Naar een gesloten internaat sturen en ondertoezichtstelling! Het is onzin dat je zonder diploma geen toekomst hebt, het zal alleen wel een zwaardere toekomst worden in eerste instantie. Bovendien kan ook hij het Staatsexamen doen, daar is geen school voor nodig. Zonder diploma kan hij schoonmaker of productiemedewerker worden of iets dergelijks maar dat zou dus aan deze psychopaat zelf liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok, een schorsing, dat kan ik wel begrijpen en vind ik ook wel terecht. Maar stel nou dat hij van school wordt getrapt (iets waarvan ik zeker weet dat veel mensen in dit topic dat zullen toejuichen), wat moet er dan met zo'n jochie gebeuren? Geen school is immers geen toekomst hier in deze diplomamaatschappij.
Degene (is dus een van de vriendengroep) die het filmpje geplaatst heeft, is een stuk enger dan degene die het meisje schopte. Met de laatste zie ik het nog wel goedkomen. Zijn onzekerheid in de vriendengroep heeft hij verkeerd geëtaleerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het gedrag keur ik ook af en praat ik ook zeker niet goed. Dat is gewoon verkeerd. Het verspreiden van dit soort filmpjes maakt het in mijn ogen echter alleen maar erger.
Die jongen is 15 jaar, en die kun je niet de schuld geven van dat het meisje anderhalf is gepest. Het kan ook zo zijn, dat die jongen zelf zich tegen de pestenrijen moet verweren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Om ook maar even klakkeloos te filosoferen, speculeren en de fantast uit te hangen:
zonder filmpje was hij waarschijnlijk niet opgepakt... ze wordt al anderhalf jaar gepest, misschien dan nog wel anderhalf jaar weet jij het? School doet niets of te weinig want wil vermoedelijk niet met negatieve naam in de krant of een andere reden etc etc...
Dat meisje blijft geestelijk een wrak want ik denk dat je te makkelijk over de gevolgen van geestelijk en lichamelijk pesten heen stapt en raakt aan lager wal, depressief, pleegt/overweegt misschien zelfmoord en komt wellicht in de bijstand wat de maatschappij duizenden euro's kost... etc etc...
de dader lacht zich ziek en bouwt een fijn leven op en slaat misschien nog drie anderen het ziekenhuis in zonder al te grote gevolgen,krijgt een taakstrafje, een boete en leeft nog lang en gelukkig.
Let wel: ik snap je punt wel en deels ben ik het er ook mee eens, van mij hoeft er ook geen heksenjacht en al die infantiele bedreigingen naar familie of effe lukraak iemands adres internet opgooien of ff ergens aanbellen en dan iemand bedreigen keur ik ook af, maar anderzijds ben ik ook blij dat dit soort infantiele zaken wel degelijk aan de oppervlakte komen...al dan niet door een filmpje.
Als zo'n gast 15 is dan is die jeugd van tegenwoordig wel degelijk slim genoeg om te snappen wat de gevolgen zijn, al dan niet door de social media.
Dus jij denkt oprecht dat harder straffen de enige manier is om dit op te lossen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:58 schreef 729Sinistra het volgende:
De alles-kan alles mag maatschappij van de Nederlandse antiautoritaire hippieopvoeding op zijn best. Nou krijg je het resultaat. In Texas had het niet waar geweest....(daar weten ze perfect hoe ze zulke parasieten dienen aan te pakken).
Internetuurtje op de instelling?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:58 schreef 729Sinistra het volgende:
De alles-kan alles mag maatschappij van de Nederlandse antiautoritaire hippieopvoeding op zijn best. Nou krijg je het resultaat. In Texas had het niet waar geweest....(daar weten ze perfect hoe ze zulke parasieten dienen aan te pakken).
Alsof in Texas niet het recht van de sterkste geldt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:58 schreef 729Sinistra het volgende:
Daarbij Taxesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof in Texas niet het recht van de sterkste geldt.
Wat een idioot wijf. Ben je daar nu volwassen voor geworden om zo te reagerenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Goudmijn dithttps://www.facebook.com/KubaKonicki
Ook een mooie titel.
"Zinloos geweld heeft nooit het laatste woord".
Jij weet echt niet waar je over praat, he?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:18 schreef fokky100 het volgende:
Hier ook maar even plaatsen.
Die straffen in Nederland zijn een lachertje.
Gewoon 25.000 euro schadevergoeding laten betalen aan het slachtoffer.
Eventuele medische kosten ook bij de dader verhalen.
Als het zoals hier om een kind gaat gewoon de kosten bij de ouders verhalen.(hun hebben gefaald bij de opvoeding)
Hebben de mensen een uitkering dan moet de staat het voorschieten en dan per maand geld inhouden van de uitkereing.
Pas dan zullen ze eerst nadenken voordat ze het weer doen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:28 schreef fokky100 het volgende:
Nee joh, typetjes als jij die denken met praten ver te komen.
Dat werkte in de 80' jaren.
Lees je eigen reacties is terug man.(niet schrikken he)
Stiekum hoop is dat ze een keer een kind van jou onderuit schoppen, is kijken of je dan nog roept:quote:
Dit zegt al genoeg over jouquote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:36 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Stiekum hoop is dat ze een keer een kind van jou onderuit schoppen, is kijken of je dan nog roept:
Dat meisje heeft in dit geval wat kneuzingen en blauwe plekken opgelopen, dus lichamelijk komt ze er wel overheen.
Maar jij en je voortplanten
Rukken kan die wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over jouDaarbij, volgens mij ging die zin nog iets verder. Beetje te makkelijk om iets uit zijn context te rukken, niet?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef betyar het volgende:
https://www.facebook.com/events/468882889912821/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |