Ik post het wel in een ander subforum.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb er nog wel eentje over, mag je gratis op komen halen.
Wat een mooi subforum is dit toch ook hé
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijkIk wil hulp bij het oplossen van dit probleempje.
FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijkIk wil hulp bij het oplossen van dit probleempje.
Ik denk dat het geinig en leuk zou zijn als je ook gaat solliciteren voor FHF mod en dat we dan samen gaan modden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Lijkt me echt een saai forum om te modden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het geinig en leuk zou zijn als je ook gaat solliciteren voor FHF mod en dat we dan samen gaan modden.
CRE is nog erger.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me echt een saai forum om te modden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar haal je die derde duim vandaan?
Liften? Het gaat erom dat er ruimte tussen zit, ik heb niet gezegd dat ze hangen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Tieten laten liften.
Opgelost.
Slotje.
Next.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar haal je die derde duim vandaan?
Ze hangen naar de zijkant toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:05 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Liften? Het gaat erom dat er ruimte tussen zit, ik heb niet gezegd dat ze hangen.
FHF lijkt me echt één van de minder leuke fora om te modden eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het geinig en leuk zou zijn als je ook gaat solliciteren voor FHF mod en dat we dan samen gaan modden.
Nee, ze staan gewoon wat verder uit elkaar... Kleine borsten hangen over het algemeen niet en die staan meestal ook wat verder uit elkaar dan bij grote. Alleen heb ik grote borsten die ver uit elkaar staan, daardoor lukt het me niet om er een spleetje tussen de krijgen en daar wil ik hulp bij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hangen naar de zijkant toch?
Alles beter dan VBL, POL, NWS, SPT en DIG. Dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FHF lijkt me echt één van de minder leuke fora om te modden eerlijk gezegd
Niet in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FHF lijkt me echt één van de minder leuke fora om te modden eerlijk gezegd
Dit is denk ik een hele goede tip! Gewoon een magneet met een plakbandje bevestigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Tussen je borsten aan elke borst een magneet bevestigen, dan worden je borsten te allen tijde naar elkaar getrokken.
Of gewoon duct-tape.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Tussen je borsten aan elke borst een magneet bevestigen, dan worden je borsten te allen tijde naar elkaar getrokken.
Gewoon vergroten danquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ze staan gewoon wat verder uit elkaar... Kleine borsten hangen over het algemeen niet en die staan meestal ook wat verder uit elkaar dan bij grote. Alleen heb ik grote borsten die ver uit elkaar staan, daardoor lukt het me niet om er een spleetje tussen de krijgen en daar wil ik hulp bij.
Truequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles beter dan VBL, POL, NWS, SPT en DIG. Dat lijkt me echt vreselijk.
Wat was er niet duidelijk aan "serieuze antwoorden"?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is denk ik een hele goede tip! Gewoon een magneet met een plakbandje bevestigen.
Lees eens ff goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon vergroten dan
Klik hier
Is er een mod die deze bagger wil verwijderen? En nee, jullie zijn gelukkig geen mods.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
ONZ, KLB, GC, SEX lijken mij het leukst.
Daar ben ik ook het meest
Ik heb een voorkeur aan EXA en SES, maar die plek is ingenomen door Paxcon (en ik ken hem nota bende IRL)quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
ONZ, KLB, GC, SEX lijken mij het leukst.
Daar ben ik ook het meest
Neequote:
Nu Haywood en Marie allebei niet meer online zijn inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur aan EXA en SES, maar die plek is ingenomen door Paxcon (en ik ken hem nota bende IRL)![]()
Ach, FHF lijkt me wel spannend. Hoeft van mij niet perse hoor.
Ik heb in m'n brief ook gezegd dat ik evt. KLB ook wilde modden, lijkt me daar wel nodig.
KLB modden lijkt me ook wel cool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur aan EXA en SES, maar die plek is ingenomen door Paxcon (en ik ken hem nota bende IRL)![]()
Ach, FHF lijkt me wel spannend. Hoeft van mij niet perse hoor.
Ik heb in m'n brief ook gezegd dat ik evt. KLB ook wilde modden, lijkt me daar wel nodig.
Nope.quote:
Die heeft al een streepje door zijn naam.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
En mochten we ooit KLB mods worden, dan alle posts van Joppiesaus. noten.
Dit bedoelde ik zeer serieus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Wat was er niet duidelijk aan "serieuze antwoorden"?
Zag het.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die heeft al een streepje door zijn naam.
Vraag ik me ook af inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zag het.![]()
Ben wel benieuwd welke infantiele user erachter zit die zo op ons gemunt heeft.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:25 schreef jantjeschmit het volgende:
Spanning en sensatie... Jij weet dingen Yalesa
Ik ben m'n best aan het doen om het niet meer saai te laten lijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |