er wordt gedacht dat vrouwen met hele grote borsten geen behoefte meer hebben aan een spleetje ertussen...
Desondanks heb ik ooit een push-upbeha in cupmaat E gekocht, deze was echter te klein, zoals te verwachten was. Ook heb ik twee keer via het internet een push up-beha besteld, maar ze hadden nooit de kussentjes die nodig waren om mijn borsten naar elkaar toe te duwen. Ook heb ik kipfileetjes geprobeerd. Het was nog steeds niet genoeg.
Ik heb al een alternatief gevonden op het internet: de Xtreme bra. Het is echter overal uitverkocht (of ze hebben het niet in mijn onderwijdtemaat). Ik heb een site gevonden die mijn laatste hoop is, maar de kans zit er dik in dat dat em ook niet gaat worden.
Ik ben echter niet van plan op te geven

. Heeft een van jullie dit probleem ook (gehad)? Weet een van jullie een goed alternatief (zoals een bepaalde push-up beha voor grote cupmaten met kussentjes, bepaalde inlegdingen of bepaalde technieken)?
Alvast bedankt voor de
serieuze antwoorden.