Dat schijnt zijn bijnaam te zijn. Volgens sommigen heet ie Marcel en van achteren een Nederlandse achternaam.quote:
Ik las het net ja, maar die post werd weer weggehaald hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat schijnt zijn bijnaam te zijn. Volgens sommigen heet ie Marcel en van achteren een Nederlandse achternaam.
Je hebt jezelf wel heel hoog zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, ik denk op een manier zoals de maatschappij zou moeten denken: objectief.
Dat is ook niet zo vreemd als je kijkt naar het gemiddelde niveau van de reacties in dit topic.quote:
Heb jij het filmpje wel gezien? Als je iemand die fysiek gezien veel zwakker is in de rug aanvalt en hierbij ernstig letsel riskeert dan spoor je niet. Dat is op zijn minst een reden voor gedwongen opname en behandeling.quote:
Geen verrassing, je ziet direct aan zijn kop dat hij een klootzak is. Hij heeft echt zo'n gezicht wat je bij sadisten ziet, dat zie je aan de mimiek. Alsof hij er plezier aan beleeft om een ander te zien lijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Natuurlijk hadden zijn buren uit de Tarwewijk op Rotterdam-Zuid hem direct herkend; het 15-jarige ventje, dat op een internetfilmpje zijn klasgenootje Jewel (15) keihard onderuit schopt bij het Thorbecke College aan de Prinsenlaan. Het is 'Kuba, dat galbakje uit onze straat'.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje wel gezien? Als je iemand die fysiek gezien veel zwakker is in de rug aanvalt en hierbij ernstig letsel riskeert dan spoor je niet. Dat is op zijn minst een reden voor gedwongen opname en behandeling.
En daar heeft ze geluk mee gehad. Ze had ook op haar hoofd kunnen vallen en ernstig hersenletsel op kunnen lopen. Voor mij gaat het niet om al dan niet hard straffen maar een gedwongen psychiatrische opname lijkt me verstandig. Dan maar eens goed bekijken in welke mate deze jongen ziek is en in welke mate hij een klootzak is en naargelang de uitkomst bepalen wat het vervolgtraject is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:36 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Stiekum hoop is dat ze een keer een kind van jou onderuit schoppen, is kijken of je dan nog roept:
Dat meisje heeft in dit geval wat kneuzingen en blauwe plekken opgelopen, dus lichamelijk komt ze er wel overheen.
Dat hele gezin is compleet verneukt, als je die tokkie-foto's op die FB pagina ziet...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje wel gezien? Als je iemand die fysiek gezien veel zwakker is in de rug aanvalt en hierbij ernstig letsel riskeert dan spoor je niet. Dat is op zijn minst een reden voor gedwongen opname en behandeling.
[..]
Geen verrassing, je ziet direct aan zijn kop dat hij een klootzak is. Hij heeft echt zo'n gezicht wat je bij sadisten ziet, dat zie je aan de mimiek. Alsof hij er plezier aan beleeft om een ander te zien lijden.
Het zegt over jouw niveau dat jij niet inziet hoe gevaarlijk dit was. Aan jou kan ik beter maar geen tijd meer besteden.quote:
Geen verrassing, nietwaar? Bij een goede opvoeding is dit niet het resultaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat hele gezin is compleet verneukt, als je die tokkie-foto's op die FB pagina ziet...
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen verrassing, nietwaar? Bij een goede opvoeding is dit niet het resultaat.
Ik zal niet stellen dat een goede ouder niet een slecht gedragend kind kan krijgen maar dit...dit gaat wel wat verder dan een beetje pesten. Dat meisjes had net zo goed dood kunnen zijn als ze op haar hoofd terecht zou zijn gekomen, helaas overdrijf ik niet, vraag het maar een arts die dit filmpje ziet. Wielerliefhebbers die sinds mid jaren 90 naar de TdF keken zullen het ook bevestigen (Casartelli).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:24 schreef betyar het volgende:
[..]Uitzending op Radio 1 gemist zeker?
Dit soort gedrag komt overal voor. Vaak is het pure verveling en of onzekerheid.
Iets gevaarlijks, lafhartigs of gewelddadigs uithalen is nog geen psychiatrisch ziektebeeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zegt over jouw niveau dat jij niet inziet hoe gevaarlijk dit was. Aan jou kan ik beter maar geen tijd meer besteden.
Welk probleem?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft iemand het probleem al benoemd?
Polenprobleem?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft iemand het probleem al benoemd?
Hij schijnt een Poolse moeder te hebben, en een Nederlandse vader.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik las het net ja, maar die post werd weer weggehaald hier.
Tja, dit gedrag is van alle tijden. Nu met de sociale media komen dit soort beelden alleen maar meer voor. Schokkend? Nee. Verontrustend? Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zal niet stellen dat een goede ouder niet een slecht gedragend kind kan krijgen maar dit...dit gaat wel wat verder dan een beetje pesten. Dat meisjes had net zo goed dood kunnen zijn als ze op haar hoofd terecht zou zijn gekomen, helaas overdrijf ik niet, vraag het maar een arts die dit filmpje ziet. Wielerliefhebbers die sinds mid jaren 90 naar de TdF keken zullen het ook bevestigen (Casartelli).
Die moeder zag er volgens mij redelijk jong uit, dus zou zelfs wel eens een stiefmoeder ofzo kunnen zijn ofzo....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij schijnt een Poolse moeder te hebben, en een Nederlandse vader.
Het zegt genoeg over je onkunde in begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dat jij die jongen onschuldig noemt zegt ook wel genoeg.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:45 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd als je kijkt naar het gemiddelde niveau van de reacties in dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |