abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 juni 2014 @ 14:51:38 #101
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_141450505
Hou de discussie ook lekker in leven...

Spijt van de tattoo, nee, maar ik heb er wel eentje die ik graag weg zou willen hebben. Omdat er voor mij nu een hele negatieve lading aan zit.
Maar ik weet nog niet wat ik er dan wel mee wil doen.
Of een blackwork backpiece, maar dan zou mijn andere tattoo op mijn rug ook meegenomen moeten worden en dat maakt het meteen een stuk lastiger.
Of die ene tattoo coveren met een dikke zwarte band en daar dan iemand (die daar verstand van heeft) op loslaten met een scalpel voor een scarification.
  maandag 23 juni 2014 @ 22:25:31 #102
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_141470289
Binnenkort word ik ook gepenetreerd door een naald. Aangezien dit mijn eerste tattoo zal zijn, houd ik er rekening mee dat ik zal janken als een klein meisje. Nu vroeg ik mij af of er onder de tatoeëerders een beroepscode of iets dergelijks leeft, die zorgt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn mannelijkheid buiten de tattooshop.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  maandag 23 juni 2014 @ 22:47:10 #103
19529 Fendy
True Spirit
pi_141471586
quote:
5s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef HappyBob het volgende:
Binnenkort word ik ook gepenetreerd door een naald. Aangezien dit mijn eerste tattoo zal zijn, houd ik er rekening mee dat ik zal janken als een klein meisje. Nu vroeg ik mij af of er onder de tatoeëerders een beroepscode of iets dergelijks leeft, die zorgt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn mannelijkheid buiten de tattooshop.
Nope, Fok! heeft een overkoepelende afspraak met alle tattooshops in Nederland en omstreken dat er automatisch gepost wordt wie, wanneer hoe lang heeft zitten jammeren ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 23 juni 2014 @ 23:23:21 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141473431
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou denk ik nooit spijt krijgen van een tattoo omdat je iets niet meer leuk vind. Stel je zet een tattoo van bv harry potter omdat dit net genoemd is en je vind dit over een paar jaar niet meer leuk. Dan is het toch alsnog een mooie herinnering aan de tijd dat je er wel plezier aan beleefde en het wel leuk vond?
Ik ging me echt ergeren aan mijn tatto want mijn ex had dezelfde. Ik heb aan heel de relatie een nare bijsmaak overgehouden, dus geen wonder dat ik 'm 8 jaar later heb laten coveren. Die cover is nu .... 6 jaar geleden en het smaakt alleen maar naar meer. Mijn eerste was maar een paar centimeter, de cover was iets van 15 bij 30cm en nu wil ik minstens 60-70% groter.
Resistance is futile.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:05:18 #105
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_141479991
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef Fendy het volgende:

[..]

Nope, Fok! heeft een overkoepelende afspraak met alle tattooshops in Nederland en omstreken dat er automatisch gepost wordt wie, wanneer hoe lang heeft zitten jammeren ;)
:D _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:34:39 #106
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_141480562
quote:
5s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef HappyBob het volgende:
Binnenkort word ik ook gepenetreerd door een naald. Aangezien dit mijn eerste tattoo zal zijn, houd ik er rekening mee dat ik zal janken als een klein meisje. Nu vroeg ik mij af of er onder de tatoeëerders een beroepscode of iets dergelijks leeft, die zorgt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn mannelijkheid buiten de tattooshop.
Nee de meeste tattooshops hebben bij hun portfolio ook staan hoe hard diegene heeft gejankt en daarnaast contactgegevens van de betreffende persoon zodat je ze kunt opbellen om ze uit te lachen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:38:42 #107
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_141482111
Misschien moet ik toch maar voor een plakplaatje gaan.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:53:19 #108
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_141482529
quote:
5s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef HappyBob het volgende:
Binnenkort word ik ook gepenetreerd door een naald. Aangezien dit mijn eerste tattoo zal zijn, houd ik er rekening mee dat ik zal janken als een klein meisje. Nu vroeg ik mij af of er onder de tatoeëerders een beroepscode of iets dergelijks leeft, die zorgt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn mannelijkheid buiten de tattooshop.
Voelt als milde automutilatie (krassen) of een geconcentreerde vorm van "prikkeldraad", na afloop voelt het als een schaafwond en kan het tintelen. Meestal reageert je lijf met endorfine, maar na een paar uur zit je daar wel doorheen. Bottige stukken of stukken met veel zenuwverbindingen voelen minder prettig maar zeker nog te doen IMO. Het viel mij uiteindelijk 100% mee iig.

Over spijt:
Ik heb mijn onderarm vol laten zetten met een lijnpatroon waar een buitenstander niets mee kan. Voor mij is het symbolisch, geinspireerd op Keltische spiralen (daar wilde ik al iets mee sinds mijn 13e) en de stenen hand van Hellboy, in dat verhaal sleutel tot de Apocalyps tegen wil en dank.

Mijn oudtante overleed een paar jaar terug en dat raakte me behoorlijk, zette me over van alles en nog wat aan het denken. Enerzijds is mijn leven daardoor een zooitje geworden, anderzijds ben ik bewuster over dingen gaan nadenken, maak ik keuzes en kies ik wat ik doe ipv alles te ondergaan.

Symboliek zit hem dus vooral in het feit dat ook als alles ellendig lijkt te zijn, je nog steeds de keus hebt voor je eigen normen en waarden te gaan, je verantwoordelijkheid te dragen en je bewust te zijn van je mogelijkheden en onmogelijkheden.

Enige waar ik dan "spijt" van kan krijgen is het feit dat mijn toekomstige werkgever dat dan ook zal moeten accepteren of dat ik daar met lange mouwen zal moeten rondlopen.

Tip die ik altijd scandeer: namen? Nooit. Tenzij van huisdieren, kinderen of ouders. Nooit je geliefde.

[ Bericht 17% gewijzigd door Skull-splitter op 24-06-2014 11:01:23 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_141489184
quote:
5s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef HappyBob het volgende:
Binnenkort word ik ook gepenetreerd door een naald. Aangezien dit mijn eerste tattoo zal zijn, houd ik er rekening mee dat ik zal janken als een klein meisje. Nu vroeg ik mij af of er onder de tatoeëerders een beroepscode of iets dergelijks leeft, die zorgt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn mannelijkheid buiten de tattooshop.
Haha ik hoefde ook niet als een klein meisje te janken dus jij overleeft het vast ook wel. Mijn eerste 2 (nek en ruggengraat) vielen heel erg mee. Alleen die op mijn ribben was een bitch, die maakte ademhalen soms wat lastig. Waar ga je hem laten plaatsen dan?
don't be the same.. be better!
pi_141491659
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:51 schreef GimmeGore het volgende:

Of die ene tattoo coveren met een dikke zwarte band en daar dan iemand (die daar verstand van heeft) op loslaten met een scalpel voor een scarification.
Dit.
Land of the free. Home of the brave.
pi_141498300
na 100 jaar nadenken begin in ook steeds meer met concrete ideen te komen, over een tijd maar wat gaan contacten voor een afspraak maar weet nog niet goed bij wie.
Faka G
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:15 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141499093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef Knut het volgende:
[ afbeelding ]
*blij mee*
Foto vijf seconden nadat hij klaar was met zetten genomen. Ik zal een nieuwe maken als de zwelling en het rode weg is :)
:o je hebt een baard :o

(8> ^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:52:17 #113
2738 Knut
Loyal Dog
pi_141501925
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:o je hebt een baard :o

(8> ^O^
lol. Pas een jaar of zes :D
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:52:47 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141501958
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef Knut het volgende:

[..]

lol. Pas een jaar of zes :D
Tja ik ken je ook alleen maar van daarvoor :@ toen ik zelf ook nog geen baard had trouwens.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141509925
Ik heb vanmiddag een tattoo laten zetten hier ga ik vanavond voor t eerst mee slapen. Hij staat op me onderarm dus is het nu verstandig om een longsleeve aan te trekken zodat de tattoo niet te veel '' schade '' oploopt tijdens het draaien en bewegen in m,n slaap of is dit helemaal geen probleem en kan ik gewoon een shirtje met korten mouwen aan?

Beter gezegt: Beschadig ik de tattoo als ik tijdens het slapen te veel draai en beweeg?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:00:39 #116
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_141509928
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Soor het volgende:

[..]

Haha ik hoefde ook niet als een klein meisje te janken dus jij overleeft het vast ook wel. Mijn eerste 2 (nek en ruggengraat) vielen heel erg mee. Alleen die op mijn ribben was een bitch, die maakte ademhalen soms wat lastig. Waar ga je hem laten plaatsen dan?
Hij komt op m'n onderarm. Volgens mij niet de meest pijnlijke plek. Maar misschien voor de zekerheid toch mijn moeder meenemen om mijn handje vast te houden.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_141511831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb vanmiddag een tattoo laten zetten hier ga ik vanavond voor t eerst mee slapen. Hij staat op me onderarm dus is het nu verstandig om een longsleeve aan te trekken zodat de tattoo niet te veel '' schade '' oploopt tijdens het draaien en bewegen in m,n slaap of is dit helemaal geen probleem en kan ik gewoon een shirtje met korten mouwen aan?

Beter gezegt: Beschadig ik de tattoo als ik tijdens het slapen te veel draai en beweeg?
Ik moest bij een van m'n tattoo's de eerste nacht met folie slapen, misschien is dat een idee.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_141512364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb vanmiddag een tattoo laten zetten hier ga ik vanavond voor t eerst mee slapen. Hij staat op me onderarm dus is het nu verstandig om een longsleeve aan te trekken zodat de tattoo niet te veel '' schade '' oploopt tijdens het draaien en bewegen in m,n slaap of is dit helemaal geen probleem en kan ik gewoon een shirtje met korten mouwen aan?

Beter gezegt: Beschadig ik de tattoo als ik tijdens het slapen te veel draai en beweeg?
Tijgerbalsem op doen. ;)

Nee wat je zelf het prettigste vind. Er kan nog inkt lekken, maar je beschadigt de tattoo niet zo snel. Voor het slapen gaan even zachtjes afspoelen en klein beetje smeren is genoeg.
pi_141514730
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Ik moest bij een van m'n tattoo's de eerste nacht met folie slapen, misschien is dat een idee.
Het moet toch kunnen ademen? ALs je er folie omheen doet, lijkt het me dat het dan afknelt. Ik denk dat ik gewoon alleen een t-shirt aan doe. Ik heb om 21:00 nog licht ingesmeerd dus dit zal hopelijk wel genoeg zijn voor de nacht
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_141514896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb vanmiddag een tattoo laten zetten hier ga ik vanavond voor t eerst mee slapen. Hij staat op me onderarm dus is het nu verstandig om een longsleeve aan te trekken zodat de tattoo niet te veel '' schade '' oploopt tijdens het draaien en bewegen in m,n slaap of is dit helemaal geen probleem en kan ik gewoon een shirtje met korten mouwen aan?

Beter gezegt: Beschadig ik de tattoo als ik tijdens het slapen te veel draai en beweeg?
Ik heb er een redelijk grote op de binnenkant van mijn bovenarm, geen problemen mee gehad met slapen qua heling etc.
Wel goed smeren voor je gaat liggen (ja, je bed word een vette bende en de restink zal ook nog iets afgeven, dus geen wit beddengoed erop gooien).
Als je wakker word afspoelen en weer smeren, dan moet het helemaal goed komen.

12 juli mag ik weer! Yay!
Since 2005!
pi_141514987
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ik heb er een redelijk grote op de binnenkant van mijn bovenarm, geen problemen mee gehad met slapen qua heling etc.
Wel goed smeren voor je gaat liggen (ja, je bed word een vette bende en de restink zal ook nog iets afgeven, dus geen wit beddengoed erop gooien).
Als je wakker word afspoelen en weer smeren, dan moet het helemaal goed komen.

12 juli mag ik weer! Yay!
Ik heb om 21:00 voor het laatst gesmeerd, als ik om 0:00 ga slapen is het dan nodig om het nog een keer te doen?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_141515199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik heb om 21:00 voor het laatst gesmeerd, als ik om 0:00 ga slapen is het dan nodig om het nog een keer te doen?
Ik deed het de eerste week na het zetten wel vlak voordat ik ging slapen, of het echt nodig is weet ik niet, maar het was s'ochtends nog vet (+kussen, dat dan weer wel ;) ), en zoals ik zei is deze prima geheeld dus ik zou zeggen, waarom niet.

Maar pics? En hoe beviel het? :D
Since 2005!
pi_141517992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Hij komt op m'n onderarm. Volgens mij niet de meest pijnlijke plek. Maar misschien voor de zekerheid toch mijn moeder meenemen om mijn handje vast te houden.
Haha als dat je helpt vooral doen dan! Maar het komt vast goed. En anders achteraf een kusje erop en dan is de pijn zo weg ;)
don't be the same.. be better!
  roze woensdag 25 juni 2014 @ 00:35:52 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141518794
Ik vond onderarm absoluut niet pijnlijk, alleen irritant kriebelen. Mijn voet daar in tegen..
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 25 juni 2014 @ 00:36:28 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141518812
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik heb om 21:00 voor het laatst gesmeerd, als ik om 0:00 ga slapen is het dan nodig om het nog een keer te doen?
Gewoon op gevoel doen :) Is het nog vettig? Dan is het prima en hoef je niks te doen. Is je tattoo alweer droog? Dan even insmeren. Ik hou nooit tijden aan, ik check gewoon af en toe of het nog vettig is
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')