quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zag laatst een vijf-jarige in een minirokje, terwijl het niet heel warm weer was. Ik had er een legging onder gedaan, dat scheelt al.
Erbij lopen als een hoer heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:54 schreef snakelady het volgende:
Ik zie dat niet als seksueel kleden, ik zie dat als kleden naar het weer.
Zo zie ik ook jochies zonder shirt lopen in een korte broek als het erg warm is, dat is toch ook niet seksueel?
Mensen (jij dus ook) maken het seksueel, jij associeert dat soort kleding blijkbaar met seksualiteit.
Ik vond het te kort. Zeker omdat het niet zó warm was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een ongelofelijke bullshit weer dit
Wat jij hier nu beschrijft, met het voorbeeld van de Spice Girls en al, is juist de perfecte definitie van het seksualiseren van kinderenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:30 schreef Robophatt het volgende:
Mwoah is niets nieuws. Toen ik zelf op de basisschool zat was het ook normaal om super korte broekjes en 'naveltruitjes' te dragen aangezien de spice girls in waren. Je beschouwde dat toen niet eens als sexy of zo, was gewoon leuk.
Misschien had ze er eerst een aan maar heeft een ongelukje gehad, kan gebeuren, is hier ook wel eens voorgekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het te kort. Zeker omdat het niet zó warm was.
Een kind van 9 dat een kort broekje aanheeft loopt er niet bij als een hoer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erbij lopen als een hoer heeft daar niets mee te maken.
Je mannelijke klasgenootjes beschouwden dat wel zo, al hadden ze er misschien de woorden niet voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:30 schreef Robophatt het volgende:
Mwoah is niets nieuws. Toen ik zelf op de basisschool zat was het ook normaal om super korte broekjes en 'naveltruitjes' te dragen aangezien de spice girls in waren. Je beschouwde dat toen niet eens als sexy of zo, was gewoon leuk.
Op mijn 13de had ik veeeeeeeeel vieze blikken en opmerkingen van oudere mannen, 20 tot 40 jaar..quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Al die mensen die dit associëren met seks, en sexy zijn, zijn zelf gewoon smerig
Dikke kinderen ontwikkelen ook eerder borsten en een bips.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op mijn 13de had ik veeeeeeeeel vieze blikken en opmerkingen van oudere mannen, 20 tot 40 jaar..
Lul niet mongoolquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke kinderen ontwikkelen ook eerder borsten en een bips.
Als jij die associatie hebt met een 9-jarig meisje, zegt dat veel over jou.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erbij lopen als een hoer heeft daar niets mee te maken.
Verkapt 'kijk mij eens een pauper zijn'-post.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens in een rijkeluisbuurt wonen'-post.
Do normal man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verkapt 'kijk mij eens een pauper zijn'-post.
To heeft het ook over 14 jarigen. Lezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Als jij die associatie hebt met een 9-jarig meisje, zegt dat veel over jou.
Dit hoor ik heel erg vaak. Mannenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op mijn 13de had ik veeeeeeeeel vieze blikken en opmerkingen van oudere mannen, 20 tot 40 jaar..
Je zult toch moeten toegeven dat veel meisjes van rond de 13 zich als hoeren kleden. Met name in Nederland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:15 schreef capricia het volgende:
Als ik een meisje van 9 in een bikini zie lopen, denk ik daar niets seksueels bij.
Jij kennelijk wel, TS?
gvd wat een terechte klachtquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:22 schreef SpecialK het volgende:
En wat te denken van al die naakte huisdieren die over straat lopen.
Moet ik maar steeds de andere kant op kijken? Ik ga ze toch gewoon verlekkerd nastaren. Mensen kiezen er voor die beesten geen truitje aan te doen dus wat moet ik dan als er weer eens zo'n Golden Retriever met haar schone blonde lokjes langs wiegt?
wat is er suggestief aan korte kleding? Hoe bedekt moet een kind zijn om kind te kunnen zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:13 schreef Copthorne het volgende:
Aan de ene kant moeten de meisjes en de ouders van de meisjes dit natuurlijk zelf weten, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik mijn dochter er zo bij zou laten lopen. Kinderen moeten kind kunnen zijn en wat is het nut ervan om zeer jonge meisjes al in een seksuele context te plaatsen door hen suggestief te kleden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |