Ik zou het niet doen. Je krijgt vanzelf een mail/telefoontje met een uitnodiging.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:43 schreef marsmello het volgende:
Kan AR het waarderen als je even opbelt over je sollicitatie of zitten ze daar absoluut niet op te wachten?
Dat was de middelste rijquote:Op maandag 23 juni 2014 16:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik bedoel die middelste rij vent. Daar krijg jij die Qashqai niet gekeerd man.
Ik vroeg eens een keer waarom het daar zo krap was, kreeg als antwoord dat grond duur was.
Ja en dan rechts de hoek om, daar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:52 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dat was de middelste rijWaar ze vanuit dat verhuur kantoortje recht op uitkijken
Dat vond ik altijd zo kansloosquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:19 schreef trolley het volgende:
Lol, EW belde zojuist of ik straks als ik bij de feestlocatie ben in Meerkerk een envelop met allemaal kentekenpapieren naar Houten wil brengen, met het OV
Ja hoor, dikke prima! Makkelijker kun je je geld niet verdienen
Daar heb ik niet gekeken. (nu wel ff via google maps) Ik moest hem maar daarachter zetten. Ziet er inderdaad wat krapjes uitquote:
Dat is Amersfoort toch? Bij Hoevelakenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:08 schreef Exorbitantes het volgende:
Welke locatie bedoelen jullie in Almere? Die ene met het bord op de bali "Chauffers mogen niet gebruik maken van het toilet", of iets in die richting?![]()
Of die andere? Ze zitten allebei aan de snelweg namelijk.
Ook eens moeten doen voor Nieuwegein, naar VWE. Maar toen kreeg ik gewoon een auto mee, lijkt me toch niet heel rendabel voor die LM.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:19 schreef trolley het volgende:
Lol, EW belde zojuist of ik straks als ik bij de feestlocatie ben in Meerkerk een envelop met allemaal kentekenpapieren naar Houten wil brengen, met het OV
Ja hoor, dikke prima! Makkelijker kun je je geld niet verdienen
Ik had maar één rit dus dat ging wat lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo kansloos
Als het met niet al te ver omrijden en binnen m'n deadlines lukte ging ik altijd eerst m'n tweede rit ophalen en met de auto langs Houten.
Ja zo kansloos dat je daar niet naar de WC magquote:
Dan rij ik sowieso even om langs de AH to go om op hun kosten te scheitenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja zo kansloos dat je daar niet naar de WC mag
Wat dat betreft is de snelweglocatie chiller. Zijn niet de meest spraakzame mensen maar je mag in ieder geval naar de wc en koffie pakken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef Wave103 het volgende:
In Meerkerk altijd bij dat hotel pissen altijd tegen het hek van de LM pissen![]()
![]()
![]()
Als je kijkt hoe lang het vaak duurt voordat dat hek opengaat zouden ze het niet eens doorhebbenquote:
En dan vooral net te langzaam terug lopen om de bus op een minuutje te missen en dan de Mac te bezoeken toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef Viezze het volgende:
Gewoon bij de MacHet nuttige met het aangename combineren.
Nee met de auto langs de Mac en daar wachten ipv bij de bushaltequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef qua111 het volgende:
[..]
En dan vooral net te langzaam terug lopen om de bus op een minuutje te missen en dan de Mac te bezoeken toch?
Ook ooit gedaan. Die vent keek best raar op toen ik met m'n kip6 binnenkwam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee met de auto langs de Mac en daar wachten ipv bij de bushalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |