abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141495642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee met de auto langs de Mac en daar wachten ipv bij de bushalte :+
Hmm zo heb ik het nog niet eerder bekeken! Al check ik in Meerkerk nooit van te voren hoelaat de bus gaat, aangezien of de Mac of de Plus toch altijd eerst even aangedaan wordt.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_141496664
Planning belde net, een ritje. Eindhoven - Oss in een Volkswagen Up!.
Eigenlijk was ik best teleurgesteld. -O- Dit is echt amper werk en dan ben ik zo weer thuis. Het speet haar heel erg maar ik mocht morgenvroeg als ik klaar was even bellen..

Enfin, volgens mij is het niet zo druk bij AR. Iris zei in ieder geval dat het binnenkort weer drukker moest worden (ik denk de maandwissel?).
pi_141496800
Ik ben vandaag acht uur onderweg geweest joh. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_141497033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben vandaag acht uur onderweg geweest joh. :P
Ik heb serieus moneys nodig ja. :')
Als ik morgen 10 uur mocht pakken. _O_
pi_141497842
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb serieus moneys nodig ja. :')
Als ik morgen 10 uur mocht pakken. _O_
Zeg alsjeblieft gewoon geld :X
Nee, toch niet
pi_141498304
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zeg alsjeblieft gewoon geld :X
Doekoe
pi_141526350
Transportformulier moest achter gelaten worden bij de LM. Maar blijkbaar stond er in de 3 pagina's ritgegevens ( :') ), een zinnetje dat ik de kilometerstanden moest invoeren achteraf. Die heb ik dus niet. EW benadrukt dat het mijn fout is. Heeft dat verder consequenties dan?
pi_141526776
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Exorbitantes het volgende:
Transportformulier moest achter gelaten worden bij de LM. Maar blijkbaar stond er in de 3 pagina's ritgegevens ( :') ), een zinnetje dat ik de kilometerstanden moest invoeren achteraf. Die heb ik dus niet. EW benadrukt dat het mijn fout is. Heeft dat verder consequenties dan?
Je moet toch zowat bij elke transportformulier kilometerstanden invullen als je de auto inneemt en aflevert?

Heeft volgens mij verder geen consequenties zolang het niet te vaak voorkomt
Nee, toch niet
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:46:26 #234
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141527151
quote:
Ontslag op staande voet.
pi_141527437
Een elektrische Up! :') :r
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:03:18 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141527691
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:55 schreef Amoeba het volgende:
Een elektrische Up! :') :r
gaat dat niet lekker van zn plek? Meestal rijden die full elektrische dingen wel lekker, zolang je niet de snelweg op hoeft.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141529370
Hehe eindelijk voorlopig ff klaar met school, had bijna 2 maanden niet gewerkt. Maar had net wel meteen een leuk ritje. Gloednieuwe Fiat 500 twinair met sportexterieur de showroom uitgereden. Rijdt wel grappig zo'n tweecilinder, geluid is ook geinig.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:18:34 #238
414827 Wave103
It's not pop music
pi_141529801
quote:
Waarschijnlijk niet. Maar het zijn wel van die typische dingetjes :') Laatst na een wisselrit vroeg Meerkerk snelweg of ik het formulier wou achterlaten. Dus thuis transportformulier ingevuld, en geen bijlage, want ik heb het formulier al achtergelaten. Krijg je daarna twee keer een mailtje, maakt niet uit dat je al hebt geantwoord, en word je zelfs de volgende dag gebeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wave103 op 25-06-2014 14:12:18 ]
pi_141529879
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

gaat dat niet lekker van zn plek? Meestal rijden die full elektrische dingen wel lekker, zolang je niet de snelweg op hoeft.
Ja maar ik moest over de snelweg. :')

Met 120 op CC draint dat ding binnen no-time leeg. Buiten dat die stoelen kut zitten is het voor de stad wel prima inderdaad.
pi_141529882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef MG_13 het volgende:
Hehe eindelijk voorlopig ff klaar met school, had bijna 2 maanden niet gewerkt. Maar had net wel meteen een leuk ritje. Gloednieuwe Fiat 500 twinair met sportexterieur de showroom uitgereden. Rijdt wel grappig zo'n tweecilinder, geluid is ook geinig.
Tweecilinders klinken als naaimachines
pi_141530236
Ja stationair klinkt het voor geen meter, maar met wat toeren heeft het karakter, laten we maar zeggen.
pi_141530670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Je moet toch zowat bij elke transportformulier kilometerstanden invullen als je de auto inneemt en aflevert?

