SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dan weer niet. De Mektronik heb ik nog wel live gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben jij 60 jaar oud dat je al die zooi kent?![]()
Het is niet het alterego van Patroon maar van Buzz...quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben jij 60 jaar oud dat je al die zooi kent?
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Nee Buzz heeft wel iets beters te doen dan de hele dag op Fok zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het is niet het alterego van Patroon maar van Buzz...![]()
Creepy is dat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zullen er wel meer zijn die meelezen maar niet posten.![]()
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 19-06-2014 om 13:29:37Net terug van rustige training. Zo denkt mijn hart er ook over. Die is nog aant bijkomen v Dauphine denk ik. http://t.co/Ho2JsqSsmc reageer retweet
Extreem laag.Wat zijn jullie hartslagzones ongeveer?
Ik heb zelf geen test gedaan, maar bij een redelijk zware training heb ik 160 gemiddeld en maximaal 180 in de sprint. Gisteren 100km 29km met 120 gem. hartslag.![]()
Net zoals Hoogerland die tijdens de giro zijn hf niet boven 160 bpm kreeg. De giro uitrijden met hf < 160quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef FastFox91 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bramtankink twitterde op donderdag 19-06-2014 om 13:29:37Net terug van rustige training. Zo denkt mijn hart er ook over. Die is nog aant bijkomen v Dauphine denk ik. http://t.co/Ho2JsqSsmc reageer retweet
Extreem laag.Wat zijn jullie hartslagzones ongeveer?
Ik heb zelf geen test gedaan, maar bij een redelijk zware training heb ik 160 gemiddeld en maximaal 180 in de sprint. Gisteren 100km 29km met 120 gem. hartslag.![]()
Zelf haal ik in een sprint 205.![]()
Je interpreteert de tweet verkeerd denk ik... Dat is de hf op dat moment op de bank na die rit. Het lijkt mij onmogelijk om 29gem te fietsen met gem hf 48
[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 19-06-2014 18:05:52 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ah, dat zo wel logisch zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:57 schreef Patroon het volgende:
Je interpreteert de tweet verkeerd denk ik... Dat is de hf op dat moment op de bank na die rit. Het lijkt mij onmogelijk om 29gem te fietsen met gem hf 48![]()
![]()
nope idd.. zijn gem HR was 99... nogsteeds doe ik hem dat niet naquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:57 schreef Patroon het volgende:
Je interpreteert de tweet verkeerd denk ik... Dat is de hf op dat moment op de bank na die rit. Het lijkt mij onmogelijk om 29gem te fietsen met gem hf 48
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ik lach nog even om die opmerking van Gripper over die paniek ' s nachts op 1 december 2012. Iets met een pincode toch......?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:59 schreef Patroon het volgende:
Hahaha ik lach nog even om kaas zijn Strava post in vorige deel
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Voor het eerst een soort van training gedaan.
15 min infietsen, daarna 5 keer 30 seconden sprint met tussenpauze van 4 minuten en daarna 15 min uitfietsen (werd iets langer want ik was nog niet thuis)
Ik zit meer kapot dan na de 160 km naar Zeeland en kan m'n intervalletjes duidelijk zien in m'n data. Niet ontevreden.![]()
Los. Je gaat wel lucht verliezen denk ik als je weken/maanden/jaren rondfietst met een ingeschroefde patroon.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:07 schreef Andyy het volgende:
De mensen met een CO2 pompje, nemen jullie het pompje mee met de patroon erin geschroefd of los?![]()
Ja mooi is dat he? Word je snel vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor het eerst een soort van training gedaan.
15 min infietsen, daarna 5 keer 30 seconden sprint met tussenpauze van 4 minuten en daarna 15 min uitfietsen (werd iets langer want ik was nog niet thuis)
Ik zit meer kapot dan na de 160 km naar Zeeland en kan m'n intervalletjes duidelijk zien in m'n data. Niet ontevreden.
Ik had vandaag een trainingswedstrijdje. Lekker achterin het peloton gehangen. Af en toe naar voren geknald langs het peloton om de hartslag wat omhoog te brengen.![]()
Nondeju, nu alquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef ddx het volgende:
Kan iemand die windmachine eens uitzetten ?
Vanavond iig de 10k doorbroken voor dit jaar![]()
![]()
![]()
Knap werk, ik zit er nog niet aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef ddx het volgende:
Kan iemand die windmachine eens uitzetten ?
Vanavond iig de 10k doorbroken voor dit jaar![]()
![]()
Weer een nieuw speeltje van Strava:
http://labs.strava.com/kom-map/Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
alsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lance Armstrong.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lance_ArmstrongAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
ja dat snap ik wel grappenmaker... die mop ging hier jaar geleden al rond, leuk dat ie eindelijk ook noord- en zuid-Holland heeft bereikt..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lance Armstrong.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lance_Armstrong
/spellingsnazimode.. Het is alleen... evenveel als, en meer of minder dan niet meer als, of evenveel dan...everyone's a critic...
even you ! !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |