Dat werd 2 jaar terug ook geroepen op het EK, en wie had er toen gelijk? 0 puntenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat werd 2 jaar terug ook geroepen op het EK, en wie had er toen gelijk? 0 punten![]()
Ik snap niet dat jullie zó hardleers zijn. Aan de andere kant vind ik het wel weer heel erg grappig
Onderlinge duels is Portugal vaak sterker gebleken, dat is waar. Feit is; je bent van alles aan het voorspellen en allerlei als-dit en als-dat scenario's maar dikke feit blijft; Nederland is door en voorlopig gaat het prima, Portugal moet alles op alles zetten om door te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:03 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland is van een hoger niveau dan Spanje, Australië en Chili bij mekaar. In poule G had Nederland sowieso kansloos geweest, dat hebben we 2 jaar terug gemerkt. En toen waren de kenners er ook stellig van overtuigd dat Nederland vele malen beter was dan Portugal
Op Portugal worden anders ook heel wat als-dit als-dat scenario's losgelaten. Stop met jezelf een droom voor te spiegelen die niet uit gaan komen, de klap komt alleen maar harder aan. Portugal gaat gewoon door naar de volgende rondequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Onderlinge duels is Portugal vaak sterker gebleken, dat is waar. Feit is; je bent van alles aan het voorspellen en allerlei als-dit en als-dat scenario's maar dikke feit blijft; Nederland is door en voorlopig gaat het prima, Portugal moet alles op alles zetten om door te gaan.
t' is nu ff niet anders, alternatief voor v. Persie is toch Huntelaar of eventueel Kuyt. Ik vind allebei eigenlijk wel prima, wordt een mooie wedstrijd waarin ze zich kunnen laten zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
Kan het weer over Huntelaar gaan hier aub?
Die overigens in dit systeem totaal niet past... Ben al geen fan maar in een systeem met twee spitsen zie ik helemaal niks in hem.
Maak anders een apart Portugal topique aan, ontopic aub dankjewel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Op Portugal worden anders ook heel wat als-dit als-dat scenario's losgelaten. Stop met jezelf een droom voor te spiegelen die niet uit gaan komen, de klap komt alleen maar harder aan. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde
Zie Van Gaal na gisteren ook wel met Depay starten. Misschien 433 nu Indi toch ook niet mee kan doen. In 433 is Huntelaar natuurlijk een prima stand-in voor Van Persie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
t' is nu ff niet anders, alternatief voor v. Persie is toch Huntelaar of eventueel Kuyt. Ik vind allebei eigenlijk wel prima, wordt een mooie wedstrijd waarin ze zich kunnen laten zien.
Daar zat ik ook aan te denken, ik denk wel dat 't resultaat van Brazilië de dag ervoor van invloed gaat zijn op spel en evt. systeem van Oranje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie Van Gaal na gisteren ook wel met Depay starten. Misschien 433 nu Indi toch ook niet mee kan doen. In 433 is Huntelaar natuurlijk een prima stand-in voor Van Persie.
Brazilie speelt na Nederland hé...quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, ik denk wel dat 't resultaat van Brazilië de dag ervoor van invloed gaat zijn op spel en evt. systeem van Oranje.
Oh foutje, dacht dat de commentator het gisteren zei.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Brazilie speelt na Nederland hé...
Kongoloquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Joeri. het volgende:
Cillessen
Janmaat, De Vrij, Vlaar, Congolo
De Guzman, De Jong, Blind
Robben, Hunter, Depay
Is dat nu zo moeilijk?
Jan-Klaas, zo beter?quote:
Wat een belediging, Depay vergelijken met iemand die oorlogen en een ontelbaar aantal doden op zijn geweten heeft.quote:
Als kanker een persoon kon zijn, was jij hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Op Portugal worden anders ook heel wat als-dit als-dat scenario's losgelaten. Stop met jezelf een droom voor te spiegelen die niet uit gaan komen, de klap komt alleen maar harder aan. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde
Ik lach me juist kapot om jou. Je maakt de hele tijd Nederland belachelijk terwijl dat klote landje van je afgaat als een gieter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat werd 2 jaar terug ook geroepen op het EK, en wie had er toen gelijk? 0 punten![]()
Ik snap niet dat jullie zó hardleers zijn. Aan de andere kant vind ik het wel weer heel erg grappig
Guzman? Alsjeblieft zeg. Laat hem maar eens op de bank zitten. Heeft 2 wedstrijden belabberd gespeeld. En ik huntelaar wel scoren. Een mooi voorzet en kopbal van huntelaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Joeri. het volgende:
Cillessen
Janmaat, De Vrij, Vlaar, Congolo
De Guzman, De Jong, Blind
Robben, Hunter, Depay
Is dat nu zo moeilijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |