abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juni 2014 @ 00:51:57 #126
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141394736
Was een leuke dag :) zonder flauwe opdrachten enzo. Moest veel foto's maken, op het terras gezeten en daarna sushi gegeten :D mijn vriendinnen zijn lief!
ik wilde dus echt geen vreselijke hysterische opdrachten doen en verkleed rondlopen enzo maar was daar wel heel bang voor
pi_141398792
Verdorie, ik ben al wakker. Dat was het laatste symptoom dat ik nog miste van de vorige keer.
Gisteren was het ook vroeg, maar ik dacht toen nog aan toeval. Ben nu al klaarwakker.
De teleurstelling wordt zo natuurlijk wel steeds groter. :{
Weer een dag afleiding zoeken maar. En nu al vanaf half 7 ! :O

Sproetjes, wat fijn dat het zo leuk was. Toch nog allemaal meegevallen.
pi_141399481
Dames mijn NOD mag er wel uit hoor. Hoop toch echt dat ik voor 11 mei volgend jaar ongesteld ben.. en anders in ieder geval streepjes zie ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_141400713
Hmm, 3 dagen overtijd, maar een blanco test :{

Fijn dat m'n lijf uitgerekend de eerste 'echte' ronde kiest om van cycluslengte te gaan wisselen... :{w
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_141400760
Balen twist!

Wat maak je het spannend Risu! Ga je woensdag op het vroegst testen?
pi_141400851
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 09:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames mijn NOD mag er wel uit hoor. Hoop toch echt dat ik voor 11 mei volgend jaar ongesteld ben.. en anders in ieder geval streepjes zie ;)
Ik kan niet meer aanpassen, misschien komt er een modje langs. Ik hoop dat je eerder streepjes ziet! :*
  zondag 22 juni 2014 @ 11:11:28 #132
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141400869
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:04 schreef twist02 het volgende:
Hmm, 3 dagen overtijd, maar een blanco test :{

Fijn dat m'n lijf uitgerekend de eerste 'echte' ronde kiest om van cycluslengte te gaan wisselen... :{w
-O- das klote twist02
Daar ben ik ook wel bang voor :(. Ik moet nog een week tot mijn NOD. DUURT LANG!
  zondag 22 juni 2014 @ 11:18:24 #133
140412 Danaa
🍎
pi_141401029
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:04 schreef twist02 het volgende:
Hmm, 3 dagen overtijd, maar een blanco test :{

Fijn dat m'n lijf uitgerekend de eerste 'echte' ronde kiest om van cycluslengte te gaan wisselen... :{w
Nou! Dit is ontzettend teleurstellend! Je hebt er behoorlijk hoop door gekregen....
pi_141401275
:( stomme langer wordende cyclusjes ook. Die van mij werden alleen korter. Hopelijk straks alsnog positief, of anders maar snel ongesteld en door naar de volgende ronde.

Ja ikzelf ga voorlopig niet testen. Vorige keer was hij 1 dag na nod licht positief, dus wacht sowieso nod af.
pi_141401995
Balen, twist.
Ik denk dat t hier ook een langere cyclus is. Vorige maand was ie 24 dagen. Nu zit ik op dag 27
pi_141402897
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:04 schreef twist02 het volgende:
Hmm, 3 dagen overtijd, maar een blanco test :{

Fijn dat m'n lijf uitgerekend de eerste 'echte' ronde kiest om van cycluslengte te gaan wisselen... :{w
Je bent toch ook pas net met AC gestopt of vergis ik me nu?
S. 2014
J. 2016
pi_141406093
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je bent toch ook pas net met AC gestopt of vergis ik me nu?
Ben in maart gestopt met de pil en toen eerst nog met condooms, juist omdat ik bang was voor een hele lange of onregelmatige cyclus. Maar sindsdien 24 - 26 - 26 dagen, dus had eigenlijk de stille hoop op een mooie regelmatige cyclus.

Een dag verschil kan natuurlijk altijd, maar na 3 dagen kreeg ik inderdaad al wel een beetje hoop.

Aan de andere kant leek het me ook wel sterk dat het in één keer raak zou zijn, dus ik rekende op zich nergens op. Maar nu heb ik wel zoiets van "schiet maar op met die nieuwe ronde!" ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_141407005
verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141407094
Wat een spannende toestanden lees ik boven mijn vorige post!

Ik hoop heeeeeeel hard te kunnen juigen en blij janken om mooie strepen! Laat maar komen die regen!

Overigens! Goed te lezen dat het vrijgezellenfeestje zo geslaagd was!

Zelf ben ik goed nuchter. Deze dagen is mijn eisprong geweest of komt soon.. maar wel zien wel.
Ik voel geen klachten afgezien van dat ik zo rete emo of sjago ben. Ik heb ook deze maand eens geen pukkels. Maar of dat nou een goed teken is... geen idee..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141407210
Noh wat lief dottey! Ik gun jou zo hard dat kindje van jezelf!

Ik had ineens zin om schoon te maken. Ik haat poetsen. :')

En mn oog doet weer normaal. *O*
pi_141407374
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:53 schreef Cygne het volgende:
Noh wat lief dottey! Ik gun jou zo hard dat kindje van jezelf!

Ik had ineens zin om schoon te maken. Ik haat poetsen. :')

En mn oog doet weer normaal. *O*
:D om je oog! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141407560


[ Bericht 100% gewijzigd door Cygne op 22-06-2014 17:33:53 (offtopic) ]
pi_141420164
Ah gelukkig Sproetjes dat je vrijgezellendag leuk was en niet te gek! Herinner me ineens dat we bij m'n schoonzus naar een erotisch diner zijn geweest. :') met hier en daar een ietwat gênante opdracht voor dr en na afloop een getagde foto op Facebook van mij waarbij ik een broodje in de vorm van een penis van een bord moest pakken. Zonder handen.. Wat was dat een foto zeg! :@ :')

Je houdt het wel spannend zeg Risu!

Twist, zal je natuurlijk net zien dat je cyclus nu ineens weer langer is inderdaad..

En ahh Dottey! Hoop dat het snel raak is voor je!
pi_141421291
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef sproetjes het volgende:
Was een leuke dag :) zonder flauwe opdrachten enzo. Moest veel foto's maken, op het terras gezeten en daarna sushi gegeten :D mijn vriendinnen zijn lief!
ik wilde dus echt geen vreselijke hysterische opdrachten doen en verkleed rondlopen enzo maar was daar wel heel bang voor
Leuk!
Ik wilde ook niet verkleed en geen stomme opdrachten.

Mijn angst bleek niet ongegrond. :') :r

Ik voel echt niet de minste behoefte om een test te doen, trouwens. Verwacht elk moment bloed te zien.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:31:09 #145
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141421494
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:05 schreef Gevalletje het volgende:
Ah gelukkig Sproetjes dat je vrijgezellendag leuk was en niet te gek! Herinner me ineens dat we bij m'n schoonzus naar een erotisch diner zijn geweest. :') met hier en daar een ietwat gênante opdracht voor dr en na afloop een getagde foto op Facebook van mij waarbij ik een broodje in de vorm van een penis van een bord moest pakken. Zonder handen.. Wat was dat een foto zeg! :@ :')
Daar is een van mijn vriendinnen pas nog geweest voor een ander vrijgezellenfeest. Ze vond t vreselijk :')
pi_141422773
Wat fijn dat je een leuke vrijgezellendag hebt sproetjes! Ik had ook echt geen zin in stomme opdrachten en ik was erg blij dat mijn vriendinnen dat ook begrepen (en mijn vrijgezellefeestje was in Spanje O+ )

Dottey:
Je spoiler klinkt eigenlijk heel niet :( , maar dat komt waarschijnlijk door de positiviteit die er uit straalt, zoals bij veel van je posts.
En we hebben onze NOD ongeveer gelijk denk ik!

Cygne wanneer mag je (van jezelf) testen?

Wat betreft wisselende cyclussen, ik dacht vorig jaar ongeveer te weten waar ik aan toe was. Een jaar na het stoppen met de pil lag de lengte tussen de 35 en 50 dagen. Het klinkt heel flauw, maar het loslaten gaf rust (en een redelijk gelijkmatige cyclus. Hoewel ik ook nog steeds ook credits geef aan de Etos pillen). Ik denk echt dat rust in je hoofd ook rust in je lichaam/baarmoeder/rest van je lichaam geeft. * Zeker in de eerste maanden van het-we-gaan-voor-een-baby-traject vond/vind ik het belangrijk dat niet alles daarvoor in het teken stond/stond. Een paar maanden langer wachten, maakt uiteindelijk niet uit op een heel leven. (Maar dat is misschien de hippie-met-het-niet-bijpassende-beroep in mij die zo denkt)


*disclaimer: ik bedoel niet dat vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen het te druk in hun hoofd hebben en daarom meer moeite hebben met zwanger worden, absoluut niet zelfs!
pi_141433642
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:31 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Daar is een van mijn vriendinnen pas nog geweest voor een ander vrijgezellenfeest. Ze vond t vreselijk :')
Haha! Ach, we waren met een klein groepje en we hebben wel gelachen. M'n schoonzus was heel netjes en wilde niet aan de halfontklede butlers zitten. Dit in tegenstelling tot een ander aankomend bruidje daar, die nam het er wel van..
pi_141434267
Cholula, rust zal waarschijnlijk goed helpen. Van een beetje rondgelurk hier heb ik paar keer gezien dat vrouwen die moeilijk zwanger werden even rust namen en dan ineens zwanger werden (als ik het helemaal goed gelezen heb, zo heel lang heb ik nog niet gelurkt..). En dan denk ik "gewoon niet teveel aan denken, dat is beter!" wat dan juist weer niet lukt :P. Heb expres eerste maanden hier niet/nauwelijks meegelezen omdat ik dacht dat het me onrustiger zou maken. Maar nu heb ik het gevoel dat ik juist rustiger ben doordat ik m'n gedachtes soms even kwijt kan. Nu maar afwachten of het werkt!

Cygne, ik hoop toch gewoon dat het bloed uitblijft en het raak is hoor!
pi_141435998
loslaten is het beste en ook het moeilijkste, want hoe laat je iets los wat je zo ontzettend graag wilt?... En als je inzicht hebt in je eigen cyclus en dus weet wanneer je eisprong enz is, wordt loslaten nog veel moeilijker..
Dat hele proberen en wachten is eigenlijk heel niet leuk... :P
S. 2014
J. 2016
pi_141436565
Ik vind dat proberen dus hartstikke leuk *)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')