Oooooh spannend! Ik drink gewoon helemaal niet meer sinds het stoppen met AC. Dus ik moet ook maar nippen aan de champagne op mn eigen bruiloft hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:22 schreef twist02 het volgende:
In de categorie 'spannend:
Cyclus sinds stoppen met de pil: 24 - 26 - 26
Eerste ronde zonder condooms en zit nu op dag 28...![]()
Vanavond een bruiloft, dus ik nip maar heel zuinig mee van de champagne bij de toost en verder hoop ik dat het niemand opvalt als ik het bij fris hou
Waarom dan wel nippen? Doe een test of drink niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:22 schreef twist02 het volgende:
Vanavond een bruiloft, dus ik nip maar heel zuinig mee van de champagne bij de toost en verder hoop ik dat het niemand opvalt als ik het bij fris hou
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef sproetjes het volgende:
Omg ik ben al week van de hormonen, misselijkheid, krampjes en stiekeme spanning... Stuurtme net dit:
[ afbeelding ]
Ennnnn jank![]()
Alsof gamen samen moet gaan met andere standaarden? Mijn vent is ook van de spelletjes waar ie eigenlijk niet bij weg kan lopen, maar als z'n dochter hem nodig heeft of breeduit zit te glimlachen weet ie niet snel genoeg hoe ie 'afk' kan gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb helemaal niks met gamen, dus sta ook niet te springen als manlief achter de pc gaat zitten met die kleine, en dan al helemaal geen spel als WoW waarbij je soms gewoon niet weg kan lopen.... Gelukkig zijn we het daar inmiddels over eens
maar als je zelf gamer bent of beide zal je dr andere standaarden op nahouden, ook niks mis mee, verschil moet er zijn.
met standaard bedoel ik meer de manier waarop je er tegenaan kijkt, ik als totale niet gamer vind dingen als WoW echtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Alsof gamen samen moet gaan met andere standaarden? Mijn vent is ook van de spelletjes waar ie eigenlijk niet bij weg kan lopen, maar als z'n dochter hem nodig heeft of breeduit zit te glimlachen weet ie niet snel genoeg hoe ie 'afk' kan gaan
nee absoluut nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:35 schreef Kimpossible het volgende:
T klonk als 'als je games laat je je kind vast huilen of stel je het bloot aan dikke agressie', maar dat zul je vast niet bedoeld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |