Lens gare zak :Squote:Op donderdag 19 juni 2014 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of van Gaal met Hunt start. Ik denk eigenlijk dat hij met Lens gaat starten of eventueel Depay.
Wie is Hunterlaar?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef Kekster het volgende:
Als ik Hunterlaar was zou ik lekker op de bank blijven zitten. Sowieso gaat Nederland compleet ingemaakt worden door Chili. Hij zal misschien een paar lange ballen krijgen waar je niks mee kan en achteraf loopt iedereen dan te kankeren dat hij er niks van kan.
Dat valt wel mee.... 34 goals al in Oranje. Van de spelers van dit moment heeft alleen van persie er meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht
Bij zijn club een prima spits, binnen Oranje nog nooit iets wezenlijks gepresteerd.
Leg uit? Denk je nou echt dat Nederland enige kans maakt tegen Chili als je al het geluk van de wereld nodig hebt om 3 punten van Australië te stelen? Als Australië iets scherper was in de afronding hadden ze gewoon met 5-3 gewonnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je hebt jezelf de afgelopen weken al zo vreselijk vaak voor lul gezet op dit forum dat je zou denken dat het wel een keer klaar is....
Nog altijd een betere verdediging dan die van Portugal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
Leg uit? Denk je nou echt dat Nederland enige kans maakt tegen Chili als je al het geluk van de wereld nodig hebt om 3 punten van Australië te stelen? Als Australië iets scherper was in de afronding hadden ze gewoon met 5-3 gewonnen.
De Nederlandse verdediging is een speeltuin voor aanvallers en het zal me niets verbazen als ze in de volgende 2 wedstrijden 10 doelpunten tegen krijgen.
Nee, jullie spelen met 5 backs en nog lijkt het helemaal nergens op. San Marino zou deze verdediging nog ontmantelen. Nederland gaat meer doelpunten incasseren dit WK dan Portugal, onthou deze woorden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nog altijd een betere verdediging dan die van Portugal.
Zelfs Huntelaar zou nog scoren tegen Portugal man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, jullie spelen met 5 backs en nog lijkt het helemaal nergens op. San Marino zou deze verdediging nog ontmantelen. Nederland gaat meer doelpunten incasseren dit WK dan Portugal, onthou deze woorden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zelfs Huntelaar zou nog scoren tegen Portugal man.
Ik denk ook wel dat Nederland meer doelpunten incasseert dan Portugal, Nederland gaat namelijk wel door.
Voorlopig heeft Portugal een gemiddelde van 4,0 tegengoals per wedstrijd en Oranje 1,5 tegengoal per wedstrijd. Deze quote ik voor over 2 weken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, jullie spelen met 5 backs en nog lijkt het helemaal nergens op. San Marino zou deze verdediging nog ontmantelen. Nederland gaat meer doelpunten incasseren dit WK dan Portugal, onthou deze woorden.
Laat me raden, jij voorspelde zeker ook een kansloze wedstrijd voor Nederland tegen Spanje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
Leg uit? Denk je nou echt dat Nederland enige kans maakt tegen Chili als je al het geluk van de wereld nodig hebt om 3 punten van Australië te stelen? Als Australië iets scherper was in de afronding hadden ze gewoon met 5-3 gewonnen.
De Nederlandse verdediging is een speeltuin voor aanvallers en het zal me niets verbazen als ze in de volgende 2 wedstrijden 10 doelpunten tegen krijgen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
Geef die man geen aandacht manquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Laat me raden, jij voorspelde zeker ook een kansloze wedstrijd voor Nederland tegen Spanje?
Hoe is 't met je held Ronaldo? Schijt je al in je broek?
Helemaal mee eens, Afellay en Elia presteerden sowieso niet of rampzalig dus geheel terecht eruit gekickt. Ook goed dat hij Sneijder liet weten dat er geen garantie is dat hij meeging, en wat ben ik blij dat vd Vaart niet mee is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afellay sowieso. Van Bommel was niet arrogant maar spelers vonden het irritant dat hij slecht speelde en gegarandeerd een basisplaats had omdat zijn schoonvader bondscoach was.
Robben en Van Persie accepteerde het gezag van Van Marwijk niet meer. Robben schold hem uit, Van Persie weigerde met de pers te praten.
Van Gaal heeft in ieder geval wel laten zien wie de baas is. Robben en Van Persie zijn mak als een lammetje, die laatste sprak na de eerste wedstrijd onder Louis al weer met de pers. Beide hebben ook weer het plezier in voetbal terug. Afellay is eruit geknikkerd en het wannabe talent Elia ook.