Heeft volgens mij verder geen consequenties zolang het niet te vaak voorkomt
Ze staan op het transportformulier, maar die neemt de LM mee. Ik moest de km-standen digitaal invoeren. Maar dan ben ik dus vergeten, niet gelezen eigenlijk. En vanochtend dus gebeld met de nadruk dat dat mijn fout is.
pi_141530705
EW heeft wel een genadeloze administratie zeg. :')
pi_141531515
Vianen zeker?

Was vroeger nooit zo dat je daar de formulieren moest achter laten, dus de eerste keer nadat dat ingevoerd was dacht ik ook pas bij de bushalte eraan dat ik de standen moest doorgeven..

Wist het nog wel ongeveer, dus gewoon maar iets ingevuld wat ongeveer overeen kwam maar wss niet 100%. Nooit wat van gehoord.
pi_141531566
Had m'n dag uitgebreid naar

Eindje - Oss (in die Up)
Bosje - Arnhem naar de kazerne op de Clement van Maasdijklaan, Ford Transit

Mooie aan die kazerne is dat het altijd een uur duurt voordat je op Arnhem CS staat, en iedereen weet dat Arnhem - Eindhoven per trein gewoon een kutverbinding is. :P

Nog ruim 6 uur met 2 ritjes.
pi_141531598
Morgen ook werken..

Om 6:30 in Frankfurt zijn. ;( Dat wordt rond half 2 opstaan ofzo. :')
Nee.
pi_141531688
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:06 schreef Amoeba het volgende:
Had m'n dag uitgebreid naar

Eindje - Oss (in die Up)
Bosje - Arnhem naar de kazerne op de Clement van Maasdijklaan, Ford Transit

Mooie aan die kazerne is dat het altijd een uur duurt voordat je op Arnhem CS staat, en iedereen weet dat Arnhem - Eindhoven per trein gewoon een kutverbinding is. :P

Nog ruim 6 uur met 2 ritjes.
Dat valt ook wel mee. En dan nog, goed voor de uren ^O^ Vroegah zat ik standaard 2-4 uur in het OV na mijn laatste rit, tegenwoordig is het meestal <1 uur.
pi_141531722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Maar het zijn wel van die typische dingetjes :') Laatst na een wisselrit vroeg Meerkerk snelweg of ik het formulier wou achterlaten. Dus thuis transportformulier ingevuld, en geen bijlage, want ik heb het formulier al achtergelaten. Krijg je daarna twee keer een mailtje, maakt niet uit dat je al hebt geantwoord, en wordt je zelfs de volgende dag gebeld.
Haha ja idd. "DIT IS WEL JOUW FOUT. HET STOND IN DE RITINFO". Altijd gelijk zo panisch. Kan gebeuren, vooral als lm's je ondersneeuwen met pagina's info met allerlei "als'jes" en uitzonderingen.
pi_141531830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee. En dan nog, goed voor de uren ^O^ Vroegah zat ik standaard 2-4 uur in het OV na mijn laatste rit, tegenwoordig is het meestal <1 uur.
Laatste paar weken echt een paar van die zaaddagen gehad man. Eindhoven - Eindhoven (2x), nu weer dat enkeltje naar Oss. Blij dat AR nog een ritje voor me kon regelen…

Rijbewijzen zijn zooo duur. :N
pi_141531910
Je kan beter vakantie in een goedkoop land boeken en daar je rijbewijs halen
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')