Kortom, Van Gaal is een geniale trainer, tactisch de beste ter wereld en net zo een goede peoplemanager als Hiddink.
Nou, Van Persie speelde wel heel slecht op het WK in 2010.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:46 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik kan de frustraties van Huntelaar wel begrijpen, vooral op afgelopen ek en wk waar v. Persie helemaal niets liet zien, dat kwam echter doordat hij amper bereikt werd en met Huntelaar zou 't denk niet veel beter gaan, maar had wel een kans moeten krijgen misschien.
Grapjas, Portugal gaat gewoon door en komt verder dan Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zelfs Huntelaar zou nog scoren tegen Portugal man.
Ik denk ook wel dat Nederland meer doelpunten incasseert dan Portugal, Nederland gaat namelijk wel door.
Van Persie was ook gewoon totaal uit vorm. Rare missers, domme loopacties en alles. Natuurlijk werd hij te weinig bereikt, en natuurlijk lag dat ook aan het team. Maar van Persie zijn vorm maakte het er niet beter op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:46 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Afellay en Elia presteerden sowieso niet of rampzalig dus geheel terecht eruit gekickt. Ook goed dat hij Sneijder liet weten dat er geen garantie is dat hij meeging, en wat ben ik blij dat vd Vaart niet mee is.
Ik kan de frustraties van Huntelaar wel begrijpen, vooral op afgelopen ek en wk waar v. Persie helemaal niets liet zien, dat kwam echter doordat hij amper bereikt werd en met Huntelaar zou 't denk niet veel beter gaan, maar had wel een kans moeten krijgen misschien.
Dat je zoiets nog durft te tikken nadat je eigen ploegje met 4-0 is afgedroogdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, Portugal gaat gewoon door en komt verder dan Nederland
Het is wel grappig dat jullie écht in de waan zijn dat Nederland goed speelt en ver gaat komen. Met mijn objectieve kijk op het spel heb ik al lang door dat het Nederlands elftal he-le-maal niets is en compleet vernederd gaat worden tegen Chili en in de achtste finales.
Maar goed, ik laat jullie nog wel even in de waan. Jullie zullen zometeen toe moeten geven dat ik gelijk heb
Mee eens, 't zou wel erg zuur zijn mocht v. Persie weer hopeloos falen en dat Huntelaar nog steeds geen kans krijgt, dat is wel om gek van te worden lijkt me. maar goed, voorlopig draait v. Persie uitstekend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Persie was ook gewoon totaal uit vorm. Rare missers, domme loopacties en alles. Natuurlijk werd hij te weinig bereikt, en natuurlijk lag dat ook aan het team. Maar van Persie zijn vorm maakte het er niet beter op.
Met buitenspelers en een aanvallende middenvelder om hem aan te spelen, was Huntelaar daar wel degelijk de betere keuze geweest.
Nu echter, is van Persie wel in vorm. Dus nu is het begrijpelijk dat Huntelaar niet speelt.
Nouja, zoals je zelf al zegt: het probleem lag bij de aanvoer en niet per se bij de spits. Dan is het raar om van Persie te vervangen door een technisch mindere spits, doe dan iemand wisselen die verantwoordelijk was voor de aanvoer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:46 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Afellay en Elia presteerden sowieso niet of rampzalig dus geheel terecht eruit gekickt. Ook goed dat hij Sneijder liet weten dat er geen garantie is dat hij meeging, en wat ben ik blij dat vd Vaart niet mee is.
Ik ga deze even bewaren voor later.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, Portugal gaat gewoon door en komt verder dan Nederland
Het is wel grappig dat jullie écht in de waan zijn dat Nederland goed speelt en ver gaat komen. Met mijn objectieve kijk op het spel heb ik al lang door dat het Nederlands elftal he-le-maal niets is en compleet vernederd gaat worden tegen Chili en in de achtste finales.
Maar goed, ik laat jullie nog wel even in de waan. Jullie zullen zometeen toe moeten geven dat ik gelijk heb
Duitsland is van een hoger niveau dan Spanje, Australië en Chili bij mekaar. In poule G had Nederland sowieso kansloos geweest, dat hebben we 2 jaar terug gemerkt. En toen waren de kenners er ook stellig van overtuigd dat Nederland vele malen beter was dan Portugalquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je zoiets nog durft te tikken nadat je eigen ploegje met 4-0 is afgedroogd![]()
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:03 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland is van een hoger niveau dan Spanje, Australië en Chili bij mekaar. In poule G had Nederland sowieso kansloos geweest, dat hebben we 2 jaar terug gemerkt. En toen waren de kenners er ook stellig van overtuigd dat Nederland vele malen beter was dan Portugal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |